Fam de Voogt 01-12-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat dit voor ons een vertrouwde winkel is met goede concurrerende prijzen en snelle levering mogelijk is.

Madeleine 01-12-2019

Goede prijs en ondanks de drukte op het moment hele snelle levering. Zelfs op zondag.

R.Berendsen 01-12-2019

De service was goed binnen 24 uur netjes afgeleverd en oude wasmachine is mee genomen en de monteurs waren heel vriendelijk

Ots Amrous 01-12-2019

Normaal gaan we altijd naar de Mediamarkt , maar door omstandigheden toch terecht gekomen bij BCC deze winkel bevalt ons beter , professionele uitleg en heel vriendelijke mensen die nog de tijd voor je nemen dat sprak me wel aan .
Dus daarom voortaan gaan we altijd naar deze winkel!!.

peter 01-12-2019

Prima keus op de site. Aanvullende info bij de lokale BCC winkel was prima en droeg bij tot de aankoop. Ook hier vakkundig en dienstbare mensen.
De voortgang tot de levering was ok. Op tijd de juiste berichten.

Elly H. 01-12-2019

Snelle levering. Goede informatie over het artikel op de website, ook over de voorraad. Snelle bevestiging van de bestelling en betaling

Mia 01-12-2019

Het artikel was Bij concurrent goedkoper, geen probleem, meteen de prijs aangepast, zonder verkooppraatjes.

Rocky 01-12-2019

BCC heeft een goede levering, omdat het product klopt met wat je besteld hebt en je kan het met de track en trace volgen. Sterker nog, mijn product, combimagnetron van Sharp, goede prijs, letterlijk en figuurlijk SHARP geprijsd, goed ingepakt geleverd, zodat er geen schade ontstaat, snel in huis.
Heel blij met de snelle service, het goede product en als je in de winkel zelf iets koopt, dan wordt je kwalitatief heel goed geholpen. Hiermee wil ik zeggen dat ze een goede uitleg geven over je product dat je (eventueel) wilt kopen. Je merkt dat ze goede cursussen krijgen over de nieuwe producten, zodat ze je goed kunnen adviseren!

P. 01-12-2019

Wireless koptelefoon aangeschaft in de winkel, vriendelijk geholpen door medewerker.
Product was bij expert iets goedkoper, dit was geen enkel probleem en prijs werd direct aangepast.
Verder een overzichtelijke en nette winkel.

wim 01-12-2019

Hele goede service en uitleg van verkoper Sjaak in Sliedrecht
Wij wisten niets over een espressoapparaat en kregen hierover heel goed de uitleg , we zijn er zeker een uur geweest.

petra van munster 01-12-2019

de klantvriendelijkheid goede en snelle service behulpzaam personeel die met mij meedacht wat ik wilde kopen en een goed en duidelijk advies heeft gegeven

A.P.L. Arts 01-12-2019

Bestellen heel eenvoudig, gemaakte afspraken correct nagekomen, bezorgers netjes, vriendelijk en ter zake kundig. Na levering beschadigde TV onmiddellijk nieuwe besteld en 1 dag later weer geleverd. Zeer goede service.

Joop 01-12-2019

Zeer goede ervaring met de advisering en afhandeling van mijn nieuwe Q LED TV.
De medewerkster was uiterst deskundig en behulpzaam. Aflevering ging vlotjes en geheel volgens afspraak. Installatie snel en prima geregeld. Blij met mijn nieuwe Samsung TV.

Peter keularts 01-12-2019

Ik werd zeer vakkundig geholpen de verkoper was eerlijk en de bezorgers snel en vriendelijk echt een top winkel en super snelle levering en service

Marc 01-12-2019

Waarom een 9 en geen 10! Da's voor de laatste bestelling inderdaad een goeie! Een gekocht artikel bij een andere online winkel zag ik 2 weken later ineens daar voor 27,- goedkoper, deze kon ik alleen retour sturen en opnieuw bestellen ipv bijvoorbeeld een digitale waardebon te sturen met het verschil en de moeite besparend. Toch maar retour gestuurd en bij BCC hetzelfde artikel en nog goedkoper zelfs, besteld en nog geen 12 uur later gratis thuisgestuurd gekregen, maar dan 28,- goedkoper. Makkelijker kunnen ze het niet maken, wel goedkoper! Dat is BCC.

Laura 01-12-2019

De winkel is prima, deskundig geholpen, maar als je BCC wilt bellen en dat men dan na een uur nóg niet opneemt, daar zakt mijn broek van af... of mijn panty, haha

Jos van Hoof 01-12-2019

Leuke en snelle behandeling ondanks drukte ,Goede en deskundige voorlichting over het aangekochte product

Jan C 01-12-2019

Geen opdringerig personeel. Denken met de koper mee en nemen de tijd voor je.
Vaak mooie aanbiedingen.

Rina 01-12-2019

Ik werd snel geholpen. De verkoper adviseerde mij goed en wist precies te wijzen op kleine verschillen tussen de verschillende types.
Prijs ook prima.

Fenny 01-12-2019

Zeer adequaat geholpen door verkoopster Gerrie van het filiaal Den Bosch.
Vriendelijke bejegening.

Fred Schenk 01-12-2019

Deskundig advies. Snelle levering en professioneel ingebouwd de combi magnetron! . BCC ga ik aanbevelen bij vrienden!

Wilma 01-12-2019

Nette winkel met een groot assortiment, heel vriendelijk, persoonlijk en deskundig geholpen en er worden geen onnodige accessoires aanbevolen.

Suzan 01-12-2019

Ik heb al eerder besteld bij BCC en ben altijd zeer tevreden over hun snelle bezorgservice en de betalingsmogelijkheden! Het product wat ik heb aangeschaft is ook precies zoals de omschrijving op de site staat en ben er super tevreden mee. Zeker een aanrader om hier iets te kopen of bestellen!

Ab 01-12-2019

Nieuwe TV bleek bij installatie niet te werken. Binnen 2 uur werd apparaat omgeruild voor een nieuw werkend exemplaar.

F Bakker 01-12-2019

De BCC Beverwijk heeft ons heel erg goed geholpen. We keken rustig rond, het was redelijk druk, maar werden aangesproken met de vraag waar we naar opzoek waren. Er stonden voor black friday meerdere showmodel laptops. Genoeg keuze dus. Met een goede inlichting over de prijs-kwaliteit verhouding gingen wij naar huis met een mooie laptop op bestelling. We zullen zeker vaker terugkomen naar deze winkel!

Jo 01-12-2019

Zeer persoonlijke benadering, voldoende tijd om al onze vragen te beantwoorden, deskundig advies!

Rinus baak 01-12-2019

Rustige sfeer niet zo chaotisch druk als de mediamarkt. Goede uitleg van de producten die je wilt kopen. En gewoon de laagste prijs .

Corné 01-12-2019

Gisteren op pad gegaan voor de aankoop van een nieuwe televisie. Uiterwaard doe ik vooraf huiswerk van mijn aankoop wat ik vooraf op het oog heb. Echter bij BCC werden we geholpen door een dame met een gedegen kennis over het product. Juist deze hulp van een vak vrouw maakt dan de beslissing makkelijk door bij BCC te kopen. Mede ook door de goede randvoorwaarden die elders bij andere zaken nogal eens ontbreken. Goede service en een goed gevoel ober de aankoop. TOP !!!!

Vera Giele Bouman 01-12-2019

BCC Amersfoort is héél goed te bereiken en je word goed en héél vriendelijk geholpen!!.
Ik kom er graag en als datgene wat ik nodig heb bij BCC te krijgen is dan koop ik het áltijd daar!

Patrick p 01-12-2019

Het was een perfecte service en waar we in andere winkels 2 tot 5 weken moesten wachten was het bij BCC de volgende dag al in huis dat was echt ideaal
..TOPSERVICE...

Tevreden klant 01-12-2019

Je krijgt in deze winkels ondanks alle concurrentie op het net nog altijd deskundige hulp en persoonlijke aandacht ongeacht welk artikel.
Ook wordt er direct gekeken of het artikel elders goedkoper is zo ja wordt de prijs direct aangepast.
Altijd een tevreden gevoel bij een aankoop zowel privé als zakelijk bij BCC in Vlaardingen.

Johan 01-12-2019

Consumenten zoals ik worden door talloze aanbieders het moeilijk gemaakt te kiezen voor welke aanbieder te kiezen. Zo heb ik uitgevonden BCC als aanbieder te kiezen die eerlijk en zonder drogreden producten aanbiedt. Onderbouwde adviezen geeft en niet geduwd werd in een bepaalde richting van kopen. Dat is voor mij de reden om een positief advies naar de consument te schrijven over BCC, te kiezen voor BCC. Leveringen zijn correct.
De Site van BCC is makkelijk te gebruiken, en de producten duidelijk aangegeven, de gehanteerde prijzen zijn going en door de prijsgarantie verzekerd aan de consument de laagste te zijn die doorgaans gehanteerd wordt.
Daarom BCC.

Natasja 01-12-2019

In de winkel in Hoorn geholpen door een hele vriendelijke verkoopster. Alles goed uitgelegd en terplekke voor ons besteld. De volgende dag alles in huis.

Do 01-12-2019

Goede aanbiedingen! Xbox gehaald hier! Snelle service! Volgende dag in huis! Heel chill

Daan 01-12-2019

Eerste keer dat ik wat bestel bij bcc. Maaf wat n top winkel. Supper snelle bezorging en goede service . Weet zeker dat ik er vaker wad ga kopen

HOI 01-12-2019

Bestelproces verliep erg soepel en product werd sneller geleverd dan verwacht. Top gedaan dus!

G.Bakx 01-12-2019

De winkel in Bergen op Zoom is goed bereikbaar met de auto.
De medewerkers zijn vriendelijk en nemen alle tijd voor jou. De know how betreffende de producten, die ik onlangs heb aangeschaft, was goed; duidelijke uitleg, informatie.

Stephanie 01-12-2019

Wij hebben gisteren de winkel bezocht. Het was een fijne winkelervaring waarbij we op vriendelijke wijze zijn voorzien van goed advies.

Maurice 01-12-2019

Heerlijke winkel, met vriendelijke behulpzame medewerkers die de producten kennen. Ze nemen de tijd voor je.

Ine 01-12-2019

Goed en vriendelijk geholpen. Proberen echt goed uit te leggen hoe iets werkt en hebben ervaring met het gebruik van de producten.

Karima 01-12-2019

Zeer klant vriendelijk. De medewerker nam echt de tijd voor me, om me uitleg te geven over het product en de cashback actie van het product.
De winkel is overzichtelijk en het personeel is zeer deskundig.

Rob Halsema 01-12-2019

Ik ben super geholpen door de medewerker van de BCC winkel in winkel centrum Schalkwijk. De man heeft mij goed geadviseerd bij de aankoop van onze nieuwe Nespresso koffie machine.

Anja 01-12-2019

BCC Roosendaal is mijn favoriete winkel voor electronica.
Je wordt hier altijd snel, vakkundig en vriendelijk geholpen.
Daarnaast heeft BCC een laagste prijs garantie, ook tijdens Black Friday.

Pepijn 01-12-2019

Prima winkel en fijn bestelproces. Helaas was mijn bestelling vertraagd, terwijl ik voor avond bezorging had betaald. Ik wilde de klantenservice hierover bellen, maar deze nam niet op. Al met al prima winkel als je de klantenservice niet meerekent.

F. Dekker 01-12-2019

Makkelijk op website zoeken naar spullen die je wilt kopen. Makkelijk en snel besteld en super snel geleverd. De volgende dag al.

Verburgt 01-12-2019

Goed geholpen door een medewerker met goede uitleg erbij hoe alles werkt en wat je er eventueel erbij kan kopen voor optimaal geluid

Pier van der Meer 01-12-2019

Deze is duidelijk, de prijs is goed en duidelijke omschrijving van het product! De aflevering was ook binnen de aangegeven tijd door DHL.

zeer tevreden klant 01-12-2019

Zeer vriendelijke medewerkers die weten waarover ze praten en met je meedenken. Geven goed advies zonder opdringerig te zijn. Doen net dat stapje meer.

Fatih 01-12-2019

Tijdens Black Friday laat op de avond een iPad 2019 gehaald. Ondanks de drukte een warm welkom en snel geholpen. Alles op voorraad en snelle behandeling. Wat wil je nog meer?

Ben 01-12-2019

Prima en vriendelijk voorgelicht voor een LED televisie deze gekocht. Na 1 week bleek de prijs elders veel goedkoper dan wat ik betaald had. Terug naar de winkel en zonder problemen het "teveel" betaalde bedrag teruggekregen. Prima zaak.