Freek 30-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze voor mij heel klantvriendelijk is.
De uitleg van de aangekochte artikelen zijn heel goed te noemen en de verkopers in de winkel nemen alle tijd ervoor. Ook bij vragen op een later tijdstip is het personeel heel behulpzaam en zorgen dat je tevreden de zaak weer verlaat.

lex 30-11-2019

Snel, netjes, makkelijk te bereiken en retourneren geen probleem. Gratis.
Met problemen kan men ook naar de dichtsbijzijnde bcc winkel , om deze op te lossen.

Ernst 30-11-2019

Na een goede en duidelijke uitleg van de Bose 700 ben ik tot kopen over gegaan van het hele pakket . Afspraak gemaakt om het geheel te laten installeren en te plaatsen. Wat niet helemaal zonder horten en stoten ging😬 Maar uiteindelijk Allemaal goed gekomen is. super blij mee😬👍

Klijn 30-11-2019

Uitstekende service, soms kan het zo eenvoudig zijn. Behulpzaam en vriendelijk.

Bram 30-11-2019

Site is prima in orde! En als je daar hebt gezocht en gezien hebt dat het op voorraad is dan wordt je in de winkel snel en vriendelijk geholpen. Achteraf nog een mail met als bijlage de aankoopbon!

Ad Wensink 30-11-2019

Vriendelijk bekwaam behulpzaam personeel, mooie winkel met veel keuze en met 14 dagen prijsgarantie

zeno 30-11-2019

goede uitleg over wat de verschillen zijn tussen bepaalde TV’s, eigenlijk geen verkoop praatje zoals je dat normaal verwacht bij grote winkels maar een eerlijke mening.

keurig geholpen om de spullen naar de auto te brengen, high service zoals het hoort bij de BCC.

Amanda 30-11-2019

Vergeleken met andere websites, had het product dat ik wilde kopen de goedkoopste prijs + een gratis cover. Het bestel proces is verder heel makkelijk en ik had eerdere goede ervaringen met BCC, dus de keuze was snel gemaakt.

Ricardo 30-11-2019

Zeer vriendelijk en deskundig personeel met eerlijk advies. Werd erg snel aangeboden of men wat kon betekenen zonder daarbij opdringerig te zijn, namen juist goed de tijd om alles van het nespresso apparaat uit te leggen en de actie die op dat moment liep. Keurig de prijs een paar euro aangepast aan die van de concurrent.

A.Rejack 30-11-2019

Vriendelijke mensen we zijn goed geholpen ruime keus fijne winkel .
Goede uitleg.

W.Hermens 30-11-2019

Alles zeer vlot geleverd, bracht wasmachine zonder problemen 2 hoog, en snel aangesloten. Hebben in de winkel goede uitleg gehad hoe alles werkt etc. werden vriendelijk te woord gestaan. en door keurig personeel geplaatst .

Danielle 30-11-2019

Wij gaan altijd naar bcc omdat je hier altijd goed geholpen word en vaak ook een eerlijke mening hebben en je niet het duurste aanbieden Als er iets mis is met je product word je ook goed geholpen hier

M. Bakker 30-11-2019

Ik heb een samsung QLED tv gekocht en een soundbar bij de BCC in Den Helder. Zelf wist ik nog niet wat ik precies wilde, maar de verkoper nam gelukkig ruim de tijd en hielp mij goed mee. Nu heb ik iets moois en ik ben ook goed geholpen.

Pollewopke 30-11-2019

Mijn dochter wil voor Sinterklaas graag een Nintendo Switch hebben. Dacht slim te zijn en ben op de extra koopavond op donderdag voor de Blackfriday geweest. Nou ik was niet de enige, super druk dus! Op dat moment dacht ik geen aanrader! Gelukkig stond het Nintendo pakket al klaar in de winkel. Kwestie van inpakken en wegwezen. Al met al stond ik in 15 minuten weer buiten. Zelfs de Just Dance die niet voorradig was werd de volgende dag al thuis bezorgd. Achteraf gezien een geslaagde actie. Nu alleen nog de reactie van mijn dochter afwachten....

Janvd 30-11-2019

BCC was de goedkoopste aanbieder van de Sonos Play:5. Besloten de Sonos in de winkel in Haarlem te kopen en daar zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Willem 30-11-2019

De webshop is prima en overzichtelijk. Kon mijn producten snel vinden. Bonus dat je ook achteraf kan betalen.

Met de winkel zelf heb ik wat meer moeite. Als ik binnen ben duiken de verkopers meteen op me af om me te helpen. Klantvriendelijk en gericht vind ik belangrijk, maar bij BCC is dat een beetje overdreven. Alsof de targets belangrijker zijn. Ik wil rustig rondkjjken en bij hulp zelf een medewerker aanspreken

piet 30-11-2019

wij kopen graag in BCC delft. Goed advies, vriendelijke en bijzonder attente hulp van de medewerkers en de producten zijn van goede kwaliteit. Prijs - kwaliteitverhouding uitstekend.

Remco van Dijk 30-11-2019

Duidelijke website, scherpe prijzen. Na het plaatsen van bestelling wordt je zeer goed geïnformeerd over de voortgang van de bezorging. De bezorging vond keurig op het geplande tijdstip plaats!

Van den hoven 30-11-2019

De belofte van X dat als onze smart tv toch goedkoper zou zijn met de black friday actie, zouden wij het verschil terug krijgen. En ja hoor!!! Wij kregen twee honderd euro terug super!

hans koopman 30-11-2019

Uitstekende levering . Krijg ruim van tevoren bericht waarin een tijdblok voor levering van slechts 2 uur. Bovendien nog een belletje wanneer de bezorgers in de buurt zijn.

Jongenelis 30-11-2019

In BCC Roosendaal word je altijd vriendelijk en zeer goed geholpen met goede adviezen over de producten.

Ben 30-11-2019

Handhaven nog altijd goedkoopste prijs regeling, hierdoor kon ik het product meteen meenemen en werd mij een rit naar ver buiten mijn woonplaats bespaart.

Mike 30-11-2019

Super zaak bcc kom er vaker heb nu online besteld en was helemaal top. De site is overzichtelijk en had m'n spullen binnen een dag binnen.

Fransje58 30-11-2019

Prima geholpen en geadviseerd. Inbouwvriezer gekocht. Eerst ingemeten door de inmeetservice. Keurig een berichtje over de Blokzijl van twee uur. De dag van levering ook. Toen het later werd kreeg ik ruim op tijd daarover ook een berichtje. Leuke monteurs en netjes en zorgvuldig gemonteerd. Hier ga ik vaker kopen!

Francisca 30-11-2019

Ik zag een aanbieding die ik niet kon laten lopen! Ondanks mijn bestelling in de late avond was het al de volgende dag in huis. Keurig verpakt. Kortom perfecte service.

Jp 30-11-2019

Goede service en altijd wel een filiaal in de buurt
En je kunt er met je gespaarde freebees betalen

Jeroen 30-11-2019

Wat word je toch altijd vriendelijk ontvangen bij de bcc goeie service klantvriendelijk is het personeel echt ik raad iedereen aan om daar heen te gaan winkel personeel is heel vriendelijk en ik ga graag weer terug voor mijn volgende aan koop

Annemie70 30-11-2019

Goede prijzen, vriendelijk en bekwaam personeel, fijne website. Lokatie in Sittard is makkelijk bereikbaar en parkeergelegenheid voor de deur.

Rick 30-11-2019

Medewerker die met goed en eerlijk advies toegevoegde waarde levert om een goede keuze voor een aankoop te maken. Dit is voor mij de reden om producten in een winkel aan te schaffen.

Hierik 30-11-2019

Mooie shop goed geholpen door het personeel en goed advies gehad
En een uitgebreide voorraad van de artikelen

A.F.L. 30-11-2019

Ik was er op Black friday dus het was best wel druk. Toch nam de medewerker genoeg tijd voor je en beantwoorde alle vragen die ik had. Niet dat opgefokte gedrag van als het druk is.
De medewerkers waren erg klantvriendelijk en bereid je te helpen!
Bedankt voor de goede hulp!

Rick 30-11-2019

Naar mijn mening ben ik zeer goed geholpen bij het uitzoeken van een baardentrimmer. De medewerker van BCC heeft mij goed advies kunnen geven over de verschillende modellen baardentrimmers en zo heb ik voor de kerstdagen een leuk cadeau weten te scoren.

Het assortiment was zeer uitgebreid. Wel jammer dat sommige modellen volledig uitverkocht waren. Maar dit was ook te verwachten rond de feestdagen. Ook vind ik het sowieso prettiger om in een fysieke winkel mijn keuze te kunnen maken.

Naar mijn idee ben ik uitstekend geholpen en ik kom graag nog eens terug.

H. Kerkdijk, Borne 30-11-2019

Luisteren goed naar cliënt. Artikel was direct voorradig en is snel geleverd. Ze maken waar waarmee ze adverteren en daarom hier gekocht.
Prachtige tv geleverd gekregen, heb goede ervaring met de service van BCC.

Een zeer tevreden klant 29-11-2019

Ik ben in BCC Zeist vandaag bijzonder vriendelijk en professioneel geholpen. Geen stoere verkooppraatjes, maar oprecht advies over de spullen die ik nodig heb. Ook super praktisch dat ik bij BCC van laptops via machines, strijkijzer naar koelkasten heb gekeken en gekocht.

Tevreden klant. 29-11-2019

Thuis gezocht of het gezochte product aanwezig was in hun winkel en NATUURLIJK gekeken naar 'n aantrekkelijke en redelijke prijs.

Sabrina 29-11-2019

Super fijne winkel waar je heel goed word geholpen. Personeel weet waar ze over praten

Geert 29-11-2019

Samsung Tab A tablet gekocht. Keurig geholpen door een medewerker die goede uitleg en in formatie gaf. Niet opdringerig en alle tijd van de wereld voor zijn klanten. Fijne winkel!

J. Meijer 29-11-2019

Vandaag een Bose soundtouch 10 gehaald.
Ik werd goed vriendelijk en deskundig geholpen, Ik had de soundtouch gezien bij een reclame van andere aanbieder maar om bepaalde reden toch bij bcc naar binnen gelopen.
Hier zien ze mij zeker weer terug.

Sander 29-11-2019

BCC Barendrecht is voor mij dé electronicawinkel. In de buurt, altijd vriendelijke en behulpzame medewerkers. Vandaag een tv-beugel gekocht. Was gewoon op voorraad. Ben snel geholpen, ook zonder van te voren online te reserveren. Geen prijscheck nodig want al goed geprijsd. Omdat ik al klant ben is de bon digitaal nagezonden per e-mail.

De Haan 29-11-2019

BCC heeft in Sliedrecht een vrij grote shop, met personeelsleden die er al langere tijd werkzaam zijn. Men springt niet gelijk op je nek, maar als je een deskundig advies wilt, dan kun je het krijgen. Zo hebben wij van verkoper Sjaak duidelijke uiteenzetting gekregen over een warmtepompdroger, een steelstofzuiger, een airfryer en een Senseo. In elke situatie kregen wij niet het gevoel getild te worden, integendeel. Het ging er Sjaak om een tevreden klant in zijn shop te hebben. Chapeau!

Frans 29-11-2019

Top winkel met goede service, ook als de stoom uit je oren komt wordt je netjes en naar tevredenheid behandeld 👍

van Overveld 29-11-2019

goede informatie over het product televisie zodat we een geode keuze konden maken.

Sabine 29-11-2019

Een hele prettige en overzichtelijke winkel met vriendelijk, behulpzaam personeel die al mijn vragen kunnen beantwoorden.

Annie 29-11-2019

Prima geholpen door de verkoper duidelijk uitleg na onze vragen over de verschillende type van het apparaat.

Saskia 29-11-2019

Vriendelijke en behulpzame medewerker,goed advies gegeven
Niet te veel betaald voor mijn nieuwe tablet
Erg blij mee

L.J. van de Hoef 29-11-2019

Wauw! Ik ben bij BCC gekomen via reclame. Ik waagde de gok er een kijkje te nemen en dat is zeker niet verkeerd uitgepakt. De site was overzichtelijk binnen de kortste keren was ik bij de laptops. Toen duurde het niet lang meer voor ik de perfecte vond na het helemaal vergeleken te hebben met andere laptops. Dit vind ik een fijne mogelijkheid want was erg helder en zo vorm je op een simpele manier een breder beeld. Het was rond een uurtje of 11 in de avond toen ik hem heb besteld en de volgende dag stond het gewoon voor 12 uur in de middag bij mij op de stoep. Vierdubbel verpakt en helemaal gaaf! Ik ben zeer te spreken over de service. Zo ook het chatten met de medewerkers heb ik als erg prettig ervaren. Kortom helemaal top!
Waarom dan de cijfer 9 en niet het cijfer 10? Dit was puur doordat ik 2 keer een chat met een medewerker was begonnen, maar waarop niet verder werd gereageerd. Maar het is wel een hele dikke vette 9 hoor!
Hopelijk kunnen jullie hier wat mee. Veel shop plezier.

Hans van Nimwegen 29-11-2019

In de winkel in Breda werden wij zeer vriendelijk behandeld en met verstand van de producten.
Bij de plaatsing idem en zeer snel.

Kortom op alle fronten zijn wij erg tevreden.

Jan C. de Graaf - Blijleven 29-11-2019

Duidelijk foto's van outlet product. Snelle levering. Tijdige levering. Keurige installateurs.

Denise 29-11-2019

Ivm met mijn eerdere aankoop van diverse artikelen vorige week, was er bij andere winkels inmiddels een prijsverlaging geconstateerd en is er idd bij BCC de laagste prijsgarantie van kracht gegaan. Wij zijn uitstekend behandeld door verkoper en hebben het verschil bedrag onmiddellijk terug ontvangen. Top!

Miranda Nuijten 29-11-2019

Ik werd zeer netjes geholpen door de verkoopmedewerkster. Ze heeft alle tijd genomen om mij te helpen met het maken van de juiste keuze.
De was-droogcombinatie die ik op het oog had was uitverkocht, met uitzondering van het showmodel. Daarnaast miste de was-droogcombinatie de stoomfunctie, waarvan ik dacht dat deze erop zat.
Samen met de verkoopmedewerkster een andere was-droogcombinatie uitgezocht met alle functies van mijn wensenlijstje. Door alle wensen in te voeren in het zoeksysteem, in combinatie met de deskundigheid van de verkoopmedewerkster, een was-droogcombinatie naar wens uitgezocht.
Al met al een goede ervaring en genoten van een kopje koffie tijdens het zoeken naar de juiste was-droogcombinatie voor mij.