Deze score is berekend op basis van 14860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 01-12-2019

De mooie televisie van de Black Friday aanbieding was donderdagavond helaas niet meer op voorraad in Delft, bezorgen zou pas maandag worden maar door een actie van een van de medewerkers kon ik toch nog vrijdagmiddag de televisie ophalen!

Frank 01-12-2019

Snelle hulp en duidelijke uitleg gekregen en vriendelijk personeel. Deed ook moeite om te kijken of een ander product wat ik moest hebben, ook bestelbaar was bij BCC. Zeker een winkel om aan te raden.

M. Clement 01-12-2019

Laagste prijs garantie wordt keurig waar gemaakt. De vriendelijke en enthousiaste medewerker heeft er voor gezorgd dat wij met een betreft passend product naar huis gingen dan we zelf op het oog hadden.

Evers 01-12-2019

Wij gaan graag naar deze winkel. Erg fijn helpend personeel, genoeg keuze.
Wij gaan altijd erg tevreden weer naar huis. Zelfs de service na afloop is super.
Ga zo door!

Trude 01-12-2019

Prettige winkel. Oogt uitnodigend. Geen vervelende verkooptrucs of gladjanussen die je meteen wat proberen aan te smeren.
Ik heb zelf iemand aangesproken voor meer informatie over het door mij gezochte product.
Ik kreeg echt de indruk dat de eze verkoper serieus luisterde. Gaf rustig antwoord op mijn vragen. Liet zowel goedkopere als duurdere varianten zien met uitleg en voor- en nadelen. Waarbij de duurste niet meteen de beste hoefde te zijn.
Ik had ook het idee dat deze verkoper kennis van zaken had.
Kortom een prettig gesprek en goede adviezen.
Ik zou een volgende keer in deze zaak diezelfde verkoper opzoeken want in hem heb ik alle vertrouwen!!
Bedankt en tot een volgende keer!

Frank 01-12-2019

Goede uitleg over het product wat ik kocht een mash systeem.
Makkelijk te installeren zoals de verkoopster zei.
Erg tevreden.

Stephanie 01-12-2019

Wij hebben gisteren de winkel bezocht. Het was een fijne winkelervaring waarbij we op vriendelijke wijze zijn voorzien van goed advies.

Jacco 01-12-2019

We konden alles goed vinden en vergelijken ,wat ons uiteindelijk tot de juiste beslissing heeft gebracht.
En dan wordt het op nog netje op de aangegeven tijd bezorgd.👍👍👍

Erwin 01-12-2019

Super snelle levering (op zondag!), super goede aanbieding bij BCC (black Friday) en een super goed product ontvangen. Zeer tevreden over de service, prijs, product en levering van BCC!

Emile 01-12-2019

Je wordt vriendelijk benaderd of je geholpen wilt worden. Ik niet, wilde alleen maar kijken. Zag een mijns inziens hele goede aanbieding en werd meteen geholpen toen ik er om vroeg. Alles werd tot in de puntjes geregeld nadat de aankoop een feit werd. Zelfs een ontbrekend kabeltje werd nieuw van de plank gehaald zonder bijkomende kosten. Gezellig, informeel maar met uitstekende service.

Jasmien Hilbrandie 01-12-2019

Ik vind het een super fijne, gemakkelijke shop! Ik zocht een koptelefoon die draadloos was en vond bij deze site de perfecte! Goedkoop en super fijn!
De service is ook heel fijn! Kreeg hem al de dag na de bestelling. Dat is top!

Peter Hendriks 01-12-2019

4,5 jaar geleden van de erfenis van mijn oma een prachtige dikke harman/kardon 877 dolby set gekocht, dit vanwege het geweldige en loepzuivere geluid!! Garantie kreeg je standaard 2 jaar, ik had besloten om de garantie te verlengen met 3 jaar want dit vond ik een fijn idee gezien de reden van de aanschaf.. 1 week geleden heb ik mezelf gemeld in de winkel beneden leeuwen met problemen met de versterker, dvd’s leest hij niet meer en software matige problemen. Productie in originele doos opgestuurd door de winkel en afwachten maar! Binnen enkele dagen ontvingen wij een mail met daarin de trieste mededeling dat onze versterker van harman/kardon niet meer gemaakt kon worden, daaropvolgend direct het tegenvoorstel om naar de winkel te gaan en voor het volledige aankoopbedrag een ander product uit de zelfde product groep te zoeken!! Hoe geweldig is dit!!!
Met pijn in ons hart hebben wij ook de sub en 5x speaker gister ingeleverd, maar na een goede demonstratie door tristan hebben wij de pijn kunnen verzachten met de aanschaf van een geweldige bose soundbar 500 met sub! Ook weer een geweldig geluid en via WiFi verbonden! Het heeft onze pijn omtrent de Harman/kardon goed verzacht en weet zeker dat wij hier net zo blij mee zijn!
Ook op deze producten natuurlijk de garantieverlenging van 3 jaar afgesloten, je weet immers maar nooit zoals je ziet!
Wat een geweldige service in vestiging beneden leeuwen, en wat een snelle en heldere oplossing van de BCC omtrent de garantie en defect! Geen gelul, volledige aankoopbedrag vergoed! Dat is nog eens service hoog in het vaandel hebben staan!!!
Tristan van de winkel lauwen bedankt wederom voor je geweldige demonstratie en hulp!
BCC Nederland bedankt voor de geweldige oplossing en de snelheid van de afhandeling, maar met nadruk het voorstel/oplossing en dit ook voor het volledige aankoopbedrag! HIGH SERVICE in dit geval zeker waargemaakt!!
!!Mijn tip en advies aan iedereen, probeer die laatste euro’s niet te besparen op de garantieverlening, en sluit deze wel af, want zoals je ziet is de BCC dat meer dan waard en lossen ze het eerlijk en snel op!!
BCC Nederland en winkel beneden leeuwen nogmaals dank voor de geweldige en fijne afhandeling!!! Thx & Grt peter!!

M.Punt 01-12-2019

Tijdens de drukte van blackfriday ging de 12 jaar oude wasmachine stuk. Personeel van BCC in Venray heeft on ondanks de drukte ons goed geholpen. Het winkelpersoneel heeft zelfs op zondag ochtend om 08:00 uur zelf de wasmachine gebracht zodat wij weer konden wassen.

Erna 01-12-2019

Wij vinden het prettig dat personeel de tijd voor ons heeft. Ondanks black friday

Sandra 01-12-2019

goede service, advies van familie gekregen om hier te gaan. Levering zoals afgesproken. Fijn dat van te voren duidelijk is in welk tijdvak geleverd wordt

Jeffrey Rijnders 01-12-2019

Geweldig, zo goed verzorgd de levering.
Gekocht Miele wasautomaat wcr770wps.
Bij BCC Middelburg.
2 bezorgers, snel, accuraat, heel vriendelijk, en kennis van zaken!
Ze wisten precies de instelling van de wasautomaat, en werkten uiterst goed met elkaar samen.
Uitpakken, verpakkingsmaterialen, alles opgeruimd.
Oude automaat naar beneden, Miele in de schuur geïnstalleerd, wasdroger van Miele die wij hadden weer er bovenop gezet. En ja we hebben nog een wasautomaat AEG en deze hebben ze op verzoek weer naar boven gebracht, oude Miele weer meegenomen voor de sloop.
Wat een kanjers!!! Uiteraard heb ik deze extra service beloond met een extra €.10.00 in de hand!!
Geweldige shop Middelburg BCC.
geweldige werknemers, en bezorgers!!
Mijn advies: ga met Middelburg BCC in zee!

Marlie Knubben 01-12-2019

Ik heb deze winkel als zeer prettig ervaren. Hele fijne bediening en zeer hulpvaardig. Prachtige winkel.

Jaapie 01-12-2019

Bij BCC een opname apparaatje gekocht. Bij het ene filliaal hadden ze deze niet meer. Dus meneer had gekeken waar ze die nog wel hadden. Uiteindelijk gelijk doorgereden naar filliaal is oostpoort. Hier kon ik deze direct afhalen bij de balie. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Daarom geef ik jullie een 10.

Ruud 01-12-2019

Via bcc.nl heb ik thuis een goede vergelijking kunnen maken van de producten. Zo de keuze gemaakt voor een bepaald apparaat eenmaal in de winkel toch voor een andere gekozen met hulp van het personeel die de voor en nadelen goed uitlegde.

Ots Amrous 01-12-2019

Prima bedrijf BCC , goede en Professionele uitleg , vriendelijke mensen erg behulpzaam nemen er de tijd voor jou , zeer aan te raden.

Mandy Ellenbroek 01-12-2019

Vriendelijk personeel en je wordt altijd snel geholpen. Ze hebben verstand van zaken. We komen al jaren bij de BCC en ze kennen ons inmiddels. Ook als er iets is met een apparaat wordt dit netjes opgelost.

Stef 01-12-2019

in eerste instantie gingen wij ons enkel oriënteren. Echter door de vriendelijke en kundige verkoper hebben wij direct kunnen besluiten.
Fijne overzichtelijke winkel

Bos 01-12-2019

Het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Snelle levering en fijn dat je een mailtje krijgt wanneer het artikel bezorgd wordt met een tijdsbestek van 2 uur. Ook fijn dat je kunt betalen met afterpay.

Smit 01-12-2019

Fijne winkel keus genoeg goed advies. En elders was het goedkoper kreeg het ook voor de goedkopere prijs. Top dus.

Betty 01-12-2019

Buiten dat hij het dichtst in de buurt is, kopen wij er graag, goed advies, geen dingen, die ze niet waar kunnen maken

Sito 01-12-2019

En hele goede service,vriendelijk aardig aan de telefoon bij de klantenservice. Ik kan iedereen bcc aanraden is toppie.

Evert 01-12-2019

Ondanks de drukte (black Friday) goed geholpen en er werd goede en bruikbare info verstrekt m.b.t. het te kopen artikel. De keuzemogelijkheid had wat groter mogen zijn maar ik ben toch geslaagd.

Luke 01-12-2019

Mooie voorraad, fijn geholpen. Na onderzoek op internet gedaan te hebben mijn product toch bij de fysieke winkel gekocht. Mede dankzij de laagste prijs garantie voor de zelfde prijs als online en direct in bezit.

Jan Karbet 01-12-2019

De service van Bcc Zaandam is ontzettend goed. Gisteren merkte ik op dat de wasmachine welke ik twee weken geleden kocht bij Bcc, €60 in prijs was gezakt. Ik vertelde het zonder schroom en toen werd mij het verschil terug gegeven door medewerker Denny. Dit was voor mij de aanleiding om een offerte te laten maken voor een wasdroger. Ik koop zeker deze wasdroger omdat de service van deze Bcc boven gemiddeld is. Bcc Zaandam is voor mij een zaak die ik iedereen aanbeveel vanwege de eerlijkheid en oprechte medewerkers.

Jeroen 01-12-2019

Door een hele goede prijs een soundbar aangeschaft. Ondanks de drukte in december heb ik mijn pakketje gelijk de volgende dag gekregen, een uitstekende levering dus. De bestelling was makkelijk te plaatsen door in te loggen op de website en af te ronden dmv afterpay zodat ik eerst het product kon testen. Al met al zou ik bcc aanraden aan iedere klant!

Marco 01-12-2019

Hulp bij kiezen philips scheerapparaat zeer goed. Voor- en nadelen benoemd per produkt. Zeer klant vriendelijk.

Sylvia 01-12-2019

Fijn keuze assortiment met goede prijs kwaliteit verhoudingen. Ook in de winkel namen ze de tijd en stonden ze netjes te woord. Levering was snel en mogelijk om op verzameladres te laten bezorgen, zodat je op eigen moment pakket kunt ophalen.

Fam de Voogt 01-12-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat dit voor ons een vertrouwde winkel is met goede concurrerende prijzen en snelle levering mogelijk is.

Madeleine 01-12-2019

Goede prijs en ondanks de drukte op het moment hele snelle levering. Zelfs op zondag.

R.Berendsen 01-12-2019

De service was goed binnen 24 uur netjes afgeleverd en oude wasmachine is mee genomen en de monteurs waren heel vriendelijk

Ots Amrous 01-12-2019

Normaal gaan we altijd naar de Mediamarkt , maar door omstandigheden toch terecht gekomen bij BCC deze winkel bevalt ons beter , professionele uitleg en heel vriendelijke mensen die nog de tijd voor je nemen dat sprak me wel aan .
Dus daarom voortaan gaan we altijd naar deze winkel!!.

peter 01-12-2019

Prima keus op de site. Aanvullende info bij de lokale BCC winkel was prima en droeg bij tot de aankoop. Ook hier vakkundig en dienstbare mensen.
De voortgang tot de levering was ok. Op tijd de juiste berichten.

Elly H. 01-12-2019

Snelle levering. Goede informatie over het artikel op de website, ook over de voorraad. Snelle bevestiging van de bestelling en betaling

Mia 01-12-2019

Het artikel was Bij concurrent goedkoper, geen probleem, meteen de prijs aangepast, zonder verkooppraatjes.

Rocky 01-12-2019

BCC heeft een goede levering, omdat het product klopt met wat je besteld hebt en je kan het met de track en trace volgen. Sterker nog, mijn product, combimagnetron van Sharp, goede prijs, letterlijk en figuurlijk SHARP geprijsd, goed ingepakt geleverd, zodat er geen schade ontstaat, snel in huis.
Heel blij met de snelle service, het goede product en als je in de winkel zelf iets koopt, dan wordt je kwalitatief heel goed geholpen. Hiermee wil ik zeggen dat ze een goede uitleg geven over je product dat je (eventueel) wilt kopen. Je merkt dat ze goede cursussen krijgen over de nieuwe producten, zodat ze je goed kunnen adviseren!

P. 01-12-2019

Wireless koptelefoon aangeschaft in de winkel, vriendelijk geholpen door medewerker.
Product was bij expert iets goedkoper, dit was geen enkel probleem en prijs werd direct aangepast.
Verder een overzichtelijke en nette winkel.

wim 01-12-2019

Hele goede service en uitleg van verkoper Sjaak in Sliedrecht
Wij wisten niets over een espressoapparaat en kregen hierover heel goed de uitleg , we zijn er zeker een uur geweest.

petra van munster 01-12-2019

de klantvriendelijkheid goede en snelle service behulpzaam personeel die met mij meedacht wat ik wilde kopen en een goed en duidelijk advies heeft gegeven

A.P.L. Arts 01-12-2019

Bestellen heel eenvoudig, gemaakte afspraken correct nagekomen, bezorgers netjes, vriendelijk en ter zake kundig. Na levering beschadigde TV onmiddellijk nieuwe besteld en 1 dag later weer geleverd. Zeer goede service.

Joop 01-12-2019

Zeer goede ervaring met de advisering en afhandeling van mijn nieuwe Q LED TV.
De medewerkster was uiterst deskundig en behulpzaam. Aflevering ging vlotjes en geheel volgens afspraak. Installatie snel en prima geregeld. Blij met mijn nieuwe Samsung TV.

Peter keularts 01-12-2019

Ik werd zeer vakkundig geholpen de verkoper was eerlijk en de bezorgers snel en vriendelijk echt een top winkel en super snelle levering en service

Marc 01-12-2019

Waarom een 9 en geen 10! Da's voor de laatste bestelling inderdaad een goeie! Een gekocht artikel bij een andere online winkel zag ik 2 weken later ineens daar voor 27,- goedkoper, deze kon ik alleen retour sturen en opnieuw bestellen ipv bijvoorbeeld een digitale waardebon te sturen met het verschil en de moeite besparend. Toch maar retour gestuurd en bij BCC hetzelfde artikel en nog goedkoper zelfs, besteld en nog geen 12 uur later gratis thuisgestuurd gekregen, maar dan 28,- goedkoper. Makkelijker kunnen ze het niet maken, wel goedkoper! Dat is BCC.

Laura 01-12-2019

De winkel is prima, deskundig geholpen, maar als je BCC wilt bellen en dat men dan na een uur nóg niet opneemt, daar zakt mijn broek van af... of mijn panty, haha

Jos van Hoof 01-12-2019

Leuke en snelle behandeling ondanks drukte ,Goede en deskundige voorlichting over het aangekochte product

Jan C 01-12-2019

Geen opdringerig personeel. Denken met de koper mee en nemen de tijd voor je.
Vaak mooie aanbiedingen.