Maurice 27-11-2019

Ik moest even wachten tot er een verkoper beschikbaar was. De verkoper in kwestie gaf me het gevoel dat hij wist waar hij over sprak. Hij ging goed in op de wensen die ik had en wilde me niet het vel over de neus trekken. Gewoon een mooi gesprek op niveau. Zijn voorspelling over het product is tot op heden ook werkelijkheid geworden.

Pascal 27-11-2019

helemaal in orde. Communicatie omtrent levering ook perfect zoals altijd bij bcc.
Levering in orde echter het aansluiten van de wasdroger is mijn inziens meer dan neerzetten en stekker in steken. Droger is niet waterpas gesteld en ook niet op afvoer aangesloten....
De oude wasdroger is wel mee retour genomen echter klein electro materiaal niet, want dat rammelt zo in de bus....
Dit in tegenstelling tot de tekst op de website van bcc....

Beste Pascal,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Pascal 28-11-2019

Hallo,
Ordernummer betreft 201911-004502298.

Pascal

Tieneke 27-11-2019

Bestelling was in de winkel en zou geleverd worden over 15 dagen. Na 3 weken maar gebeld en toen werd hij de volgende dag geleverd.
Slechte installatie. De bezorger die de wasmachine heeft aangesloten is vergeten de afvoerslang aan te sluiten op de afvoer. Bij de eerste wasbeurt de hele bijkeuken blank. Ook de slang van de vaatwasser was eruit gehaald en niet teruggeplaatst. Slechte zaak.

Beste Tieneke,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat en dat de afvoerslang niet was aangesloten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Robin 27-11-2019

Besteld op de website. Product keurig netjes de volgende dag in huis. Top geregeld.!!

Marcel Gerbrands 27-11-2019

In de vestiging van Delft ben ik bij eeneerdere aankoop prima geholpen. Maar deze onlinebestelling was een misser. Ten eerste door de slepende procedure bij DHL, die mijn pakket pas na een week bezorgde. Halverwege de week zie je dan dat het pakket bij DHL "wacht op toestemming van de verzender"om te bezorgen. Uiteindelijk zou het 27-11 bezorgd worden "tussen 13.11 en 15.11 u" Maar dat werd alsnog 17.29 u... Ten tweede is BCC zelf telefonisch slecht bereikbaar door lange wachttijden. Ook al een week voor Black Friday overigens.
Kortom: ik bestel niet meer online bij winkels die door DHL laten bezorgen.

Beste Marcel,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel op tijd konden leveren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Mirella 27-11-2019

BCC Amsterdam Buitenveldert - heeft ons al eerder goed geholpen, en nu weer. Prima winkel, klantgericht, betrouwbaar! Zelfs een lagere prijs gekregen omdat prijs bij concurrent ook lager was.
Enige verbeterpunt: vermelding dat niet alle nodige kabels in de verpakking zitten zou extra rit naar de accessoires winkel kunnen besparen.

Henny 27-11-2019

Hoe simpel kan het kopen van een waterkoker zijn? Ik bezocht de webshop van BCC, koos de waterkoker die ik wilde, en stapte naar de winkel in Hellevoetsluis. Omdat het apparaat niet op voorraad was, bestelde de medewerker hem direct voor mij via de webshop. De volgende dag is mijn waterkoker al bezorgd. Perfect verpakt, snel geleverd, klasse!

Bontje 27-11-2019

Vandaag heel goed en kundig geholpen bij de aanschaf van een Nespresso apparaat. Ik ben best wel een eigenwijze koper, knap hoe deze meneer met me meedacht, maar geen keuzes opdrong. Hij gaf me eerlijke informatie waardoor ik nu tevreden van een heerlijk kopje Nespresso zit te genieten!

Marieke 27-11-2019

Ik koop al mijn witgoed en andere elektrische apparaten bin BCC.
Ik ga voor klantvriendelijkhed en service. Dat vind ik belangrijk.

Dhr.A.Pols 27-11-2019

Mooie winkel,goed aanbod en goede services.We zijn al vaker geweest voor inkopen en geslaagd, goed personeel .

Joop 27-11-2019

Deskundig personeel, meedenkend personeel, vriendelijk personeel.
En daarnaast een uitstekende service.

Kortom, alles wat ik belangrijk vind.

Steffi 27-11-2019

De levering was snel, de volgende dag had ik mijn koffiezetapparaat in huis. Goede actie met 40€ koffietegoed. Verpakt in een doos met luchtzakjes, waardoor niks beschadigd kon raken. Apparaat zag er perfect uit.

Michel 27-11-2019

Snel en goed geholpen., ondanks de drukte. Binnen 5 min telefoon kunnen aanschaffen!

Andre uit Ede 27-11-2019

Zelfs in de week van Black friday, voor 23.59 besteld, gewoon de volgende dag netjes bezorgd. Helemaal top.

genevieve 27-11-2019

snelle en vlotte service en goed geadviseerd door de medewerker. medewerker had duidelijk kennis van zaken en artikelen waren op voorraad.

Delcielo 27-11-2019

Deze shop had het product dat ik al op het oog net in de aanbieding, en was daarmee de goedkoopste. Product is volgens afspraak geleverd, tot op heden geen mankementen ontdekt. Een account aanmaken bij de shop is optioneel, fijn dat dat niet opgedrongen wordt.

Albert 27-11-2019

goede info en mooie aanbieding. Werd door vriend hier naar toe gestuurd voor tv.
De bestelling is volgens wat BCC zegt dag erna netjes door DHL afgeleverd nette en aardige koerier

Sita 27-11-2019

Super goede informatie en uitleg in de winkel.
Alles netjes kunnen testen en luisteren het gaat om een boxen systeem.
Volgende keer zeker weer BCC

Caroline Geerling 27-11-2019

Ik heb een prachtig Senseo apparaat gekocht bij de BCC in Apeldoorn, waarbij ik goed werd geholpen bij het maken vanijn keuze. Alles werd keurig uitgelegd. Bovendien werd mij ook gewezen op het kado pakket van Senseo bij aankoop ervan. En hoe ik deze in mijn bezit kon krijgen. Daar werd ik vrolijk van!. Bij afrekenen werd bovendien nog eens mijn aankoopbon gelijk per mail verstuurd zodat ik alles gelijk kon doorsturen als ook handig voor mijn administratie. Een ferme hartelijke handdruk bij het weggaan maakt dat ik zeker terug kom naar deze winkel. Zo is het een plezier om te shoppen bij BCC.

Vries 27-11-2019

De verkopers zijn vriendelijk en kundig. De verkopers zijn niet opdringerig om te verkopen.
Ze laten je helemaal vrij en nemen alle tijd voor je.

Niels 27-11-2019

Prima service.

Snelle levering waar collega's als Mediamarkt de drukte niet aan kan levert bcc gewoon zoals beloofd

Wim 27-11-2019

Goede vakkundige verkoper welke mij de juiste adviezen gaf en mij niet probeerde een duurdere aan te smeren voor mijn thuisgebruik wat mij bij andere winkels wel is overkomen.

J. Jacobs 27-11-2019

Overzichtelijke webshop en scherpe prijzen. Levering afgehaald de volgende dag al aanwezig!

Peter 27-11-2019

Uitstekende service. Pakketje in de avond besteld en werd de volgende dag gelijk geleverd. Omdat ik niet thuis kon zijn tussen de middag, had ik aangegeven het pakketje bij de praktijk aan de zijkant van het huis te leveren. Dit is keurig gedaan. Bedankt! Nu kan ik lekker genieten van het geweldige geluid van mijn nieuwe headset. Overigens flink afgeprijsd!

Mika 27-11-2019

Great service, clear instructions, fast installation, easy payment, great product for a good price

Robin 27-11-2019

Mooie e reader gekocht. Goede service. Nog kleine extra korting gekregen. Vriendelijk.

Robert Blaauw 27-11-2019

Prima geholpen men heeft alle tijd en geven een goed advies. De winkel is zeer overzichtelijk

Ton Glebbeek 27-11-2019

De adviezen over de aan te schaffen artikelen waar een duidelijk en juist. Uw medewerker Eelco nam de nodige tijd daarvoor. We kwamen tot een voor mij prima deal, zonder te veel gedoe.

Johan 27-11-2019

Denkt mee met de klant. En niet de duurste uitvoering Van de tv-ophangpunt om de oled-tv aan de muur te bevestigen. En met een soundbar en kabelgootje nu in staat om te gaan genieten van premie beeld en geluid.

Carlo 27-11-2019

Ik vindt BCC een prettige winkel, je wordt goed geholpen en ze geven naar mijn mening een eerlijk advies.

Mary Piekart 27-11-2019

Wat een fijne winkel en wat wordt je hier prettig geholpen.
Vriendelijk personeel, goede uitleg van het product.
Vlotte bezorging . Ik heb mijn winkel gevonden!

Cissy 27-11-2019

BCC was voor mij altijd al een goede winkel. Prima service en scherpe prijzen. Vind je een product elders goedkoper? Geen probleem, zij passen de prijzen aan. Maar wat ik nu meegemaakt heb, had ik totaal niet verwacht. Daarom zeg ik : PETJE AF VOOR BBC !!
Een familielid van mij, een oudere dame,belde mij in paniek op.Vanwege een stroomstoring had haar oude wasmachine het begeven. Of ik een goede winkel wist en met haar mee wilde gaan. Ik koos natuurlijk voor BCC . In Zoeterwoude troffen we een vriendelijke dame die heel geduldig was met het uitleggen en vragen beantwoorden. Ze begreep, op die leeftijd is het moeilijk om aan iets nieuws te wennen. Uiteindelijk gekozen voor een AEG van 529 euro. Enkele dagen later werd de machine bezorgd. Ik was er weer bij voor ondersteuning en mee te kijken met de eerste wasjes. Een paar dagen later liep ik bij BCC in Leidschendam binnen en zag tot mijn schrik dat de betreffende wasmachine ivm Black Friday verlaagd was in prijs. Het scheelde maar liefst 110 euro!Hier baalde ik verschrikkelijk van. Mijn familielid heeft alleen AOW, dus iedere euro telt. Direct deed ik navraag bij de kassa. En tot mijn grote genoegen deed BCC niet moeilijk en kreeg mijn familielid, die ik inmiddels had geïnformeerd en op had gehaald, 110 euro terug op de aankoop van haar wasmachine. DUS NOGMAALS: PETJE AF VOOR BCC!!!

F.C.Snijder 27-11-2019

BCC in het Alexandrium te Rotterdam. Uitstekend te woord gestaan om de juiste keuze en prijsstelling voor elkaar te krijgen. Snelle levering en vriendelijke bediening.

Den Haag 27-11-2019

Met de gekochte wasmachine is niets mis.
Alleen was deze bij bol.com/ao.nl 30 euro goedkoper, toch voor BCC gekozen omdat deze hem gratis zou aansluiten.
Voor de plek waar ik hem wilde moesten we volgens de bezorger eerst een koppelstuk kopen. Op een andere plek, die we de bezorger lieten zien, zou hij ook niet aangesloten kunnen worden.
Dus wij naar de winkel om een koppelstuk te zoeken, bleek de aansluiting een gaskraan te zijn. Ik kan niet geloven dat de bezorger die ervaring heeft met wasmachines aansluiten, niet heeft geweten dat het een gaskraan is.
We hebben toen zelf de wasmachine verplaatst, wat zwaar was zonder steekkar, naar de andere aansluiting. Aansluiten was een kwestie van slang op de kraan draaien en klaar. Was dat dan nou die 30 euro waard en "gratis" aansluiten? De bezorger had blijkbaar gewoon geen zin om de wasmachine even een paar meter weer voor ons te verplaatsen, terwijl hij gewoon een steekkar heeft.
Klantenservice deed hier verder niets mee.
Ik heb echt spijt dat ik hem hier heb besteld omdat ik daar dus 30 euro mee heb verspild.

Beste Den haag,

Audrey 27-11-2019

Prima shop, goedkoopste prijs met een snelle levering ( de dag erna in huis).

Henk Donk 27-11-2019

Goed geholpen door Dirk. Hij weet waar hij over praat en waar je op moet letten. Hij heeft zelfs de tv tot in de auto gebracht.

Jannie 27-11-2019

Prima informatie en vriendelijk personeel.
Leggen goed uit en ze geven het gevoel dat je altijd
Terug kunt komen voor uitleg over je gekochte product. Top!

C. van der Ven 27-11-2019

Mooie duidelijke goed werkende webshop. Levering super goed geregeld, wanneer het jou uitkomt. Duidelijk afspraken mbt de levering. Keurig optijd (een heel uur eerder dan aangegeven).
Vriendelijke en net monteurs. duidelijke uitleg.

Robert 27-11-2019

Ik heb dit cijfer gegeven omdat BCC een zeer ruime keuze aan allerlei apparatuur heeft op elk gebied en je er altijd zeer vriendelijk geholpen wordt door medewerkers welke je duidelijk informeren op de vraag welke je hebt over alle apparatuur. Ik beveel BCC in Vlaardingen zeer aan .

A. Vink 27-11-2019

Zeer prettig en duidelijk. Eenvoudig het gewenste product te vinden met duidelijke omschrijvingen.
Bestellen en betaalmogelijkheden voor een ieder ongeacht de leefdtijd duidelijk en makkelijk te doen

Peter 27-11-2019

In eerste instantie niet passende vaatwasser uitgekozen wat bleek bij bezorging. Snelle respons van BCC met diverse opties om tot geschikte keuze te komen. Daarna vlotte verwerking en plaatsing passende vaatwasser door voorkomende monteurs.

Akke 27-11-2019

In deze winkel is de behulpzaamheid en service zeer goed.Zo werd er zelfs gezorgd dat mijn bestelling thuis geleverd werd. De jongedame die ons hielp zou in andere winkels/zaken een zeer goed voorbeeld zijn van wat klantvriendelijkheid is!

monique 27-11-2019

prima shop met vriendelijk en behulpzaam personeel.en altijd goede uitleg over mijn aankoop.

wim 27-11-2019

We zijn in de winkel in winkel in Emmen prima geholpen. We konden zo een goede beslissing nemen. Ook de levering ging vlot. Helaas was de handgreep van de koelkastdeur bij het laden beschadigd. Er werden door de bezorgers voorstellen gedaan voor het oplossen van het probleem. De verder afwerking door de servicedesk liep matig.

Sonja 27-11-2019

Ruim opgezette winkel en je wordt er prettig geholpen. Niet opdringerig maar je krijgt advies waar je om vraagt en dan is de keuze aan jou. Wat er staat is ook op voorraad, dus geen teleurstelling en extra heen en weer rijden. What you see is what you get, top!

Monique 27-11-2019

Fijn deskundig personeel! Goede prijs kwaliteitsverhouding. Ruime openingstijden, veel parkeerplaatsen.

Manuela 27-11-2019

Leuke winkel. Ideaal dat er een parkeergarage onder zit zo hoef je niet nat te worden met slecht weer.

Ook overzichtelijk en middelgrote winkel.

Met BLACKFRIDAY ook mooie aanbiedingen

Johan 27-11-2019

We komen al heel wat jaren bij BCC, we worden prima geholpen. Vriendelijke mensen die daar werken en behulpzaam. Super !!

Sonja 27-11-2019

Fijne winkel,denken met je mee en geven advies.
Nemen ook de tijd op bepaalde apparaten te vergelijken voor je.
Ook werd er keurig geregeld dat ik per direct mijn koffiemachine bij een ander filiaal op kon halen omdat ze hem zelf op dat moment niet op voorraad hadden.

Marjella 27-11-2019

Zeer tevreden over de verkoper een duidelijke en eerlijke uitleg over de door ons te kopen spullen. En ook over de mogelijkheden die er zijn. Hij heeft ook nog alles in onze auto ingeladen echt helemaal super.