Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ron 12-11-2019

We hadden een nieuwe koelkast nodig, eerst online een model uitgezocht en in de winkel in Barendrecht bekeken en besteld. Er werd al netjes aangegeven dat levering 2 weken zou kunnen duren omdat de voorraad op was. Na 2 weken werd ik netjes gebeld, het bestelde type was voorlopig niet meer leverbaar en ik kreeg een aanbod om voor dezelfde prijs een zuiniger en stiller versie geleverd te krijgen van hetzelfde model. Deze is vandaag geleverd, allemaal prima verzorgd, uitstekende service!

Sybren Venema 12-11-2019

Komend voor een espressomachine was het gewenste type niet voorradig . Ook online niet dus langere levertijd.
Medewerker zocht op voorraad andere filialen. En ja kon via DHL in Amersfoort afgeleverd worden .en inderdaad binnen 2 dagen een mail dat het apparaat binnen was om afgehaald te worden.
Dat is nog eens klantgericht meedenken.👍
Zeer gewaardeerd en BCC het aanbevelen waard.
Dan Venema
Soest

Groen 12-11-2019

Goed advies, vriendelijke verkoopster die gedegen kennis van zaken heeft.
Op onze vragen goed antwoord al dan niet opgezocht op internet. Prettig in omgang.

Wim van der Kolk 12-11-2019

Bij het binnen komen van de winkel in Vlaardingen valt direct het brede aanbod op. Per afdeling is een verkoper(ster) aanwezig die opvallend deskundig was en belangrijk, vooral niet opdringerig. Na het afsluiten van de koop werd ongevraagd de laagste prijs garantie gecontroleerd. Kortom top

punt 12-11-2019

Wij werden in sliedrecht bij bcc keurig geholpen .
Waren op zoek naar in inbouw koel vries combinatie daar onze bestaande reeds 18 jaar oud was dus uit voorzorg een nieuwe besteld die tevens energie zuiniger moest zijn.
Tevens hebben wij gebruik gemaakt van de in meet service de nota hiervoor is later bij de levering in mindering gebracht.
Verder is er goed gecommuniceerd over de levering zoals- dag en tijdstip .

ger 12-11-2019

Gewoon een top zaak met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel { .....}
die alles op een goede manier oplossen zo moet eigenlijk in alle zaken
de medewerkers zijn en niet alleen bij BCC

Beisser 12-11-2019

Winkel + webshop is een ideale combinatie om apparaten te kunnen bekijken en een advies te krijgen alvorens een bestelling te doen.

Anne van den Ouweelen 12-11-2019

Super goed geholpen in de winkel en super goede service! Echt een aanrader! Scherpe prijs en perfecte kwaliteit en garantie.

Stef 12-11-2019

Ik ken BCC al heel lang, maar dit was geloof ik de eerste keer dat ik er wat bestelde. Kwam toevallig op de site uit en was al snel klaar. Geen spannende review verder, maar gewoon duidelijk, snel en vertrouwelijk! Fijn ook dat ik de dag van levering kon kiezen. Tot de volgende!

Marcel Van Betuw 12-11-2019

Thuis problemen met mijn switch ,natuurlijk op zondag .
Om 18:00 uur besteld op de website van BCC en maandag om 14:00 uur al in huis ,dat vind ik een snelle service .
Bedankt BCC

T. Jansen Bramervaer 12-11-2019

Overzichtelijke website met goede aanduidingen en speificaties. Gelukkig weinig kleuren en weinig tierelantijnen die je anders maar zouden afleiden.

PMB 12-11-2019

Prima advies over mogelijkheden van soundbar door specialist 1 of avr receiver door collega specialist 2. Resultaat aankoop Denon AVR-X2600H receiver met extra Heos 7 speaker voor in de keuken.
Top advies en blij met resultaat!

Carola 12-11-2019

Via de servicebalie van BBC heb ik een muismat en Magic Mouse van Apple besteld (deze waren niet voorradig). De volgende dag werd het pakket op het vooraf aangegeven tijdstip keurig bezorgd. Ik ben tevreden met de service van BCC en met de artikelen!

Leo 12-11-2019

Snel en vriendelijk geholpen.ook met het plaatsen van een nieuwe simkaart prima voorgelicht.

A 12-11-2019

Werd meteen geholpen als klant!
Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en kreeg daarbij passend advies! Blij met mijn aankoop!

J. Janssen / Naut Janssen 12-11-2019

Een keurige winkel, mooi dicht in de buurt.
jammer, dat de keuze zo beperkt was.
De aflevering was buitengewoon netjes, een vriendelijke jonge bezorger.
Kortom: prima!

Esmee 12-11-2019

De website van BCC is duidelijk en overzichtelijk. Heeft goede deals, echt waar voor je geld! Snelle en goede levering. Zal volgende keer zeker weer hier iets bestellen.

M 12-11-2019

Het aanbod online en het bestellen ging prima. Ik was op zoek naar een bepaald soort koelkast en kwam hiervoor uit bij BCC. De bezorging was erg gehaast, maar de koelkast werd wel op de juiste plek gezet. Ik heb het zelf uit moeten pakken, wat erg lastig was. Verder prima ervaring.

Peter van de Leur 12-11-2019

wasmachine gekocht bij BCC, verkoper gaf goede adviezen
Werd heel snel geleverd en geïnstalleerd door prima bezorgers die precies weten wat ze moeten doen.

Elli 12-11-2019

Het product was hier goed van prijs, gratis installatie, afvoer van oud apparaat. Ook is het heel duidelijk wanneer de bezorging plaatsvindt d.m.v. mail en een kwartier voor aankomst nog een belletje! Leuke en vakbekwame installateurs.

H de Boer 12-11-2019

door de medewerker goed geholpen en goede info gekregen die wist waar hij over praatte en heel erg vriendelijk ook belangrijk een aanrader om hier de elektro spullen te kopen!!!!!

Baran 12-11-2019

Was niet de eerste keer. BBC doet zijn werk hartstikke goed. Op tijd inleveren en goed service. Heel blij.

Joke 12-11-2019

Voor BCC gekozen vanwege uiterst correcte medewerkers die echt de tijd voor je nemen. De service is prima en je kan altijd terecht voor een goed advies en scherpe prijs.

Sandra stolte 12-11-2019

Bcc ken ik van een goede service en kwaliteit .heb een droger besteld en helaas niet op voorraad .kan gebeuren.dan maar wat langer wachten..best lang moeten wachten.hele aardige service medewerkers ondanks ik elke keer andere redenen hoorde ik en elke keer andere voorraden komen er enz.maar ja .gister na bijna 3 weken zoveelste keer gebeld .de 18e komt t binnen bij hun.hoorde ik.ff later een mail .u droger is binnen maak je een afspraak?erg jammer en niet gewend van de bcc.leveren zou tussen half 1 en half 3 zijn.kwamen rond 11.ben thuis geen probleem ... maar weet dat ze wel goede service geven,en denk dat dit eenmalig was.ik zou zo weer bestellen bij ze,met alle vertrouwen.

sjanneke 12-11-2019

Ik vind de shop super om binnen te lopen. Als je op een tijd bent dat het niet zo druk is hebben ze veel tijd voor jou.
Ik werd geholpen door een vriendelijke man. en legt alles goed uit
Super tevreden

Anita Cobelens 12-11-2019

De BCC internet shop is gebruiksvriendelijk, duidelijke omschrijving van de apparatuur en zéér mooie prijzen! Van tevoren een sms/mail hoe laat de chauffeurs komen en wordt ook nog via chauffeur op de hoogte gebracht. Keurig geïnstalleerd en aangesloten aan trekschakelaar, vakmannen, handig en snel, die weten wat ze doen en hebben de oude wasmachine direct meegenomen. Keurig uitleg gegeven aan mijn 81-jarige moeder hoe de wasmachine werkt en meteen aangezet om de fabrieksgeurtjes weg te spoelen! Niet verder shoppen, gewoon bij BCC stoppen!!!

Luke 12-11-2019

Snelle service, was de volgende dag bezorgd! Wel een beetje een grote doos voor zo'n klein pakketje, kan efficiënter.

Moniek 12-11-2019

Vriendelijke medewerker die goed adviseerde en daar ruim de tijd voor nam.
Aflevering en montage verliep ook prima. Blij met het gekozen product.

Jo 12-11-2019

Makkelijk bestellen op deze site.
Ik had nog een vraag na dat ik besteld had en kreeg direct al antwoord terug.
Bezorging ook goed geregeld. Eerst gebeld dat ze er aan kwamen.
Netjes geïnstalleerd en oude meegenomen. Ook een pluim voor de bezorgers.

C. Veldman 12-11-2019

Goede service en leuk contact; lachend de winkel uitgelopen. Hulp gekregen bij het uitzoeken van een externe harde schijf op het gebied van soorten en opslagruimte en dat ik een Philips Hue lamp zag informatie over de Go versie gekregen qua batterijduur die ik zo snel zelf niet kon vinden op de doos (dit blijkt aan de binnenkant pas te staan). Met beide producten nu erg blij! Ondanks eerst informatie zoeken op internet blijf ik persoonlijk contact toch net dat beetje extra geven.

L.Magermans 12-11-2019

We zijn vriendelijk ontvangen en hebben goede duidelijke informatie gekregen over de producten.

Peter van Schilt 12-11-2019

Kijk, daarom koop ik nu zo graag in een fysieke winkel, wederom uitstekend voorgelicht over de aankoop, duidelijk advies en zeer uitgebreide uitleg. Dus weer niet teleurgesteld in de winkel van BCC Alkmaar. Niet de eerste en zeker ook niet de laatste aankoop.
Keurig op tijd leveren, even een belletje van tevoren, we komen er aan. Installatie van TV ook prima geregeld. Kortom weer zeer tevreden. Ga zo door BCC.

Robert 11-11-2019

Het gekochte artikel was vrijwel bij alle winkels gelijk geprijsd. De reden dat ik voor BCC gekozen heb is omdat zij aangeven de volgende dag te kunnen leveren én American Express accepteerde als betaalmiddel, daar waar de concurrentie dit niet aanbod.

De bestelling was met een paar muisklikken gepiept en de bestelling kwam als beloofd de volgende dag netjes met de post mee. Vooralsnog geen (klopt op ongelakt hout) ondersteuning nodig gehad, dus ik kan over de eventuele assistentie van deze winkel niet oordelen.

Al met al dus een prima winkelervaring.

Hannah 11-11-2019

De betaling met een cadeaukaart en verder met iDEAL verliep erg soepel en gewenst, het pakketje is binnen de tijd geleverd die aangegeven was via de mail en het product (een jbl go 2) functioneert uitstekend ondanks dat hij redelijk koud was geworden door de buitentemperatuur. Ook was het erg fijn dat ondanks dat hij niet door de brievenbus van de tuindeur paste toch aan de andere kant in de brievenbus zat. Dit was weg gemakkelijk.

Gewenste manier van betaling
Fijne service
Goede kwaliteit van het product

FJA 11-11-2019

Ik ben goed en vlot geholpen bij de aankoop van een Bosch koel-/vriescombinatie bij BCC Delft.
De medewerkers van de bezorg & installatie service hebben vervolgens zeer goed werk geleverd. Het plaatsen en installeren van de nieuwe koelkast ging snel maar toch heel voorzichtig en secuur. Bovendien hebben ze mij heel erg geholpen door een zeer zware combi magnetron van mijn oude koelkast te halen en weer te plaatsen op de nieuwe.

Van de Weijer 11-11-2019

De verkoper was erg vriendelijke en goede informatie en uitleg over welke keuze er was en wat de verschillende drogers er waren.
We hebben ook nog een lekker bakje koffie gekregen. Al met al een fijne winkel en goede en vriendelijke verkoper.

Eric 11-11-2019

Prima webshop, concurrerende prijzen en snelle bezorging. Overigens ook in de fysieke winkels prima service. Tot nog toe bestel ik (en mijn gezin) hier tot volle tevredenheid mijn electronica.

fam. Reeuwijk 11-11-2019

Donderdag in de namiddag de winkel ingelopen om te kijken naar een nieuwe TV.
Direct geholden en uitgebreid toegelicht over diverse toestellen.
Nadat wij onze keus hadden gemaakt werden wij gefeliciteerd en veel succes toegewenst met ons nieuwe toestel.
De andere morgen om 10.00 uur werd het toestel afgeleverd.

Annabel 11-11-2019

Personeel luisterde goed naar wat ik nodig had en waarom. Erg meedenkend. Ze nemen de tijd voor je om een goed besluit te maken en bespreken rustig alle mogelijkheden met je door. Daarnaast hoefde ik niet lang te wachten tot ik geholpen werd.

Jan D 11-11-2019

Prima winkel. Ze geven goede adviezen en er is voldoende personeel om je van de juiste service te voorzien. Er is aandacht voor je vragen en alles wordt haarfijn uitgelegd.

PV 11-11-2019

Goede en vriendelijke hulp bij vinden van een nieuwe tv (BCC Zaandam). Precies de juiste toon.

Ben Klemann 11-11-2019

Winkel ziet er goed uit, zonder stof en andere viezigheid. Personeel heel vriendelijk en ter zake kundig.
Bestelling is goed opgenomen, men kon niet precies aangeven waar de wasmaschine weer leverbaar zou zijn.
Na 2 weken gebeld en toen was hij wel te leveren, meteen afspraak gemaakt en op maandag voor 9 uur was hij al geplaatst en aangesloten.
Ook de bezorgers zeer vriendelijk en kundig.
Hartelijk dank voor de prima service.

Dave Bakker 11-11-2019

Ik ben erg tevreden over de levering van mijn droger. Twee vlotte mannen. Ze kwamen op tijd, werkte snel, voorzichtig en waren vriendelijk. Ik kreeg ook nog wat goede tips. Topservice. Ook bcc.nl vond ik goed overzichtelijk en voldoende informatie. Met mijn droger ben ik ook zeer tevreden.

Familie Meijer 11-11-2019

De aanschaf, gratis bezorging en gratis aansluiting van onze nieuwe wasmachine zijn prima verzorgd door de medewerkers van BCC.
Keurig een telefoontje vlak voor het tijdstip van bezorging!!!
Zo'n telefoontje wordt vaak beloofd maar het gebeurt in de praktijk niet vaak dat er écht gebeld wordt.

Rob van den Akker 11-11-2019

In deze shop zijn we behandeld zoals we behandeld willen worden.
Verkoopster xxx uit Oss heeft ons een stofzuiger verkocht. Geen enkele moeite was haar teveel.
Ik heb in de winkel haar reeds gezegd dat wij erg vriendelijk door haar zijn behandeld, super!

Ton 11-11-2019

Ondanks dat de aangekochte Philips Led-tv nog niet in de showroom was opgesteld is er toch de tijd en moeite genomen om deze te demonstreren, waardoor de aankoop door kon gaan en tegelijk kon worden meegenomen. Ook de laagste prijsgarantie werd waargemaakt door de medewerker. Top geregeld

Wim Mulder 11-11-2019

Het is voor ons gewoon thuiskomen, in deze winkel zijn sfeer en artikelen samen gekomen.
Goede service en kennis van zaken zijn geen probleem, een aanrader dus.

Luke van den akker 11-11-2019

Ik raad deze winkel zeker aan ik heb er een logitech g432 headset gekocht kon het makkelijk vinden want het staat best duidelijk aangegeven ik werd ook meteen geholpen toen ik binnen kwam het personeel is heel vriendelijk betalen ging makkelijk ze stellen ook duidelijk vragen en begrijpen je meteen als je ze iets vraagt de prijzen zijn hetzelfde als de goedkoopste online dus in de winkel halen schilt want je hoeft niet te wachten om het binnen te krijgen

Wim scholte 11-11-2019

Vriendelijke winkel met aardige mensen. Neemt de tijd voor uitleg over baardtrimmers. Ook andere producten staan uitnodigend uitgestald

CG 11-11-2019

Winkel met ruim assortiment met karakter van traditionele winkel
Deskundig personeel en vriendelijk