Henk Reubzaet 16-11-2019

BCC is al jaren onze hofleverancier.
Altijd prettig geholpen en goed geadviseerd.
Daarbij kun je heel veel artikelen direct uit de winkel meenemen. Dus eerst voelen en dan kopen!

Christina 16-11-2019

Altijd even vriendelijk personeel die verstand van zaken hebben. Goed en eerlijk advies

Thorniff 16-11-2019

Gisteren meermaals aan de telefoon gesproken omtrent bestelling van 20 juni die gisteren binnen zou komen werd mij verteld dat hij nog niet in het magazijn lag. dus heb ik een annulering aangevraagd die in eerste instantie goedgekeurd is. kreeg ik 2/3 uur later een mailtje binnen dat de annulering niet door kon gaan omdat hij al door DHL was opgehaald en aangemeld was

Ik vind dit erg slordig en weerhoud me wel van om nogmaals bij de bcc iets te bestellen
Officiële reactie van BCC 18-11-2019

Beste Thorniff,

Wat vervelend om te horen dat je annulering niet direct doorgezet kon worden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Tanja Hoetjer 16-11-2019

Doel van het bezoek was een nieuwe wasmachine. Ik kreeg zeer deskundig, eerlijk, transparant en duidelijk advies van de verkoper. De combinatie met Essent was voor mij nieuw. Ik had veel vragen en ben eindeloos in de winkel geweest maar zowel de BCC verkoper als de Essent vertegenwoordiger waren zeer geduldig en hebben me tot in de details van de juiste info voorzien zodat ik een goed overwogen besluit kon nemen. De eerste was inmiddels gedraaid en ik ben helemaal tevreden. Over de lompe bezorger van de wasmachine overigens niet, maar dat zal wel een andere bedrijf zijn...

Hinkiewinkie 16-11-2019

Een keuze tussen een webwinkel of een fysieke winkel is voor mij niet moeilijk: ik wil graag ergens terecht kunnen als er iets is, dus een fysieke winkel bij mij in de buurt. In mijn geval BBC, waar ik eigenlijk alles koop. Ik wordt er vriendelijk geholpen en de service is prima. Mijn BCC 😊

Geert 16-11-2019

Goede overzichtelijke winkel met deskundig personeel wat ook nog heel vriendelijk is. Echte aanrader!

Anna Stevens Fransen 16-11-2019

Ik had een tablet nodig, een printer,en allerlei toebehoren.
Bij een andere zaak waren we weggelopen omdat de verkoper aan een sticker bleef pulken terwijl wij overduidelijk een vraag hadden, hij had er geen zin in. De verkoper bij BCC dacht mee en deed zijn best om alles goed uit te leggen. Toen er storing was zodat we niet konden afrekenen bood hij ons koffie aan en hebben we in lekkere stoelen tv gekeken.

c.h. slump 16-11-2019

Onze Miele wasmachiene was na 28 jaar trouwe dienst toch wat minder enthousiast geworden. En daarmee was het tijd voor een nieuwe wasmachiene. Even rond gekeken op internet maar toen al heel gauw het overzicht tussen al die merken en modellen compleet kwijt. Door de week ben ik een keer alleen naar de BCC Apeldoorn gegaan en daar heeft medewerker M** verschillende modellen laten zien en verteld over voor en nadelen in kwaliteit en bediening en zo kwam er meer structuur in het aanbod . Toen in het weekend samen naar de BCC gegaan en toen een aantal modellen in detail bekeken en besproken met medewerker Je**. Weer gekozen voor Miele (goed bedienbaar type) en die is keurig (alleen een weekje later dan verwacht) door twee heren van de BCC geplaatst en aangesloten. En de oude namen ze mee. We zijn er erg tevreden over.

Rob 16-11-2019

BCC Bergen op Zoom. Gekocht De Longhi nespresso apparaat. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Kwamen alleen kijken, maar toch direct gekocht. Koffie ruikt en smaakt heerlijk. Temp. prima. Zeer tevreden.

Tanja 16-11-2019

Top zaak. Er kwam zeer snel een medewerker met verstand van zaken om ons te vragen of hij helpen kon en heeft ons toen top geholpen met de keuze van een all in one computer.
Absoluut het aanraden waard!

Mieneke 16-11-2019

Ontzettend vriendelijk, professioneel en verstand van zaken. Zeer prettig winkelen.

Henk 16-11-2019

Mijn ervaring met BCC is in alle opzichten positief. Het winkelpersoneel helpt je snel en is zeer deskundig. Dit nadat je thuis via de site reeds e.e.a. hebt bekeken dan wel gekozen.

Mw. N. Jagesar 16-11-2019

Online een wasmachine gekocht. Ik ben zeer tevreden over de service, de wasmachine is bezorgd volgens afspraak, is aangesloten en ter plekke uitgetest met een reiniging programma en uitleg is gegeven. Verpakking is ook opgeruimd. Netjes!

Wetzels 16-11-2019

Ik ben bij BCC in Heerlen geweest en uitstekend geholpen goed geïnformeerd en alle tijd hebben ze gewonnen super

Emmy 16-11-2019

Overzichtelijke shop. Makkelijk bestellen en betalen. Je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de levering. Bijna op de minuut!.
Zeer tevreden over deze online shop. Service bij gebreken weet ik niet. Maar kan ook evt naar BCC winkel in mijn woonplaats.
Dus dik in orde allemaal

Susan 16-11-2019

Een grote bestelling gedaan bij BCC. Ondertussen wilde ik mijn bestelling aanpassen en daar werd ik voor gebeld zodat we op een persoonlijke wijze de order in orde konden maken. Super vriendelijk ! Ook de bezorging liep perfect. Twee mannen kwamen bij ons in een chaotische verbouwing. En met alle geduld en hulp hebben zij alles op zijn plaats gezet en zelfs de machines al aangezet. Blij met de service rondom het bestellings en bezorgings proces!

Key 15-11-2019

Ik zou aanraden om gewoon online je spullen te kopen. In het winkel zelf werd ik niet geholpen ik vroeg om op de hoogte gwsteld te worden van wanneer t laptop wat ik zou hebben weer beschikbaar was maar ik had binnen 2 weken nog niks gehoord terwijl ze het wel hadden besteld.
Ik moest ook 2 medewerkers om hulp vragen voordat ik daadwerkelijk geholpen werd.

Ik vind dat de site goed in elkaar zit en als je ook maar een beetje kennis hebt van computers (of wat je zoekt ) dan kan je t beste gewoon online allemaal zelf regelen.
Website ziet er goed uit en werkt prima. En als je ergens tegenaan loopt had ik gezien dat er ook een chatbox mogelijkheid was. Alleen hopen dat ze daar wel helpen.

Neele 15-11-2019

Altijd een goede winkel met goede prijzen. Ook is de winkel betrouwbaar en duidelijk. Bij BCC is het nog nooit mis gegaan met een aankoop, vandaar mijn hoge cijfer voor deze winkel.

Marco Te pas 15-11-2019

Goede service en vertellen heel goed over het product wat je wilt hebben en wat je er meer mee kan doen dat je zelf dacht dat je kon. Zelfs als je online besteld dan kan je eerst bellen om info in te winnen over het product, mijn producten haal ik op zeker altijd bij BCC 👍👍👍💪💪💪

Mammoet 15-11-2019

Je kunt zelf bepalen welke dag levering. De medewerkers waren zeer behulpzaam. Hebben oude wasmachine meegenomen en nieuwe aangesloten.

Liza 15-11-2019

Goed geholpen bij onze aankoop van elektrische deken. Advies was om een 2 pers.deken te kopen i.p.v. 2 1 pers.dekens,wat eerst onze keus was . Minder kans op verschuiven e.d.,kortom wij zijn uiterst tevreden!

J.B. Nieuwenhuis 15-11-2019

aankoop wasmachine, bovenlader. GOED EN ADEQUAAT GEHOLPEN. Goede voorlichting. Op tijd geleverd. Zijn erg tevreden

Corrie 15-11-2019

Ik ben heel goed geholpen duidelijk en eerlijk denk ik, rekening houdend met onze wensen

Edward 15-11-2019

ik heb via BCC mijn koelkast besteld en deze kwam iets later dan verwacht. Verder hebben de bezorgers de koelkast vlot en netjes naar boven gebracht en waren ze erg vriendelijk top service dus.

Willem 15-11-2019

De website is zeer klantvriendelijk. Het aanbod aan artikelen is overzichtelijk; geen onnodige keuzestress. Ook het vergelijken van meerdere artikelen naast elkaar in één scherm vond ik heel handig. Het hele proces van bestellen tot betalen verliep verder naar volle tevredenheid. Eem klien minpuntje was dat de bezorging 15 minuten later plaatsvond dat het aangegeven 2-uurs-tijdblok. Maar echt last hadden we hier niet van.

Astrid 15-11-2019

Super snel geleverd en goede service voordat ze komen bellen ze en het neerzetten en aan sluiten ook een dikke pluim.

Dagmar 15-11-2019

Donderdagavond ging ik naar de winkel voor een oven en een kooktoestel. Vrijdagochtend 8:30 uur werd het al bezorgd! Supersnelle service!

wim bessems 15-11-2019

Ik vind dit een heel prettige winkel met een aardige en behulpzame bedrijfsleider

Meeri 15-11-2019

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Het product van mijn keuze was niet in de winkel op voorraad, het is de volgende dag keurig thuisbezorgd zonder extra kosten.

Jacqueline Jacob 15-11-2019

Wanneer ik een elektrisch apparaat of zelf stofzuigerzakken nodig heb ga ik altijd eerst naar BCC, zij hebben een goede selectie en ik wordt vakkundig en vooral snel geholpen!

Linda adam 15-11-2019

Om 18.00 uur besteld ,andere dag om 13.oo uur geleverd.Netjes gebeld een kwartier voor aankomst, zeer vriendelijke mensen,kan niet beter.
En bevestiging op de mail, dat alles in orde is ook over garantie enz.Toppie

Harry 15-11-2019

Via de webshop 2 wekkerradio's besteld. Snelle levering. Artikelen goed verpakt.

Jeroen 15-11-2019

Mooie zuinige inbouw koelkast van Bosch, uit - en inbouwen was dit keer gratis via een actie. Vriendelijke en kundige jongens die de koelkast kwamen inbouwen. Straalt veel vertrouwen uit, door deskundigheid in de winkel en bij het leveren.

martin alberts 15-11-2019

Prima service, voorlichting en snelheid !
Aardige verkopers. Ga ik volgende keer weer heen.

Cees 15-11-2019

Dezelfde medewerkster als enkele jaren geleden toen we een wasdroger hebben aangeschaft. Nog even vriendelijk als toen en bereid tot luisteren en de vragen te beantwoorden. Voor de zekerheid alle opmerkingen behorende bij de bestelling twee maal herhaald en ook vermeld op de aankoopbon.

Theo 15-11-2019

Wilde snel een tv direct afhalen. Ter plekke flinke korting op een tv door een abonnement voor energie af te sluiten. Die had ik nl. Net nodig voor mijn nieuwe huis. Mooi geregeld in 1 keer. Goed advies vanuit bcc en een mooie prijs voor de tv.

Jill 15-11-2019

Bij BCC een wasmachine besteld na lang oriënteren en vergelijken bij verschillende verkopers (zowel online als offline). De goede service (gratis bezorgen en aansluiten) en het ruime aanbod was doorslaggevend om een wasmachine bij BCC aan te schaffen. Deze zou binnen 15 dagen bezorgd worden. Na een week kon ik zelf de bezorgdag kiezen. Op de dag van bezorging kreeg ik in de ochtend netjes een mail met daarin een tijdsindicatie voor levering en 10 min voordat de bezorgers er waren kreeg ik een telefoontje. Heel netjes en goed geregeld dus! De wasmachine was binnen 20 minuten na het telefoontje al bezorgd en aangesloten. Enorm snel dus! Echt een top service, BCC!

marie 15-11-2019

Ze konden mij goed helpen bij het kiezen een een tv. Ze wisten precies een tv die bij mijn wensen past te vinden. Ze proberen wel extra's te verkopen. Dat is een minpuntje.

jead 15-11-2019

Gewoon goed en snel geholpen. Zijn niet anders gewend bij ons in het gezin. Er blijven na een bezoek altijd weinig vragen over en die er over zijn worden vlug beantwoord. Prima toch!

wim 15-11-2019

ik had een probleem, en werd keurig netjes begripvol geholpen met het uitzoeken van een nieuw apparaat. zeer geduldige mensen die de tijd voor je nemen.

Mariëtte 15-11-2019

We zijn goed geholpen in de winkel en hebben een goed advies ontvangen. Ook de bezorgers waren heel vriendelijk en werkten keurig en hebben de ruimte netjes achter gelaten. Tenslotte hebben ze goed uitgelegd hoe de vaatwasser werkt en waar ik op moet letten i.v.m het onderhoud. .

P.S.G.J. Hupperets 15-11-2019

Wij zijn onder de indruk van de objectieve en gedegen informatie die wij kregen over ons aangekochte product (I-pad pro).
De inrichting van de winkel is overzichtelijk en de keuze uitgebreid.

N.L. 15-11-2019

goede service en uitleg voor onze nieuwe vaatwasser in de winkel (Utrecht the Wall). Afspraak maken over oplevering was simpel, en duidelijk vooraf aankomsttijd gemeld via sms. Het verwijderen van de oude en het plaatsen van de nieuwe vaatwasser ging top.

Deepak 15-11-2019

Wij hebben gisteravond een vaatwasser besteld en al de volgende ochtend in huis. Het bestellen ging zeer makkelijk. Wij hebben voor BCC gekozen omdat we zeer tevreden zijn over de service bij vorige aankopen. Ook is er de mogelijkheid om 5 jaar extra garantie te nemen, iets wat ons een geruststellend gevoel geeft. We zijn er dan zeker van dat het 7 jaar zal functioneren.
De bezorging was zoals beloofd, eerst een sms en email over de geplande tijdslot en daarna een telefoontje 15 minuten voor aankomst. En als het niet uitkomt is een nieuwe afspraak in te plannen. Keurige vlotte mannen aan de deur, die de oude machine mee terug namen.

Annelies 15-11-2019

Bij BCC ben ik goed geholpen bij het maken van een keuze voor een nieuwe tv. Ik was niet heel erg bekend met de winkel. Maar ik ben goed geïnformeerd over de producten, zonder dat er een bepaald product opgedrongen werd. Het personeel van de winkel was vriendelijk. Ook werd ik geholpen bij het inladen van de tv in de auto.

F. 15-11-2019

Fijne en goede services, eerlijke mening en denken met je mee.
Snelle levering, netjes afgehandeld en ze namen zonder moeite de oude apparaten weer mee.

Martijn 15-11-2019

De BCC-shop in Roosendaal is erg overzichtelijk en ruim opgezet. Er zijn ook voldoende medewerkers die je te woord kunnen staan. Onze vragen waren goed beantwoord en we hebben nu een wasmachine die aan onze wensen voldoet. Dank daarvoor.

Annie Kerkhofs 15-11-2019

De verkoper heeft mij op een prettige manier geadviseerd, luisterde goed naar mijn wensen

Fam. van Ooijen 15-11-2019

Wij doen onze aankopen bij BCC , omdat wij altijd vriendelijk en deskundig geholpen worden. Doirdat er goed naar onze wensen wirdt geluisterd zijn wij nog nooit teleurgesteld geweest in onze aankoop. De monteurs die de aankoop komen aansluiten zijn beleefd en werken nauwkeurig. Dus al deze punten doet ons altijd weer de keuze voor BCC maken.

Vesna 15-11-2019

Heel tevreden met BCC; de winkel heeft een uitgebreid assortiment en vriendelijke en behulpzame verkopers . De levering is ook heel goed geregeld, op tijd en door vriendelijke medewerkers.