Bart 12-01-2021

De BCC webwinkel heb gekozen voor de aanschaf van een nieuwe elektronische deurbel omdat BCC de scherpste prijs aanbod. Daarnaast garandeerde ze een snelle levering. Binnen 1 werkdag in huis.

De klantenservice is goed bereikbaar via Whatsapp en telefoon. Vooral via Whatsapp heb je erg snel een reactie terug. Werkt erg fijn!

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Hans 12-01-2021

Let op basis bezorging dan word je opgescheept met het zelf uitpakken zodat je eventuele schade niet kunt zien en door Corona tekens de chauffeur dat het onbeschadigd is ontvangen.
Toen het op de plaats zetten moeilijk werd moest ik direct betalen en weg waren ze. Mij achter laten met een gigantische in gepakte koelkast in een kleine bij- keuken.
Bij de klanten service kwam ik ook niet verder als een aantekening dat ze de volgende keer het wel moeten plaatsen en aansluiten. Niet één werd mij gevraagd naar mijn. Naam en bestelnummer evt. Dus dat zegt dus niets .

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

Albert 12-01-2021

Makkelijk bestellen, uitstekende prijs, product volgende dag keurig als toegezegd geleverd. Top weer van BCC.

Beste Albert,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

M.Roskamp 12-01-2021

Gezien de coronapandemie is de winkel natuurlijk gesloten maar telefonisch was de aankoop, en vooral het advies eigenlijk net zo goed als in de winkel ,de verkoper was erg hulpvaardig, en ook met de aflevering, en de installatie ,een zeer goede service en uitleg. Daarom ben ik ook al jaren klant bij BCC.

Beste M.Roskamp,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Frans Croonenberg 12-01-2021

Ik ben echt onder de indruk van de bestelling levevering en zeer correcte afhandeling t/ m de voordeur
Deze manier van werken is TOP en krijgt zeker een vervolg.Met vriendelijke groeten,Frans Croonenberg

Beste Frans Croonenberg,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Topwinkel 12-01-2021

Wij gaan al jaren naar BCC voor een aantal goede redenen. De prijs is altijd concurrerend, de hulp is vriendelijk en concreet zowel in de shop als via de website, de keus is goed en als we naar de winkel gaan is deze redelijk dichtbij.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Maarten 12-01-2021

Wasmachine kapot op zondag. Zondag besteld en op maandag stond wasmachine al te draaien. Sneller dan dit is niet mogelijk. Top.
Tevens gebracht wn geinstalleerd door 2 vriendelijk en behulpzame jonge mannen.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke en behulpzame bezorgers.

F.L.L 12-01-2021

Bezorgend personeel was vriendelijk, netjes en behulpzaam.
De bestelling via de site was eenvoudig en overzichtelijk.
De digitale aflever bon en factuur waren correct en snel beschikbaar

Beste F.L.L,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop en onze vriendelijke bezorgers.

Bas 12-01-2021

De bcc shop is duidelijk en overzichtelijk. Snel gevonden wat ik zocht en de volgende al in huis.
Top dat het zo snel kan.

Beste Bas,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop en de snelle levering.

Esther 12-01-2021

Tot 2x toe een kapotte wasmachine geleverd en ook werd er niet elke keer gehouden aan de ophaaltijd van de kapotte wasmachine

Beste Esther,

Bedankt voor jouw review. Dat is wel echt heel veel pech. Excuses voor het ongemak. We komen hier graag meer over te weten. Kun je ons in een reactie op deze review het ordernummer geven?

Essiepessie 12-01-2021

Supersnelle levering van een Samsung koellast. Zeer vriendelijke bezorgers!

Jac w 12-01-2021

Duidelijke omschrijving product, levering snel en op afgesproken tijd. Keurige bestellers .

Beste Jac w,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

De Haan 12-01-2021

Goede snelle levering, maar online werd aangeboden dat je het oude apparaat gratis kon laten afvoeren. Dit wilde wij graag. Er stond bij dat als dhl kwam bezorgen je het oude apparaat moest verpakken en ze het dan mee nemen. Dit gedaan maar toen kwam dhl en die zei dat ze het niet mee nemen, want bcc had geen opdracht doorgegeven om af te voeren. Als er geen opdracht daarvoor is worden ze er niet voor betaald en kunnen ze het ook niet zomaar kwijt. Dus erg jammer dat bcc hier zegt dat ze het aanbieden om af te voeren, maar daar dan geen opdracht voor geven.

Beste De Haan,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie. De DHL bezorger had wel degelijk het oude apparaat mee moeten nemen. Als je wilt kunnen we regelen dat het oude apparaat alsnog wordt opgehaald. Kun je ons het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

Angie 12-01-2021

Voor de kerst oordopjes besteld in de verwachting dat ik ze pas na de kerst of oud en nieuw zou ontvangen. Maar nee binnen 3 dagen thuis voor de kerst! fijne website snel bestellen en je wordt op de hoogte gehouden van het vervolg.

Beste Angie,

Bedankt voor jouw review over onze website.

Iem 12-01-2021

Super betrouwbaar. Ook in deze gekke Corona tijd toch optijd en netjes de volgende dag thuis bezorgd.

Beste lem,

Bedankt voor jouw review over de levering.

de Vries 12-01-2021

concurrerende prijs voor een goed product en vlotte levering zonder extra portokosten.

Beste de Vries,

Jet 12-01-2021

Duidelijke website en alles gewoon goed georganiseerd en geregeld. Ze doen wat ze beloven. Als voorbeeld zegt bcc dat je de avond voor levering om 21.00 een mail krijgt met daarin het tijdsvak van levering. En inderdaad, om 21.00 een mail. Ook hebben ze netjes van tevoren gebeld dat ze eraan kwamen. Kijk, dat is nog eens ergens van op aan kunnen! De tv werd netjes naar binnen gedragen de woonkamer in. Super!
1 kleine opmerking: je tekent ook voor schadevrij leveren van het object alleen zie je dat pas achteraf op je afleverbon. Op het moment van tekenen krijg je alleen een tekstvak te zien. Tip is misschien om te vertellen of te laten zien waar je voor tekent. Maar verder top!

Beste Jet,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Sebastiaan 12-01-2021

Uitstekende service. Besteld via webshop en gekozen voor afhalen. Nog geen 10 minuten later lag het product klaar! Ook het ophalen zonder enig gedoe. Je laat je afhaalbon zien en een minuut later sta je met je product weer buiten. Top.

Beste Sebastiaan,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

M bakker 12-01-2021

Goede service, 1e levering was het apparaat stuk dit is direct de volgende werkdag opgelost. Zeer tevreden over BCC.

Beste M bakker,

Bedankt voor jouw review over onze service.

Peter Bosmans 12-01-2021

Snel bestel- en leveringsproces. Correcte bezorging. Met beschrijving installatie had ik wat meer moeite.

Beste Peter Bosmans,

Bedankt voor jouw review.

CTH 12-01-2021

BCC voldoet aan alle verwachtingen
Bezorging op de dag zoals aangegeven
Mail over leveringsdatum en telefoontje vlak voor exacte leveringstijd. Perfect!
Nette bezorgers

Beste CTH,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Lia Elzinga 12-01-2021

Na een vervelende ervaring bij een concurrent van BCC kijk ik altijd eerst op deze webwinkel. Nu had ik een droger besteld die de volgende dag al bezorgd werd, een beetje vervelend was dat ik de bezorgvoorwaarden niet goed had gelezen en de oude droger en nieuwe niet van en naar de eerste etage getild konden worden. Na enig overleg met de supervriendelijke bezorgers is dit toch gelukt. Mijn drogertje draait dankzij zeer klantvriendelijke bezorgers!

Beste Lia Elzinga,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

Jokem 12-01-2021

Duidelijke site, goede klantenservice die je via de chat de gegevens geeft, waar je om vraagt en vlotte levering.

Beste Jokem,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

eric lalta 11-01-2021

Al ruim 20 jaar is BCC onze een trouwe leverancier van onze huishouden. Altijd een goede service. Bedankt - zelfs onder deze corona tijd worden we toch nog goed geholpen.

Beste eric lalta,

Bedankt voor jouw review over onze services.

Sandra 11-01-2021

Netjes belletje van te voren, netjes afgeleverd via de richtlijnen en met mondkapje. Top service

Frank G. 11-01-2021

De webshop is overzichtelijk, duidelijk maar vooral makkelijk in gebruik. De service gaat als vanouds heel ver. Gewoon super enthousiast over alles.

Beste Frank G.,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke, duidelijke website.

Menken 11-01-2021

Ik kreeg precies wat ik nodig had. Prima meegedacht door medewerker, dus ook goed advies. Service prima, ik kon het in de winkel ophalen

Beste Menken,

Bedankt voor jouw review over onze deskundige adviezen.

Coolen 11-01-2021

Duidelijke en correcte informatie op de website en een snelle levering van het product

Beste Coolen,

Claudia 11-01-2021

Duidelijke website en snelle levering. Ook fijne communicatie op dag van de levering.

Beste Claudia,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Rianne 11-01-2021

Ik heb voor BCC gekozen, omdat het product, in vergelijking met veel andere sites, nog wel op voorraad was. Ook de bezorgtijd is top. Zondag besteld en op maandagavond in huis.
De site is gebruiksvriendelijk. Zeker aan te raden om via BCC te bestellen.

Beste Rianne,

Bedankt voor jouw review over onze gebruiksvriendelijke website.

Maria riedeman 11-01-2021

Fijne en snelle service!
Je wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer je aankoop gebracht wordt.
Je hoeft niet een hele ochtend/middag of avond thuis te zijn want het tijdsbestek is maar 2 uur waar binnen je aankoop wordt gebracht. 10 minuten voordat ze er zijn wordt je nog even gebeld. Geen op- of aanmerking te bedenken op de levering van BCC.

Beste Maria riedeman,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en de service van onze bezorgers.

AK-L 11-01-2021

Duidelijke informatie op de site, en goed prijs voor dit artikel. Bestelproces is helder, bezorgmogelijkheden en -informatie prima, en informatie over het aflevertijdstip voor en op de bezorgdag is uitstekend!

Beste AK-L,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze duidelijke website.

J.H. van der Weerd 11-01-2021

In een woord: Geweldig!!! Op zondagmiddag een koelvriescombinatie besteld en maandagochtend om 09:00 uur stond het apparaat al op zijn plek! Verbluffend snel en steeds op de hoogte gehouden t.b.v de levertijd. De heren, die de koelvriescombinatie brachten, waren uiterst correct en vriendelijk. En, niet onbelangrijk in deze tijden, zij hielden zich perfect aan de "corona-regels". Complimenten voor het hele team van BCC.

Beste J.H. van der Weerd,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en vriendelijke bezorgservice.

Mieke 11-01-2021

Duidelijke site en vestiging dicht bij mijn woonplaats.
Vandaag besteld (30-12) volgende dag in huis (31-12)
En dat bij topdrukte !!!

Beste Mieke,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Z 11-01-2021

Snelle afhandeling van de bestelling. Vriendelijk personeel. Was eerst verbaasd toen er werd verteld dat ik niet zonder mijn man naar binnen mocht terwijl ik een tv niet zelf kan dragen ivm kinderwagen. Personeel wees me er direct op dat ze met plezier de doos naar buiten droegen voor mij. Topservice!

Beste Z,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Dekker 11-01-2021

Keuze voor BCC was op basis van prijs en beschikbaarheid. Ze hadden het product dat we wilden op voorraad en tegen een goede prijs.

Beste Dekker,

Bedankt voor jouw review.

D. Launspach 11-01-2021

Wil je printen en dan blijkt de inkt bijna op te zijn. En dat in een tijd dat de meeste winkels wegens corona gesloten zijn. Gebeld naar BCC en gevraagd of ik een HP cartridge kon bestellen. Het resultaat was dat ik binnen een kwartier na het telefoontje de cartridge kon ophalen. Daarmee was ik enorm geholpen.

Beste D. Launspach,

Bedankt voor jouw review over onze snelle ophaalservice.

Roberto 11-01-2021

Snel en in het beloofde tijdvenster in huis, stevig verpakt en zéér scherp geprijsd!

Beste Roberto,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Glazemaker 11-01-2021

Makkelijk uitgezocht en de volgende dag keurig geleverd. Alles perfectgeregeld en omdat we beidewerken is een afhaalpunt een goede optie welke nog niet elkewebwinkel heeft

Beste Glazenmaker,

Bedankt voor jouw review over onze afhaalservice.

Marjo & Frans 11-01-2021

Wij vinden de telefonische service ( i.v.m. COVID 19) uitstekend. Wij zijn zeer goed geholpen.
Verder blijft de optimale klantvriendelijkheid en de uitstekende service constant bij dit filiaal.
Wij komen er al jaren!
Wij zijn zeer tevreden klanten.

Beste Marjo & Frans,

Bedankt voor jullie review over onze services.

Björn de Beer 11-01-2021

Supersnelle levering netjes verpakt, goede prins kortom top geregeld van BCC

Beste Björn de Beer,

Riny 11-01-2021

Het was makkelijk om het door mij gezochte product te vinden en vervolgens te bestellen. BCC bleek voldoende keus te hebben in een goede prijs-range. Direct na de bestelling per mail de bevestiging ontvangen, en binnen een half uur een berichtje dat ik de bestelling kon afhalen in het filiaal van mijn keuze. Daar stond het pakket al keurig klaar. Zo hoort het!

Beste Riny,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze snelle afhaalservice.

Ab 11-01-2021

Op dinsdagmiddag begaf onze wasmachine het. Dus direct via de webshop een nieuwe besteld. Woensdagochtend om 9.30 uur stond de bestelauto voor de deur om de wasmachine af te leveren. Deze werd aangesloten en om 10 uur draaide deze weer! Perfect!

Beste Ab,

Bedankt voor jouw review over onze snelle service.

R. Tegelaar 11-01-2021

De webshop is overzichtelijk en fijn om mee te werken
De prijs was erg goed en werd gratis geleverd fantastisch !!! Ook snel in huis wat heel bijzonder is in deze tijd . Erg tevreden

Beste R. Tegelaar,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke webshop.

Saly 11-01-2021

Top service, altijd vriendelijk, niets is teveel gevraagd en je krijgt waar voor je geld.

Beste Saly,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke service.

Menno 11-01-2021

Ik heb harman kardon speakers bestelt, ik ben voor de lockdown voor advies naar de winkel geweest en heb hem daarna bestelt , zijn goed bezorgd. Nog even contact gehad met de klantenservice via WhatsApp ook goed bevallen.

Beste Menno,

Bedankt voor jouw review over onze service en de levering. Veel plezier met de aankoop!

iCat09 11-01-2021

Dichtbij als fysieke winkel (nu, corona, dus even niet), maar altijd correcte service. Nu via internet besteld en door DHL geleverd, op tijd (zelfs in deze hectische tijd). Wat wil een mens nog meer? Eerdere ervaringen over reclames en garantie soepel en naar wens afgehandeld. Vandaar: steeds terug naar BCC, want dan zit je nooit met de gebakken peren.

Beste iCat09,

Bedankt voor jouw review over onze services, online en in de winkel.

breejen 11-01-2021

fijne winkel waar je veelal de laagste prijs tegenkomt en de website werkt goed. wat duidelijker vermeld mag worden is dat het oude apparaat alleen retour wordt meegenomen wanneer het in een doos zit!

Beste breejan,

Bedankt voor jouw review en feedback.

Lia Hermans 11-01-2021

Super fijne site en fijn dat we zo bij onze vertrouwde winkel een nieuwe tv hebben kunnen kopen. Altijd zeer tevreden over BCC zijn erg klantvriendelijk en denken met je mee

Beste Lia Hermans,

Bedankt voor jouw review over onze website en klantvriendelijke service. Veel plezier met de nieuwe TV!

Martin Meijers 11-01-2021

BCC is helemaal prima. Groot assortiment met duidelijke informatie. Goede prijsstelling, en een snelle levering, wat kun je nog meer verwachten?

Beste Martin Meijers,