Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mary Coolegem 22-11-2019

Super geholpen door de verkoper van BCC. Mijn bestelling was aan de zware kant maar dat was voor de verkoper geen probleem. Hij bood direct aan om het in mijn auto te zetten. Klasse gewoon.

Ben Looijenstein 22-11-2019

Vandaag een scheer apparaat gekocht, en ze gingen gewoon weer met de prijs van black friday pre verkoop mee.

Wim 22-11-2019

Heb een zeer positieve ervaring met BCC in het Forepark. De hulp die we van de aanwezige verkoper hebben gekregen heeft geleid tot de aanschaf van onze nieuwe Bosch vaatwasser. Omdat we aansluitend op de order op vakantie gingen naar Thailand hebben we de levering en plaatsing uitgesteld tot na de trip. Alles ging perfect op tijd en de plaatsing was snel gereed. Apparatuur uitstekend werkend.
Niet anders dan lof voor alles.

Theo van Zuilekom 22-11-2019

Heel fijne winkel. Prima en zeer vriendelijk personeel.
Ik voel me meteen helemaal "thuis" in deze winkel.
Je wordt erg professioneel en goed geholpen.
Dit is de winkel waar ik al vele jaren kom en ook zal blijven komen!
Ik geef als cijfer een 10+!

d.klukhuhn 22-11-2019

Goed geholpen en een eerlijk advies gekregen met aanschaf kop telefoon.na aankoop zagen we dat het ergens anders een stuk goedkoper was.We zijn terug gegaan en kregen direct het verschil terug.Dat is BCC. Ze houden zich aan hun afspraak.

Soraya faverey 22-11-2019

Super leuk ding zo een google home en goeie service van bcc.. gekocht even voor black friday maar als er een korting komt krijg ik alsnog t verschil terug!! Beter kan toch niet!? bedankt bcc i love it

Paul 22-11-2019

Mooie overzichtelijke (nieuwe) winkel. Vriendelijke behulpzame en deskundige verkoper.

Henk Blom 22-11-2019

Ik sta enorm versteld om de fantastische service , de klantvriendelijkheid en het gigantische aanbod in de showroom.

Netles 22-11-2019

Erg vriendelijke medewerkers en zeer deskundige adviezen waarvoor ruim de tijd wordt genomen!!
erg tevreden over BCC

Fan Dongelmans 22-11-2019

De verkoper heeft mij goed geadviseerd bij de aankoop van mijn dvd speler.
Ik wist niet of ik een HDMI kabel nodig had
Op.zijn advies heb ik deze gekocht en ik bleek hem inderdaad nodig te hebben.
Super....

R.Keus 22-11-2019

Goed geholpen in de winkel.
Daardoor de juiste keuze gemaakt.
De bozorging ging volledig volgens afspraak.
Wij zijn zeer tevreden met BCC.

Lucia 22-11-2019

Osdorp BCC prima service, goede informatie, snelle service, van mij een vette 9

Derreck 22-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze overzichtelijk is. De TV's bij de TV's en de keukenapparatuur bij elkaar, kortom een prettige winkel om te winkelen. De verkoper die ons heeft geholpen was uiterst vriendelijk en de hulpbereidheid was duidelijk aanwezig.

Lucia 22-11-2019

Snelle levering, magnetron Sharp R 360 is zeer aan te bevelen, BCC Osdorp vriendelijke mensen die echt hun best doen je goed te informeren 👍

Bandoneon 22-11-2019

Snelle, klantvriendelijk gerichte aanpak door deskundig personeel die met verstand van zaken en marktkennis alle vragen goed beantwoordden, ook op technisch gebied.

Peter Addens 22-11-2019

Aanbieding was niet voorradig in de winkel, maar wel als losse producten. De losse producten voor de aanbiedingprijs gekregen. Super meegedacht door;
BCC Hilversum

vaniddekinge.h@t-mobilethuis.nl 22-11-2019

De Jongeman XXX was zeer zorgvuldig in zijn uitleg over onze aankoop van een wasmachine zijn advies was degelijk en goed, wij zijn dan ook als zeer tevreden klanten de deur uitgegaan.
Komen voor een volgende aankoop zeker terug.

Joey 22-11-2019

Ik ben bij binnenkomst zeer attent en heel klantvriendelijk geholpen door de verkoopster.
Eerlijke antwoorden op vergelijkbare producten. Hierdoor een prettig gevoel gekregen van de aankoop. Aflevering is ook keurig verlopen zeer vriendelijke en druk sjouwende kerels. Al met al een tevreden klant.

Bert 22-11-2019

Wat opvalt als je binnen komt in de winkel, dat die een goed overzicht biedt op de producten en de rust die de winkel uitstraalt. Er is voldoende personeel aanwezig, die je zeer vakkundig en graag te woord staat. Je merkt hun enthousiasme voor het vak en ze weten waarover ze het hebben. Tevens kennen ze de verschillende producten, waardoor ze je ook een goed advies kunnen geven. De benadering is prettig. Op geen enkele manier opdringerig en je hebt niet het idee, dat je toch iets moet kopen of dat je zaken worden opgedrongen. De thuisbezorg service is heel goed. Directe levering en via de mail wordt je uitstekend op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering. Dit tijdstip wordt nauwkeurig aangegeven, zodat je niet een halve dag of zelfs meer hoeft te wachten. Prima dus. Al met al een uitstekende zaak, die betrouwbaar is en goede kwaliteit levert. We gaan hier graag naar toe.

Marijn 22-11-2019

Een goede winkel met een overzichtelijk assortiment. En deskundige werknemers met goed advies. Ik kom er regelmatig.

Sander 22-11-2019

Bestellen ging erg eenvoudig. Werd direct de volgende dag geleverd. Wat zo fijn is aan bcc is dat je er de vvv bon in mag leveren en dat je heel duidelijk inzicht krijgt in hun actuele voorraden. Zeer tevreden.

Peter Thijssen Malden 22-11-2019

Op een prettige manier door het winkelpersoneel geinformeerd bij de aankoop van een nieuwe miele wasmachine, geen poespas maar gewoon duidelijke informatie en geen haast werk
Winkel is prima te bereiken, parkeertijd eerste 2 uur gratis

N. van der Linden 22-11-2019

BCC heeft ons heel correct en eerlijk te woord gestaan door hun uitleg hebben wij een goede keuze kunnen maken, het perstoneel is heel vriendelijk, en ze staan altijd klaar als je iets moet weten

F.A.Schellekens 22-11-2019

wasmachine kapot te hoge reparatie kosten
wij hebben een nieuwe gekregen
wij hadden garantie bijgekocht vijf jaar
en het is allemaal snel en netjes geregeld

johann biermann 22-11-2019

Zeer tevreden over het advies in de winkel geen opdringerige verkoopster, heel netjes behandeld en alles goed geregeld ook de bezorging en het van te voren netjes de tijd door geven en net personeel zeer tevreden

Patricia Akkerman Rollman 22-11-2019

Zeer duidelijke website. Ik kon makkelijk het door mij gewenste product vinden. Zeer goede en snelle afhandeling. Ik vind het alleen jammer dat je geen selectie kan maken om producten met elkaar te vergelijken, vandaar de 9 ipv 10

Marianne Aaldering g 22-11-2019

Ik was super verrast door de vriendelijke en desku dige hulp die ik kreeg bij de aankoop.
Er was ook een grote keuze waaruit ik kon kiezen.
Ik zocht een stofzuiger en werd prima geholpen

Mike Barber 22-11-2019

De service in de winkel was snel en vriendelijk.
de medewerker wist de precies antwoord op elke vraag.
ben 100% te vrede.

Jo Schaekens 22-11-2019

Net een Dyson stofzuiger gekocht. BCC keurige winkel, netjes en overzichtelijk ingericht. Een veelheid van electronica staat uitgestald en kan je in alle rust bekijken. Desgevraagd krijg je persoonlijk en deskundig advies.

Hop 22-11-2019

Winkel Overzichtelijk
Verkoper wist goed over de produkten te vertellen
Daardoor een goed advies .

G.Blomen 22-11-2019

Het is een prachtiger winkel groot en overzichtelijk.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Wij waren benieuwd
naar de nieuwe winkel in Beek zijn er goed geslaagd.

Annet 21-11-2019

Super geregeld allemaal! Om half 7 's avonds een nieuwe wasmachine uitzoeken voor een keurige prijs en de andere morgen de wasmachine thuisbezorgd. Keurig aangesloten door hele kundige en vriendelijke mensen van BCC en de oude machine meegenomen. Helemaal top! Een tien met een griffel.

Patrick Pekx 21-11-2019

tablet Samsung tab a 2016 gekocht. veel problemen met koppelen bluetooth speakers (2stuks). moet via een sony app gebeuren.
opgestuurd voor garantie. is een maand weg geweest. komt terug, probleem niet opgelost. via mijn samsung s7 werken de luidsprekers perfect en probleemloos. naar BCC Heerlen gegaan. testen ze het via 1 speaker zonder sony app. luisteren mijn probleem verder niet aan, willen gewoon niet naar mijn probleem luisteren. ik heb de tablet op de grond kapot gegooid in de winkel, ik heb genoeg stress gehad, wil hem niet meer terug. zeer slechte service, wilden mij niet helpen het probleem op te lossen.
Officiële reactie van BCC 25-11-2019

Beste Patrick,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er niet goed geluisterd is naar het probleem van wat er aan de hand was met het apparaat in het filiaal. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Patrick pekx 25-11-2019

Hallo
Het ordernummer is 201711-004568555. Ik heb een nieuwe tablet gekocht en die kan ik probleemloos aanmelden. voor mij is het nu opgelost. Ik heb moeite met het dat de medewerker van BCC Heerlen mijn probleem niet wilde aanhoren. Ik heb zelfs aangeboden om de tablet achter te laten zodat ze het rustig konden uitzoeken maar dat werd afgeslagen. Ik voelde mij niet serieus genomen terwijl ik dit probleem al zeker 6 maanden had. Ik heb eerst moeten uitzoeken waar het probleem lag en dat is de bluetooth van de tablet.

HT 21-11-2019

Product besteld op de webshop, beloofde aflever dag werd er niet geleverd. Na diverse telefoontjes omdat beloofde bestelling en later reacties van hun kant niet kwamen (6 x gebeld met in totaal ruim 51 minuten gesprekskosten) ging de beloofde aflever dag van 13/11 naar 16/11 naar 5 December.
Op een email met mijn klacht werd totaal niet gereageerd!!!
BCC verdient een zeer koude douche en geen klandizie van mijn kant!!!
Officiële reactie van BCC 22-11-2019

Beste HT,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

HT 22-11-2019

Het wel apart dat via dit kanaal wel gereageerd wordt..... Ook op mijn 2e mail met herhaling van mijn klacht heb ik geen reactie ontvangen,,,,
Ordernummer: 4573490

Froukje 21-11-2019

Vandaag twee aankopen gedaan bij de BCC. Vakkundig advies en de laagste prijs. Ben heel tevreden.

Thomas 21-11-2019

Altijd fijn om de BCC binnen te lopen, nette winkel met mooi en ruim assortiment, en aardig personeel waardoor je deskundig word geholpen

Ridderus 21-11-2019

Heel goed geadviseerd en geholpen door enthousiaste verkoper welke veel plezier in zijn werk heeft

Peter L 21-11-2019

Vandaag in de vernieuwde vestiging van BCC Beek geweest. De winkel is erg mooi geworden en overzichtelijk.
Gelukkig nog veel dezelfde gezichten, waardoor ik ook deze keer weer uitstekend ben geholpen.
Ik kom graag naar deze winkel, ze staan je altijd vriendelijk te woord en zijn zeer deskundig.

Ruud 21-11-2019

Goed advies gehad over de aankoop. Verschillen in de modellen werden goed uitgelegd. Prijs werd aangepast omdat deze elders goedkoper was.

Henkie 21-11-2019

Wat bij de onlineverkoop steeds mis ging heeft deze winkel netjes opgelost.
Vriendelijke en begripvolle mensen die mee willen denken aan een oplossing. Dank jullie wel voor jullie provisionele hulp 👍
Hier kom ik zeker terug !!

Ron Johannis 21-11-2019

Prettige en vriendelijk bediening.
Ook nog eens deskundig want ieder vraag werd keurig beantwoord,
De winkel zelf is overzichtelijk en goed verzorgd

Bert Immens 21-11-2019

BCC Hellevoetsluis een fijne winkel met heel leuk personeel die weten waar ze over praten.

Marcel 21-11-2019

Alles loopt goed en gemakkelijk. Het enige wat ik als advies heb is van transporteur veranderen. Nu 2x besteld bij bcc en 2x heeft DHL het verpest.

Bert 21-11-2019

Geweldig beetje overdreven misschien maar wel een fijne site om doorheen te bladeren overzichtelijk makkelijk zoeken
Meer keus dan in de winkel uiteraard rechts in de hoek een vraagbaak al met al een fijne en zeer goede site
Ook de winkels zelf zijn fijn om te winkelen
👍

Angelique Maessen 21-11-2019

Ik ga altijd met veel plezier naar deze winkel omdat ik altijd vakkundig en vriendelijk wordt geholpen. Hebben een prima service en prijs kwaliteit verhouding is ook prima in orde.

Wesley 21-11-2019

Product bleek bij BCC duurder dan elders. Gelukkig is er de BCC prijsgarantie, althans dat wordt er geschreven. Hiervan gebruik maken is echter onmogelijk en na meer dan 5 contacten met de klantenservice en even zoveel beloften was er nog altijd geen oplossing.

Kijk vooraf vooral verder of BCC niet te duur is, want de prijsgarantie is nep en van klantenservice heeft BCC nooit gehoord.
Officiële reactie van BCC 22-11-2019

Beste Wesley,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er niets aan de prijsgarantie is gedaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

mariana 21-11-2019

Nou het is overzichtelijk en goed omschreven .De mensen zijn vriendelijk als je belt voor iets te vragen .Ik zou het iedereen aanbevelen

Jos 21-11-2019

De website was duidelijk en de prijs van het door mij gekochte product was zeer redelijk.

Anneke 21-11-2019

De mensen die bij BCC Amsterdam Oostpoort werken zijn stuk voor stuk zeer deskundig en vriendelijk.
Ik koop meestal mijn elektra artikelen bij deze winkel. Kortom, een zeer tevreden klant!

Ebbelinghaus 21-11-2019

Overzichtelijke webshop .
We zijn in de winkel ook meerdere keren geweest, we hebben er diverse dingen aangeschaft en zijn door de medewerkers altijd vriendelijk en op deskundige wijze geholpen