Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Carla Opsteegh 09-11-2019

Wat een prima service leverd de BCC in Venray, nog nooit zo'n geweldige medewerker getroffen. Theo dacht enorm met ons mee en legde ons duidelijk de verschillen qua warmteomp en condons droger uit. Theo luisterde heel goed naar onze wensen en heeft persoonlijk nog heel wat kunnen betekenen voor ons. Theo is een vriendelijke en grappige man. Wij houden van niet zo zakelijk, stijfjes gedrag. De winkel ziet er echt top uit! Zeer overzichtelijk en veel apparaten in de winkel aanwezig zodat je een goede indruk krijgt en een goede overweging kunt maken. Het kopje kofgie wat we aangeboden kregen was erg lekker! Wij komen zeker terug naar de BCC in Venray! Echt een aanrader en we zijn zeer tevreden over onze aankoop!

Jan Boekhorst 09-11-2019

Vandaag naar BCC Arnhem gegaan voor een technische vraag over routers en switches. Ik ben daar perfect geholpen door een zeer enthousiaste deskundige medewerker. Die mij de juiste oplossing heeft verkocht. Ik ben zeer te spreken over de deskundige behandeling die ik heb gekregen vandaag. Top! een warme douche :-)

Tom 09-11-2019

goede producten, ruime sortering, vriendelijk en deskundig personeel die ruim de tijd nemen om je te helpen/adviseren.

Willem 09-11-2019

Zijn naar de winkel gegaan omdat we de droger wilde zien en gelijk voor het nieuwste model gekozen op de site stond het vorige model.
goed geholpen en de bezorging was ook uitstekend de oude droger gelijk meegenomen.

Amber van der Horst 09-11-2019

De medewerkers zijn eerlijk over de kwaliteit en toegevoegde waarden van producten en super behulpzaam. Er werd rustig de tijd genomen voor mijn aankoop en goede informatie gedeeld!

Geurt Hendriksen 09-11-2019

Vriendelijk personeel, en het ons kent ons contact bestaat dus nog bij grote winkels!

Moon 09-11-2019

Zoveel moeite gedaan en meegegaan met Samsung. Alles stond netje klaar in de winkel

Roel 09-11-2019

Ik vind het een hele fijne winkel,met personeel die er verstand van heeft.
Ze weten wat ze verkopen.
En de service is heel goed.

Ruud kreuzen 09-11-2019

Er werken daar mensen, Veghel , die gewoon verstand hebben van zaken en de tijd nemen Om alle kennis die zij hebben met je te delen.

Grt ruud

Chantal 09-11-2019

Wij zijn bij bcc super geholpen. Goede en snelle service. Goede uitleg over apparatuur.

D.P.Middelkoop-Versteeg. 09-11-2019

Mooie overzichtelijke winkel.We werden vriendelijk en goed goed geholpen door de verkoper.We gingen voor een wasmachine maar gingen met nog meer de winkel uit door nog wat rond te kijken.We zijn tevreden de winkel uit gegaan.De volgende aankoop gaan we zeker weer naar BCC Sliedrecht.

D. Berns 09-11-2019

Die verkoper was echt super enthousiast, en had direct antwoord op de vragen die wij hadden.
Waarom we juist wel op niet de iets duurdere moesten kopen ook wist hij tussen de verschillende merken de voor en nadelen te vertellen.

Jose 09-11-2019

Top geholpen!!
Vriendelijk behulpzaam personeel.
Ze nemen tijd om je alles uit te leggen.

Hans 09-11-2019

BCC heeft kunnen leveren wat wij zochten.
En super snel .
Vrijdag besteld volgende dag gratis en snel thuis afgeleverd.

Ad 09-11-2019

Waterkoker alleen als showmodel,medewerkster gaf de mogelijkheid om het te bestellen, zou dan de volgende dag bezorgd worden. Inderdaad volgende dag om 13.00 uur bezorgd en dit zonder extra kosten.

Adrienne 09-11-2019

Prettige winkel met aardige medewerkers. Ik ben goed voorgelicht en de mannen hebben me geholpen de televisie in de auto te tillen. Super service!

Marianne 09-11-2019

Bij BCC in Helmond wordt je allervriendelijkst ontvangen. Bij vragen over een product, in mijn geval een printer, krijg je goede en uitvoerige informatie. Fijn dat deze service er is.

E. van Meurs 09-11-2019

Mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel. Er staan veel voorbeelden van alle producten. Goede parkeergelegenheid, makkelijk te vinden. Nabij vele ander winkels.

Nanne de Boer 09-11-2019

BCC is mij bekend, ik vind hun service uitstekend.
Klant staan centraal, personeel is vakkundig en behulpzaam.
Voldoende keuze, duidelijke en uitstekende website.
Ook fijn iets besteld, de volgende dag al bezorgd, ook krijg je een track and trace code.

Jo 09-11-2019

Mooie aanbieding van een refurbished Kobo e-reader. Binnen 24 uur besteld en geleverd op afgesproken tijd. Blij met aankoop en online alle informatie mbt installeren, uploaden etc.
beschikbaar.

JP 09-11-2019

Mooie grote winkel , met veel keuze. Vriendelijke adviseur met kennis van zake.

Weerts R. 09-11-2019

BCC gaf ons een goede uitleg en motivatie voor de gekozen wasmachine, mooie prijs/prestatie.
Correcte en vriendelijke levering en de oude machine retour.

Marianne 09-11-2019

BCC levert goede service en geeft tijdig aan wanneer de de bestelling bezorgen binnen een tijdblok van twee uren. Dat is prettig omdat je dan niet eindeloos hoeft te wachten. Had een nieuwe wasmachine besteld, die werd snel en goed aangesloten en de oude hebben ze meegenomen. Minpunt: de bezorgers zijn niet goed met m'n keukenvloer omgegaan, deze heeft een paar lelijke blutsen opgelopen. Ze hadden voor het verplaatsen binnenshuis een steekkar moeten gebruiken!

Lesly 09-11-2019

Ik blijf het zeggen de beste service
Ben er net geweest en prima weer geholpen

korstanje 09-11-2019

Ben heel goed geholpen, had veel vragen maar kreeg goede uitleg. de medewerker was heel geduldig. Heb mijn tv gekocht ook iets overbodig maar kon het zonder problemen terug geven.

Lenie 09-11-2019

Op de site was het voor ons makkelijk een keuze te maken uit de vele drogers. De levering was op het aangegeven tijdstip. En de bezorgers waren heel netjes en beleeft. Ze kwamen een droger brengen maar gingen zelf de wasmachine waterpasstellen.

Ester 09-11-2019

Nette en ruime winkel.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik vond vrijwel direct de machine die ik zocht door middel van simpel weg aangeven bij de verkoper wat ik precies wilde.
Duidelijke informatie over de machine.
Alle vragen beantwoord gekregen.
Fijne winkel

Chantal 09-11-2019

Een telefoon online besteld om 23.45 uur , de volgende dag om 11.00 al in huis.
Alleen dat was al een 10 waard.

Helaas door mijn eigen schuld de verkeerde besteld.
Vandaag terug geweest in Apeldoorn, waar ik zeer zeer vriendelijk en snel geholpen ben.
Binnen 10 minuten stond ik weer buiten, dit x met de juiste telefoon.
Wederom een dikke 10!

Brenda 09-11-2019

Snelle service , alles zo geregeld. En het plaatsen en monteren ook super. Ze bellen netjes 15 minuten van te voren, en wachten tot t apparaat t doet. Super!! Enige jammere, je krijgt om 07;00 op de dag zelf pas een sms met de bezorg tijd.

M. Don 09-11-2019

Beoordeling betreft niet specifiek de winkel, maar BCC algemeen.
Winkel is verkooppunt. Dat gebeurde in ons geval op 2 november goed, open en eerlijk. Onze oude wasmachine was twee dagen tevoren kapot gegaan en moest vervangen worden.
Levering wasmachine op 8 november was een drama. Bij installatie worden kapjes van ‘vervoer-stangen’ grof eraf getrokken. Openingen zijn nu niet meer af te dekken.
Na aansluiting op bestaande trekschakelaar is helderheid van het lampje op trekschakelaar gehalveerd. Maar wasmachine geeft geen kik. Volgens monteur is het snoer in de werkplaats niet goed gemonteerd. Daar wordt ik volgens hen over teruggebeld. Niet dus. Ik bel zelf. Eerstvolgende afspraak voor oplossing van het probleem 15 november, aldus mevrouw van de klantenservice. Ik pik dat niet; twee weken met groeiende berg was. Ik ga naar de winkel. Daar ligt kennelijk voor de zoveelste keer het computersysteem plat. Nee, ze kunnen mij niet helpen en zelf een installateur inschakelen wordt door BCC niet vergoed. Maar ik zal teruggebeld worden die dag of er een oplossing is. Eind van de dag wordt ik gebeld. Geen oplossing, want hoofdkantoor van BCC was onbereikbaar. Ik begrijp de onmacht van de winkelmedewerker, maar snap niks van urgentie/nood/service bij BCC in het algemeen.
Inmiddels via Twitter m’n probleem voorgelegd om afspraak alsnog te vervroegen, maar nog geen reactie. Vast vanwege het weekend.
Met druk weekend volgende week en naderende vakantie....
Nee, BCC, dit is slechte service!
Officiële reactie van BCC 11-11-2019

Beste M.Don,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Carla 09-11-2019

Een mooie winkel met een groot assortiment, hier neemt men nog de tijd om verschillende producten te demonstreren, behulpzaam en meedenkend personeel.

Nanda 09-11-2019

Elke keer als ik bij Bcc kom word ik zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Geen vraag is ze te gek.

Henk Jonker 09-11-2019

zijn in Leeuwarden geweest voor service en deze service is geheel perfect afgehandeld en de mensen met wie we te maken kregen, waren allemaal ook erg vriendelijk. Het is niet naast de deur maar ik zou zeker weer naar BCC gaan.
Kortom BCC Leeuwarden is een winkel die ik aanraad

Renate d. 09-11-2019

Snel geleverd, product zoals in beschrijven. Enige minpunt is dat bezorgtijden ruim wordt aangehouden 11 tot 15.00. Gelukkig kwam hij al rond 11.30.

Tom 09-11-2019

Snel begrip van mijn vraag. Vlot in bestelling. Zeer behulpzaam en vriendelijk tijdens demonstratie aankoop.

Gerard 09-11-2019

ik kom graag in deze winkel met veel op voorraad en vriendelijke en deskundige verkopers

Mir 09-11-2019

Wat een heerlijk mens heeft ons geholpen! Het was snel, duidelijk maar vooral heel humoristisch en grappig! Wat ik mooi vond was toen ik aangaf dan ik non binair aangesproken wilde worden werd dat serieus genomen en besloot ze geen gender in te vullen maar familie. Ik vind dat krachtig en enorm warm! Dank ik geniet enorm van mijn fancy strijkbout en de spectaculaire strijkplank! Hartelijk dank! Ik kom graag weer terug! Wat een cadeautje!

Broos 09-11-2019

Prima uitleg van de Verkoper. Stond goed stil bij de vraag en kon ons uiteindelijk goed adviseren.

An 09-11-2019

Snel geholpen, duidelijke uitleg, werd goed naar mijn vragen/wensen geluisterd.
Prettig personeel

VERDONK 09-11-2019

Bij de bcc werden we meteen geholpen. De verkoop medewerker luisterde goed naar onze wensen en probeerde ons niks aan te smeren. Hij gaf ons een tip over dat als we overstappen naar Essent we een kado bon van 175 kregen. Toevallig was ik al van plan om over te stappen van energie maatschappij dus dit kwam zeker goed uit. We hadden een vaatwasser besteld die ze de volgende dag kwamen bezorgen. Ik woon op de 4e verdieping zonder lift maar dit was geen probleem. Binnen 20 min stond mijn nieuwe vaatwasser helemaal tip top aangesloten en namen ze de oude kapotte mee.

Hardstikke tevreden met de service van bcc

Daniël 09-11-2019

Bosch wasmachine gekocht bij BCC Middelburg, vlot en vriendelijk geholpen door vakbekwame medewerker.
Levering was ook prima in orde.

Ger 09-11-2019

dhr ben helpt ons al jaren en altid correct en nooit dwingend voor al onze spullen komen wij hier al jaren en kijken niet eens op internet of andere winkels
Groet Fam Visser

Geke 09-11-2019

Vriendelijk personeel, ze hebben heel goed meegedacht in het type ipad, waarvoor hij bedoelt is.

J.Klein 09-11-2019

ik had een speciale maat nodig voor mijn nieuwe wasmachine, bedankt BCC super met mij mee gedacht en hij past precies top👌

Farooq Haidari 09-11-2019

-Goed informatie door personeel
-Snel levering ook op zaterdag
-Instelatie en meenemen van oud wasmachine
-Gratis bezorgen en insteleren

Blesing 09-11-2019

Goede expertise in de winkel (Muiden) verkoper nam goed de tijd voor de diverse opties. Bezorgers keurig op tijd en zeer beleefd. Gewoon ouderwetse service. Prima

Bas 09-11-2019

fijne overzichtelijke winkel met snelle vriendelijke aandacht naar de klant en duidelijke uitleg over de keus van producten.
Er werd na de aankoop gezegd dat, als er problemen met het product waren, we zonder problemen contact konden leggen.
Wij hadden sterk het gevoel dat we ook zelf de productkeus mochten maken ipv dat deze werd opgelegd..

krijgsman 09-11-2019

Klantvriendelijk. Personeel maakt altijd tijd voor de klant, het maakt niet uit of je een probleem hebt met een aangekocht product of als het om algemene info gaat. Goede service, ook als een product stuk gaat binnen de garantietermijn.; Garantiebewijs kwijt is geen probleem want ze slaan al je aankopen op in de computer. Groot assortiment. Prijs/kwaliteit-verhouding is goed. Concurrerende prijzen met andere winkels, zonder loze kreten

Con 09-11-2019

Goed, vriendelijk en deskundig personeel. doen ook niet moeilijk als je iets komt ruilen.

Jouke Peter de Jong 08-11-2019

We kopen zeer regelmatig bij BCC. Omdat we deskundig en vriendelijk geholpen worden. Zo ook vandaag bij een service afhandeling werden we zeer goed geadviseerd door X. Als extra hij heeft een grote positieve en vrolijke uitstraling dat een aankoop ook nog eens een klein feestje is.