Van melis 26-11-2019

Zeer nette winkel je word heel goed geholpen.prima service nette verkopers.

Amber 26-11-2019

Zeer goede service van de werknemers in de winkel zelf, ze zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en geven goed advies. De levering vast ook erg snel en werd bezorgd op de aangegeven datum en tijdstip. Ik ben erg tevreden over BCC!

Corry + Peter 26-11-2019

We hebben al ±6 jaar de airfryer van Philips hebben nu weer een de nieuwe HD9650 gekocht omdat heel tevreden zijn over deze airfrayer en kunnen hem eigenlijk niet meer missen.

W de Boer 26-11-2019

We vinden de informatie van de verkoper erg duidelijk, dat heeft ons over de streep geholpen!!

W de Boer 26-11-2019

Mustafa 26-11-2019

BCC is een goed alternatief voor andere grote webwinkels, want zij gaan ook gewoon mee met de prijzen/acties van de concurrenten. Er is ook een filiaal bij mij in de buurt waar ik eventueel kan kijken als iets online is uitverkocht. Een aantal keren wat besteld en het werd netjes de volgende dag bezorgd. Dit bedrijf is ook de enige reden dat ik nog Freebees spaar via BP, de enige winkel waar je ze kunt uitgeven voor iets nuttigs.

Mike 26-11-2019

BCC is een fijne (web)winkel. Zelfs in deze drukke periode is het bestelde product keurig de volgende dag geleverd. Ik heb eerder ook eens iets via de site besteld en in de winkel opgehaald. Uitstekende service gehad, er werd zelfs geholpen met sjouwen!

L.L.G. van den Hurk 26-11-2019

Met deskundig en vriendelijk personeel van de winkel hebben wij een zeer geslaagde keuze kunnen maken uit de diverse soorten vaatwasmachines. Bovendien werd deze machine door het bezorgpersoneel zeer professioneel geïnstalleerd en werd de oude machine afgevoerd. Wij zijn over de service van BCC zeer tevreden.

J.A. van der Weide 26-11-2019

Nette overzichtelijke winkel.
Net en deskundig personeel goede uitleg. Zeer duidelijke antwoorden op gestelde vragen.

Maurice 26-11-2019

Makkelijke en snelle bestelling en met de gespaarde freebees die je bij dit bedrijf kunt inleveren een goedkoop product kunnen kopen.

PC Brugel 26-11-2019

goed van voorlichting en is er iets niet in orde word alles keurig opgelost zonder problemen
echt ondervonden

H. Linde 26-11-2019

leuke winkel, goed geinformeerd en deskundig personeel. Ik ben snel en goed geholpen bij et kopen van een televisie.

Kayleigh 26-11-2019

Fornuis besteld via internet verliep allemaal soepel, met het bepalen van het bezorgmoment ging het niet helemaal lekker, gebeld naar de klantenservice, werd ontzettend netjes en vriendelijk te woord gestaan en gingen het gelijk voor mij uitzoeken! Dag later kreeg ik een persoonlijk bericht dat het fornuis binnen was en dat ik het levermoment kon uitkiezen. De volgende dag in huis! Werd netjes van te voren gebeld dat ze er bijna waren en werd vriendelijk te woord gestaan! Dikke pluim voor hun klantvriendelijkheid! En uiteraard ook hartstikke blij met mijn aankoop

rene mesker 26-11-2019

Goede service! Uitstekend geholpen en geattendeerd op een betere aanbieding voor hetzelfde geld als mijn oorspronkelijke keuze. Zeer tevreden.

Robert 26-11-2019

Altijd tevreden over de producten bij bcc. Snelle levering en het product is altijd zoals ik het heb besteld. Ook is bcc de goedkoopste. Mijn vrouw wou een goede stofzuiger van miele en ik zei meteen dan bestellen we dat bij bcc. En ja hoor goedkoper dan bij de rest! Ga zo door bcc! Groeten van een tevrden klant.

TT 26-11-2019

Het juiste artikel en de goede prijs waren doorslaggevend. Daarnaast de snelle levering

L. Brooshooft 26-11-2019

Vakkundig geholpen, Duidelijke uitleg op al mijn vragen, diverse tips over mijn te kopen product gekregen, verstand van zaken ,vriendelijke verkoper en nam uitgebreid de tijd voor mij.

Karin van Cleef 26-11-2019

Personeel is heel bekwaam en altijd behulpzaam en vriendelijk.
Verder is de service bij BCC top.
Vanwege de laagste prijs garantie ga ik altijd naar BCC toe

Pieter 26-11-2019

Altijd fijn om er eens te kijken en wat te kopen. Vakkundig vriendelijk personeel wat je ook vraagt of ze je kunnen helpen.

Koot 26-11-2019

Overzichtelijke webshop met goede zoekmogelijkheden. Levering prima geregeld, kan aangegeven worden wanneer je je bestelling wilt laten afleveren en krijg je een duidelijke (en korte) tijdsindicatie. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de aflevertijd en wordt ook nog een kwartier voor tijd gebeld wanneer je bestelling wordt afgeleverd. Top!

Nienke 26-11-2019

Nu op mijn nieuwe chromebook een referentie aan het schrijven, super blij met mijn aankopen, perfecte en hele vriendelijke uitleg gekregen over de werking van het toestel, ook een muis, laptoptas, stekkerdoos die beschermt tegen blikseminslagen en een spray voor het schoon te houden gescoord. Een hele dikke merci, ik ben er heel blij mee!

Mevrouw D 26-11-2019

Onze stofzuiger ging kapot en met 2 kinderen, een hond en een kat + verjaardagsfeestjes op de planning kun je gewoon niet lang zonder stofzuiger. BCC kwam de belofte 'vandaag besteld, morgen in huis' na (op zondag besteld) en maandag kon ik weer stofzuigen. Erg tevreden.

Adam 26-11-2019

Low Prices. High Services. Wij hebben ervaren dat het niet alleen een reclame slogan is maar dat BCC dit ook waar maakt. Van een duidelijke website op naar de winkel. Vanaf het eerste moment een uitgebreide uitleg gekregen over onze wensen (Tv en uiteindelijk ook een soundbar). Ook toen we terugkwamen met nog meer vragen werden we vriendelijk te woord gestaan door een medewerker met kennis en kunde van de producten. Er werd tijd genomen voor nog meer testen van beeld en geluid. En niet onbelangrijk; we werden niet richting een bepaald merk gestuurd wat ons een fijn gevoel gaf. Ook de plaatsing liep op rolletjes. Een grote zaak met uitmuntende verkopers en services. BCC heeft er een klant bij.

Ejhmweustink 26-11-2019

Deze webshop is overzichtelijk en je kan je product vinden die je zoekt , en de afhandeling is eenvoudig en de betaling ook
s,avonds besteld de volgende dag bezorgd
Zeer goede service

Pommelwommel 26-11-2019

Wél Black Fridaykorting bij BCC.
€ 40.= Korting op de prijs van radio ten opzichte van vorige week.
Dus toch maar gekocht.

Artur 26-11-2019 In de winkel gekocht
Leidsenhage

Good equipment, affordable price

I keep buying at BCC. They sell good stuff at decent prices so I am sure I will keep buying from them.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 26-11-2019

We zijn vrijdag , de week voor black Friday bij Bcc in Beek geweest om een laptop te kopen. Nadat we van de verkoper goede informatie en een advies gekregen hadden m. b.t. de laptop die ik nodig had, heb ik een keuze gemaakt. De verkoper gaf aan dat de betreffende laptop in de week van black Friday met een korting van 100 euro te koop was. Hij gaf ook aan dat we nu de laptop konden kopen en in de black friday week de in eerste instantie teveel betaalde 100 euro terug zouden kunnen krijgen. Dit is vandaag perfect afgehandeld.

Bert 26-11-2019

Ondanks dat we de aankoop doen op een drukke zondag, toch snel en vakkundig geholpen met de keuze voor een nieuwe inbouw koelkast.
Ondanks de drukte toch voorzien van meer dan voldoende informatie.
De door bcc gedane gratis installatie prima uitgevoerd met een duidelijk tijdschema zodat onnodig wachten niet nodig was.

Ron 26-11-2019

Verkoper was zeer behulpzaam en wist waar hij het over had. Nam alle tijd om ons goed te adviseren bij de aankoop van een nieuwe tv. Dat het al na sluitingstijd was maakte voor hem niet uit.

Margretha 26-11-2019

Eigenlijk wil ik een 6,5 geven maar dat kan niet.
Ik heb zeker 5 tot 10 minuten rondgelopen voor er iemand naar me toe kwam. Ik begrijp dat als je een klant helpt je niet iemand anders kan helpen. Maar je kan wel hallo zeggen en ik kom zo bij u. En er waren winkelbediendes die niemand hielpen maar geen noodzaak zagen mij te helpen. Uiteindelijk goed geholpen.

A. Lourenssen 26-11-2019

Kundige en vriendelijke medewerkers. Snelle levering. Laagste prijs. Kreeg 2 weken na aankoop nog 10% van de aankoopprijs terug omdat het betreffende product in de aanbieding kwam.

Rob Kempers 26-11-2019

Ik kom hier al jaren en koop hier ook de meeste elektronica dit omdat ik altijd netjes en deskundig wordt geholpen ook altijd vriendelijk geholpen. En als er een probleem was ook altijd opgelost

Helma 26-11-2019

De winkel met aardig behulpzaam personeel en goede service. Ook het thuisbezorgen en instellen van onze tv was prima.

Samira 26-11-2019

Ik raad de bcc zeker aan,
Je word met zorgvuldigheid geholpen.
Altijd zijn de medewerkers vriendelijk, en bieden goed advies en geven eerlijk hun mening.
Ze laten de keuze geheel aan uzelf.
En zijn zeer geduldig.

Dominique 26-11-2019

Laagste prijs garantie had wat bij mediamarkt gezien wat daar van 190€ naar 99€ was afgeprijsd voor blackfriday. Helaas uitverkocht en heb hen dus bij bcc ook voor de zelfde prijs gekregen. De bose soundtouch 10 , wauww wat een geluid voor een apparaat van dit formaat.

Greazy Customs 26-11-2019

Ik kom vaker in deze winkel, laatst had ik een aantal externe hardeschijven nodig. Over 1 had ik nog wat vragen, en deze werden per direct beantwoord. No-nonsense, goudezaak. Helaas was deze schijf niet in de winkel voorradig, maar geen probleem, de volgende dag gelijk kosteloos aan huis geleverd. Daar hou ik van.

jenny van kessel 25-11-2019

de verkoper(sters)zijn altijd vriendelijk en geven goede adviezen ik ga er graag heen

Philippe 25-11-2019

Uitstekend geholpen. Er werd bij mijn zoektocht naar een nieuwe afwasmachine echt de tijd genomen, ik kreeg vakkundig en persoonlijk advies. BCC in Buitenveldert is een fijne winkel, ruim aanbod en met vriendelijke medewerkers.

Ben en Danies 25-11-2019

Na een hoop ellende van een tv van Sony gekocht december 2017 .. 2 keer defecte tv gehad . Nu bij de 2de keer niet weer voor een vervanger gegaan door geen vertrouwen meer in het merk. Inmiddels de tv van boven beneden gehangen en besloten dat het prima zo is en ons geld terug willen... geld zou vorige week na 10 werkdagen al gestort zijn... niet dus.
De zaterdag bellen de monteurs dat ze er bijna zijn om de tv op te halen... twee weken nadat de tv al gehaald is door ce repair... wederom nu nog steeds geen geld terug... nu zijn we ruim twee weken verder... en krijgen we de vraag of we de revieuw willen invullen ... om onze nieuwe aankoop te beoordelen.... uhm?
Officiële reactie van BCC 27-11-2019

Beste Ben en Danies,

Wat vervelend om te horen dat jouw geld nog niet terug gestort is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

G. van Rossem 25-11-2019

De webshop is zeer duidelijk. De afhandeling van de aankopen verliep snel en goed.
Tijd van aflevering was ruimschoots van te voren doorgegeven.
Bezorging prima verzorgd.

LdC 25-11-2019

We hebben verschillende aankopen gedaan, op verschillende afdelingen. De verkopers die ons geholpen hebben, waren zeer goed op de hoogte van de producten. Goede tekst en uitleg, en er viel ook wat te onderhandelen over de randzaken. Prima service, en een fijn gevoel aan het bezoek overgehouden.

Nicole neervens 25-11-2019

BCC heeft een hele goede service en zijn altijd even vriendelijk . Daarom geef ik een dikke 10

FreeRobees 25-11-2019

Kort na het binnentreden van de winkel in Apeldoorn hielp desgevraagd verkoper mij met het zoeken naar 'mijn product'. Aangezien 'mijn product' niet in de winkel op voorraad was, heeft hij het via internet besteld, waarbij hij rekening heeft gehouden met mijn wensen. 'Mijn product' heb ik betaald met Freebees. De informatie per e-mail na de koop en de frequentie ervan heb ik als juist goed ervaren.

Lena 25-11-2019

Zeer goed en vakkundig geholpen door uw medewerkers. OOk de aflevering was zeer goed.
Klantvriendelijkheid toppie.

José Aardema 25-11-2019

Vriendelijk personeel, zeer goede uitleg.
Voor mijn volgende aankoop kom ik graag terug.

Martijn tk 25-11-2019

Helder en overzichtelijke site. Fijn dat vergelijking mogelijk is op relevante aspecten.

johnnibbering 25-11-2019

Fantastische hulp.ze hebbebmijn computer kompleet geinstalleerd, en alles erop gezet wat ik wou.

Theo Petten 25-11-2019

Wij zijn uitgebreid geïnformeerd over verschil tussen laptop en notebook. Wij waren op zoek naar een gebruiksvriendelijke apparaat. Roan nam ruimschoots de tijd voor de uitleg. Nadat wij aangaven, dat wij tot aanschaf over zouden gaan, kwam hij ook nog eens met de melding, dat bij deze aanschaf ook nog eens € 175,00 korting te behalen viel, als er een overstap naar Essent energie leverancier zoe plaatsvinden. Ook hier goed en overzichtelijk ingelicht met duidelijk onderbouwde cijfers. Ook hier mee accoord gegaan en konden gelijk gebruik maken van de extra korting. Proficiat BCC en natuurlijk ook Essent t.b.v. de extra actie.

Martijn 25-11-2019

Snel geleverd en scherp geprijsd.
Alleen jammer dat ps4 spel niet als brievenbuspost wordt verstuurd maar als pakket met DHL.waardoor het dus niet geleverd is omdat we er niet waren en het nu dus ergens moeten ophalen.

Marjon 25-11-2019

Al meerdere malen geweldig geholpen!!! Duidelijke uitleg en eerlijke informatie! BREDA