Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard K 02-12-2019

Wij werden bij onze aankoop van een Bose soundbar zeer deskundig en vriendelijk geadviseerd.
Super winkel, ga zeker nog eens terug.

Richard 02-12-2019

Vanuit bcc een goede en snelle service en een snelle levering, het enige wat jammer is is dat DHL het pakket bij de buren in de straat had afgeleverd omdat meneer te beroerd was op 6 trappen op te lopen, ik was thuis, zag hem aankomen, en zie hem vrijwel direct naar de buren beneden lopen, heb hem nog nageroepen maar hij negeerde het gewoon.
Bss treft hierin geen blaam

NOS 02-12-2019

Ik was in de winkel voor een monitor upgrade. De verkoper, een jonge IT student, stond me erg snel te woord en wist mij precies de juiste Monitor aan te bieden, gepaard met goed advies. Ik ben erg blij met mijn aankoop en heb erg veel plezier van het aanbevolen product.

Wat een topper! Kom snel weer terug.

Ivens 02-12-2019

Goede winkel, netjes en goed geholpen door de medewerker. Goed advies gekregen en een goede service.

Rob Leduc 02-12-2019

Waren we al fan van de winkel in Leidschenhage, zijn we dat nu ook van de webwinkel. In de winkel uitgebreid advies en hulp bij uitzoeken. Daarna kregen we het advies om via het web te bestellen dan hoefden we niet met de doos te slepen. En dat werkte perfect ! Duidelijke bestelprocedure en makkelijke betaling. én dan leveren ze volgens afspraak de volgende dag (met Track en trace te volgen) op tijd !

Yvonne van Hoof 02-12-2019

Omdat ik niet mobiel ben, shop ik online, ook bij BCC. En dat gaat heel prima, is heel duidelijk, alle info staat goed bij het product vermeld, ook of het op voorraad is en hoeveel, prima aflevering, via de mail goed geïnformeerd over de status van de bestelling, kortom, niets op aan te merken, prima geregeld!

Monique 02-12-2019

Een ereader en een airfryer gekocht.
Blijft super prettig om in een winkel te kopen, groot assortiment en voor de prijs hoef je niet via internet te kopen!

Heerlijk een winkel waar je nog geadviseerd wordt door een mens in plaats van GOOGLE!!!

Dumonsau 02-12-2019

In Oostburg is het een prima winkel goeie service je moet niet te lang wachten.
Alleen de web is niet geloof waardig.

DDP 02-12-2019

Deze winkel heeft de beste prijzen voor elektronica. Ook het bestellen gaat makkelijk.

Meijerink 02-12-2019

Uitstekende informatie die mij goed heeft geholpen om een de tv uit te kiezen die bij mij past. Ook de laagste prijs garantie kwam mooi uit. Op de actie prijs €100 er nog af

Karin 02-12-2019

Fijne webshop, snelle en goed verpakte levering. Daarnaast heeft BCC een geweldige service en nazorg

GerHas 02-12-2019

Het was ff zoeken naar de doos, maar als nog gevonden en alles was aanwezig in de verpakking zo dat ik alsnog met mijn complete aankoop naar huis kon. geweldig!

Fawad Khan 02-12-2019

The service at BCC Delft was very good, I purchased bose homespeaker 300 on the recommendation of the person at BCC. He was techically aware of the differences between the two products that I needed to choose from.

J. Wanders. 02-12-2019

Prima en snel geholpen door een medewerker. Mijn vraag over een alternatief werd in de winkel via een pc van BCC aan mij duidelijk gemaakt. Ook goed advies gekregen bij de door mij vooraf gemaakte mogelijkheden. Tevreden met mijn aankoop.

Jasper 01-12-2019

We zijn heel goed en vriendelijk begeleid bij de aankoop van mijn nieuwe telefoon bij BCC in s-hertogenbosch. De medewerker hielp goed door alle voors en tegens van verschillende merken en modellen met elkaar te vergelijken zodat ik de juiste telefoon kon kiezen. Het is voor mij uiteindelijk een Samsung A50 geworden. Fijn dat er nog steeds winkels zijn waar je vriendelijk te woord wordt gestaan en de tijd nemen om jou te helpen bij de juiste aankoop. Dankjewel.

Wendy 01-12-2019

Na eerst wat op de site te hebben georiënteerd kwam ik in de winkel. Ik werd gelijk opgevangen en alles werd tot in de puntjes uitgelegd over het product waar mijn interesse naar uit ging. Niets was teveel, super vriendelijk en vooral ook eerlijk over de pluspunten en min punten. Ik heb daardoor besloten het product te kopen. Iedere medewerker waar ik langs kwam gaven mij een zeer welkom gevoel.
Bedankt daarvoor.

Fam. J.A.Dernison 01-12-2019

Mijn ervaringen zijn zeer positief met BCC Goes. Wij worden altijd goed geadviseerd bij de aankopen die wij doen. Het personeel is altijd zeer behulpzaam en sympatiek De service en nazorg
is altijd correct en prettig. Wij zijn zeer tevreden over BCC en het personeel ! Wij kunnen met een gerust hart BCC Goes aanbevelen aan vrienden en bekenden .

Wim en Hetty kieffer 01-12-2019

Deze BBC vestiging in Spijkenisse heeft erg deskundig en vooral vriendelijk personeel.
Wij komen er graag,omdat wij al iets ouder zijn dus soms moeite hebben met de snelle vooruitgang van de techniek over de Computers e/d.
Maar alles wordt duidelijk en met alle geduld uitgelegd ,zodat wij zeer doordacht en begrijpelijk onze aankopen kunnen doen .En te weten dat wij altijd een voordelige prijs betalen!

HT 01-12-2019

Na een eerdere negatieve review op 21-11-2019 reageerde BCC op 22-11 opeens wel via dit kanaal met een belofte. Dat was blijkbaar een marketing handeling want ook de toen gedane belofte kwam men niet na: er is nog steeds geen contact met mij opgenomen naar aanleiding van mijn klachten aangaande ordernummer 4573490 . Ook de via hun website verstuurde mails blijven onbeantwoord.
Een koude douche is nog te warm.....mag een stortbui ijsregen zijn.

Peer 01-12-2019

Ik ben er geholpen door een vriendelijke vakkundige man die ook al was het er druk de tijd nam om mij goed te adviseren

Hans 01-12-2019

De mooie televisie van de Black Friday aanbieding was donderdagavond helaas niet meer op voorraad in Delft, bezorgen zou pas maandag worden maar door een actie van een van de medewerkers kon ik toch nog vrijdagmiddag de televisie ophalen!

Frank 01-12-2019

Snelle hulp en duidelijke uitleg gekregen en vriendelijk personeel. Deed ook moeite om te kijken of een ander product wat ik moest hebben, ook bestelbaar was bij BCC. Zeker een winkel om aan te raden.

M. Clement 01-12-2019

Laagste prijs garantie wordt keurig waar gemaakt. De vriendelijke en enthousiaste medewerker heeft er voor gezorgd dat wij met een betreft passend product naar huis gingen dan we zelf op het oog hadden.

Evers 01-12-2019

Wij gaan graag naar deze winkel. Erg fijn helpend personeel, genoeg keuze.
Wij gaan altijd erg tevreden weer naar huis. Zelfs de service na afloop is super.
Ga zo door!

Trude 01-12-2019

Prettige winkel. Oogt uitnodigend. Geen vervelende verkooptrucs of gladjanussen die je meteen wat proberen aan te smeren.
Ik heb zelf iemand aangesproken voor meer informatie over het door mij gezochte product.
Ik kreeg echt de indruk dat de eze verkoper serieus luisterde. Gaf rustig antwoord op mijn vragen. Liet zowel goedkopere als duurdere varianten zien met uitleg en voor- en nadelen. Waarbij de duurste niet meteen de beste hoefde te zijn.
Ik had ook het idee dat deze verkoper kennis van zaken had.
Kortom een prettig gesprek en goede adviezen.
Ik zou een volgende keer in deze zaak diezelfde verkoper opzoeken want in hem heb ik alle vertrouwen!!
Bedankt en tot een volgende keer!

Frank 01-12-2019

Goede uitleg over het product wat ik kocht een mash systeem.
Makkelijk te installeren zoals de verkoopster zei.
Erg tevreden.

Stephanie 01-12-2019

Wij hebben gisteren de winkel bezocht. Het was een fijne winkelervaring waarbij we op vriendelijke wijze zijn voorzien van goed advies.

Jacco 01-12-2019

We konden alles goed vinden en vergelijken ,wat ons uiteindelijk tot de juiste beslissing heeft gebracht.
En dan wordt het op nog netje op de aangegeven tijd bezorgd.👍👍👍

Erwin 01-12-2019

Super snelle levering (op zondag!), super goede aanbieding bij BCC (black Friday) en een super goed product ontvangen. Zeer tevreden over de service, prijs, product en levering van BCC!

Emile 01-12-2019

Je wordt vriendelijk benaderd of je geholpen wilt worden. Ik niet, wilde alleen maar kijken. Zag een mijns inziens hele goede aanbieding en werd meteen geholpen toen ik er om vroeg. Alles werd tot in de puntjes geregeld nadat de aankoop een feit werd. Zelfs een ontbrekend kabeltje werd nieuw van de plank gehaald zonder bijkomende kosten. Gezellig, informeel maar met uitstekende service.

Jasmien Hilbrandie 01-12-2019

Ik vind het een super fijne, gemakkelijke shop! Ik zocht een koptelefoon die draadloos was en vond bij deze site de perfecte! Goedkoop en super fijn!
De service is ook heel fijn! Kreeg hem al de dag na de bestelling. Dat is top!

Peter Hendriks 01-12-2019

4,5 jaar geleden van de erfenis van mijn oma een prachtige dikke harman/kardon 877 dolby set gekocht, dit vanwege het geweldige en loepzuivere geluid!! Garantie kreeg je standaard 2 jaar, ik had besloten om de garantie te verlengen met 3 jaar want dit vond ik een fijn idee gezien de reden van de aanschaf.. 1 week geleden heb ik mezelf gemeld in de winkel beneden leeuwen met problemen met de versterker, dvd’s leest hij niet meer en software matige problemen. Productie in originele doos opgestuurd door de winkel en afwachten maar! Binnen enkele dagen ontvingen wij een mail met daarin de trieste mededeling dat onze versterker van harman/kardon niet meer gemaakt kon worden, daaropvolgend direct het tegenvoorstel om naar de winkel te gaan en voor het volledige aankoopbedrag een ander product uit de zelfde product groep te zoeken!! Hoe geweldig is dit!!!
Met pijn in ons hart hebben wij ook de sub en 5x speaker gister ingeleverd, maar na een goede demonstratie door tristan hebben wij de pijn kunnen verzachten met de aanschaf van een geweldige bose soundbar 500 met sub! Ook weer een geweldig geluid en via WiFi verbonden! Het heeft onze pijn omtrent de Harman/kardon goed verzacht en weet zeker dat wij hier net zo blij mee zijn!
Ook op deze producten natuurlijk de garantieverlenging van 3 jaar afgesloten, je weet immers maar nooit zoals je ziet!
Wat een geweldige service in vestiging beneden leeuwen, en wat een snelle en heldere oplossing van de BCC omtrent de garantie en defect! Geen gelul, volledige aankoopbedrag vergoed! Dat is nog eens service hoog in het vaandel hebben staan!!!
Tristan van de winkel lauwen bedankt wederom voor je geweldige demonstratie en hulp!
BCC Nederland bedankt voor de geweldige oplossing en de snelheid van de afhandeling, maar met nadruk het voorstel/oplossing en dit ook voor het volledige aankoopbedrag! HIGH SERVICE in dit geval zeker waargemaakt!!
!!Mijn tip en advies aan iedereen, probeer die laatste euro’s niet te besparen op de garantieverlening, en sluit deze wel af, want zoals je ziet is de BCC dat meer dan waard en lossen ze het eerlijk en snel op!!
BCC Nederland en winkel beneden leeuwen nogmaals dank voor de geweldige en fijne afhandeling!!! Thx & Grt peter!!

M.Punt 01-12-2019

Tijdens de drukte van blackfriday ging de 12 jaar oude wasmachine stuk. Personeel van BCC in Venray heeft on ondanks de drukte ons goed geholpen. Het winkelpersoneel heeft zelfs op zondag ochtend om 08:00 uur zelf de wasmachine gebracht zodat wij weer konden wassen.

Erna 01-12-2019

Wij vinden het prettig dat personeel de tijd voor ons heeft. Ondanks black friday

Sandra 01-12-2019

goede service, advies van familie gekregen om hier te gaan. Levering zoals afgesproken. Fijn dat van te voren duidelijk is in welk tijdvak geleverd wordt

Jeffrey Rijnders 01-12-2019

Geweldig, zo goed verzorgd de levering.
Gekocht Miele wasautomaat wcr770wps.
Bij BCC Middelburg.
2 bezorgers, snel, accuraat, heel vriendelijk, en kennis van zaken!
Ze wisten precies de instelling van de wasautomaat, en werkten uiterst goed met elkaar samen.
Uitpakken, verpakkingsmaterialen, alles opgeruimd.
Oude automaat naar beneden, Miele in de schuur geïnstalleerd, wasdroger van Miele die wij hadden weer er bovenop gezet. En ja we hebben nog een wasautomaat AEG en deze hebben ze op verzoek weer naar boven gebracht, oude Miele weer meegenomen voor de sloop.
Wat een kanjers!!! Uiteraard heb ik deze extra service beloond met een extra €.10.00 in de hand!!
Geweldige shop Middelburg BCC.
geweldige werknemers, en bezorgers!!
Mijn advies: ga met Middelburg BCC in zee!

Marlie Knubben 01-12-2019

Ik heb deze winkel als zeer prettig ervaren. Hele fijne bediening en zeer hulpvaardig. Prachtige winkel.

Jaapie 01-12-2019

Bij BCC een opname apparaatje gekocht. Bij het ene filliaal hadden ze deze niet meer. Dus meneer had gekeken waar ze die nog wel hadden. Uiteindelijk gelijk doorgereden naar filliaal is oostpoort. Hier kon ik deze direct afhalen bij de balie. Vriendelijk en behulpzaam personeel! Daarom geef ik jullie een 10.

Ruud 01-12-2019

Via bcc.nl heb ik thuis een goede vergelijking kunnen maken van de producten. Zo de keuze gemaakt voor een bepaald apparaat eenmaal in de winkel toch voor een andere gekozen met hulp van het personeel die de voor en nadelen goed uitlegde.

Ots Amrous 01-12-2019

Prima bedrijf BCC , goede en Professionele uitleg , vriendelijke mensen erg behulpzaam nemen er de tijd voor jou , zeer aan te raden.

Mandy Ellenbroek 01-12-2019

Vriendelijk personeel en je wordt altijd snel geholpen. Ze hebben verstand van zaken. We komen al jaren bij de BCC en ze kennen ons inmiddels. Ook als er iets is met een apparaat wordt dit netjes opgelost.

Stef 01-12-2019

in eerste instantie gingen wij ons enkel oriënteren. Echter door de vriendelijke en kundige verkoper hebben wij direct kunnen besluiten.
Fijne overzichtelijke winkel

Bos 01-12-2019

Het is eenvoudig om een bestelling te plaatsen. Snelle levering en fijn dat je een mailtje krijgt wanneer het artikel bezorgd wordt met een tijdsbestek van 2 uur. Ook fijn dat je kunt betalen met afterpay.

Smit 01-12-2019

Fijne winkel keus genoeg goed advies. En elders was het goedkoper kreeg het ook voor de goedkopere prijs. Top dus.

Betty 01-12-2019

Buiten dat hij het dichtst in de buurt is, kopen wij er graag, goed advies, geen dingen, die ze niet waar kunnen maken

Sito 01-12-2019

En hele goede service,vriendelijk aardig aan de telefoon bij de klantenservice. Ik kan iedereen bcc aanraden is toppie.

Evert 01-12-2019

Ondanks de drukte (black Friday) goed geholpen en er werd goede en bruikbare info verstrekt m.b.t. het te kopen artikel. De keuzemogelijkheid had wat groter mogen zijn maar ik ben toch geslaagd.

Luke 01-12-2019

Mooie voorraad, fijn geholpen. Na onderzoek op internet gedaan te hebben mijn product toch bij de fysieke winkel gekocht. Mede dankzij de laagste prijs garantie voor de zelfde prijs als online en direct in bezit.

Jan Karbet 01-12-2019

De service van Bcc Zaandam is ontzettend goed. Gisteren merkte ik op dat de wasmachine welke ik twee weken geleden kocht bij Bcc, €60 in prijs was gezakt. Ik vertelde het zonder schroom en toen werd mij het verschil terug gegeven door medewerker Denny. Dit was voor mij de aanleiding om een offerte te laten maken voor een wasdroger. Ik koop zeker deze wasdroger omdat de service van deze Bcc boven gemiddeld is. Bcc Zaandam is voor mij een zaak die ik iedereen aanbeveel vanwege de eerlijkheid en oprechte medewerkers.

Jeroen 01-12-2019

Door een hele goede prijs een soundbar aangeschaft. Ondanks de drukte in december heb ik mijn pakketje gelijk de volgende dag gekregen, een uitstekende levering dus. De bestelling was makkelijk te plaatsen door in te loggen op de website en af te ronden dmv afterpay zodat ik eerst het product kon testen. Al met al zou ik bcc aanraden aan iedere klant!