Els Rooijackers 13-11-2019

Vakkundig en vriendelijk behandeld in de winkel in Helmond en net hebben volgens mij waren de namen : Lars en Rutger de kookplaat geïnstalleerd en ik ben super tevreden over hoe deze 2 hun werk hebben gedaan.

l. oosthoek 13-11-2019

Wat ik in de winkel heb gekocht was perfekt. Een minpuntje moest iets langer wachten op de thuisbezorging en installeren. Maar eenmaal gebracht en geinstalleerd alles goed ook de installatie heren heel netjes gedaan, petje af.

RUUDSKI 13-11-2019

Werd tijdens bezoek netjesgevraagd of hulp geboden was, niet opdringerig mbt verkoop, maar duidelijke info.
Gelijk iets aangeschaft.

Desiree 13-11-2019

Ik kwam in de winkel om gewoon even rond te kijken naar wat er te koop was aan televisies.
Even een leuk gesprek gevoerd met de verkoper in de winkel die mij ook nog wat tips gaf ivm black friday.
We kwamen even later op het onderwerp koel-/vriescombinaties en zo werd ik goed geholpen met rond kijken.
Paar dagen later heb ik door deze fijne verkoper de koel-/vriescombi aangeschaft en de volgende ochtend stond deze ook al in mr keuken.
Netjes op 1 hoog zonder lift.
Ik zeg top winkel en de verkoper bedankt!!!!
Dus kom allemaal naar BCC veenendaal !!!!

jan 13-11-2019

Je word er vriendelijk geholpen,en ze leggen alles goed uit.En als je ze een mail stuurt en vraagt of ze je willen bellen dan doen ze dat de zelfde dag nog.

Dina 13-11-2019

Wat een waardeloze zaak - ik zou niemand adviseren om een afwasmachine bij BCC te kopen. Verkeerd ingemeten, ondeskundig personeel (Amsterdam Oostpoort, in elk geval mbt aanschaf van een afwasmachine), geen enkele reactie op mijn klachten en tot overmaat van ramp lekt de kraan nu na het aansluiten van de nieuwe afwasmachine en is het herstel daarvan voor mijn kosten - ik kom er nooit weer!
Officiële reactie van BCC 14-11-2019

Beste Dina,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Dina 18-11-2019

De ordernummers zijn:

201910-007144500: inmeten maar niet de hoogte gemeten

201911-004749221: levering vaatwasser en lekkend achtergelaten (ik zei nog: het is nat hier bij de kraan; nee hoor, zit prima zo.)

201911-004749221 lekkage geprobeerd te verhelpen en kraan kapot gemaakt.

Ik heb net vandaag de kraan laten vervangen: 120 euro. Jullie worden bedankt!

Ronald 13-11-2019

Duidelijke shop, goede zoekopties en specificaties van het product. Optie om zelf bezorgdag te kiezen is perfect. Levering per DHL was ook helemaal goed. Verpakking was iets overdreven vond ik, doos was 5 x te groot met opblaas plastic om te overtollige ruimte te vullen. Dat had wel beter gekund.

Mark en Maeike 13-11-2019

Wat een uitstekende service van deze winkel. Zowel de aankoop, de aflevering als de installatie van onze nieuwe wasmachine verliep vlekkeloos. Uitstekende communicatie over de afleverdatum, die ik zelf kon kiezen, en tijdige informatie over de exacte tijd. Zeer vriendelijke en efficiënte medewerkers die de aflevering en installatie verzorgden. Een dikke pluim. Ik zal in de toekomst zeker weer bij BCC bestellen.

Adriaan 13-11-2019

Winkel is dicht bij mij in de buurt . Redelijk grote keuze in merken en gehanteerde prijzen horen bij laagste in vergelijking met andere winkels die dezelfde merken verkopen.

Gertie 13-11-2019

De shop is super. Hier een droger besteld
Krijgt een mail en sms met tijdblok en een kwartier voor ze er zijn word je nog gebeld
Ze installeren hem netjes en nemen de oude mee

Loek.wijnants 13-11-2019

Mijn motivatie om bij BCC een televisie te kopen is,een jonge verkoper heeft mij een heel goed advies geven. Heel eerlijk en duidelijk.

Kieftenbeld 13-11-2019

De dame die ons hielp was deskundig. Ze wist waarover ze het had en heeft ons snel en vriendelijk geholpen!

Anne J. 13-11-2019

Prettige winkel met ruim assortiment. Medewerker begreep goed de behoefte en gaf prima advies.
Laptop naar volle tevredenheid gekocht.

J van den Brink 13-11-2019

Goed geholpen alleen intree winkel niet echt klantvriendelijk voor scootmobiel maar winkelbediende zou hier mee aan de slag gaan.

Carel B.M. Wiemers 12-11-2019

De ontvangst door het personeel en de gesprekken met uw medewerkers heb ik als erg prettig ervaren. Mijn vragen werden op de juiste manier beantwoord.

LCK 12-11-2019

BCC Middelburg: klantvriendelijk, kennis van producten, goede uitleg, niet opdringerig, goed luisteren naar de wensen van ons als klant. Wat gezegd wordt op de website: altijd een oplossing in huis en een persoonlijk advies, kunnen wij alleen maar bevestigen. Daarnaast een rustig ogende winkel met overzicht wat betreft de uitgestalde producten. De winkel is niet "schreeuwerig" ingericht, maar oogt door haar opstelling overzichtelijk.

FH010 12-11-2019

Bestelling en bezorging verliepen vlot en prima. Helemaal niks mis mee! Veel verschillende betaalvoorkeuren en de website ziet er ook prima uit! Ook de mails die gestuurd werden met bevestigingen en facturen etc waren duidelijk.

J. H 12-11-2019

Outlet met acceptabele prijzen. Goede service, doortastende verkoper en extra fijne service door even mee te lopen om de wasmachine in de auto te zetten.

Ron 12-11-2019

We hadden een nieuwe koelkast nodig, eerst online een model uitgezocht en in de winkel in Barendrecht bekeken en besteld. Er werd al netjes aangegeven dat levering 2 weken zou kunnen duren omdat de voorraad op was. Na 2 weken werd ik netjes gebeld, het bestelde type was voorlopig niet meer leverbaar en ik kreeg een aanbod om voor dezelfde prijs een zuiniger en stiller versie geleverd te krijgen van hetzelfde model. Deze is vandaag geleverd, allemaal prima verzorgd, uitstekende service!

Sybren Venema 12-11-2019

Komend voor een espressomachine was het gewenste type niet voorradig . Ook online niet dus langere levertijd.
Medewerker zocht op voorraad andere filialen. En ja kon via DHL in Amersfoort afgeleverd worden .en inderdaad binnen 2 dagen een mail dat het apparaat binnen was om afgehaald te worden.
Dat is nog eens klantgericht meedenken.👍
Zeer gewaardeerd en BCC het aanbevelen waard.
Dan Venema
Soest

Groen 12-11-2019

Goed advies, vriendelijke verkoopster die gedegen kennis van zaken heeft.
Op onze vragen goed antwoord al dan niet opgezocht op internet. Prettig in omgang.

Wim van der Kolk 12-11-2019

Bij het binnen komen van de winkel in Vlaardingen valt direct het brede aanbod op. Per afdeling is een verkoper(ster) aanwezig die opvallend deskundig was en belangrijk, vooral niet opdringerig. Na het afsluiten van de koop werd ongevraagd de laagste prijs garantie gecontroleerd. Kortom top

punt 12-11-2019

Wij werden in sliedrecht bij bcc keurig geholpen .
Waren op zoek naar in inbouw koel vries combinatie daar onze bestaande reeds 18 jaar oud was dus uit voorzorg een nieuwe besteld die tevens energie zuiniger moest zijn.
Tevens hebben wij gebruik gemaakt van de in meet service de nota hiervoor is later bij de levering in mindering gebracht.
Verder is er goed gecommuniceerd over de levering zoals- dag en tijdstip .

ger 12-11-2019

Gewoon een top zaak met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel { .....}
die alles op een goede manier oplossen zo moet eigenlijk in alle zaken
de medewerkers zijn en niet alleen bij BCC

Beisser 12-11-2019

Winkel + webshop is een ideale combinatie om apparaten te kunnen bekijken en een advies te krijgen alvorens een bestelling te doen.

Anne van den Ouweelen 12-11-2019

Super goed geholpen in de winkel en super goede service! Echt een aanrader! Scherpe prijs en perfecte kwaliteit en garantie.

Stef 12-11-2019

Ik ken BCC al heel lang, maar dit was geloof ik de eerste keer dat ik er wat bestelde. Kwam toevallig op de site uit en was al snel klaar. Geen spannende review verder, maar gewoon duidelijk, snel en vertrouwelijk! Fijn ook dat ik de dag van levering kon kiezen. Tot de volgende!

Marcel Van Betuw 12-11-2019

Thuis problemen met mijn switch ,natuurlijk op zondag .
Om 18:00 uur besteld op de website van BCC en maandag om 14:00 uur al in huis ,dat vind ik een snelle service .
Bedankt BCC

T. Jansen Bramervaer 12-11-2019

Overzichtelijke website met goede aanduidingen en speificaties. Gelukkig weinig kleuren en weinig tierelantijnen die je anders maar zouden afleiden.

PMB 12-11-2019

Prima advies over mogelijkheden van soundbar door specialist 1 of avr receiver door collega specialist 2. Resultaat aankoop Denon AVR-X2600H receiver met extra Heos 7 speaker voor in de keuken.
Top advies en blij met resultaat!

Carola 12-11-2019

Via de servicebalie van BBC heb ik een muismat en Magic Mouse van Apple besteld (deze waren niet voorradig). De volgende dag werd het pakket op het vooraf aangegeven tijdstip keurig bezorgd. Ik ben tevreden met de service van BCC en met de artikelen!

Leo 12-11-2019

Snel en vriendelijk geholpen.ook met het plaatsen van een nieuwe simkaart prima voorgelicht.

A 12-11-2019

Werd meteen geholpen als klant!
Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en kreeg daarbij passend advies! Blij met mijn aankoop!

J. Janssen / Naut Janssen 12-11-2019

Een keurige winkel, mooi dicht in de buurt.
jammer, dat de keuze zo beperkt was.
De aflevering was buitengewoon netjes, een vriendelijke jonge bezorger.
Kortom: prima!

Esmee 12-11-2019

De website van BCC is duidelijk en overzichtelijk. Heeft goede deals, echt waar voor je geld! Snelle en goede levering. Zal volgende keer zeker weer hier iets bestellen.

M 12-11-2019

Het aanbod online en het bestellen ging prima. Ik was op zoek naar een bepaald soort koelkast en kwam hiervoor uit bij BCC. De bezorging was erg gehaast, maar de koelkast werd wel op de juiste plek gezet. Ik heb het zelf uit moeten pakken, wat erg lastig was. Verder prima ervaring.

Peter van de Leur 12-11-2019

wasmachine gekocht bij BCC, verkoper gaf goede adviezen
Werd heel snel geleverd en geïnstalleerd door prima bezorgers die precies weten wat ze moeten doen.

Elli 12-11-2019

Het product was hier goed van prijs, gratis installatie, afvoer van oud apparaat. Ook is het heel duidelijk wanneer de bezorging plaatsvindt d.m.v. mail en een kwartier voor aankomst nog een belletje! Leuke en vakbekwame installateurs.

H de Boer 12-11-2019

door de medewerker goed geholpen en goede info gekregen die wist waar hij over praatte en heel erg vriendelijk ook belangrijk een aanrader om hier de elektro spullen te kopen!!!!!

Baran 12-11-2019

Was niet de eerste keer. BBC doet zijn werk hartstikke goed. Op tijd inleveren en goed service. Heel blij.

Joke 12-11-2019

Voor BCC gekozen vanwege uiterst correcte medewerkers die echt de tijd voor je nemen. De service is prima en je kan altijd terecht voor een goed advies en scherpe prijs.

Sandra stolte 12-11-2019

Bcc ken ik van een goede service en kwaliteit .heb een droger besteld en helaas niet op voorraad .kan gebeuren.dan maar wat langer wachten..best lang moeten wachten.hele aardige service medewerkers ondanks ik elke keer andere redenen hoorde ik en elke keer andere voorraden komen er enz.maar ja .gister na bijna 3 weken zoveelste keer gebeld .de 18e komt t binnen bij hun.hoorde ik.ff later een mail .u droger is binnen maak je een afspraak?erg jammer en niet gewend van de bcc.leveren zou tussen half 1 en half 3 zijn.kwamen rond 11.ben thuis geen probleem ... maar weet dat ze wel goede service geven,en denk dat dit eenmalig was.ik zou zo weer bestellen bij ze,met alle vertrouwen.

sjanneke 12-11-2019

Ik vind de shop super om binnen te lopen. Als je op een tijd bent dat het niet zo druk is hebben ze veel tijd voor jou.
Ik werd geholpen door een vriendelijke man. en legt alles goed uit
Super tevreden

Anita Cobelens 12-11-2019

De BCC internet shop is gebruiksvriendelijk, duidelijke omschrijving van de apparatuur en zéér mooie prijzen! Van tevoren een sms/mail hoe laat de chauffeurs komen en wordt ook nog via chauffeur op de hoogte gebracht. Keurig geïnstalleerd en aangesloten aan trekschakelaar, vakmannen, handig en snel, die weten wat ze doen en hebben de oude wasmachine direct meegenomen. Keurig uitleg gegeven aan mijn 81-jarige moeder hoe de wasmachine werkt en meteen aangezet om de fabrieksgeurtjes weg te spoelen! Niet verder shoppen, gewoon bij BCC stoppen!!!

Luke 12-11-2019

Snelle service, was de volgende dag bezorgd! Wel een beetje een grote doos voor zo'n klein pakketje, kan efficiënter.

Moniek 12-11-2019

Vriendelijke medewerker die goed adviseerde en daar ruim de tijd voor nam.
Aflevering en montage verliep ook prima. Blij met het gekozen product.

Jo 12-11-2019

Makkelijk bestellen op deze site.
Ik had nog een vraag na dat ik besteld had en kreeg direct al antwoord terug.
Bezorging ook goed geregeld. Eerst gebeld dat ze er aan kwamen.
Netjes geïnstalleerd en oude meegenomen. Ook een pluim voor de bezorgers.

C. Veldman 12-11-2019

Goede service en leuk contact; lachend de winkel uitgelopen. Hulp gekregen bij het uitzoeken van een externe harde schijf op het gebied van soorten en opslagruimte en dat ik een Philips Hue lamp zag informatie over de Go versie gekregen qua batterijduur die ik zo snel zelf niet kon vinden op de doos (dit blijkt aan de binnenkant pas te staan). Met beide producten nu erg blij! Ondanks eerst informatie zoeken op internet blijf ik persoonlijk contact toch net dat beetje extra geven.

L.Magermans 12-11-2019

We zijn vriendelijk ontvangen en hebben goede duidelijke informatie gekregen over de producten.

Peter van Schilt 12-11-2019

Kijk, daarom koop ik nu zo graag in een fysieke winkel, wederom uitstekend voorgelicht over de aankoop, duidelijk advies en zeer uitgebreide uitleg. Dus weer niet teleurgesteld in de winkel van BCC Alkmaar. Niet de eerste en zeker ook niet de laatste aankoop.
Keurig op tijd leveren, even een belletje van tevoren, we komen er aan. Installatie van TV ook prima geregeld. Kortom weer zeer tevreden. Ga zo door BCC.