Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hans heijnen 28-11-2019

we hebben deze winkel gekozen omdat het voor ons dicht bij was kan niet anders zeggen dan dat het personeel kundig is over de te verkopen artikelen in de winkel je jongen die ons hielp wist bepaalde dingen niet en het bleek dat dit een stage loper was vandaar maar hij werd goed ondersteun door zijn collega die van een afstandje toe keek en hem aanvulde top
de levering was geweldig we konden een dag kiezen wanneer ons het beste paste daar werd de levering onaangepast om 7.00 uur kregen we een sms bericht dat ons pakje kwam tussen 9.30 en 11.30 uur vervolgens kregen we om 10.00 een telefoontje dat ze over 25 min bij ons huis zouden staan en ja hoor het klopte pressies ,de af handeling verliep ook top betalen met de pin en klaar en ook nu weer vriendelijk en behulpzaam top top

WR 28-11-2019

Gisteren online besteld.....vandaag bezorgd en keurig afgeleverd.........alle lof voor BCC

van Spronsen 28-11-2019

Prima winkel kan ten opzichte van de Mediamarkt die vlak bijzet goed concurreren. Voordeel ten opzichte van Mediamarkt is in winkel te Middelburg de persoonlijke aandacht en goede uitleg en service. vandaar dat ik bij BCC koop.

Fabian Vrouwenfelder 28-11-2019

Zeer goed en deskundig advies gekregen waarbij er ook echt meegedacht werd in plaats van alleen maar aan verkopen te denken.

Bcc top !!! 28-11-2019

Uitgebreide collectie maar vooral de persoonlijke benadering spreekt me aan . In alle rust is er aandacht voor welke vraag dan ook . Verbazend hoeveel personeel er is als je vergelijkt met de grote prijsstunters . Bovendien is de prijs te vergelijken en mijn ervaring is dat BCC dierekt de prijs aanpast . Toch snel verdiend ! Kijken bij de concurrent en vervolgens naar BCC voor een goede prijs en persoonlijke benadering .
Zeker aan te bevelen !

Inette Beekelaar 28-11-2019

Snel, levering zeker in orde, op tijd geleverd, leuke jongens die graag hielpen!

Ron de Jong 28-11-2019

Het gaat hier om een online bestelling. Om informatie te verkrijgen heeft uw afdeling Klantenservice een telefoonnummer dat NOOIT te bereiken is. Beslist geen service voor de klant.

Beste Ron de Jong,

Wat vervelend om te horen dat BCC telefonisch niet goed te bereiken was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Ron 28-11-2019

Het betrof ordernummer 201909-004501799

Henkjan 28-11-2019

Ze geven duidelijke informatie over het product. Prijs is prijs.
Het is rustig en prettig winkelen bij de BCC. Een aandachtspuntje is dat als de verkoper een pak koffie (€15) cadeau geeft bij een koffiemachine van €800 deze op de factuur in mindering moet brengen, dus € 785. Geen probleem. Maar als vervolgens de machine binnen 2 weken goedkoper aangeboden wordt dan krijg je niet het verschil terug van de oude en nieuwe machine prijs maar van de oude prijs -minus de koffiebonen prijs. Dus hebben wij uiteindelijk de koffiebonen zelf betaald. Geen probleem maar wel knullig.

Pieter 28-11-2019

Prima service, goedkoopste volgens internet en snelle levering. Daarnaast nog een prima DeLonghi koffiezetapparaat.

M.Claessen 28-11-2019

Ruim assortiment, vriendelijke verkoop, met tekst en uitleg over product.
Goede afhandeling bij kassa, en verschillende extra's.
Tevreden mens.

h f m pompen 28-11-2019

prima service bij levering en installatie smartphone via vestiging oosterhout.en...prijs artikel vlgs.belofte!

Stridje 28-11-2019

Wat een geweldige service.
Inventum gasfornuis gekocht. Daar mankeerde van alles en nog wat aan. 3 dagen te laat melding gedaan dus kwamen we niet meer in aanmerking voor omruilgarantie. 3 weken later kwam de monteur langs, zo'n beetje alles moest vervangen worden, , rubberen dopjes, ventilator, draaiknoppen, gaskoppelingen en dat alles bij een toestel van nog geen 2 maanden oud. Nieuw toestel zou je denken, maar Inventum vond van niet. Toen is BCC voor ons in de bres gesprongen. Na lange discussies mochten we het omruilen tegen hetzelfde toestel . Hier gingen we niet mee akkoord. Weer is BCC in actie gekomen met als eindresultaat dat we ons geld terug konden krijgen of een ander fornuis tegen meerwaarde konden uitkiezen dat dan ook nog eens gratis aangesloten zou worden. Kijk dat noem ik nou klandizie van het hoogste niveau.

Steffi 28-11-2019

Alles ging heel snel en goed. Ik ben erg tevreden. Ik had in de avond besteld, en de ochtend erop was de koffiemachine er al.

Frederika 28-11-2019

Gisteren online koelkast besteld, vandaag rond 10.00 uur bezorgd. Netjes naar de 1e etage gebracht. Superservice. Heel blij hiermee.

piet 28-11-2019

de site is zeer duidelijk en je wordt er fijn en vriendelijk geholpen.
als je het artikel ergens goedkoper ziet dan krijg je het verschil terug.

E 28-11-2019

Bestelling eenvoudig geregeld. Zowel mail als sms over de leveringstijd. Persoonlijk telefoontje hoe laat aanwezig. keurig geleverd en geïnstalleerd. Medewerkers die er ook zin in hadden

Amber 28-11-2019

Personeel is erg vriendelijk en heeft veel kennis. Ze luisteren echt naar je vragen en zoeken het product wat goed bij je past.

Ettekoven 28-11-2019

Dicht bij huis, uitstekende verhouding prijs-kwaliteit en erg goede service. Ook het op de afgesproken tijd thuis bezorgen is prima: je hoeft geen halve dag thuis te wachten.

G.E. Gubitz 28-11-2019

Koop altijd bij deze BCC winkel. Ook dit keer goed geholpen door een professionele medewerker.
Ik heb een stofzuiger van het merk Bosch gekocht. Tot nu toe werkt het apparaat naar tevredenheid.

Matthijs 28-11-2019

Twee dagen geleden heb ik twee laptops gekocht. ACER Aspire 5 a515. Ik wil hier niet de laptops reviewen, daar zijn betere sites voor. Deze review is om mijn mening te geven over BCC, waar ik de laptops gekocht heb. Ik heb er namelijk best wat tijd in gestopt om de beste deal te vinden. Vanwege de combinatie van 'retargetting' en Black Friday ben ik overstelpt met laptop aanbiedingen. Maar is de aangeboden prijs écht een aanbieding? En zijn de echte aanbiedingen wel voor up-to-date apparaten óf zijn het aanbiedingen om de oude voorraad kwijt te raken?
BCC heeft in dit geval een echt goede aanbieding gedaan. En dat is niet de eerste keer. Het is nu mijn preferred elektronicazaak en niet meer die Duitser met de zwart-rode schreeuwadvertenties.

jenny van kessel 28-11-2019

de verkoper(sters)zijn altijd vriendelijk en geven goede adviezen ik ga er graag heen

Hilbert Hoogenberg 28-11-2019

Ik word altijd prima geholpen bij BCC,vandaar dat ik graag in de winkel kom

Peter van Steenveldt 28-11-2019

IK HEB EEN KOFFIEZETAPPARAAT GEKOCHT DE LONGHI 510.55M, DE VERKOPER WAS ZEER DESKUNDIG EN HEEFT MIJ UITSTEKEND ADVIES GEGEVEN. IK KOM HIER ZEKER TERUG WANT MIJN WASDROGER HEEFT HET BEGEVEN. IK HOOP DAN DEZE VERKOPER WEER AAN TE TREFFEN OM MIJ DESKUNDIG TE ADVISEREN. MET VRIENDELIJKE GROET, PETER.

Diny Trinks 28-11-2019

De shop is duidelijk en de aflevering netjes en op tijd. Ook hele vriendelijke mannen.

Maurice 27-11-2019

Ik moest even wachten tot er een verkoper beschikbaar was. De verkoper in kwestie gaf me het gevoel dat hij wist waar hij over sprak. Hij ging goed in op de wensen die ik had en wilde me niet het vel over de neus trekken. Gewoon een mooi gesprek op niveau. Zijn voorspelling over het product is tot op heden ook werkelijkheid geworden.

Pascal 27-11-2019

helemaal in orde. Communicatie omtrent levering ook perfect zoals altijd bij bcc.
Levering in orde echter het aansluiten van de wasdroger is mijn inziens meer dan neerzetten en stekker in steken. Droger is niet waterpas gesteld en ook niet op afvoer aangesloten....
De oude wasdroger is wel mee retour genomen echter klein electro materiaal niet, want dat rammelt zo in de bus....
Dit in tegenstelling tot de tekst op de website van bcc....

Beste Pascal,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Pascal 28-11-2019

Hallo,
Ordernummer betreft 201911-004502298.

Pascal

Tieneke 27-11-2019

Bestelling was in de winkel en zou geleverd worden over 15 dagen. Na 3 weken maar gebeld en toen werd hij de volgende dag geleverd.
Slechte installatie. De bezorger die de wasmachine heeft aangesloten is vergeten de afvoerslang aan te sluiten op de afvoer. Bij de eerste wasbeurt de hele bijkeuken blank. Ook de slang van de vaatwasser was eruit gehaald en niet teruggeplaatst. Slechte zaak.

Beste Tieneke,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat en dat de afvoerslang niet was aangesloten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Robin 27-11-2019

Besteld op de website. Product keurig netjes de volgende dag in huis. Top geregeld.!!

Marcel Gerbrands 27-11-2019

In de vestiging van Delft ben ik bij eeneerdere aankoop prima geholpen. Maar deze onlinebestelling was een misser. Ten eerste door de slepende procedure bij DHL, die mijn pakket pas na een week bezorgde. Halverwege de week zie je dan dat het pakket bij DHL "wacht op toestemming van de verzender"om te bezorgen. Uiteindelijk zou het 27-11 bezorgd worden "tussen 13.11 en 15.11 u" Maar dat werd alsnog 17.29 u... Ten tweede is BCC zelf telefonisch slecht bereikbaar door lange wachttijden. Ook al een week voor Black Friday overigens.
Kortom: ik bestel niet meer online bij winkels die door DHL laten bezorgen.

Beste Marcel,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel op tijd konden leveren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Mirella 27-11-2019

BCC Amsterdam Buitenveldert - heeft ons al eerder goed geholpen, en nu weer. Prima winkel, klantgericht, betrouwbaar! Zelfs een lagere prijs gekregen omdat prijs bij concurrent ook lager was.
Enige verbeterpunt: vermelding dat niet alle nodige kabels in de verpakking zitten zou extra rit naar de accessoires winkel kunnen besparen.

Henny 27-11-2019

Hoe simpel kan het kopen van een waterkoker zijn? Ik bezocht de webshop van BCC, koos de waterkoker die ik wilde, en stapte naar de winkel in Hellevoetsluis. Omdat het apparaat niet op voorraad was, bestelde de medewerker hem direct voor mij via de webshop. De volgende dag is mijn waterkoker al bezorgd. Perfect verpakt, snel geleverd, klasse!

Bontje 27-11-2019

Vandaag heel goed en kundig geholpen bij de aanschaf van een Nespresso apparaat. Ik ben best wel een eigenwijze koper, knap hoe deze meneer met me meedacht, maar geen keuzes opdrong. Hij gaf me eerlijke informatie waardoor ik nu tevreden van een heerlijk kopje Nespresso zit te genieten!

Marieke 27-11-2019

Ik koop al mijn witgoed en andere elektrische apparaten bin BCC.
Ik ga voor klantvriendelijkhed en service. Dat vind ik belangrijk.

Dhr.A.Pols 27-11-2019

Mooie winkel,goed aanbod en goede services.We zijn al vaker geweest voor inkopen en geslaagd, goed personeel .

Joop 27-11-2019

Deskundig personeel, meedenkend personeel, vriendelijk personeel.
En daarnaast een uitstekende service.

Kortom, alles wat ik belangrijk vind.

Steffi 27-11-2019

De levering was snel, de volgende dag had ik mijn koffiezetapparaat in huis. Goede actie met 40€ koffietegoed. Verpakt in een doos met luchtzakjes, waardoor niks beschadigd kon raken. Apparaat zag er perfect uit.

Michel 27-11-2019

Snel en goed geholpen., ondanks de drukte. Binnen 5 min telefoon kunnen aanschaffen!

Andre uit Ede 27-11-2019

Zelfs in de week van Black friday, voor 23.59 besteld, gewoon de volgende dag netjes bezorgd. Helemaal top.

genevieve 27-11-2019

snelle en vlotte service en goed geadviseerd door de medewerker. medewerker had duidelijk kennis van zaken en artikelen waren op voorraad.

Delcielo 27-11-2019

Deze shop had het product dat ik al op het oog net in de aanbieding, en was daarmee de goedkoopste. Product is volgens afspraak geleverd, tot op heden geen mankementen ontdekt. Een account aanmaken bij de shop is optioneel, fijn dat dat niet opgedrongen wordt.

Albert 27-11-2019

goede info en mooie aanbieding. Werd door vriend hier naar toe gestuurd voor tv.
De bestelling is volgens wat BCC zegt dag erna netjes door DHL afgeleverd nette en aardige koerier

Sita 27-11-2019

Super goede informatie en uitleg in de winkel.
Alles netjes kunnen testen en luisteren het gaat om een boxen systeem.
Volgende keer zeker weer BCC

Caroline Geerling 27-11-2019

Ik heb een prachtig Senseo apparaat gekocht bij de BCC in Apeldoorn, waarbij ik goed werd geholpen bij het maken vanijn keuze. Alles werd keurig uitgelegd. Bovendien werd mij ook gewezen op het kado pakket van Senseo bij aankoop ervan. En hoe ik deze in mijn bezit kon krijgen. Daar werd ik vrolijk van!. Bij afrekenen werd bovendien nog eens mijn aankoopbon gelijk per mail verstuurd zodat ik alles gelijk kon doorsturen als ook handig voor mijn administratie. Een ferme hartelijke handdruk bij het weggaan maakt dat ik zeker terug kom naar deze winkel. Zo is het een plezier om te shoppen bij BCC.

Vries 27-11-2019

De verkopers zijn vriendelijk en kundig. De verkopers zijn niet opdringerig om te verkopen.
Ze laten je helemaal vrij en nemen alle tijd voor je.

Niels 27-11-2019

Prima service.

Snelle levering waar collega's als Mediamarkt de drukte niet aan kan levert bcc gewoon zoals beloofd

Wim 27-11-2019

Goede vakkundige verkoper welke mij de juiste adviezen gaf en mij niet probeerde een duurdere aan te smeren voor mijn thuisgebruik wat mij bij andere winkels wel is overkomen.

J. Jacobs 27-11-2019

Overzichtelijke webshop en scherpe prijzen. Levering afgehaald de volgende dag al aanwezig!

Peter 27-11-2019

Uitstekende service. Pakketje in de avond besteld en werd de volgende dag gelijk geleverd. Omdat ik niet thuis kon zijn tussen de middag, had ik aangegeven het pakketje bij de praktijk aan de zijkant van het huis te leveren. Dit is keurig gedaan. Bedankt! Nu kan ik lekker genieten van het geweldige geluid van mijn nieuwe headset. Overigens flink afgeprijsd!

Mika 27-11-2019

Great service, clear instructions, fast installation, easy payment, great product for a good price

Robin 27-11-2019

Mooie e reader gekocht. Goede service. Nog kleine extra korting gekregen. Vriendelijk.