Deze score is berekend op basis van 14872 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Patrick Pekx 21-11-2019

tablet Samsung tab a 2016 gekocht. veel problemen met koppelen bluetooth speakers (2stuks). moet via een sony app gebeuren.
opgestuurd voor garantie. is een maand weg geweest. komt terug, probleem niet opgelost. via mijn samsung s7 werken de luidsprekers perfect en probleemloos. naar BCC Heerlen gegaan. testen ze het via 1 speaker zonder sony app. luisteren mijn probleem verder niet aan, willen gewoon niet naar mijn probleem luisteren. ik heb de tablet op de grond kapot gegooid in de winkel, ik heb genoeg stress gehad, wil hem niet meer terug. zeer slechte service, wilden mij niet helpen het probleem op te lossen.
Officiële reactie van BCC 25-11-2019

Beste Patrick,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er niet goed geluisterd is naar het probleem van wat er aan de hand was met het apparaat in het filiaal. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Patrick pekx 25-11-2019

Hallo
Het ordernummer is 201711-004568555. Ik heb een nieuwe tablet gekocht en die kan ik probleemloos aanmelden. voor mij is het nu opgelost. Ik heb moeite met het dat de medewerker van BCC Heerlen mijn probleem niet wilde aanhoren. Ik heb zelfs aangeboden om de tablet achter te laten zodat ze het rustig konden uitzoeken maar dat werd afgeslagen. Ik voelde mij niet serieus genomen terwijl ik dit probleem al zeker 6 maanden had. Ik heb eerst moeten uitzoeken waar het probleem lag en dat is de bluetooth van de tablet.

HT 21-11-2019

Product besteld op de webshop, beloofde aflever dag werd er niet geleverd. Na diverse telefoontjes omdat beloofde bestelling en later reacties van hun kant niet kwamen (6 x gebeld met in totaal ruim 51 minuten gesprekskosten) ging de beloofde aflever dag van 13/11 naar 16/11 naar 5 December.
Op een email met mijn klacht werd totaal niet gereageerd!!!
BCC verdient een zeer koude douche en geen klandizie van mijn kant!!!
Officiële reactie van BCC 22-11-2019

Beste HT,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

HT 22-11-2019

Het wel apart dat via dit kanaal wel gereageerd wordt..... Ook op mijn 2e mail met herhaling van mijn klacht heb ik geen reactie ontvangen,,,,
Ordernummer: 4573490

Froukje 21-11-2019

Vandaag twee aankopen gedaan bij de BCC. Vakkundig advies en de laagste prijs. Ben heel tevreden.

Thomas 21-11-2019

Altijd fijn om de BCC binnen te lopen, nette winkel met mooi en ruim assortiment, en aardig personeel waardoor je deskundig word geholpen

Ridderus 21-11-2019

Heel goed geadviseerd en geholpen door enthousiaste verkoper welke veel plezier in zijn werk heeft

Peter L 21-11-2019

Vandaag in de vernieuwde vestiging van BCC Beek geweest. De winkel is erg mooi geworden en overzichtelijk.
Gelukkig nog veel dezelfde gezichten, waardoor ik ook deze keer weer uitstekend ben geholpen.
Ik kom graag naar deze winkel, ze staan je altijd vriendelijk te woord en zijn zeer deskundig.

Ruud 21-11-2019

Goed advies gehad over de aankoop. Verschillen in de modellen werden goed uitgelegd. Prijs werd aangepast omdat deze elders goedkoper was.

Henkie 21-11-2019

Wat bij de onlineverkoop steeds mis ging heeft deze winkel netjes opgelost.
Vriendelijke en begripvolle mensen die mee willen denken aan een oplossing. Dank jullie wel voor jullie provisionele hulp 👍
Hier kom ik zeker terug !!

Ron Johannis 21-11-2019

Prettige en vriendelijk bediening.
Ook nog eens deskundig want ieder vraag werd keurig beantwoord,
De winkel zelf is overzichtelijk en goed verzorgd

Bert Immens 21-11-2019

BCC Hellevoetsluis een fijne winkel met heel leuk personeel die weten waar ze over praten.

Marcel 21-11-2019

Alles loopt goed en gemakkelijk. Het enige wat ik als advies heb is van transporteur veranderen. Nu 2x besteld bij bcc en 2x heeft DHL het verpest.

Bert 21-11-2019

Geweldig beetje overdreven misschien maar wel een fijne site om doorheen te bladeren overzichtelijk makkelijk zoeken
Meer keus dan in de winkel uiteraard rechts in de hoek een vraagbaak al met al een fijne en zeer goede site
Ook de winkels zelf zijn fijn om te winkelen
👍

Angelique Maessen 21-11-2019

Ik ga altijd met veel plezier naar deze winkel omdat ik altijd vakkundig en vriendelijk wordt geholpen. Hebben een prima service en prijs kwaliteit verhouding is ook prima in orde.

Wesley 21-11-2019

Product bleek bij BCC duurder dan elders. Gelukkig is er de BCC prijsgarantie, althans dat wordt er geschreven. Hiervan gebruik maken is echter onmogelijk en na meer dan 5 contacten met de klantenservice en even zoveel beloften was er nog altijd geen oplossing.

Kijk vooraf vooral verder of BCC niet te duur is, want de prijsgarantie is nep en van klantenservice heeft BCC nooit gehoord.
Officiële reactie van BCC 22-11-2019

Beste Wesley,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er niets aan de prijsgarantie is gedaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

mariana 21-11-2019

Nou het is overzichtelijk en goed omschreven .De mensen zijn vriendelijk als je belt voor iets te vragen .Ik zou het iedereen aanbevelen

Jos 21-11-2019

De website was duidelijk en de prijs van het door mij gekochte product was zeer redelijk.

Anneke 21-11-2019

De mensen die bij BCC Amsterdam Oostpoort werken zijn stuk voor stuk zeer deskundig en vriendelijk.
Ik koop meestal mijn elektra artikelen bij deze winkel. Kortom, een zeer tevreden klant!

Ebbelinghaus 21-11-2019

Overzichtelijke webshop .
We zijn in de winkel ook meerdere keren geweest, we hebben er diverse dingen aangeschaft en zijn door de medewerkers altijd vriendelijk en op deskundige wijze geholpen

Patrick v Eesteren 21-11-2019

word altijd fijn geholpen, met duidelijke uitleg over het produkt , factuur per mail , hele mail prima

Martien V 21-11-2019

Ik koop al jarenlang al mijn electrische / electronische apparatuur bij BCC ook al toen de zaak nog Leo van Schaijk heette. Voor elke grotere aankoop struin ik het internet af en raadpleeg ik b.v. prijsvergelijk om te kijken wat het meest geschikte apparaat is. De prijs bij BCC is bijna altijd een van de laagste en een eventueel kleine meerprijs is mij de uitstekende service wel waard. Je wordt er snel en vakkundig geholpen en als je toch even moet wachten of wat meer advies nodig hebt, staat er een kopje koffie voor je klaar.
BCC in Venray is een top winkel!

Rosanne 21-11-2019

Op zoek naar een nieuwe wasmachine en droger, heb ik de website van BCC bezocht.
Ik raakte verstrikt tussen alle merken, typenummers, technische snufjes en zag door de bomen het bos niet meer.
Via de medewerkers-chatbox kwam ik terecht bij Eric, wie aanbood telefonisch contact op te nemen, zodat we wat makkelijker konden overleggen.
Ik werd zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan!
Hij kon me zelfs nog een combi-korting geven, omdat ik zowel een wasmachine als een droger zocht. Vandaag zijn beide keurig bezorgd, boven gebracht en geinstalleerd! Werd via sms netjes op de hoogte gehouden.
Prima service en gerichte klantvriendelijkheid, heel erg tevreden!

Marco 21-11-2019

Concurrerende prijs, gemakkelijk bestelproces, snelle levering. Kortom, zeer tevreden.

Arnold 21-11-2019

In het centrum van Lelystad staan veel winkels leeg. Daar ik economie instant wil houden heb ik dus in de BCC winkel gekocht. Jammer was dat je dan wel moet laten zien dat hij online bij een ander € 30,00 goedkoper is na veel onderhandelen € 24,00 van de BCC prijs af gekregen. Ik ben geen dief van mijn eigen portemonnee!!!

Janie 21-11-2019

Het product dat ik nodig had was niet op voorraad in de winkel en na juiste product uitzoeken in het systeem heeft de verkoper dit netjes voor me besteld. Ook was de verkoper attent en nam hij de tijd de juiste service te kunnen leveren. Fijne koopervaring dus.

Aniek 21-11-2019

Ik had contact gezocht via de chat omdat ik eerst een aantal vragen had over de bezorging voordat ik de aankoop wilde doen. Ik werd vrijwel direct gebeld door de medewerker waarmee ik in gesprek was om wat dingen telefonisch uit te leggen. Omdat ik tevreden was en de antwoorden kreeg die ik zocht, hebben we telefonisch ook gelijk de aankoop in orde gemaakt. Ik werd uiterst vriendelijk geholpen en te woord gestaan. Zoals gezegd werd kreeg ik op de dag van bezorging om 03.00u en 07.00u bericht in welk tijdsvak er bezorgd zou worden.
De service van begin tot eind als prettig ervaren. Ook mijn complimenten aan de bezorgers die de nieuwe wasmachine naar 2 hoog hebben weten te krijgen en in het kleine, niet praktische washok. Mijn oude is weer mee teruggenomen dus daar heb ik ook geen om kijken meer naar. Afgelopen 2 jaar een koelkast en nu dus een wasmachine gekocht bij BCC. Alleen al door de service zal ik voor mijn benodigde apparatuur weer bij hun kopen.

Gerritsen 21-11-2019

Geluid van de TV wil ik horen via mijn radio. De verkoper maakte een setje met 3 onderdelen wat thuis goed werkt. Zonder zijn advies had ik dat nooit voor mekaar gekregen. klasse.

Rob 21-11-2019

Ondanks drukte in de nieuwe winkel in beek
Keurig geholpen en met duidelijke uitleg
Bravo

Ruud Valk 21-11-2019

We hebben al meerdere producten gekocht bij BCC Vlaardingen en zijn altijd prima geholpen. Sinds kort een Wasdroger besteld via de site en alles verloopt volgens afspraak.
Er was een klein manekementje aan de droger en na een kort mail berichtje is dit verholpen door gewoon de gehele droger om te ruilen.
Ook dit alles verliep volgens afspraak.
Wij zijn dus dik tevreden over BCC en zullen zeker in de toekomst ook de winkel en of de site blijven bezoeken.

Knede 21-11-2019

Direct in de winkel gekocht, was niet op voorraad en werd in de shop besteld. Beeldbepalend en prettig geholpen. Jammer dat BCC gebruik maakt van DHL ik vind deze vervoerder onbetrouwbaar gezien eerdere ervaringen en ook deze aflevering. Werd ruim 1 uur na de geplande tijdsvak afgeleverd.

Bronkhorst 21-11-2019

Hier hebben ze het apparaat wat ik zocht en word duidelijk en netjes geholpen.

David 21-11-2019

Normaal en prettig geholpen even de tijd en ruimte gehad om ook zelf rond te kijken. Prima

Kazan 21-11-2019

Vrolijke, beleefde medewerkers.
Hebben kennis van zaken en geven de klant info die terzake doet.

Wil Ottens, B&B 21-11-2019

Ik kwam met veel vragen en vragen voor advies ivm aanschaf. Heel vriendelijk en deskundig geholpen. Alle voor- en nadelen van bepaalde items werden doorgenomen. Er werd rekening gehouden met mijn persoonlijke wensen en voorkeuren. Zeer tevreden de deur uit.

Marike 21-11-2019

Super vriendelijk en duidelijke uitleg! Wat fijn dat er nog winkels zijn bij sommige aankopen is real Life advies nu eenmaal erg prettig! Prijzen werden online gecheckt zodat we nooit teveel betalen! Komen er zeker terug !!

Jos A. 21-11-2019

Als ik op voorhand weet wat ik wil kopen, dan word ik gewoon zeer effectief geholpen.
Bij twijfel en/of vragen krijg ik meestal zeer correct en relevant advies.

Erica 21-11-2019

Duidelijke site, laagste prijs voor de wasmachine die ik koos, snelle levering. De nacht voor de levering kreeg ik een mailtje met daarin een tijdsvak van 2 uur waarin de wasmachine bezorgd zou worden: Fijn dat ik hieromheen dus gewoon plannen kon maken. Levering was op tijd en met een telefoontje 10 minuten voordat ze kwamen. 3 heren vriendelijk en snel. Had wel het idee dat ze onder erge tijdsdruk stonden. Al met al zou ik BCC zeker aanbevelen :)

sjon staal 21-11-2019

BCC Amersfoort, daar ging ik kijken voor een BOSE 700 subwoofer en een bas box,
na binnenkomst werd ik zeer vriendelijk en netjes te woord gestaan, de verkoper had verstand van zaken en wist waar hij het over had, ik was snel overtuigd en heb het systeem gekocht, bij het afrekenen werd ook nog extra korting geven welke niet op de prijs kaarten stond, perfecte service

Inge 21-11-2019

Onze massage mat deed het niet meer ( 1 jaar oud) en maandag de mat naar BCC Hoogeveen gebracht en zonder gezeur werd de mat ingenomen , de winkel heeft een nieuwer type besteld die woensdag al binnen was. Tegen een gering bedrag uiteindelijke een betere mat en een pluim voor de service!

Aad D 21-11-2019

Redelijk website, overzichtelijk, maar moeizaam navigeren, zoeken, detail informate

eefje 21-11-2019

Vlotte levering, vaker bij BCC gekocht, ook met een probleem, vakkundig geholpen. Een 10!

monique 21-11-2019

kwamen voor een nieuwe televisie, en zijn super goed geholpen veel duidelijke informatie en een heel vriendelijke verkoper, gewoon goed

Overblijven 21-11-2019

Ik ben op een zeer keurige manier geholpen.
Ook extra servicemogelijkheden werden aangeboden zoals aankoopbon ontvangen via de mail.

Gebrook 21-11-2019

Geholpen door Kamal, verder afgehandeld door Sylvester. Wat ik zocht was niet in de winkel maar konden ze wel de volgende dag laten bezorgen. Dit werd prima geregeld, we zijn tevreden met het verloop en de aankoop.

G 21-11-2019

Fijn dat er een fysieke winkel is, waarbij je goed wordt geholpen. Duidelijke uitleg over aankoop en levertijd. Sms met aflevertijd. Goede installatie. Vriendelijk personeel.

Joke 21-11-2019

De medewerker in dd winkel was heel hulpvaardig en gaf een duidelijke uitleg hoe ik het apparaat moest installeren voor gebruik

louis 21-11-2019

de winkel zit dichtbij bij mij, en hebben uitstekende medewerkers die je graag willen helpen.

p.mallo 21-11-2019

ik heb al diverse inkopen gedaan in nijmegen en bij problemen wordt ik direct geholpen zo ook kwam ik een keer tegen dat mijn aankoop ergens anders goed koper was. ik kreeg het verschil terug in contante .ook bij een defect apparaat van 3 maand oud werd deze geheel vergoed of kon een nieuw apparaat nemen dit was binnen enkele dagen geregeld en gewoon eerlijk afgehandeld

Angelique Van Der Heijden 21-11-2019

Het is top geregeld konden alles meteen meenemen en hebben een goed advies gekregen

Yvo Baat 20-11-2019

Goed geholpen. De verkoper kon goede informatie geven over het product. Ook de juiste kleur was aanwezig.

Marjo 20-11-2019

Paul geeft uitstekend uitleg en een uitstekende service. Hij neemt ruimschoots de tijd voor je. Gewoon Top!