Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Douwma 11-11-2019

vlot en vriendelijk geholpen goede uitleg van de TV snelle bezorgingdoor vriendelijke jongens

Anna 11-11-2019

Op zoek naar een nieuwe tv; er is steeds minder aanbod van fysieke winkels met een deskundig advies. Waarom naar BCC? Omdat ik in de buurt van Ekkersrijt was
Ik had thuis al wat voorwerk gedaan: in de winkel werd ik vriendelijk en deskundig geholpen en voldoende tijd ook nog. na twee uur heb ik dan ook besloten om mijn nieuwe tv bij BCC te kopen.
En wat nog fijner was, de tv en soundbar kon al de dag erna opgehangen worden; dus afgelopen weekend heb ik al kunnen genieten.
Ben zelfs nog terug geweest om de handleiding niet erg duidelijk was; ook op zondagmiddag alle tijd en zeer correct geinformeerd. Chapeau!

Wim 11-11-2019

Shop is ideaal, lekker vanuit huis bestelling plaatsen, bestelling volgen en op afgesproken tijdstip artikel ontvangen. Kind kan de was doen 👌👌

erna 11-11-2019

op zaterdagmiddag vlak voor sluitingstijd - schaamrood op mijn kaken - stormde ik de winkel in voor een tafelmodel koelkast. de verkoper hielp me lachend binnen een kwartier aan een perfecte koelkast. Waar is de koelkast voor bedoeld vrouw ? ah voor een studentebkamer, zal ik u dan direct meenemen naar de outlet afdeling om kijken of er een goede koellast bij zit, mss met een klein deukje of krasje maar een stuk voordeliger. En ja er stonden diverse bruikbare modellen, ik koos die met een klein deukje aan de zijkant van de deur en binnen een kwartier na binnenkomst had ik afgerekend en en was geholpen met inladen! Blij met de super snelle, goede een voordelige aankoop !

Gerda 11-11-2019

Vriendelijk personeel. Goed geholpen. Goed geluisterd naar onze wensen. En meegedacht
Ook een goede aflevering. Netjes zorgvuldig en volgens afspraak

Fleur 11-11-2019

De service is altijd goed en helpen je waar nodig. De verkoper laat merken dat hij er verstand van heeft en praat niet over onzin. Er wordt niet gekeken naar alleen maar geld verdienen, maar echt wat bij de consument past aan product.

Klant 11-11-2019

Heel goede service. Afleveren ging top en ook super geholpen in de winkel in Beneden Leeuwen

Dieke 11-11-2019

Wij zijn nu al meerdere malen bij BCC filiaal beneden leeuwen geweest. Wij worden daar elke keer heel goed geholpen. De medewerkers zijn heel vriendelijk, geven een duidelijke uitleg en ze hebben een hele goede service.

Arnold Dijkshoorn 11-11-2019

Spullen net geleverd en geïnstalleerd. Aardig en vakkundig.
Ook in de winkel snel en goed geholpen!

René Limper 11-11-2019

Mooie winkel,goede uitleg over verschillende tv.
Vriendelijk personeel,levering volgens afspraak.
Scherpe prijs.

John Ronden 11-11-2019

Klantvriendelijkheid en deskundigheid en goede en vriendelijke houding van de bezorgers.

Suzanne 11-11-2019

Ik ben niet de hele winkel doorgelopen maar alleen op het doel af.. ik kwam voor een iPad, dus ben alleen daar naar toe gelopen en dat was vooraan in de winkel. Ik adviseer wel om het personeel wat sneller naar de klant toe te laten gaan. Ik heb daar een half uur rond de iPads gelopen voordat ik geholpen werd. Maar toen ik geholpen werd erg klantvriendelijk. Ook heb ik vooraf gekeken naar winkelvoorraad en dit bleek voor mij positief uit te pakken, maar op de website stond geen voorraad. Maar dit kan natuurlijk ook negatief uitpakken voor de klant.

JP 11-11-2019

de winkel is wat personeel betreft niet overbezet (het is even wachten) , maar het personeel is top. Kundig, vriendelijk en zeer klantgericht. Door goed te luisteren naar de wensen van de klant komt er een goed advies uit. Deze winkel is er op uit de klant te voorzien van het beste product en dat hoeft zeker niet het duurste te zijn.

Jean Petit 11-11-2019

BCC had de beste prijs/prestatieverhouding. Bovendien kreeg ik de volgende dag een nieuwe apparaat toen bij levering bleek dat het apparaat beschadigd was

John peeters 11-11-2019

Duidelijke webshop, simpel bestellen ,prima communicatie, op tijd bezorgd en zeer vriendelijke bezorgers .
Ga zo door !

Mark 11-11-2019

Bij mijn zoektocht naar het perfecte geluidsysteem voor onze woonkamer. Fantastisch geholpen door de BCC medewerker. Ik had zelf al een voorselectie gemaakt op voorhand en in de winkel ieder systeem kunnen beluisteren. Helemaal happy met onze nieuwe aankoop!

Ton Lageweg 11-11-2019

Goed geholpen in de winkel waar op onze vragen een duidelijk advies is gegeven, het contact na de aankoop en voor de levering bij ons thuis was ook goed en duidelijk, de mensen die de spullen brachten waren behulpzaam en vriendelijk en hebben alles op de door ons aangegeven plek geplaatst, aangesloten en getest.
Wij zijn uiterst tevreden.

N 11-11-2019

Was en leuk winkel bcc ik kunde goed uitkomen met de medewerkers is een vriendelijk service

S. Hoeppe 11-11-2019

Ik heb mijn bezoek aan BCC als zeer prettig ervaren. De verkoopster was zeer kundig in het adviseren van een product wat aan onze wensen moest voldoen. Ze nam de tijd om uitleg te geven, de voor en nadelen van het apparaat te benoemen, en mee te denken. De sfeer in de winkel was overzichtelijk, ruim,netjes en een uitgebreid assortiment,met gunstige prijzen. De medewerkers waren klantvriendelijk.. Voor een volgende aankoop zal ik zeer zeker BCC bezoeken en tevens aanbevelen bij familie en kennissen.

Tom 10-11-2019

TV uit de outlet van BCC besteld, deze werd snel thuisbezorgd maar na bezorging bleken er niet-passende pootjes in de doos te zitten. Na contact met de klantenservice was het probleem binnen tien minuten opgelost, top service!

Moniek 10-11-2019

De BCC vestiging is bij ons aan de overkant dus op loopafstand. Buiten dat zijn wij tevreden over d e persoonlijke aandacht voor de klant van de personeelsleden. Ik kan de BCC vestiging in bergen op zoom dan ook zeker aanbevelen!

JH 10-11-2019

Nieuwe kookplaat besteld inclusief montage. Bij montage was de verkeerde geleverd en de oude gedemonteerde kapot en niet meer bruikbaar. Dit door toedoen van de monteurs. Vervolgens bijna 3 weken zonder kookplaat gezeten! Klantenservice slecht bereikbaar via de telefoon, lange wachttijden en (bijna allemaal) onvriendelijk personeel. Via de mail een klacht gestuurd en pas na 7 dagen reactie. Geen tussenoplossing en terugbellen zoals beloofd gebeurt ook niet. Uiteindelijk een veel te lage tegemoetkoming wat niet opweegt tegen alle ellende en slechte service. Maar wat moet je zonder kookplaat die al betaald is.. Als het hier bij blijft dan nooit weer BCC. Geen aanrader!
Officiële reactie van BCC 13-11-2019

Beste JH,

Wat vervelend om te horen dat tijdens levering het hier om een verkeerde type kookplaat is gegaan en dat je vervolgens moet wachten op een ander oplossing. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

john smeets 10-11-2019

goede bediening met goede uitleg snelle levering. prima bezorging door vriendelijke bezorgers

Martin Minderhout 10-11-2019

Bij binnenkomst niet direct medewerkers om je heen maar eerst de tijd om rond te kijken. Hierna zeer prettig geholpen, men nam de tijd om voor mij in dit geval een aantal soundbars te vergelijken en te testen waarbij ook het persoonlijke advies gegeven werd. Hierdoor een zeer geslaagde aankoop gedaan in een nette overzichtelijke winkel.

Frank de Nijs 10-11-2019

Niet alleen werd de bestelling voor de laagste prijs keurig op tijd geleverd, maar ook ging de afhandeling van garantie (nieuw koffiezetapparaat) boven verwachting snel (meteen met een nieuw apparaat de winkel uit)!

Crineke 10-11-2019

Had online een mooie tablet gezien,was het goedkoopste bij de bij een ander winkel dus ik op weg hiernaar toe.
Onderweg dacht ik waarom eigenlijk ,ik ga altijd naar deBCC maar ja daar is hij duurder.
Nou eerst maar even bij de BCC kijken,vroeg hulp en kreeg dit van een hele vriendelijke medewerker.
Hij liet allles zien van zowel de oude,de nieuwe en een duurdere,en kon daarna zelf even op mijn gemak kijken.
Het gesprek kwam nog even op een laptop die ik over 2 maanden wil kopen en al met al een uur zeer goed en duidelijk advies gehad.
De tablet daar voor de laagste prijs gekocht,de cover prijs werd ook aangepast.
En duidelijk advies welke laptop ik ga kopen,en niet degene die ik zelf dacht.
Dus over maanden kom ik weer hoor BCC
Kom hier al jaren en ga dit ook zo houden

Joost 10-11-2019

De reden dat ik deze winkel een 10 geeft is dat dat de medewerkers superbehulpzaam zijn.
ik wilde een nieuwe senseo apparaat kopen omdat mijn oude senseo het begeven had.
Het type senseo verkochten ze helaas niet meer en ik kreeg zelfs een tip om bij een concurrent te kijken omdat ik dan sneller een ander apparaat had. ik wilde echter meteen een nieuwe en besloot een duurdere type te kopen. Ik werd wedereom snel door andere medewerker geholpen. Die gaf me uitgebreid uitleg, nog een andere medewerker gaf korting op de ontkalker. Kortom een tevreden en snel geholpen klant. Top!

Kees 10-11-2019

Lekkere koffie en goed op temperatuur. Een volle kan is goed voor 4 grote mokken. Na vele jaren Philips koffiezetapparaten nu eens een Krups en tot volle tevredenheid. Doordat deze 200 wat minder is dan ons vorige apparaat had ik mijn bedenkingen, maar gelukkig onterecht. Dit is dan meteen een besparing van 20%. Dus goede koffie tegen een lager energieverbruik.
Echt een aanrader.

David 10-11-2019

3 weken geleden met een tv terug geweest waar nog verlengde garantie op zat. Super geholpen en een leen tv meegekregen.
Ondertussen vertelde de verkoopadviseur wat de stappen waren en wat eventuele goede alternatieven zijn mocht de tv toch niet meer gerepareerd worden.
Vorige week bericht had dat we een nieuwe tv konden uitzoeken .. afgelopen zaterdag de nieuwe tv gehad .. super top geholpen met toch nog de laatste knoop door te hakken..
Aanrader deze bcc

Mevr. Nijhof 10-11-2019

een fijne winkel met deskundig personeel waar je netjes wordt geholpen. we hebben al meerdere apparaten gekocht. dus een 10. vandaag een gril tosti ijzer gekocht. hebben er direct gebruikt van gemaakt.

Sandra 10-11-2019

goed advies, mooie prijs en zeer vriendelijk personeel, fijne omgeving om te winkelen.

Marloes 10-11-2019

Ondanks de lange wachttijd van m’n fornuis, heb ik geduld gehad, en gekozen voor bcc Hengelo om daar mijn fornuis te kopen! Steeds werd ik vriendelijk te woord gestaan en deden ze wat ze konden om mij van alle informatie te voorzien! Nette afhandeling en installatie! En 50 cashback omdat het fornuis elders goedkoper was! Bcc prima bedrijf

Z 10-11-2019

Prima geholpen
De medewerker wist niet wat te adviseren en zorgde er gelijk voor dat er een andere medewerker kwam.
Deze was goed op de hoogte en kon mij goed advies geven .Heb daardoor wat gekocht.

N.leerentveld 10-11-2019

ik ben zeer te vrede met deze shop.klant vriendelijkzeer goed

ik heb alles van BCC..al jaren lang groetjes.

Hendrik Jan 10-11-2019

Goede en snelle klantenservice. Heb mijn droger van BCC vervangen voor een wasmachine en binnen een dag stond hij al boven. Doe al jaren aankopen bij BCC en altijd goede service gehad.

Ook de bezorgers waren zeer beleefd en professioneel en tilden alle apparaten zonder wat te raken van zolder af.

Fam Wevers 10-11-2019

Al jaren tevreden klant, zag een artikel ergens anders goedkoper en kreeg het voor de zelfde goedkopere prijs mee. Ook via de website netjes geholpen via de live chat. BCC is voor mij vaak de nummer 1. Nog nooit slechte ervaring gehad (Filiaal Oosterhout).

Bert 10-11-2019

Rustige sfeer. Prettig om rond te kijken en op het juiste moment iemand aan te kunnen spreken voor hulp. Uitstekende voorlichting en goed advies over extra's. Goede begeleiding tot aan de kassa.

Theo Mollen 10-11-2019

Heerlijk rustige winkel, veel parkeerruimte, deskundig personeel met goede technische adviezen en meedenken met te besteden bedrag t.o.v. de aankoop.

Angelique 10-11-2019

Tijdens het afrekenen kan je zelf aangeven wanneer de bezorgers kunnen komen. Je krijgt ruim op tijd een mailtje en een sms'je met daarin het tijdschema dat je de bezorgers kan verwachten. Kwartier van te voren krijg je een belletje. Hele goede service.

Eline de ruiter 10-11-2019

Klantvriendelijk. Goede en snelle service. En goede prijs kwaliteit verhouding. Top !

Andre 10-11-2019

Goede service
Bruikbare tips voor het gebruik van de dyson stofzuiger gekregen van de zeer vriendelijk verkoper

Ingrid karsenbarg namens Henk Hofman 10-11-2019

We hadden een stofzuiger ter reparatie opgestuurd en na een paar weken geinformeerd hoe het ermee stond. Heel fijne en adequate reactie,ze gingen er gelijk achteraan en al snel mochten we een nieuwe stofzuiger uitzoeken die we volgende dag al in huis hadden,echt top en nogmaals dank voor snelle afhandeling

Dick de Jong 10-11-2019

Enorme keuze en zeer bereidwillig personeel, onze problemen zijn prima opgeloste en bij aankoop zijn we naar tevredenheid geholpen.

merijn 10-11-2019

snel geholpen, product op voorraad. korting gegeven zonder vragen op accessoires

Yvonne 10-11-2019

Vroeger vaak on-line besteld bij andere. Nu al meerdere producten bij BCC gekocht in Leidschendam. Fijne zaak altijd goede uitleg en nette service. Gisteren onze nieuwe wasdroogcombinatie bezorgt en netjes geïnstalleerd. Zelfs de eerste stappen hebben de bezorgers direct geregeld zoals calibreren en het spoelprogramma. Daarna kon ik de machine in gebruik nemen. Top service.

Zwiers 10-11-2019

Al jaren “vaste” klant bij BCC.
Gisteren wezen kijken voor een nieuwe wasmachine. Zeer goed geholpen en geadviseerd door de medewerker (.....) van BCC. Wij zijn dan ook zeer tevreden en zeker geslaagd met het kopen van een nieuwe (AEG) wasmachine. Uiteraard weer de extra garantie van 2+5jaar erbij afgesloten. Dit kunnen wij een ieder zeker aanraden.

W.Latour 10-11-2019

Winkel is goed bereikbaar.Personeel Hakim,snel ,niet te snel, aanwezig , vriendelijk en behulpzaam.Tevreden klant.

Pauline 10-11-2019

Zeer duidelijke tijdsaanduiding, 10 minuten van tevoren een belletje! Netjes uitgepakt en verpakkingsmateriaal meegenomen. Vriendelijke, correcte en snelle service.

Gert 10-11-2019

Koptelefoons gekocht en de verkoper was kundig in zijn advies. Goeie aardige kerel!!!

Ingrid 10-11-2019

Ik ben prima geholpen in de winkel in Lisse. Lekker dat er nog een wat persoonlijkere winkel In de buurt is dan zo’n grote discounter.