Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BVisch 24-11-2019

Vriendelijke mensen ,uitleg gegeven verschil met d een en André frituur pan.

G. Stoltenkamp 24-11-2019

Duidelijke uitleg door vriendelijke en deskundige verkoper die echt de tijd nam voor de uitleg.

Leo van Amstel 24-11-2019

Gewoon prima! Correcte levering, goed en snel, geen enkele verrassing.
Goed is goed.

Toptop 24-11-2019

Zoals altijd weer voortreffelijk geholpen bij BCC. Nu maar eens in Zoeterwoude, maakt niet uit waar altijd klasse verkopers.

Robert van Loosbroek 24-11-2019

Wat een top service. De prijs van mijn LG Oled tv was flink verlaagd binnen 3 weken. BCC betaalde het verschil gewoon terug. Echt geweldig.
Bovendien weten de medewerkers in de winkel je heel veel uit te leggen van de producten bij aankoop. Aanrader. Fijner dan de grote concullega!!!

Nico 24-11-2019

Bcc Beverwijk. Super fijn geholpen bij aankoop tablet. Eindkeuze aan ons overgelaten. Zeer fijne uitleg. Dag later door zelfde verkoopster wederom prima geholpen met wat invoer en uitleg. Super!

Sam 24-11-2019

Fijne winkel! Verkoper wist waar hij mee bezig was en het omruilen van mijn tv ging zonder enig probleem. TV werd tot aan de auto gebracht. Top service.

Emile 24-11-2019

Je krijgt eerst even de tijd om jezelf te oriënteren zonder dat er meteen iemand op je nek springt. Als je dan iemand nodig hebt is deze er ook en met verstand van zaken. Kundig advies en uitleg zonder teveel verkooppraatjes. En snelle afhandeling. Heb in de keren dat ik deze winkel bezocht niet anders meegemaakt.

John Robben 24-11-2019

we zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam geholpen door de medewerker gisteren waren we ook al bij BCC in de Woonboulevard in Arnhem zuid en zijn ook heel vriendelijk en met verstand van zaken geholpen.

Loek 24-11-2019

Gisteravond besteld, netjes bevestigd! E mail ontvangen met link naar status, netjes en correct vandaag om 14:00 afgeleverd. pluim!

Mark 24-11-2019

Ik heb BCC gekozen omdat ik in de winkel professioneel en vriendelijk geholpen word en de levering en installatie van apparaten uitstekend gebeurt. Bij installatie van een nieuwe vaatwasser waren de monteurs onlangs niet tevreden met de kwaliteit ervan; de volgende dag al werd een perfect exemplaar bezorgd en geïnstalleerd. Eerlijk duurt het langst!

H.Z.de Mildt 24-11-2019

Uitstekend advies, prettige medewerkers met kennis van zaken, hoog servicegevoel!

Fernand 24-11-2019

Vriendelijk en deskundig personeel dat mij uitstekend heeft geholpen met het maken van de keuze welke laptop het beste aansluit bij mijn verwachtingen.

W.tuunter 24-11-2019

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen.
Of je nu voor een grote of kleine aankoop komt.

Denise 24-11-2019

Ik vind het een hele leuke shop en het personeel is erg klantvriendelijk en kijken echt mee wat je nodig hebt en geven dit eerlijk aan. Ze hebben de tijd voor je om dingen uit te zoeken of te vergelijken en wordt altijd geholpen.

Schuling 24-11-2019

Het personeel is vriendelijk en deskundig. Klantgericht, ze denken met je mee, zodat je een goede beslissing kunt nemen.

Hannah 24-11-2019

Produkt keurig verpakt en snel geleverd. Wel een minpunt: de bezorger had bij mijn afwezigheid de doos in de achtertuin gezet omdat en terwijl de tuinpoort open was, niet zo fijn!

Ellen 24-11-2019

Snelle levering, aardige bezorgers.
Je wordt heel goed en op tijd geïnformeerd over de bezorgtijd. Daarom hoef je er niet de hele dag voor thuis te blijven. Super!

Ruud 24-11-2019

Nadat i via de telefoon een product had gereserveerd ging ik naar de betreffende winkel. Door verbouwingen van het nieuwe winkelcentrum had ik moeite om de winkel te vinden. Toen ik hem eindelijk gevonden had werd ik welkom geheten, werden excuses gemaakt dat ik had moeten zoeken en werd me verteld dat ze daar iets aan gingen doen. De bestelde producten lagen klaar en werden netjes ingepakt. Ze zagen dat ik eenzelfde product al eerder gekocht hadden en keken of ik in aanmerking kwam voor de prijsgarantie (als ik het eerste product voor meer geld had gekocht dan dat het nu te koop lag zou ik het verschil terugbetaald krijgen). Kortom: keurige, schonen BCC vestiging in Leidschendam met vriendelijk en accuraat personeel dat z'n uiterste best doet om op een heel natuurlijke manier de klant te helpen. Ik kom hier zeker terug.

Chadia 24-11-2019

Er is veel mis gegaan bij de bestelling en bezorging maar dat is allemaal fantastisch opgelost. BCC is mij meer dan geweldig tegemoet gekomen! Topservice en de wasmachine werkt fantastisch!!!

Henkie 24-11-2019

Wat bij de onlineverkoop steeds mis ging heeft deze winkel netjes opgelost.
Vriendelijke en begripvolle mensen die mee willen denken aan een oplossing. Dank jullie wel voor jullie provisionele hulp 👍
Hier kom ik zeker terug !!

Ouwerik 24-11-2019

Ik ben een regelmatig terugkerende klant omdat ik veel freebees spaar als vrachtwagenchauffeur en deze bij BCC kan inwisselen voor nuttige artikelen en ik kan zeggen dat ik tot vandaag de dag nog altijd zeer tevreden ben over de werkwijze van BCC en of het nou gaat om het uitgebreide assortiment of de ruime betalingsmogelijkheden alsook de veelzijdige bezorgopties of de super snelle gratis levering v/a € 20,- BCC heeft het allemaal..👍

Evert 23-11-2019

goede service, aardige verkopers (Roy), een aardig meisje achter de kassa (Felicia). prima!

Piet 23-11-2019

Perfecte snelle klanten hulp. Nemen de tijd om je te woord te staan. Goede prijs.

Jes 23-11-2019

Vind de BCC een fijne winkel omdat ze snelle levertijd hebben. Daarnaast vind ik dat ze scherpe prijzen hanteren. Vooral de bezorgers zijn heel erg vriendelijk ! Enigste minpunt was dat de verkoper ons een duurdere droger wilde verkopen terwijl zelf het model al uitgekozen hadden. We gaven duidelijk aan dat we deze wilde hebben maar toch probeerde meneer een andere te verkopen. Voor de rest niks op de BCC aan te merken. Tot de volgende keer!

Celine 23-11-2019

Vriendelijk personeel, goede advisering en een mooi aanbod gekregen! Ik was op zoek naar een keukenmachine die ook geschikt is voor pizzadeeg. De meneer van BCC liet mij de producten zien die passend waren bij mijn vraag. Vervolgens een uitgekozen en die was ook nog eens in de aanbieding!

Beer 23-11-2019

Goeie winkel met veel variatie aan producten, en geven goed advies zonder opdringerig te zijn.

Ger 23-11-2019

Heel goed geholpen bij BCC den bosch door Gerrie bij vragen over een dyson steelstofzuiger, na een goede uitleg deze gekocht in de winkel. Ze Gerrie is vriendelijk en heeft kennis van zaken.
We gaan zeker terug bij een volgende aankoop van een produkt naar BCC

Rein van Schie 23-11-2019

Snoerloze stofzuiger van PROLINE besteld voor 65,00 euro,
Dachten dat het niet veel kon wezen ,maar het is een superding,
Wij zijn er erg blij mee en ook de snelle levering

Groet,Rein van Schie

Lars 23-11-2019

In eerste instantie een tv gekocht via de online outlet store. Uiteraard bewust dat de televisie lichte schade kan bevatten. Alleen toen we de tv ontvingen zat er een flink buts in het scherm waarbij het glas zelfs loskwam. Dus de tv geretourneerd via de monteurs, die overigens zeer begripvol waren.
Vervolgens de klantenservice gebeld voor een oplossing en die werd geboden. Ik kon in de winkel, Utrecht the Wall, een nieuwe televisie kopen met coulance waarbij de eerdere order werd verrekend. Dit is niet vanzelfsprekend want de outlet store en de fysieke winkels staan los van elkaar. Maar desondanks super geholpen door zowel het personeel aan de telefoon als in de winkel.

joke 23-11-2019

geweldig geholpen ,nemen de tijd
leggen duidelijk uit
een winkel op alle gebied met vol op keus !
prijzen ! klantvriendelijk !
zeker aan te bevelen !!

Geert 23-11-2019

Perfect, alles zoals beloofd, goede prijs, snelle levering, leuke medewerkers, goede aansluiting en uitleg.
Wat wil je nog meer!

Maurice 23-11-2019

Super goed te woord gestaan door medewerker van BBC Alkmaar.
Hierdoor een philips OLED tv aangeschaft.
Veel prettiger zaken doen als bestellen via een webwinkel, persoonlijk advies is ook wel iets waard.

Tamara 23-11-2019

Wij zijn geadviseerd door een zeer enthousiaste en een vakkundige verkoper. Op alle vragen (en dat waren er nogal wat) werd duidelijk antwoord gegeven. Nam de tijd en gaf ons het idee dat er geen rare vraag bestond. Kortom in deze mooie grote winkel word je nog echt als klant behandeld en niet als nummer!

Adrie van den Doel 23-11-2019

Ik ben zeer tevreden over de kennis van zaken en het adviseren door de medewerker van de bcc winkel. Wij hebben opnieuw voor deze winkel gekozen omdat eerdere aankopen en ervaringen goed zijn bevallen.

Nadia 23-11-2019

Nieuwe winkel, nog erg zoeken waar alles staat.
Zeer vriendelijke medewerker die normaal niet in dit filiaal staat maar toch je helpt met je vraag

Huub 23-11-2019

Heb inmiddels div. producten bij BCC gekocht de afgelopen jaren bij het filiaal te Woensel/Eindhoven. Zo ook weer vandaag. Ik vind dat het personeel zeer kundig is en goed advies geven. Ik ben best een muggenzifter, en ga niet over 1 nacht ijs. Ik word bij BCC altijd voorzien van voldoende/nuttige info van het betreffende product en er wordt niet zoals op vele andere plaatsen slechts opgelezen vanaf een PC (ik kan zelf ook lezen). Dus ondanks het gemak van internet blijf ik de rit naar Woensel maken.

nico 23-11-2019

vriendelijke ontvangst gevolgd door een goede uitleg / advies waarbij mij zeker niets werd opgedrongen.

Dolssam 23-11-2019

Al enige maanden zijn op zoek naar een nieuwe televisie. Diverse winkels zijn we langs geweest. We zijn nog van de generatie van het vergelijken voordat we een aankoop doen. Tot vandaag waren we zeer ontevreden over de wijze waarop we geholpen waren. Of de verkopers namen weinig tijd, waren gehaast, wilde ons iets verkopen waar we geen behoefte aan hadden. Of een aanbieding die alleen op dat moment geldig was. Vandaag zijn we naar BCC Hazerswoude Rijndijk geweest. We hebben een voorlichting gehad van ruim een uur, er werd goed geluisterd naar wat wij wilde, er werd met ons meegedacht. En de verkoper kwam met een mooi voorstel. Hier is de klant nog koning. Dat voelde goed. Over 10 dagen komen ze de televisie installeren. Het is natuurlijk nog even afwachten of dit ook zo goed gaat, maar we hebben er alle vertrouwen in. Onze complimenten BCC Hazerswoude Rijndijk!

Jojo 23-11-2019

Duidelijk, overzichtelijk en makkelijk om te bestellen en snel en laagste prijs garantie.

Snarfie 23-11-2019

Goede winkel met gemotiveerd personeel. Bij aankoop van het artikel wat we wilden hebben werden erg goed begeleid,

Robert Spijkenisse 23-11-2019

Goede begeleiding en advies gekregen bij onze aankoop. De verkoopster was zakendeskundig

Henny Saarloos 23-11-2019

De service, vakkennis en klantvriendelijkheid staat bij BCC in Barendrecht hoog in het vaandel, vandaar dat wij steeds terug komen.

Jacqueline 23-11-2019

Ik ga graag naar de BCC shop, omdat het kleinschalig is, leuk en vriendelijk personeel en je wordt er altijd goed geholpen.
Ze nemen de tijd voor je en ze kunnen je deskundig uitleg geven over de producten.
Er is volop keuze in de winkel en is het even niet op voorraad dan wordt het snel besteld.
Goede service. Tevreden klant.

Miranda78 23-11-2019

BCC Leeuwarden de centrale, altijd super geholpen,
Dit jaar al 2 grote aankopen gedaan en helpen altijd zeer goed en kan er altijd over prijs hebben als je het ergens anders goedkoper heb gezien. Daar kan mediamarkt een voorbeeld aan nemen, daar heb ik het idee dat de mensen geen goede voorlichtingen geeft....

Ton 23-11-2019

Mooi, ruim gesorteerd en overzichtelijk, goede, deskundige service van een vriendelijke man.

Leen Van der kraats 23-11-2019

Samsung tv gekocht
Wisten niet exact wat we wilde maar werden vakkundig bijgestaan door een personeels lid
Genaamd ***n. Werkzaam bcc den Helder.
Het werd de Samsung tv ue55ru7470
Deze werd diezelfde dag thuis bezorgd.
Zelf aangesloten wat een makkie was.
We zijn zeer tevreden met het toestel en zijn John hier ook dankbaar voor
Gr leen

Pie 23-11-2019

Ondanks dat er voor mij dichter bij huis een branchegenoot van BCC ligt, welke ruimer etc. oogt dan BCC, valt mijn keuze toch op BCC. De oorzaak hiervan ligt naar mijn gevoel bij de beter klantgerichte aanpak van BCC, welke ik ervaar in de deskundigheid en klantvriendelijkheid.
Laatstgenoemde punten mis ik bij die andere branchegenoot van BCC.
Ik ben al jaren klant bij BCC en nog nooit teleurgesteld, ook niet in garantiezaken.

Anna 23-11-2019

Tweede keer dat ik wasmachine en droger kocht bij BCC, de oude waren op. Fijn en duidelijk advies, daar werd de tijd voor genomen.
Levertijd was wat lang, door actieperiode waren de apparaten niet op voorraad. Bezorging en aansluiten prima: heldere afspraken over wanneer, nette monteurs.
Geen verborgen kosten, wel een mooie kortingsactie.

Wilma Roseleur 23-11-2019

Ik had problemen met mijn strijkijzer wat in mei jl. was gekocht. Na de klacht te hebben voorgelegd aan een van Uw medewerksters heeft zij deze tot volle tevredenheid opgelost op een zeer klantvriendelijke manier!