Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard 09-11-2019

ik kom graag in deze winkel met veel op voorraad en vriendelijke en deskundige verkopers

Mir 09-11-2019

Wat een heerlijk mens heeft ons geholpen! Het was snel, duidelijk maar vooral heel humoristisch en grappig! Wat ik mooi vond was toen ik aangaf dan ik non binair aangesproken wilde worden werd dat serieus genomen en besloot ze geen gender in te vullen maar familie. Ik vind dat krachtig en enorm warm! Dank ik geniet enorm van mijn fancy strijkbout en de spectaculaire strijkplank! Hartelijk dank! Ik kom graag weer terug! Wat een cadeautje!

Broos 09-11-2019

Prima uitleg van de Verkoper. Stond goed stil bij de vraag en kon ons uiteindelijk goed adviseren.

An 09-11-2019

Snel geholpen, duidelijke uitleg, werd goed naar mijn vragen/wensen geluisterd.
Prettig personeel

VERDONK 09-11-2019

Bij de bcc werden we meteen geholpen. De verkoop medewerker luisterde goed naar onze wensen en probeerde ons niks aan te smeren. Hij gaf ons een tip over dat als we overstappen naar Essent we een kado bon van 175 kregen. Toevallig was ik al van plan om over te stappen van energie maatschappij dus dit kwam zeker goed uit. We hadden een vaatwasser besteld die ze de volgende dag kwamen bezorgen. Ik woon op de 4e verdieping zonder lift maar dit was geen probleem. Binnen 20 min stond mijn nieuwe vaatwasser helemaal tip top aangesloten en namen ze de oude kapotte mee.

Hardstikke tevreden met de service van bcc

Daniël 09-11-2019

Bosch wasmachine gekocht bij BCC Middelburg, vlot en vriendelijk geholpen door vakbekwame medewerker.
Levering was ook prima in orde.

Ger 09-11-2019

dhr ben helpt ons al jaren en altid correct en nooit dwingend voor al onze spullen komen wij hier al jaren en kijken niet eens op internet of andere winkels
Groet Fam Visser

Geke 09-11-2019

Vriendelijk personeel, ze hebben heel goed meegedacht in het type ipad, waarvoor hij bedoelt is.

J.Klein 09-11-2019

ik had een speciale maat nodig voor mijn nieuwe wasmachine, bedankt BCC super met mij mee gedacht en hij past precies top👌

Farooq Haidari 09-11-2019

-Goed informatie door personeel
-Snel levering ook op zaterdag
-Instelatie en meenemen van oud wasmachine
-Gratis bezorgen en insteleren

Blesing 09-11-2019

Goede expertise in de winkel (Muiden) verkoper nam goed de tijd voor de diverse opties. Bezorgers keurig op tijd en zeer beleefd. Gewoon ouderwetse service. Prima

Bas 09-11-2019

fijne overzichtelijke winkel met snelle vriendelijke aandacht naar de klant en duidelijke uitleg over de keus van producten.
Er werd na de aankoop gezegd dat, als er problemen met het product waren, we zonder problemen contact konden leggen.
Wij hadden sterk het gevoel dat we ook zelf de productkeus mochten maken ipv dat deze werd opgelegd..

krijgsman 09-11-2019

Klantvriendelijk. Personeel maakt altijd tijd voor de klant, het maakt niet uit of je een probleem hebt met een aangekocht product of als het om algemene info gaat. Goede service, ook als een product stuk gaat binnen de garantietermijn.; Garantiebewijs kwijt is geen probleem want ze slaan al je aankopen op in de computer. Groot assortiment. Prijs/kwaliteit-verhouding is goed. Concurrerende prijzen met andere winkels, zonder loze kreten

Con 09-11-2019

Goed, vriendelijk en deskundig personeel. doen ook niet moeilijk als je iets komt ruilen.

Jouke Peter de Jong 08-11-2019

We kopen zeer regelmatig bij BCC. Omdat we deskundig en vriendelijk geholpen worden. Zo ook vandaag bij een service afhandeling werden we zeer goed geadviseerd door X. Als extra hij heeft een grote positieve en vrolijke uitstraling dat een aankoop ook nog eens een klein feestje is.

Diana van O. 08-11-2019

Leuke shop, aardig en behulpzaam personeel en je wordt hier nog als klant heel erg leuk geholpen.
Service en reparatie is een DIKKE 10 en beveel iedereen BCC Roosendaal aan 👌🏻
Ga zo door Team BCC Roosendaal

Gaby 08-11-2019

Altijd kundige aandacht voor de klant. Erg fijn. Goed en eerlijk advies. Locatie: Loosduinseweg Den Haag.

Jelmer 08-11-2019

Bij meerde winkels gekeken voor een vaatwasser.
Wij wilden graag een inbouw maar wel met een display aan de buitenkant.
Deze vonden we nergens in de showroom.
BCC bood een model aan op hun website.
Dus zijn we doorgereden naar het filiaal in Delft.
Helaas hadden ze deze niet maar wel een gelijkend type waardoor we de indeling aan de binnenzijde konden zien.
Deze was perfect.
Nu bleek een andere winkel hem stukken goedkoper te kunnen leveren.
Dus hebben we BCC de mogelijkheid gegeven om hem voor dezelfde prijs aan te bieden.
Daar werd niet moeilijk over gedaan.
Vandaag zou hij afgeleverd worden tussen 12 en 14 uur.
Om 13:30 werd ik gebeld dat ze er bijna waren.
Nog geen 10 minuten later stond hij al voor de deur.
Nu net de eerste vaat gedraaid en hij was heel stil en alles schoon.
Laten hem nog uitdampen en zien daarna wel hoe droog het is.
Maar omdat we geen glansspoelmiddel meer hadden valt er nog wat winst te behalen in de tweede ronde

cagest 08-11-2019

Op de site van Kieskeurig kwam dit apparaat het meest overeen met hetgeen wij van een wekkerradio verwachten. BCC was voor ons de dichtstbijzijnde winkel, waar we al eerder voor andere artikelen geslaagd waren.

Kitty 08-11-2019

Snelle levering en goede voor;lichting op de site over het te leveren product. Ook concurerende prijzen. Aanrader !

Jan Immink 08-11-2019

Goed advies gekregen door Tyrone en tevreden naar huis gegaan met een Philips 50PUS7304/12 tv die het geweldig doet.

Hans Sligter 08-11-2019

Ik heb een product aangeschaft in de BCC vestiging in Hilversum. Ik ben snel en vriendelijk geholpen door een medewerker en stond binnen 10 minuten weer buiten. Prima service!

laurens methorst 08-11-2019

mooie winkel mensen zijn behulpzaam en klantvriendelijk en laten bezorgen is perfect geregeld en ze sluiten alles voor een kleine vergoeding aan.echt super komen zekers vaker weer

Annemiek 08-11-2019

Zeer goed geholpen in de winkel door een vakkundig medewerker die wist waar hij het over had. Vandaag is onze wasdroger bezorgd, deze moest op een lastige plek komen maar de bezorgers waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.
Zeer tevreden over de service!!!

Willem 08-11-2019

Alles wat met deze BCC winkel te maken heeft is gewoon weg top , niet alleen bij onze laatste aankoop maar ook bij de vorige 5 a 6 aankopen , precies de zelfde en vriendelijke kundige behandeling.
Ook voor de bezorging geld het zelfde , vriendelijke kundige mensen die zich prima aan de afspraken houden ,

Echt een geweldige zaak.

Gr. Willem.

Van der Bend 08-11-2019

Goede service, eerlijk advies. Geven zelfs het advies om even te wachten ivm mogelijke aankomende acties. Je kunt makkelijk achter je auto park e ren en inladen.
Kortom top!!!!

Henk Bouwman Arnhem 08-11-2019

Via internet, was ik op zoek naar een stofzuiger. De keuze die ik uiteindelijk wilde maken, daar had ik nog wat vragen over. De dichts bijzijnde winkel is de BBC aan de Heerlenstraat Arnhem -Zuid.
Bij binnenkomst heb ik eerst nog wat ronde gekeken en korte tijd later werd ik aangesproken door een van de medewerkers , die al mijn vragen direct en kundig kon beantwoorden.

Marjolijn 08-11-2019

Heel nete mensen
En heel beleeft
Super trots op de twee mannen moesten best wat trappen op
Topers zijn het 👈

Henk 08-11-2019

een steelstofzuiger van ruim een jaar oud die defect was teruggebracht naar de winkel in hengelo
en kreeg gelijk een nieuwe mee terug en nog een tegoed bon van 10 euro omdat de stofzuiger nu 10 euro goedkoper is Echt goede service

Leo 08-11-2019

Goede winkel met goede hulp.
Je wordt netjes begroet en het personeel geeft genoeg ruimte om de klant eerst zelf te laten kijken wat er is

anne 08-11-2019

Vriendelijk geholpen en medewerkster was heel behulpzaam bij het uitzoeken van het juiste apparaat voor onze situatie. Ook de bezorging ging vlot en zonder problemen.

Brunt 08-11-2019

Werden op een heel plezierige manier geholpen. Wisten ongeveer welk type vaatwasser we wilden en samen met de verkoper uitgekomen op een prima apparaat. Vanuit BCC is men de bestaande ruimte komen inmeten alvorens de machine te plaatsen. Ook de plaatsing zelf verliep op een hele prettige en deskundige wijze. Een dikke pluim voor de berichtgeving omtrent order, levering en plaatsing.

Jan Zevenboom 08-11-2019

Deze winkel is zeer overzichtelijk en heeft een uitgebreid assortiment. Het personeel is gastvrij, vriendelijk en uiterst vakkundig. Ik kom hier graag en regelmatig en vind wat ik wil hebben. Van keukenapparaat tot koffiemachine tot Oled tv., zoals vandaag.

Ton 08-11-2019

Gekozen voor BCC vanwege gunstigste prijs. Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Vanaf moment van bestellen tot en met uitlevering keurig op de hoogte gesteld door DHL mbt lveringsdag en tijd. Product degelijk en netjes verpakt.

Frans 08-11-2019

Goed advies gekregen en een duidelijke uitleg van de werking van het apparaat

Luuk 08-11-2019

Super service. Op tijd. Ze bellen van te voren. De machine staat al te draaien.

Riet 08-11-2019

Degene die ons geholpen heeft is altijd vriendelijk, deskundig en zeer behulpzaam.

Cecilia 08-11-2019

Ik heb vertrouwen in BCC en de kundigheid van het personeel. Ik werd zeer goed geholpen met de producten die ik wilde kopen en de voor- en nadelen van de producten. De informatie was deskundig en de prijzen van de producten waren goed. De producten zijn in prima staat afgeleverd, geplaatst en aangesloten en de oude producten zijn weer meegenomen. Prima service.

Sanne 08-11-2019

Super fijne lieve mensen die me in de winkel geholpen hebben. Indra op de Bilderdijkstraat is top! Alles goed ingebouwd net, ook hele aardige mannen en werken precies. Ben heel blij. Alleen lastig dat je niet direct de winkel kan bellen, alleen het hoofdkantoor. Omdat dat een beetje omslachtig is met wijzigingen. Voor de rest, helemaal tip top!

wim van dijk 08-11-2019

Als altijd vriendelijk, snel en goed geholpen. Prima advies, ook als het om een kleine aanschaf gaat.

N.Damen 08-11-2019

Aan mijn wasmachine waren wat mankementen en de monteur wilde hem nog maken. Na overleg met BCC werd er toch gekozen voor de inruilmogelijkheid tot een nieuwe. Dus een mooie nieuwe wasmachine uitgezocht uit de grote keuze die er is bij BCC. Werden ook vriendelijk geholpen door het personeel en kregen een goede uitleg over de machine.Ook de prijs was heel aantrekkelijk dus de keuze was snel gemaakt.Binnen 2 dagen werd hij netjes afgeleverd en aangesloten en we zijn weer super tevreden over de service! Weer jaren lang plezier van mijn aankoop bij BCC!

aan de meulen 08-11-2019

Lekker groot, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Vandaag kocht ik een vulling voor mijn sodastream, tot mijn verrassing hadden ze alle batterijen die ik in een andere winkel wilde kopen, maar waarom.
Ik was dus snel klaar met mn boodschappen, heerlijk!

Ruud van Soest 08-11-2019

We zijn bij BCC Buiksloterplein geweest. Die BCC, omdat je er makkelijk kunt parkeren. Sinds de NoordZuidlijn geopend is, ben je er ook met het OV in een mum van tijd vanuit de stad. Kortom, uitstekende bereikbaarheid. Maar eigenlijk ook omdat Buiksloterplein een leuk winkelcentrum is. Met het nieuwe metrostation in de buurt zal het niet lang duren voor Amsterdam het plein ontdekt.
Dan de aankoop. Uitstekend, snel en integer advies van de verkoper: niet het duurste apparaat, maar gewoon een die goed is voor een redelijke prijs. Heel plezierige vent ook, persoonlijk maar niet té (persoonlijk).

van Beuzekom 08-11-2019

Ben uitstekend, professioneel en zeer vriendelijk geholpen in de winkel in Veenendaal.
Info mbt aflevering is geweldig en op tijd. Afleveringsdatum is door de klant zelf te kiezen.
Over het installeren en afstellen van de koelkast zijn we minder te spreken. Chaufeurs hadden te veel haast! Jammer.

Familie Klink 08-11-2019

Bij aankoop van een nieuwe warmtepompdroger zijn wij vriendelijk en professioneel geholpen in het filiaal van BCC op het Alexandrium.
Goed advies gekregen tijdens de verkoop.
Ook bij de bezorging aan huis van de warmtepompdroger twee vriendelijke medewerkers aan de deur die de machine keurig op zolder hebben geïnstalleerd.

Aysha 08-11-2019

De BCC heeft me altijd goed geholpen en dit keer ook! Juan had mij super goed geholpen en alles uitgelegd. Topper

H.A. Hagenaars 08-11-2019

Ben bij BCC gekomen naar het overlijden van mijn echtgenote.
Heb hier div. artikelen gekocht en die zijn naar mijn volle tevredenheid uitgelegd bij de aankoop.
Veel aandacht voor de klant en begrip voor de omstandigheden van het personeel.
Blijf hier door klant voor hun artikel bestand wat betreft aankoop.
Zeer prettige zaak goed bereikbaar.

Loeffen 08-11-2019

Het product dat ik heb gekocht via BCC was daar het goedkoopst. Het werd volgens afspraak en snel geleverd en de levering was ook helemaal in orde, dus ik ben zeer tevreden!

A. Huijgens 08-11-2019

Voldoende keuze van apparaten met een redelijke prijs. Actie voor omruil en inbouw. Klantvriendelijke medewerkers.

Natalie 08-11-2019

I had a very great sales experience in the shop this morning. My headset had just broken and I was in desperate need of a new set, but I did not know exactly what I needed as there is a lot to choose from.

The salesperson who helped me listened to my exact needs, and gave excellent advice based on my needs, keeping my budget in mind. He took the time that I needed to make the right choice, was not pushy at all, overall was a great consultative seller :)