Johan 23-02-2021

Ik ben al wat ouder, en dus soms minder snel van begrip, met de huidige techniek , ze leggen het je goed en geduldig uit, maar wanneer het artikel dan thuis komt, en je bent kort van memorie dan brengen ze je als nog weer op de hoogte ,van hoe het werkt en begint de uit leg met toch weer wat geduld, met een andere verkoper! weer van voren af aan dan telefonisch! dus.

Beste Johan,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en geduldige medewerkers.

Aart 23-02-2021

Goede en overzichtelijke website, je wordt snel geholpen, en BCC heeft altijd een goede service.
Al mijn aankopen staan in mijn BCC dus makkelijk met de garantie etc

Beste Aart,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

Marion 23-02-2021

Aangegeven dat mijn fitbit (jun19 gekocht) qua schermhelderheid slecht werd. Zonder problemen kon ik mijn fitbit3 omruilen naar een nieuwer model. Gezien de nieuwe fitbit goedkoper was, kreeg ik een tegoedbon erbij. Top!

Beste Marion,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Opa Guus 23-02-2021

BCC is al meer dan 10 jaar een vertrouwde winkel voor ons. Prijs en voorlichting zijn prima. Garantiegevallen worden soepel en redelijk opgelost. En nu in coronatijd kunnen we makkelijk een artikel bestellen en afhalen.

Beste Opa Guus,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Pris 23-02-2021

Overzichtelijke site. Snelle levering door bekwame bezorgers. Bezorgers mooi optijd. Van te voren sms-je gekregen dat ze eraan kwamen. Wasmachine netjes aangesloten ( op bovenverdieping) en oude weer meegenomen.

Beste Pris,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de service van onze bezorgers.

ap korver 23-02-2021

super service, correcte monteurs en volgens afspraak gemonteerd. op tijd en naar tevredenheid zoals afgesproken !

Beste ap korver,

Bedankt voor jouw review over de service van onze installateurs.

Niek 23-02-2021

Op het moment van aankoop bood deze site voor het product de beste prijs, waardoor ik uiteraard genegen was om hier het product aan te schaffen. Het bestelproces verliep simpel, en alles werd netjes, en ook erg snel verzonden.

Beste Niek,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering.

Highlander 23-02-2021

Een blu-ray set gekocht via de site en zelf opgehaald. Proces om het geheel te kunnen afhalen was goed geregeld. In alle stappen op de hoogte gehouden, zowel per mail als telefonisch. Personeel van de winkel was attent en behulpzaam net als de klantenservice toen bij mij het betaalproces vastliep. Ook dat ik hierdoor iets later in de winkel kon zijn, was geen probleem. Kortom goede ervaring!

Beste Highlander,

Bedankt voor jouw review over de service van onze medewerkers.

Lorenzo 23-02-2021

Bestelling ging goed. Ik had voor Click & Collect gekozen en afhalen bij filiaal Amersfoort.
Bij het ophalen werd mijn naam gevraagd, vervolgens wordt er geen enkele legitimatie, bestelbevestiging, ordernummer of betaalbevestiging gevraagd. Ik kreeg de bestelde mobiele telefoon zo mee. Wat als iemand van mijn bestelling afweet en zich bij BCC meldt en mijn naam doorgeeft, dan had deze gewoon de door mij bestelde telefoon meegekregen. Hier mag het filiaal wel op worden aangesproken.

Beste Lorenzo,

Bedankt voor jouw review en feedback. Goed dat je het doorgeeft, want dit is natuurlijk niet zoals het zou moeten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer (202102-00......) doorgeven?

Dijks 23-02-2021

Een goede analyse over welk artikel ik nodig had. Het artikel werd netjes thuis bezorgd.

Beste Dijks,

Hart 23-02-2021

Click en collect gedaan wegens Corona. Woonde niet in de buurt wegens vakantieverblijf. Keurig contact opgenomen door personeel of het klopte.
Netjes, vriendelijk en snel geholpen.
Volgende bestelling wederom bij BCC

Beste Hart,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

S van Ginkel 23-02-2021

Na een aantal teleurstellingen in bestellen en afhandeling ervan is vandaag een prachtige Samsung koel/vries combi keurig ingebouwd. Mijn complimenten aan de
Jongens van deze bezorging

Beste S van Ginkel,

Bedankt voor jouw review over onze installatieservice.

Tamara 23-02-2021

Prima product, snelle service, vriendelijke monteurs. Installatie laat ik in de toekomst niet meer doen. Deurtjes van de inbouwkoelkast sloten niet goed meer na installatie. Volgens monteurs kon het niet beter, mijn man heeft het met 20 min. en 1 extra schroefje opgelost. Zonde van het geld (bijna 100 euro!) om het te laten installeren. BCC beveel ik zeker aan, mits je zelf de installatie doet.

Beste Tamara,

Bedankt voor jouw review. Ook de installatie had natuurlijk goed moeten gaan, excuses dat dit niet helemaal naar wens is gelopen. Zou je in een reactie op deze review ons het ordernummer (2021..-.......) kunnen doorgeven?

Ton 23-02-2021

Sinds vele jaren kiezen wij voor BCC vanwege de constante service en kwaliteit. Ook nu weer toen wij een Philips tv hebben gekocht en deze toch te klein te zijn en wij verzochten om te mogen ruilen.
Allemaal geen probleem en zsm geregeld.

Beste Ton,

Bedankt voor jouw review over onze service. Veel plezier met de nieuwe TV!

Peter van Leeuwen 23-02-2021

Op zich goed geholpen in de winkel in Barendrecht met een TV en een Soundbar waar een dikke cash back korting op zat.
Omdat de soundbar niet op voorraad was, werd deze nagestuurd (en werd deze apart afgerekend). So far so good.

Thuis netjes de spullen op de Samsung site ingevuld en erachter gekomen dat Samsung de eis heeft dat beide producten van de cash back actie op dezelfde bon moeten staan. Ik eerst BCC gebeld of dat geregeld kon worden, waar ik hoorde dat ik bij de vestiging moest zijn. Ik terug naar BCC Barendrecht (toen dat nog kon) en het verhaal uitgelegd. Een factuur waar beide producten op zouden staan was alleen mogelijk met een datum die niet viel binnen de grenzen van de cash back actie.

Vandaag eindelijk bericht van Samsung gekregen dat ik mijn geld krijg. 5 maanden later....
BCC heeft:
- op geen enkele wijze gereageerd op mijn vraag om hulp,
- zich niet verdiept in de regels van de cash back actie, anders hadden ze nooit de TV en soundbar apart afgerekend

Beste Peter van Leeuwen,

Bedankt voor jouw review. Wat een gedoe, excuses voor het ongemak. Wij willen dit graag nog eens nakijken, zou je ons het ordernummer (2020..-....) kunnen doorgeven in een reactie op deze review?

Peter van Leeuwen 23-02-2021

Beste BCC,

De ordernummers waar het om gaat zijn 202010-00521002645 en 202010-00521002646.

Groet,
Peter

Mevr. vanAnken 23-02-2021

Prima, snelle levering en koptelefoon is zoals verwacht.Ik ben gewoon tevreden. Bedankt

Beste Mevr. vanAnken,

Mark 22-02-2021

uitstekende service. Keurige afhandeling. Bestelling via de chat met uitstekende hulp.

Beste Mark,

Bedankt voor jouw review over onze chatservice.

Ilse 22-02-2021

De levering was heel erg snel (de volgende dag al in huis!) en gezien ik in de winkel altijd heel netjes wordt geholpen, koos ik bewust voor BCC. Ook omdat ik dan naar een fysieke winkel kan als er iets met het product aan de hand is.

Marscha 22-02-2021

Ik heb een wasmachine bij BCC gekocht, onverwacht tijdens de coronaperiode toen de winkels gesloten waren. Ondanks dat ik geen persoonlijk advies heb kunnen inwinnen, kon ik op de site van BCC goede informatie vinden. De service van BCC was erg goed. Ze hebben netjes gewerkt, vooral omdat ik een smalle doorgang in de badkamer had waar de oude en nieuwe machine doorheen moesten. Op mijn verzoek hebben de mannen ook mijn wasdroger op de wasmachine teruggeplaatst, heel fijn.

Beste Marscha,

Bedankt voor jouw review over het gebruiksgemak van onze website en de service van onze bezorgers.

Marc Schaefer 22-02-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site, snel bestelproces en duidelijke uitleg. Ook de service ter plekke ervaren als zorgvuldig, snel en professioneeel.

Beste Marc Schaefer,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website en de service van onze medewerkers.

Koos Beijer 22-02-2021

Mijn motivatie voor BCC is vanwege de Freebies!Daardoor koop je toch net iets makkelijker,voor een leuke prijs!

Beste Koos Beijer,

Marc 22-02-2021

Vriendelijk personeel, duidelijk en behulpzaam, luisteren goed naar mijn vraag

Beste Marc,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Marie-Jose 22-02-2021

De BCC Webshop is overzichtelijk en duidelijk. Meestal zou ik naar winkel gaan om eerst het product te bekijken en daarna mogelijk te kopen. Op de site kun je heel gemakkelijk aangeven wat je wilt, hoeveel je uit wilt geven en welk product en merk je zoekt. Daarnaast heb ik op zondag besteld en op maandag is het al geleverd. Heel snel en een goede service.

Beste Marie-Jose,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Paulien 22-02-2021

Goede wasmachine gekocht, snel bezorgd, prima service. Wasmachine is superstil, makkelijk te bedienen, genoeg mogelijkheden, goede prijs.
We zijn superblij met deze aanschaf.

Beste Paulien,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de nieuwe wasmachine!

A. Dijkshoorn 22-02-2021

De website is gebruiksvriendelijk en kon dan ook makkelijk een koel/vriescombi vinden tegen een lagere prijs dan andere bekende aanbieders. De volgende dag werd op afgesproken tijd de koel/vriescombi geleverd en geïnstalleerd. Helaas moest de oude koelkast eerst ontdooien en kon pas 2 dagen later worden opgehaald. Na een maand gebruik voldoet de nieuwe combi aan alle verwachtingen

Beste A. Dijkshoorn,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Fred Knol 22-02-2021

prima webshop
duidelijk en overzichtelijk
goede uitleg/specificaties
grote diversiteit in aanbod
Ga meestal naar de winkel om dat je daar prima advies krijgt itt sommige andere aanbieders

Beste Fred Knol,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke en overzichtelijke webshop.

Karin 22-02-2021

Het gewenste artikel (Bose SoundLink Mini) is bijna nergens voorradig. Nog net één weten te vinden bij BCC in Arnhem. Vlotte service en afhandeling. Zeer vriendelijk personeel.
Artikel is meer dan goed van geluid, kwaliteit en formaat.

Beste Karin,

Bedankt voor jouw review over de service van ons filiaal in Arnhem.

Frans 22-02-2021

Erg scherpe prijs voor de twee nest audio speakers samen niemand die überhaupt in de buurt van deze prijs per twee kwam.

Tevens goede service qua bestelling en track and tracé. Tevens top spul werkt perfect

Beste Frans,

Halima 22-02-2021

Super fijn met mijn nieuwe wasmachine en koffieapparaat!! Het bestellen ging zo gemakkelijk en daarnaast wordt er duidelijke informatie gegeven over de artikelen wat mij een goed beeld gaf wat ik graag wilde hebben. Uiteraard was ik ook superblij met de topservice! Wasmachine werd nauwkeurig uitgepakt en tot het gewenste plek aangesloten. Ze waren ook supervriendelijk!!

Beste Halima,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de service van onze vriendelijke bezorgers.

Mahysaer 22-02-2021

BCC zoeterwoude is klantgericht de wensen en behoefte van de klant heeft prioriteit
Door betrokkenheid , voldoende productkennis en transparante informatie was ik in staat om een goede koel/ vries combinatie keuze te maken een aankoop die ik anders nooit via internet zou doen
De supersnelle levering heb ik als zeer positief ervaren omdat zowel de koelkast en diepvries overvol en beiden buiten dienst waren. Ook de after sales is top de Klacht kras (transport schade) werd de volgende dag al door manager telefonisch in behandeling genomen en schriftelijk per mail bevestigd. Mijn klantervaring was positief ,conclusie je kunt bij BCC zonder grote risico's een aanschaf doen. Je betaalt bij aflevering het hele bedrag per pin en ontvangt de factuur erna per mail.

Beste Mahysaer,

Bedankt voor jouw review over onze klantgerichte services.

Hanneke 22-02-2021

Razendsnel een Chromecast van BCC. En dat terwijl de bezorgdiensten het zo druk hebben in Coronatijd. Goede prijs voor het artikel, maar bovenal goede informatie op de website van BCC te vinden over dit product.

Beste Hanneke,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

jurlings 22-02-2021

Telefonisch geholpen. Goede informatie en duidelijke afspraken gemaakt. Afhalen in coronatijd correct.

Beste jurlings,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Joop 22-02-2021

Duidelijke productinformatie op de website; duidelijk bestelproces; aflevering op de afgesproken tijd door een zeer vriendelijke bezorgster.

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en vriendelijke bezorgster.

HJ 22-02-2021

Na veel moeite te hebben gedaan om een PS5 te kunnen bemachtigen is deze uiteindelijk bij BCC besteld en verzonden. Dit gedeelte is goed gegaan en het pakket is ontvangen door DHL. Echter is DHL mijn pakket kwijtgeraakt (?!?!) en op dit vlak komt de service van BCC niet kijken. Zonder enige vorm van te willen helpen (los van of dit mogelijk is of niet) en het niet informeren van de klant van wat de status is van het onderzoek dat bij DHL is gedaan. Normaliter prima service in de winkel maar dit wordt teniet gedaan bij de online service - deze service is 0,0.

Jan 22-02-2021

BCC was de enige shop die de "zilveren" uitvoering had op voorraad.

Chromebook HP x360 14a

Levering; snel en goed verpakt

PRO’s;
Mooi toetsenbord , reageert lekker snel

Ondanks 14” scherm lekker compact en licht

Touchpad lekker groot en reageert snel

CON’s;
Wifi printer niet werkend te krijgen, dus een nieuwe moet er worden aangeschaft.

Camera voor videobellen is zeer twijfelachtig (resolutie)

Micro sd card lezer werkt wel, maar de sd card steek uit. Bij minste aanraking bij b.v. in de tas doen valt deze eruit.

Geen handleiding bijgesloten maar een half gekopieerd A4tje.

Zit slecht 1 USB poort type A op, indien deze gebruikt wordt door een muis, zal je voor de 2 resterende USB-C poorten een adapter moeten aanschaffen.

OVERALL;
Redelijk snelle ChromeBook
Documenten laden gaat wat traag (router=100mb download)

Beste Jan,

Bedankt voor jouw review over de Chromebook. Veel plezier met deze aankoop!

Gert 22-02-2021

Vrijdag 19.02.2021 zag ik een aanbieding van BCC voor een fraaie ASUS laptop. Meteen besteld en zaterdag 20.02.2021 om 14:00 uur al in huis. Uitpakken en installeren was een fluitje van een cent en nog geen uur later stond de ASUS al werkend bij mijn vrouw.
Ze is er heel blij mee en super tevreden !

Beste Gert,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de nieuwe laptop!

Alex 22-02-2021

Goede service van de BCC. Snel en deskundig geholpen in de lockdown! Bevestiging van de gemaakte afspraken en snelle levering.

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en deskundige service.

JB 22-02-2021

Ordered on Thursday at 21:45 and arrived Friday at 14:00! Very quick turnaround. Will use again!

Dear JB,

Thank you for your review about the quick delivery.

Kind regards,

Andreas 21-02-2021

Kiesskuerig heeft me gehpenmet de keuze van de vaatwasmaschine,maar de service and Klanten vriendelijkheid is BCC. Zij houden contact en mask zeker day alles goefvroopt van her kopen tot het is gelevetd want mij voordeur..
Hartelijk dank
BCC

Beste Andreas,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service.

MrHart 21-02-2021

Het bestellen en levering liep perfect. Ik kreeg netjes een sms voor het tijdslot en kreeg 15 minuten voor levering een telefoontje. De bezorgers van BCC waren zeer vriendelijk en behulpzaam.
De tv zelf is erg fijn, enige minpuntje is dat dat als er snelle bewegingen zijn hij het niet bij kan houden met 50 hz. Dus als je voor gaming of zeer snelle beelden een tv zoekt ga dan voor 100hz. Verder een heerlijke 65inch tv met een fijn besturingssysteem. Echt een aanrader. Voor de prijs-kwaliteit een goede keuzen. In combi met service en garantie BCC een zeer goede tip voor een ieder die een grote tv zoekt.

Beste MrHart,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke en behulpzame bezorgers. Veel plezier met de TV!

Esther 21-02-2021

BCC is betrouwbaar en klantvriendelijk. Voor het eerst online besteld, omdat de winkels helaas gesloten zijn door corona. Vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis! De Philips tondeuse doet het prima, gelukkig maar ;-)

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review over onze klantvriendelijke service en de snelle levering.

Alphons 21-02-2021

Snel de Televisie gevonden die voldeed aan mij specificaties. Bestelproces gaat vlot en ook het ophalen bij de winkel verliep vlekkeloos. Alles dus snel geregeld

Beste Alphons,

Bedankt voor jouw review over onze Click&Collect mogelijkheid.

Lia van der Kraay 21-02-2021

Ik vind BCC heel fijn om te kopen goede service en fijne mensen aan de telefoon.had voor mijn zoon een was droger besteld betaald en later was hij uitverkocht.binnen 3 dagen mijn geld terug en toen een andere besteld.duurde even maar we ware er erg blij mee.we (mijn zonen en ik) kopen alles bij BBC net weer een nieuwe laptop gekocht.

Beste Lia van der Kraay,

Bedankt voor jouw review over onze services. Veel plezier met de aankopen!

Ivo 21-02-2021

Een mooie 65”Philips ambilight televisie besteld bij bcc. Ze hadden een mooie deal met flinke korting de bestelling was de volgende dag netjes in aan huis geleverd. bcc heeft een goede service. Ik raad bcc iedereen aan prijs kwaliteit is perfect. Bedankt

Beste Ivo,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service. Veel plezier met de nieuwe TV!

Gerard vlaar 21-02-2021

de koelkast die we wilden was daar op voorraad ,even gebeld en het was voor elkaar

Beste Gerard vlaar,

Bedankt voor jouw review.

Alan 21-02-2021

Bestel al jaren bij BCC, nooit problemen gehad. Levering altijd netjes op tijd volgens de afspraak.

Beste Alan,

Bedankt voor jouw review over de levering. Graag weer tot de volgende keer en veel plezier met de aankoop!

Hans 21-02-2021

Wasmachine gekocht in de Corona tijd super service binnen een dag een nieuwe in huis en keurig aangesloten

Maaike 21-02-2021

Bij het bestellen heel goed geadviseerd daarna was iets fout gegaan bij de bestelling. Ze zijn gelijk op onderzoek gegaan en de fout gevonden waardoor alsnog alles goed kwam. En ik gister mijn bestelling binnen kreeg. 2 hele blije kindjes😄 Bedankt BCC!

Beste Maaike,

Bedankt voor jouw review over onze oplossingsgerichte service.

Helma 21-02-2021

Het winkelen bij BCC was mij onmogelijk gemaakt door de geldende regels rondom het Covid-19 virus. Heel erg jammer... Omdat mijn wassen zich nu toch echt aardig opstapelden en ik ook niet steeds bij anderen wilde aankloppen, was het beste alternatief om toch een wasmachine via de site te bestellen. Dat was eenvoudiger dan ik had gedacht. Een overzichtelijke site en een prettige medewerker aan de telefoon zorgde ervoor, dat ik binnen een dag een nieuwe wasmachine had staan. Zal ik het nu ook nog leuk gaan vinden om te wassen?!

Beste Helma,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze overzichtelijke website en onze telefonische service. Veel succes met de was!

Aletta 21-02-2021

Wasmachine stuk. Geen winkels open door de coronacrisis dus zoeken op internet en bij BCC uit gekomen. Overzichtelijk -ruime keus- en heel snel keurig geleverd. Top

Beste Aletta,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.