Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eufonium 19-11-2019

Al heel vaak artikelen gekocht en geen enkele negatieve ervaring.
Vandaag met magnetron van half jaar oud terug naar BCC in Amsterdam Noord.
Timerknop bleef hangen.
Magnetron werd ingenomen en ik kon een nieuwe meenemen. En omdat ik in tweede instantie eigenlijk liever een magnetron van een slagje groter wilde hebben vroeg ik of dat kon.
Inmiddels staat er bij mij thuis een iets grotere magnetron en zit daar een tevreden klant.
BCC krijgt een 10 vanwege hun service, advies en artikelen.

Leon van Veghel 19-11-2019

We hebben een nieuwe Dyson stofzuiger gekocht, en door de goede product-informatie van de verkoper hebben we ook met een gerust hart tot deze verkoop kunnen overgaan.
De eerste verkoper zei netjes dat hij ergens niet van wist, en riep er een andere verkoper bij, wat ik erg waardeerde. Je kunt tenslotte niet alles weten en dan vind ik het heel fijn dat personeel zo eerlijk is en even iemand anders erbij haalt.

Patrick 19-11-2019

Ik heb bij BCC in diverse fillialen afgelopen maanden een wasmachine, combi oven en vaatwasser gekocht en ben super tevreden. Personeel was erg kundig en ervaren en konden je goed informeren en adviseren. Ook de bezorging en installatie ging prima, 3 items gekocht, 3 bezorgmomenten en dus ook drie verschillende koppels. Vooral mijn was machine was moeilijk aangezien deze de trap op getild moest worden en over het toilet en een muurtje getild moest worden. dit werd zonder geklaag en zonder problemen gedaan. Sommige zaken hadden wat extra werk nodig ivm met iets afwijkende maten dus e.e.a gezaagd, geen probleem en netjes afgewerkt. Alle installaties werden daarna uitgelegd en gedemonstreerd en de oude spullen netjes afgevoerd. IK ben zeer tevreden over BCC.

Annelieke 19-11-2019

Hele fijne webshop en uiteraard ook in de filialen top service. Altijd vriendelijk en bereid mee te denken naar een oplossing.

anneliefje 19-11-2019

Kocht via BCC online een wasdroger en wilde deze ophalen in het filiaal. Dat kon maar werd gebeld dat het om een onverpakt apparaat ging. ze nodigden me uit om in de winkel even te komen praten over een korting. Zo gezegd zo gedaan; we kregen er een verlengde garantie bij tot 5 jaar! Superservice van erg vriendelijk personeel! Graag tot een volgende keer!

D. Sikkema 19-11-2019

Gekozen voor BCC vanwege goede prijs. Levering was perfect. Precies op de afgesproken tijd, vriendelijke en beleefde medewerkers, vlot geinstalleerd.

Martin 19-11-2019

Waardeloze shop,beloven een gratis filter twv 59,- en staat wel bij zolang de voorraad strekt, wat krijg je niks....het antwoord we hebben ze niet meer er staat ook zolang de voorraad strekt.
Maar BCC je laat het wel staan bij het product tot de dag van vandaag.ze zijn toch op haal het dan weg..of is het om klanten te trekken...wij noemen dat hier mensen bedonderen.
Eens maar nooit meer.
Martin 20-11-2019

By the way BCC mochten ze er weer wel zijn mijn Ordernummer: 201911-004575385 of stort gewoon de 59,- euro op mijn rekening dan koop ik ze elders zelf.

Officiële reactie van BCC 21-11-2019

Beste Martin,

Wat vervelend om te horen dat je het artikel niet ontvangen hebt. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Graag willen we laten weten dat we er mee bezig zijn, zodra we antwoord hebben van desbetreffende afdeling hoor je het spoedig.

Martin 21-11-2019

Geen woorden maar daden BCC...ik ben het vertrouwen in jullie helemaal kwijt...maar ik laat me verrassen?
Ik zie dat er nog steeds een gratis filterset bij zit tot op heden het staat er met grote letters...natuurlijk zolang de voorraad strekt.

Martin 27-11-2019

BCC heeft woord gehouden...vandaag 27-11-19 krijg ik alsnog met DHL mijn gratis filterset geleverd ,netjes geregeld door jullie customer service.
Ik zie ook dat de tekst: met gratis filterset nu verwijdert is...een klein stukje vertrouwen is terug BCC maar het heeft wel een deuk opgelopen.

ad van lelieveld 19-11-2019

Mijn ervaring met bcc is: ze zijn snel, betrouwbaar en krijg altijd mijn factuur per mail en natuurlijk zijn de prijzen goed.

erik 19-11-2019

Vlot en netjes geholpen, duidelijke en goede uitleg gehad van verkoopster, prijs was goed en gratis bezorging op af te spreken dag.

HJ 19-11-2019

Heerlijke rustige winkel waar je deskundig geholpen wordt en ook de tijd voor je genomen wordt. Alles wordt goed uitgelegd, ook de processen na de de aankoop, zoals levering, cashbackactie en evt prijsverschil-oplossing. Top gedaan. Dankjewel verkoper xxxx!

Fws 19-11-2019

De medewerker was deskundig , behulpzaam en meedenkend. De afhandeling van de bestelling was zorgvuldig: van elke stap in het bezorgproces werd ik op de hoogte gehouden.

Esmiralda de Groodt 19-11-2019

Ik woon in Veghel Ik ben uitstekend geholpen De kennis van het assortiment was goed ze hadden nog goede tips Ik ben goed begeleid en geholpen Ze waren professioneel Ik hoefde niet veel formulieren in te vullen .
Het bestel proces was makkelijk vlug afgehandeld ook het betalen ging makkelijk .
Ik heb gevonden wat ik zocht

C. Chao 19-11-2019

Ik had een bestelling gedaan van een koptelefoon met draad, maar wilde toch eigenlijk voor een draadloze gaan. Helaas kon ik deze niet eerst testen omdat het om een in-ear toestel ging en de medewerker legde keurig uit dat dit om de hygiene ging. Wel was hij meteen behulpzaam alle specificaties en reviews van het toestel samen met me door te nemen. Hierdoor heb ik het toestel aangeschaft en ben er zeer tevreden over.

Bas Peet 19-11-2019

BCC Hilversum is een vriendelijke winkel, ik kom er al heel lang.
Service heb ik niet over te klagen ik krijg alleen een hekel aan elke keer weer de vraag of ik van energieleverancier wil veranderen.
Er ligt nu een garantieclaim bij hen van een laptop, ik verwacht dat die zoals ik daar gewend ben goed afgehandeld gaat worden; als de merkleverancier lastig gaat doen kunnen zij ook niet veel doen.
Bas Peet.

Harald 19-11-2019

Prima service. Alles netjes en vlot verlopen. Geen enkele opmerking. En dat is ook weleens fijn om te vermelden.

Christine Dirks 19-11-2019

Zowel in het winkel als monteurs, iedereen beleefd bekwaam en behulpzaam. Winkel is goed bereikbaar en gratis parkeren. Keus uit vele merken.

Rob Groenen 19-11-2019

Wij komen binnen, zoeken een product, wat wij gedeeltelijk willen betalen met free bees.
Een verkoper helpt ons, dan blijkt het product niet in de winkel voorradig te zijn.
De verkoper gaat aan de slag, besteld het product via de site, regelt de betaling minus de free bees en de volgende dag hebben wij het product in huis. Zo,n service Hebben wij nog nooit meegemaakt.
Fanrastisch.

Schans 19-11-2019

We werden meteen vriendelijk geholpen en voorzien van het juiste advies. De verkoopster luisterde goed en wij konden merken dat zij ons begreep. Zij straalde vertrouwen uit,

Ben Looijenstein 19-11-2019

Ik ben op 17 november goed in de winkel geholpen, en ben tevreden weer weg gegaan, ga vooral zo door. Ze controleerde zelfs of het product elders goedkoper was, en paste gelijk de prijs aan, SUPER.

NathThee 19-11-2019

Fijne machine met veel mogelijkheden. Heb het apparaat nu een week in gebruik en ben tevreden.

Bakema 19-11-2019

Ruim en ruime keus uit diverse merken. Vriendelijken, behulpzaam en deskundig personeel

Menno 19-11-2019

Ik vind de BCC in Oosterhout een hele fijne en overzichtelijke shop. Alles staat mooi en goed opgesteld.
Je word altijd heel kundig en vriendelijk ontvangen en bijgestaan. Je kan echt merken dat ze er verstand van helpen.

marianne 19-11-2019

Prima winkel (BCC in Zeist). Ik werd snel geholpen. De winkelmedewerker was (klant)vriendelijk en gaf de nodige informatie. Onderwijl zorgde hij er ook nog even voor dat een andere wachtende klant snel geholpen werd door een collega. Ik koos voor deze winkel nadat ik de nodige info op de website had bekeken. Bovendien is de winkel in Zeist voor mij dichtbij vanuit Driebergen.

Van esch 19-11-2019

Netjes geholpen door Tom, ondanks dat het vorige toestel al snel defect raakte.
Gr van esch

BNabben 19-11-2019

Ik had een pre-order geplaatst voor Pokemon Shield en Sword. 15-11 kwam dit spel uit, de dag van tevoren had ik geen track&trace code ontvangen. 15-11 heb ik gebeld, ze zeiden tegen mij dat de spellen een dag later zou zijn. Ik was hier niet blij mee.
Later op die dag kreeg ik een track&trace code en een excuses mail. Er zat een storing in het systeem, waardoor de spellen niet op 14-11 waren verzonden. De BCC heeft geen compensatie of korting op het geleverde product gegeven.
Officiële reactie van BCC 20-11-2019

Beste, B. Nabben,

Wat vervelend om te horen dat jouw pre-order voor Pokémon Shield en Sword games niet kon worden uitgevoerd, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Danielle 19-11-2019

Ik vind de BCC een fijne winkel. Word altijd goed geholpen, vriendelijk personeel, duidelijke uitleg. Nu de aankoop even gedaan via de website omdat ik geen tijd had om naar de fysieke winkel te gaan. Ook hier heel tevreden over!

J.Baas 19-11-2019

Vlotte bediening,goede uitleg maar dat waren wij gewend meerdere artikelen hier gekocht. Ga volgende keer er zeker weer heen.

Harmina 19-11-2019

Met enige huivering besloten een grote keten zoals BCC te bezoeken. Plaatsen, het digitaal aansluiten waren o.a. vragen die we hadden omdat we zelf niet handig zijn. We zijn aangenaam verrast en kunnen een iedere BCC aanbevelen. Uitgebreide voorlichting gebaseerd op onze wensen. Goede uitleg om je eigen keuze te maken. Er wordt de tijd voor je genomen bij deze BCC en daarmee verlaat je als klant met een tevreden gevoel en de juiste aankoop (tv, soundbar en wifi Velop mesh systeem) de winkel. Plaatsing kon door tijdsgebrek (wifi werkte niet mee) niet helemaal worden afgerond. Dat werd vanuit de winkel opgelost. Naast de low proces is voor ons met name de high services een absolute reden om BCC (Hengelo) aan te bevelen en terug te komen.

Thea 19-11-2019

Snelle levering, keurige service en een heel fijn product wat zeer gunstig geprijsd is. "Blij mee"

Kees De Kruijf 19-11-2019

Top geholpen goede uitleg ,was garantie werk,hoefde niet lang te wachten er werd direct actie ondernomen

Marian 19-11-2019

Vriendelijk personeel, goed uitleg over verschillende artikelen zeer tevreden klant vriendelijk , zeker aan te bevelen.

Kaashuis Tromp Buitenveldert 19-11-2019

Top service, vriendelijk personeel en eerlijk advies! Goede deskundigheid en super tekst en uitleg, hier wordt echt meegedacht met de klant

Jet 19-11-2019

Ik heb 3 artikelen gekocht een dvd speler maar de verkoper heeft niet gevraagd of ik een scart aansluiting had of een hdmi en ja toen had ik de verkeerde dus weer terug wel zonder problemen de goede mee gekregen
Een WiFi versterker maar ook dit was niet de goede terwijl ik duidelijk heb aangegeven wat ik had thuis dus weer terug naar de winkel
En als laatste een americaanse koelkast deze zou 2 dagen later worden bezorgt maar ook dat gebeurde niet dat werd een week later, terwijl ze wisten dat hij niet voorradig was in de winkel, koste mij wel een vrije dag
Wel een beetje jammer allemaal
Officiële reactie van BCC 19-11-2019

Beste Jet,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en de levering op zich liet wachten Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Piet 19-11-2019

Ruime keuze en regelmatig scherp geprijsde aanbiedingen. Vriendelijk personeel.
Alleen jammer dat je lekker gemaakt wordt met een “korting van €175” als je een energie contract afsluit bij Essent. Ik kom voor elektrische apparatuur naar BCC en NIET voor een energiecontract. Dus BCC wees verstandig en stop hiermee!

Bert Amersfoort 19-11-2019

absolute topservice bij aankoop prepaid kaart. Niets was teveel. Kaart inbrengen in toestel, testen, registreren, app installeren. Echt fantastisch en je voelt dat ze bij BCC Amersfoort de klant koning willen laten zijn.

Brian 19-11-2019

BCC online is een prima en overzichtelijke webshop. Toch gaat mijn voorkeur nog steeds naar rondlopen in de winkel zelf. Personeel is altijd behulpzaam, neemt de tijd voor je en bezit over voldoende kennis van de producten. De keuze is ruim voldoende en met de laagste prijs garantie betaal je nooit teveel. Ook de garantie afhandeling gebeurt netjes, al je aankopen worden geregistreerd op naam en geen gezeur zoals bij de rode winkel naast de BCC in Hengelo. Voor mij nr. 1 voor zowel huishoudelijke apparaten als audio en video!

Corfo 18-11-2019

Shop is keurig en overzichtelijk ingericht. Verkopers zeer vriendelijk en behulpzaam. Ben vaker in deze shop geweest ( en artikelen gekocht) iedere keer zeer netjes en beleefd geholpen.

Walter 18-11-2019

Wordt altijd naar volle tevredenheid geholpen. Vraag meestal naar Jurgen, deskundig en vooral goed persoonlijk advies.. wat ik graag wil. Kortom: dik tevreden

Paula rottier 18-11-2019

Keurig geholpen.goede inlichtingen,producten niet in voorraad maar ,waren andere dag al in huis

Ine 18-11-2019

Ik werd snel geholpen en heb goede uitleg over het product gekregen.
De medewerkers waren erg vriendelijk.
Ze hebben zelfs het gekochte product in de auto gelegd.
De prijzen lijken mij redelijk.

A.Voogd 18-11-2019

De deskundigheid en vriendelijke personeel hebben ons doen besluiten om deze laptop
bij BCC in Vlaardingen te kopen.

Floyd 18-11-2019

Efficiënte webshop met ruim assortiment. Ik heb AAAA+ batterijen besteld en werden in grote doos geleverd. Ter verbetering zou dit met de brievenbuspost mee moeten kunnen.

Arnold 18-11-2019

Ben zeer goed geholpen bij de aankoop van mijn Sony hoofdtelefoon.
Alle vragen werden deskundig beantwoord en tot slot werd mij een goed advies gegeven.
Ook de klantvriendelijkheid van de winkelmedewerkster viel mij in positieve zin op.
Kortom een prettige winkel om je aankopen te doen.

ad 18-11-2019

Zeer vriendelijke behandeling. Uitgebreide voorlichting gebaseerd op mijn wensen. Meedenken in het maken van afwegingen. Geen gepush in welke richting dan ook, maar respect voor de eigen keuze. Er wordt de tijd voor je genomen bij deze BCC en daarmee verlaat je als klant met een tevreden gevoel en een juiste aankoop de winkel. Super!

C.P.E. Nieuwenhuijse 18-11-2019

Klantvriendelijk geholpen met koffiezetapparaat. Kassa sloeg hoger bedrag aan dan op het prijskaartje, maar werd zonder probleem opgelost in mijn voordeel.

Manuel 18-11-2019

In Son en Breugel naar de BCC gegaan voor de aankoop van een MacAir. Zelf vooraf al ingelezen, maar eenmaal in de winkel werd ik toch verrast door de kennis van de verkoper. O.b.v. zijn uitleg (zonder dat hij me "dwong"), en zijn doorvragen naar de gebruiker van deze Mac, met een goed gevoel de nieuwste Mac aangeschaft. Echter bij het afrekenen, ik wilde graag met de AMEX betalen, ging het een paar keer mis en bleek uiteindelijk deze kaart tijdelijk niet geaccepteerd te worden. Met een andere kaart afgerekend.

Robina 18-11-2019

Het was een erg prettige ervaring om bij BCC te bestellen. Online was alles goed uitgeled, en mocht je vragen hebben is er een live chat waar ze je helpen. De bezorgtijd was al een dag van tevoren bekend, wat fijn is om de rest van je dag in te plannen. Het apparaat was zo geïnstalleerd en ook daar helpen ze je met vragen als je die hebt. Ook nemen ze je oude apparaat weer mee.

Bart van Haaren 18-11-2019

Ik heb in een jaar tijd 3 Bose producten gekocht bij de BCC. De prijzen zijn scherp en BCC onderscheid zich naar mijn mening omdat de service in de winkel goed is. Personeel neemt de tijd om vragen te beantwoorden en denkt mee.

Gerrit 18-11-2019

Prima advies in de winkel bij aankoop en prima levering .keurig op tijd . Netjes en snel afgewerkt

J. G. 18-11-2019

Prima service verkregen van Xxx van bcc en super blij met de aankoop! Kundig advies en geen verkooppraatjes. Ik Raad het iedereen aan