Cisca 01-12-2019

De service is vriendelijk, gastvrij, deskundig en behulpzaam. Op basis van de geboden informatie kan een persoonlijke keuze gemaakt worden.

Cisca 01-12-2019

De service is vriendelijk, behulpzaam en informeert deskundig zodat er een goede persoonlijke keuze gemaakt kan worden.

Ruben 01-12-2019

Super winkel. Ik heb een jbl speaker gekocht en de volgende dag werd hij geleverd. Daarnaast beschik je meteen over een tracé code zodat je je pakket kan volgen. Daar komt bij dat bcc vrijwel de enige elektrowinkel is waarbij je je vvvcadeaukaart kan gebruiken. Ik ben heel tevreden met mijn aankoop bij bcc.

A. Marx 01-12-2019

Wij komen al jaren in deze winkel en hebben veel huishoudelijke apparaten hier gekocht.
Het personeel is altijd vriendelijk en kunnen al je vragen beantwoorden.

Katarzyna 01-12-2019

Zeer vriendelijke service, professioneel. De verkoper legde alles grondig uit. Dankzij de termijnen van de winkel kon ik mijn droom waarmaken. Bedankt bcc .

Pvantuinen 01-12-2019

Ik kies voor al mijn electronica voor BCC
Ze staan altijd voor je klaar en helpen je overal mee. Krijg ik iets niet voor elkaar bel de service dienst van BCC maar zij klaren het wel en evht supersnel.

AdB2001 01-12-2019

Voor oma online een telefoon gekocht met Black Friday. Ondanks de drukte keurig op tijd met goede tracking / info afgeleverd. Je krijgt op maar liefst 3 momenten een mailtje en uiteindelijk 2 uur nauwkeurig de bezorgtijd.
Omdat de sim kaart niet paste daarna naar de fysieke winkel. Netjes en rustig te woord gestaan, ondanks dezelfde drukte. Helaas konden ze me met de sim niet helpen, maar dat was een fysiek probleem. Wat mij betreft goede winkel

Erwin 01-12-2019

Wij hebben een nieuwe tv gekocht, zijn zeer goed geholpen, en zijn zeer blij met onze nieuwe sony bravia tv.
Waarom bij BCC??
Je word hier gewoon veel beter geïnformeerd, dan bv bij de mediamarkt waar meestal studentjes staan die er geen verstand van hebben.

I.Ketman 01-12-2019

Ik koos voor de vestiging BCC op de Bilderdijkstraat in Amsterdam omdat ik daar al jaren naar volle tevredenheid mijn huishoudelijke apparaten en elektronica koop. Het personeel is erg klantgericht, aardig en deskundig . Ook het afleveren van aankopen heeft nooit reden tot klagen gegeven.

Raymond 01-12-2019

Koptelefoon was tijdens black friday goedkoper bij Media Markt. Via de online chat van BCC kon Ik gebruik gemaakt van de laagste prijs garantie. Ging erg soepel, zonder problemen. Top service.

Peter B. 01-12-2019

Ondanks de drukte rond Black Friday keurig de volgende dag na bestelling geleverd. Factuur ontvangen per e-mail na aflevering.

verschuren 30-11-2019

netjes geholpen ze hadden hier de controller die we wilden hebben voor de playstation vrijdag bestelt zaterdag middag al in huis goed hoor.

Gerrit 30-11-2019

Kom al jaren bij BCC en elke keer op een prettige en vakkundige manier van advies voorzien.
Ook weer bij deze aankoop vandaag.

Kitty 30-11-2019

Mooi ingerichte en overzichtelijk vestiging van BCC. Uitgebreide keuze.
De medewerkers nemen de tijd om advies te geven en alle vragen te beantwoorden.
Dit geeft de kracht aan van daadwerkelijk deze winkel bezoeken ten opzichte van online shoppen.
Klant is hier echt koning.

Ron 30-11-2019

Zeer goed geholpen. Bij de concurrent was dit artikel goedkoper maar BCC paste gelijk zijn prijs hierop aan. Zeer vriendelijk te woord gestaan met duidelijke uitleg! Prima gemotiveerd personeel!

Huig Barnhoorn 30-11-2019

Prima geholpen in de BCC winkel Lisse.
daar een Nokia 4.2 gekocht en € 11,- korting gekregen omdat deze bij andere winkels goedkoper was i.v.m black friday.
En ik kon ook nog mijn vvv bon inleveren.
Ook erg makkelijk dat de aankoopbon via mail wordt verstuurd.
Verder vriendelijk en snel geholpen.

Klompie 30-11-2019

Mooie service van BCC, de laagste prijs garantie. Het is alleen jammer dat je hiervoor wel zelf heel veel moeite moet doen. Een Apple kabeltje kost bij de concurrent 9 euro en bij de BCC kost ditzelfde kabeltje 14 euro. Als je hier een opmerking over maakt, dan begint het spel, ook al heb ik hetzelfde kabeltje al meerdere malen voor 9 euro bij BCC heb meegenomen. In plaats van er elke keer een spel van te naken, kun je beter meteen je eigen verkoopprijs aanpassen. Dat geeft wat meer vertrouwen richting je consument. Volgende keer toch maar direct naar de concurrent, dan heb ik geen last van dat getouwtrek...
Officiële reactie van BCC 02-12-2019

Beste Klompie,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er geen goede oplossing is gegeven. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Renate 30-11-2019

We zijn zeer goed geholpen in de winkel.Vriendelijk personeel en kregen ook goede uitleg van het product. We bevelen bcc dan zeker ook aan.

Bart 30-11-2019

Legendarisch!
Hoewel ze een zeer makkelijke website hebben is de service in de winkel vele malen beter. Ik heb met hun expertise toch mooi weer een betere deal weten te scoren!

Henk 30-11-2019

Super goed geholpen in BCC Goes .
Die mensen die er werken hebben verstand van de producten en weten waar ze het over hebben .
Proficiat ga zo door 👍🏻

reuzenrob 30-11-2019

op zoek naar een soundbar zijn we bij BCC terecht gekomen .
waar we na een uur blij met een bose 300 naar huis zijn gegaan .Na hem geïnstalleerd te hebben miste we toch de sub woofer dus de volgende dag maar weer heen , gelukkig was de zelfde verkoper ook aanwezig die ons prima heeft geholpen en na weer wat luister momentjes waren we er achter dat we beter de bose 700 met subwoofer hadden kunnen kopen .Gelukkig mochten we de net aangeschafte 300 weer in de doos terug doen en deze omruilen voor de 700 serie ,dus zijn we nu een super bose 700 soundbar rijker maar wat meer geld armer dan gepland, maar wat ook fijn is dat we fijn geholpen zijn dus ik zeg super bedankt

Tiny 30-11-2019

Komen afspraken na. Doen stapje meer( je wordt gebeld wanneer ze eraan komen) goede prijs. Zeer tevreden over bcc

Jeffrey 30-11-2019

Wij zijn erg tevreden over BCC. De webshop is erg overzichtelijk en we hebben snel ons benodigd product kunnen vinden. De levering vond plaats op de afgesproken datum: twee zeer klantvriendelijke mensen kwamen de bestelling brengen en installeren. Tevens vond de installatie ook snel plaats en wij kregen een korte uitleg over de werking van het product. Al met al zeer tevreden over BCC! Wij zullen in de toekomst vaker bij hen bestellen.

Bibi Lips 30-11-2019

We zijn goed geholpen de juiste keuze te maken mbt scheerapparaat en tondeuse. De verkoopster bracht ons daarna naar de desk van Essent wat ons een mooie korting van 75 euro opleverde.

Marcel van bommel 30-11-2019

Vriendelijk personeel en goede hulp en uitleg en advies bij uitzoeken product

alban 30-11-2019

Ik werd direct geholpen en binnen enkele minuten had ik precies het product wat ik nodig had. Uitstekende service!

Jeroen Straver 30-11-2019

BCC Roosendaal is een fijne nette winkel, makkelijk te bereiken en genoeg parkeerplek voor de deur.
De meeste elektronische aankopen die wij doen komen daar vandaan, de prijsgarantie van BCC wordt kritiekloos toegepast wanneer nodig. laatst nog naar alle tevredenheid een smartphone gekocht en prima geholpen door medewerker Dylan!

Moerkampje 30-11-2019

Goede site, makkelijk betalen en goede prijs. De bestelling werd snel geleverd, sneller dan anderen. Prima in orde allemaal!

Vincent B 30-11-2019

de BCC is een goeie webshop met goeie aanbiedingen, en in de winkel is het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam.

Robbert 30-11-2019

Vriendelijk geholpen in de winkel door iemand met veel verstand van computers/laptops, waardoor de keuze makkelijk werd gemaakt.

Rina Reuvers 30-11-2019

Goede ontvangst en goede service en uitleg. Het artikel was voorradig in de winkel en kon zo mee genomen worden

M.Bours 30-11-2019

Het is een mooie winkel en je wordt er goed geholpen .als je aan de beurt bent nemen ze ook de tijd voor je.we zochten een scheerapparaat.en we zijn goed geïnformeerd .

Ingrid 30-11-2019

Goed advies gekregen over pre's en contra's van het product. Vriendelijk personeel wat de tijd heeft genomen om de producten met ons te vergelijken.

Sanne 30-11-2019

Zelfs tijdens de drukke BlackFriday periode binnen 1 dag in huis! SUPER SERVICE!!
Blij met mijn FitBit Charge 3!

Angelique 30-11-2019

Het is een fijne winkel, medewerkers komen direct naar je toe gelopen. Zien het als je iets zoekt en geven goed en eerlijk advies. Mocht ik voor aparaten ga shoppen, dan altijd bij de BCC.

Freek 30-11-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat deze voor mij heel klantvriendelijk is.
De uitleg van de aangekochte artikelen zijn heel goed te noemen en de verkopers in de winkel nemen alle tijd ervoor. Ook bij vragen op een later tijdstip is het personeel heel behulpzaam en zorgen dat je tevreden de zaak weer verlaat.

lex 30-11-2019

Snel, netjes, makkelijk te bereiken en retourneren geen probleem. Gratis.
Met problemen kan men ook naar de dichtsbijzijnde bcc winkel , om deze op te lossen.

Ernst 30-11-2019

Na een goede en duidelijke uitleg van de Bose 700 ben ik tot kopen over gegaan van het hele pakket . Afspraak gemaakt om het geheel te laten installeren en te plaatsen. Wat niet helemaal zonder horten en stoten ging😬 Maar uiteindelijk Allemaal goed gekomen is. super blij mee😬👍

Klijn 30-11-2019

Uitstekende service, soms kan het zo eenvoudig zijn. Behulpzaam en vriendelijk.

Bram 30-11-2019

Site is prima in orde! En als je daar hebt gezocht en gezien hebt dat het op voorraad is dan wordt je in de winkel snel en vriendelijk geholpen. Achteraf nog een mail met als bijlage de aankoopbon!

Ad Wensink 30-11-2019

Vriendelijk bekwaam behulpzaam personeel, mooie winkel met veel keuze en met 14 dagen prijsgarantie

zeno 30-11-2019

goede uitleg over wat de verschillen zijn tussen bepaalde TV’s, eigenlijk geen verkoop praatje zoals je dat normaal verwacht bij grote winkels maar een eerlijke mening.

keurig geholpen om de spullen naar de auto te brengen, high service zoals het hoort bij de BCC.

Amanda 30-11-2019

Vergeleken met andere websites, had het product dat ik wilde kopen de goedkoopste prijs + een gratis cover. Het bestel proces is verder heel makkelijk en ik had eerdere goede ervaringen met BCC, dus de keuze was snel gemaakt.

Ricardo 30-11-2019

Zeer vriendelijk en deskundig personeel met eerlijk advies. Werd erg snel aangeboden of men wat kon betekenen zonder daarbij opdringerig te zijn, namen juist goed de tijd om alles van het nespresso apparaat uit te leggen en de actie die op dat moment liep. Keurig de prijs een paar euro aangepast aan die van de concurrent.

A.Rejack 30-11-2019

Vriendelijke mensen we zijn goed geholpen ruime keus fijne winkel .
Goede uitleg.

W.Hermens 30-11-2019

Alles zeer vlot geleverd, bracht wasmachine zonder problemen 2 hoog, en snel aangesloten. Hebben in de winkel goede uitleg gehad hoe alles werkt etc. werden vriendelijk te woord gestaan. en door keurig personeel geplaatst .

Danielle 30-11-2019

Wij gaan altijd naar bcc omdat je hier altijd goed geholpen word en vaak ook een eerlijke mening hebben en je niet het duurste aanbieden Als er iets mis is met je product word je ook goed geholpen hier

M. Bakker 30-11-2019

Ik heb een samsung QLED tv gekocht en een soundbar bij de BCC in Den Helder. Zelf wist ik nog niet wat ik precies wilde, maar de verkoper nam gelukkig ruim de tijd en hielp mij goed mee. Nu heb ik iets moois en ik ben ook goed geholpen.

Pollewopke 30-11-2019

Mijn dochter wil voor Sinterklaas graag een Nintendo Switch hebben. Dacht slim te zijn en ben op de extra koopavond op donderdag voor de Blackfriday geweest. Nou ik was niet de enige, super druk dus! Op dat moment dacht ik geen aanrader! Gelukkig stond het Nintendo pakket al klaar in de winkel. Kwestie van inpakken en wegwezen. Al met al stond ik in 15 minuten weer buiten. Zelfs de Just Dance die niet voorradig was werd de volgende dag al thuis bezorgd. Achteraf gezien een geslaagde actie. Nu alleen nog de reactie van mijn dochter afwachten....

Janvd 30-11-2019

BCC was de goedkoopste aanbieder van de Sonos Play:5. Besloten de Sonos in de winkel in Haarlem te kopen en daar zeer vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.