Jet 19-11-2019

Ik heb 3 artikelen gekocht een dvd speler maar de verkoper heeft niet gevraagd of ik een scart aansluiting had of een hdmi en ja toen had ik de verkeerde dus weer terug wel zonder problemen de goede mee gekregen
Een WiFi versterker maar ook dit was niet de goede terwijl ik duidelijk heb aangegeven wat ik had thuis dus weer terug naar de winkel
En als laatste een americaanse koelkast deze zou 2 dagen later worden bezorgt maar ook dat gebeurde niet dat werd een week later, terwijl ze wisten dat hij niet voorradig was in de winkel, koste mij wel een vrije dag
Wel een beetje jammer allemaal
Officiële reactie van BCC 19-11-2019

Beste Jet,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en de levering op zich liet wachten Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Piet 19-11-2019

Ruime keuze en regelmatig scherp geprijsde aanbiedingen. Vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat je lekker gemaakt wordt met een “korting van €175” als je een energie contract afsluit bij Essent. Ik kom voor elektrische apparatuur naar BCC en NIET voor een energiecontract. Dus BCC wees verstandig en stop hiermee!

Bert Amersfoort 19-11-2019

absolute topservice bij aankoop prepaid kaart. Niets was teveel. Kaart inbrengen in toestel, testen, registreren, app installeren. Echt fantastisch en je voelt dat ze bij BCC Amersfoort de klant koning willen laten zijn.

Brian 19-11-2019

BCC online is een prima en overzichtelijke webshop. Toch gaat mijn voorkeur nog steeds naar rondlopen in de winkel zelf. Personeel is altijd behulpzaam, neemt de tijd voor je en bezit over voldoende kennis van de producten. De keuze is ruim voldoende en met de laagste prijs garantie betaal je nooit teveel. Ook de garantie afhandeling gebeurt netjes, al je aankopen worden geregistreerd op naam en geen gezeur zoals bij de rode winkel naast de BCC in Hengelo. Voor mij nr. 1 voor zowel huishoudelijke apparaten als audio en video!

Corfo 18-11-2019

Shop is keurig en overzichtelijk ingericht. Verkopers zeer vriendelijk en behulpzaam. Ben vaker in deze shop geweest ( en artikelen gekocht) iedere keer zeer netjes en beleefd geholpen.

Walter 18-11-2019

Wordt altijd naar volle tevredenheid geholpen. Vraag meestal naar Jurgen, deskundig en vooral goed persoonlijk advies.. wat ik graag wil. Kortom: dik tevreden

Paula rottier 18-11-2019

Keurig geholpen.goede inlichtingen,producten niet in voorraad maar ,waren andere dag al in huis

Ine 18-11-2019

Ik werd snel geholpen en heb goede uitleg over het product gekregen.
De medewerkers waren erg vriendelijk.
Ze hebben zelfs het gekochte product in de auto gelegd.
De prijzen lijken mij redelijk.

A.Voogd 18-11-2019

De deskundigheid en vriendelijke personeel hebben ons doen besluiten om deze laptop
bij BCC in Vlaardingen te kopen.

Floyd 18-11-2019

Efficiënte webshop met ruim assortiment. Ik heb AAAA+ batterijen besteld en werden in grote doos geleverd. Ter verbetering zou dit met de brievenbuspost mee moeten kunnen.

Arnold 18-11-2019

Ben zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn Sony hoofdtelefoon.
Alle vragen werden deskundig beantwoord en tot slot werd mij een goed advies gegeven.
Ook de klantvriendelijkheid van de winkelmedewerkster viel mij in positieve zin op.
Kortom een prettige winkel om je aankopen te doen.

ad 18-11-2019

Zeer vriendelijke behandeling. Uitgebreide voorlichting gebaseerd op mijn wensen. Meedenken in het maken van afwegingen. Geen gepush in welke richting dan ook, maar respect voor de eigen keuze. Er wordt de tijd voor je genomen bij deze BCC en daarmee verlaat je als klant met een tevreden gevoel en een juiste aankoop de winkel. Super!

C.P.E. Nieuwenhuijse 18-11-2019

Klantvriendelijk geholpen met koffiezetapparaat. Kassa sloeg hoger bedrag aan dan op het prijskaartje, maar werd zonder probleem opgelost in mijn voordeel.

Manuel 18-11-2019

In Son en Breugel naar de BCC gegaan voor de aankoop van een MacAir. Zelf vooraf al ingelezen, maar eenmaal in de winkel werd ik toch verrast door de kennis van de verkoper. O.b.v. zijn uitleg (zonder dat hij me "dwong"), en zijn doorvragen naar de gebruiker van deze Mac, met een goed gevoel de nieuwste Mac aangeschaft. Echter bij het afrekenen, ik wilde graag met de AMEX betalen, ging het een paar keer mis en bleek uiteindelijk deze kaart tijdelijk niet geaccepteerd te worden. Met een andere kaart afgerekend.

Robina 18-11-2019

Het was een erg prettige ervaring om bij BCC te bestellen. Online was alles goed uitgeled, en mocht je vragen hebben is er een live chat waar ze je helpen. De bezorgtijd was al een dag van tevoren bekend, wat fijn is om de rest van je dag in te plannen. Het apparaat was zo geïnstalleerd en ook daar helpen ze je met vragen als je die hebt. Ook nemen ze je oude apparaat weer mee.

Bart van Haaren 18-11-2019

Ik heb in een jaar tijd 3 Bose producten gekocht bij de BCC. De prijzen zijn scherp en BCC onderscheid zich naar mijn mening omdat de service in de winkel goed is. Personeel neemt de tijd om vragen te beantwoorden en denkt mee.

Gerrit 18-11-2019

Prima advies in de winkel bij aankoop en prima levering .keurig op tijd . Netjes en snel afgewerkt

J. G. 18-11-2019

Prima service verkregen van Xxx van bcc en super blij met de aankoop! Kundig advies en geen verkooppraatjes. Ik Raad het iedereen aan

P.M. Keus 18-11-2019

Prima advies van een meedenkende en niet opdringerige medewerker. Liet ons in alle rust een besluit nemen. Heel goed!

Wim M 18-11-2019

Perfect geholpen, duidelijke uitleg, verkoper weet waar over hij praat. Goed advies

Marieke 18-11-2019

Heel fijn om gewoon in een winkel goed voorgelicht te kunnen worden. Soms moet je wel even op je beurt wachten, maar ze nemen ook de tijd voor je. Vriendelijk en behulpzaam, heel prettig!

Hans 18-11-2019

Wilde de door mij gekozen tv niet via de webshop kopen en betalen maat gewoon in de winkel. Na een mailtje is dit helemaal geregeld. Heb gewoon de tv in de winkel kunnen kopen. Helemaal top.

adrian 18-11-2019

Duidelijk aanbod, makkelijk bestel proces, goede service aan huis, niet moeilijk doen als er even iets tegenvalt, aardige mensen

Rinus Kools 18-11-2019

Prima winkel met voldoende keus ,ook het personeel geeft duidelijke informatie En advies over het product .

Saskia 18-11-2019

Mijn ervaring met BCC is zeer goed. Er zijn diverse contactmogelijkheden ook op zondag. Er wordt vriendelijk en adequaat gereageerd. Op de morgen van de levering werd een bericht gestuurd met het moment dat ze zouden komen. Tien minuten ervoor werd ik door de bezorgers van BCC gebeld dat ze eraan kwamen. Ze namen meteen de nieuwe wasmachine mee en zonder zuchten of klagen namen de de oude mee. Ze installeerden de nieuwe machine en lieten de werking zien. Xxx en Yyy bedankt! Super !

Frida Boerenkamp 18-11-2019

Ik was bij BCC voor een koffiezetapparaat. Heel goed geholpen, aardige mevrouw , prima uitleg. Omdat er wat mis ging met de Dolce Gusto actie ben ik teruggegaan en wederom zonder enig probleem alles opgelost. BCC heeft mensen in dienst die verstand van zaken hebben en bereid zijn in oplossingen te denken. Top!!!!

Mandy Duijmelink 18-11-2019

Wij gaan altijd naar BCC in Oss omdat de service hier super is. Alle personeelsleden staan meteen klaar om je te helpen tot in de puntjes. Wij kopen hier dan praktisch al onze spullen. Ook bij mijn laatste 2 aankopen ben ik weer erg goed geholpen door xxx en door yyyy. Beide werkzaam in Oss. En zzz is echt onmisbaar als we een probleempje met onze telefoon hebben....

Sarina 18-11-2019

Super, website werkt super snel en het pakket was de volgende dag al in huis! Daarnaast kwam hij ook nog eens als voordeligst uit de chek en heeft bcc altijd erg fijne service!

maja 18-11-2019

Prima webshop, goede vriendelijke bezorging.
Enige minpuntje is de lange wachttijd als je de klantenservice wil bellen. Werd uiteindelijk ook daar goed geholpen.

Hans Meijer 18-11-2019

Ik kom al jaren voor mijn aankopen elektronica en huishoudmachines bij BCC in Amersfoort.
Er zijn ruim voldoende winkels die hetzelfde verkopen als zij, en misschien wel goedkopere.
Maar ik word door het personeel goed, prettig en terzakekundig behandeld.
Ze houden zich ook aan hun afspraken.
Het enige dat ik onplezierig vind is dat ze bezorgkosten rekenen. Ik begrijp het wel, maar ik vind het niet prettig. En het is geen reden om naar een andere aanbieder te gaan.

Meriam twisk 18-11-2019

Heel aardige verkoper wist ons heel goed te adviseren over de wasmachine en de droger was zeer vriendelijk en geduldig

B. Lambriex 18-11-2019

Zeer goede service en prijs kwaliteit. Ver meegaand met prijsgarantie ook indien mijn aankoop goedkoper is op Black Friday dag 29 november. Dan wordt volgens de verkoper het verschil terig betaald. Kortom zeer tevreden

Ineke Hoos 18-11-2019

De BCC winkel in Eindhoven Woensel is een goed overzichtelijke winkel. Het personeel geeft een goed advies en legt duidelijk de verschillen in producten uit.

Paul 18-11-2019

De winkel was oke al een paar keer online wat bestel keurig op tijd geleverd. Nu een laptop gekocht vriendelijke verkoper die mij hielp en keurig mijn vragen beantwoorden. Hij was erg deskundige wat ik van deze zaak vond. Graag koop ik weer bij deze zaak BCC

Polleke 18-11-2019

Heb de wasdroger in deze winkel gekocht, niet online. Omdat ik het belangrijk vind, dat zulke winkels niet verdwijnen uit de stad. De levering was snel, netjes aangesloten en vriendelijke bezorgers.

A&G 18-11-2019

Wij hebben een E-reader gekocht en werden door de verkoper zeer goed geholpen.
Iemand met kennis van de verschillende E-readers, ook op andere vragen met name TV's kregen wij een goede uitleg over de verschillende TV;s

Liselotte 18-11-2019

Goede communicatie en supersnelle bezorging. Binnen een dag was mijn pakketje er en ik werd de hele tijd op de hoogte gehouden. Wel veel verpakkingsmateriaal gebruikt, zou voor mij niet hoeven.

Hans Hooijer 18-11-2019

Vandaag Nespresso machine gekocht, uiterst correct geholpen door een medewerker, vriendelijk behulpzaam etc. Had alle tijd, top.

KRN187 18-11-2019

Een elektrische deken online besteld, helaas werkte de afstandsbediening niet naar behoren.
Ik heb deze toen terug gebracht in de winkel en volgende dag had ik alweer een nieuwe thuis geleverd !

Anoniem 18-11-2019

Veel keuze, snelle levering, goede klantenservice en monteurs met verstand van zaken.

Jessica 18-11-2019

Top service! Erg tevreden over wasmachine en bezorging. Zeker een aanrader.

AC van Dijk 18-11-2019

Super snel geholpen. vrijdagmiddag gekocht en zaterdagmiddag geplaatst, geïnstalleerd en oude machine meegenomen. Kan niet beter en sneller.

Gerard 17-11-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van zaken. Hoorde dat een mij bekende verkoper na zijn pensionering nog doorwerkte. Zegt wel iets over de werksfeer!
Prijzen zijn concurrerend. Winkel is overzichtelijk en ruim opgezet.

van Langeveld 17-11-2019

Een duidelijke uiteenzetting van onze nieuwe wasdroger van de verkoper gekregen en heeft voor ons het apparaat elektrisch aangesloten om het gemak van de bediening te laten zien en het geluidsniveau te laten horen.

Jacob 17-11-2019

Ik, wij werden leuk en vlot geholpen door de verkoper die wij vroegen waar de e-readers lagen.
Hem ook meteen gevraagd of BCC nog steeds de laagste prijs garantie gaf.
Dit bleek het geval!!! Het gezochte product was bij een andere keten 20 euro goedkoper en de prijs werd voor ons dus meteen aangepast. (nadat er gecontroleerd was wat de prijs bij de andere keten was.) Super dat de laagste prijs garantie beloofde gewoon werkt.

Jack 17-11-2019

Mooie overzichtelijke winkel met peroneel die je goed adviseren en niet opdringerig zijn wij zijn er fijn geholpen.

Verheijen 17-11-2019

Goed en vriendelijk geholpen door meerdere medewerkers in de winkel.
Duidelijke uitleg en medewerkers waren goed op de hoogte van het product
Er wordt de tijd voor je genomen.
Erg fijn om zo geholpen te worden .

Edwin van Wijk 17-11-2019

Wat een fijne ervaring in het filiaal in Den Bosch deze zondagmiddag . Mijn strijkplank was stuk gegaan en de medewerkster deed er alles aan om mij weer te voorzien van een degelijk product. Ze zag dat de plank die ik wilde kopen niet goed was en ging toen op zoek naar een vervanger. Top service vanwege deze controle en inzet om de klant naar huis te laten gaan met een top product. Ook de vragen waren geen enkel probleem en de service liep door tot aan de auto waar de plank tot werd afgeleverd. Zo hoor je met klanten om te gaan.

P. Lubbers 17-11-2019

Fijne winkel, keurige uitleg, hulp bij de keuze. Snelle bezorging en keurige aflevering

Swiftgirl 17-11-2019

Prima winkel, vriendelijk personeel, goed en deskundig advies! Zeker een aanrader!