James 07-12-2019

Bestelling volgens afspraak afgeleverd en hierbij ben ik goed op de hoogte gehouden via de mail over elke stap in het proces.

Prima service!

Helga 06-12-2019

Prima winkel, voldoende keus en deskundige uitleg
Blij dat BCC zich bij ons in de buurt bevindt.

Zeer tevreden klant 06-12-2019

Altijd vriendelijk en kundig personeel. Juist advies en nette prijs. Er word goed naar de klant geluisterd en meegedacht naar de juiste oplossing die ik zocht voor mijn internet WiFi probleem.

Kleine tv 06-12-2019

Snel besteld en geleverd een kleine tv. Netjes en goed verzorgd bij de levering.
Alles duidelijk en ook per mail goed geinformeerd.

Jma 06-12-2019

De medewerkers nemen de tijd om alles rustig te laten zien en uitleg te geven.

Tiessen 06-12-2019

zeer gebruiksvriendelijke webwinkel en winkel natuurlijk vriendelijk verkopers en verkoopsters ga zo door tot de volgende keer

Sam 06-12-2019

Goede service, ze komen de afspraken na ( laagste prijs garantie ), bij reparaties duurt het maximaal 1 week en als product niet in de winkel voorradig is dan krijg je het de volgende dag via de post. Keep it up!

tevreden zakelijke klant 06-12-2019

Gewoon een fijne winkel waar je binnen kunt lopen en hulp krijgt met het kiezen van voor jou de beste keuze. Het gekozen artikel werd netjes bij ons op kantoor bezorgd.

Hans Koster 06-12-2019

Al diverse keren producten gekocht bij BCC. Altijd een goede begeleiding en duidelijke uitleg. Ook al vraag je 5 keer hetzelfde. Voor mij de beste winkel voor elektronica.

Natasja 06-12-2019

Ben goed geholpen door de medewerker. Vertelde mij precies wat ik wel en niet nodig had. Hij drong niets aan. Ook geen duurder product. Verkoper had alle tijd voor mij. Een min puntje dat in mijn prijsklasse niet veel leus was.

Melvyn 06-12-2019

Kreeg de ruimte me te orienteren en op moment hulp nodig was direct ontvangen. Product op voorraad daar waar Media markt aangeeft voorraad te hebben maar deze er niet is als je de winkel bezoekt.

Prima service ontvangen bij BCC.

Ineke 06-12-2019

Ik heb voor deze winkel veel respect. Daar waar andere winkels,(in dit geval ging het om een mobiele telefoon)je meteen een peperdure tablet of I-phone willen aansmeren, heeft BCC nog genoeg "simpele" toestellen die perfect voldoen aan mijn wensen en behoeftes. Ook de uitleg was perfect, ik werd met respect behandeld: een 10 met een griffel voor BCC Venray :)

jead 06-12-2019

Ben regelmatig bij BCC in Veghel. Je wordt niet lastig gevallen door personeel. Ze laten wel merken dat ze je gezien hebben en zo hoort het ook. Heb je vragen, ze staan onmiddellijk klaar( Tenzij ze bezig zijn met een andere klant, dan wachten we even). Niks dan lof

Wim 06-12-2019

Goede service, veel aandacht voor de wensen van de koper.
Veel aand@cht ook voor bijartikelen.

Marielle 06-12-2019

Winkel was niet zo schreeuwerig als Mediamarkt. Daar kan ik niet meer tegen. Daar was ik slecht geholpen. Nieuwe poging in Hoorn bij BCC. Veel rustigere uitstraling en ruim opgezet. Zeer goed geholpen door de verkoper B., die een kopje koffie aanbood en met aandacht bezig was, tegelijk ook zag dat anderen klanten even geholpen moesten worden en dat handig deed. Een verademing.

DH 06-12-2019

prima klantvriendelijke winkel!
en ze houden zich aan gemaakte afspraken kwa levering en de 14dagen laagste prijs garanties.

JCW 06-12-2019

Bij mijn eerste vaatwasser die ik bij de BCC kocht heb ik een goed service gehad dus was de keuze snel gemaakt toen die het niet meer deed! Donderdag bestelt en Vrijdag tussen de middag bezorgt! Super snel!

Stendert Peet 06-12-2019

Artikel was gedeeltelijk niet op voorraad ivm. de mega drukte van black friday en cyber monday ...
Na drie dagen was het alweer op voorraad en kreeg het voor de afgeprijsde prijs van black friday mee.
Maand geleden ook al zo correct behandeld met een ander probleem......
Ga zo door met jullie vriendelijle en vlotte service.
Bedankt BCC Hilversum.
Mvg . Stendert Peet

Ave 06-12-2019

Personeel / verkopers staan klanten goed te woord en zijn duidelijk over de info van elke product wat zij verkopen.
Prijs / kwaliteitsverhouding is prima daar er goede service wordt verleend naar de klant toe.
Verder is winkel goed bereikbaar welke gelegen aan de Heerlenstraat in Arnhem (Woonboulevard).

Roland 06-12-2019

Duidelijke omschrijving en zeer goede informatie over levering.
Levering conform afspraak en zeer tevreden over product.
Aanbeveling voor anderen.

Dragonking 06-12-2019

Snelle levering, spullen op voorraad, kopen ...aansluiten...en werken. Perfect om zo te kunnen werken 👍

Jet 06-12-2019

Ik werd zeer vriendelijk geholpen door xxx in sliedrecht. Hij heeft een heel groot pakket ingepakt. Geen moeite was teveel voor deze man. Daarna heeft hij het grote pakket in mijn auto gelegd. Super zeg!!!!

nhuzemeier 06-12-2019

Prettige, ruim opgezette winkel met een ruim assortiment. Vlot en deskundig personeel en een goede service! Het is voor mij niet de dichtstbijzijnde vestiging in de buurt maar voor mij de te rijden afstand meer dan waard!

T van Egmond 06-12-2019

Gemakkelijk bereikbaar. Aardige en creatieve verkoper. Goedkoop parkeren als extra bonus!

Jos van Loon 06-12-2019

Bij BCC worden wij altijd goed geholpen en zijn de verkopers niets teveel om het beste te bieden op een gezellige manier zonder te willen doordrukken van een product

John van der Zwaan 06-12-2019

Gewoon prima service, vriendelijk personeel en goede voorlichting over de artikelen cq artikel dat je wil kopen, na aankoop prima afhandeling en plaastsing cq inbouw van het aangekochte artikel met goede uitleg.

Angie 06-12-2019

Online een Iphone besteld in het begin van de drukke decembermaand. Had dus verwacht dat ze dus niet de beloofde levertijd zouden halen, maar dat was niet het geval en Iphone werd keurig op tijd geleverd.

Patrick 06-12-2019

Snelle levering, goede communicatie over levertijd, geen gedoe bij betaling, producten goed te vinden

Daff 06-12-2019

Goede medewerkers die leuk en met een grap mij een iPad hebben verkocht.
Niet opdringerig dat is fijn.

S.Brinkert 06-12-2019

Prima service, goede uitleg over de artikelen waar ik voor kwam, en uiteindelijk een goede keuze kunnen maken

Toon 06-12-2019

Deskundig advies, Vriendelijk, Adequaat en snel, Wendbaar.
De verkoper was erg deskundig. Dat is grote verschil met online, en winkels als mediamarkt...

cor baas 06-12-2019

bcc is een hele goede winkel,omdat de service en uitleg goed is.site is gemakkelijk om te zoeken naar artikelen.de levering was heel goed geregeld.

ruuddb 06-12-2019

Goede voorlichting,ruime keuze en redelijke prijzen.Kom hier al jaren
Service goed.

B.Kok 06-12-2019

Ik heb een laptop gekocht bij BCC omdat Windows 7 niet meer ondersteund wordt vanaf januari 2020. Ik wilde hem installeren maar er werd om een wachtwoord gevraagd, dat vond ik vreemd. Terug naar de winkel en gevraagd hoe dit kon! Er werd aan mij uitgelegd dat het een demo was en even n de winkel gestaan had, tja, zij waren vergeten om hem te resetten dus moest alles opnieuw geïnstalleerd worden, Het wachten werd beloond met een kopje koffie en ik vroeg ter compensatie een draadloze muis en heb deze ook gekregen!

Annemarie 06-12-2019

Prima winkel. Persoonlijke benadering en goed advies. Bedrijfsleider BCC Venray denkt mee met de klant en is ook nog een innemende persoonlijkheid met een goed gevoel voor humor.

Remco 06-12-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat punt 1 ik kon daar mijn freebees van BP bezinepomp inleveren, 2 de chat die ik er voor heb gehad, waardoor mijn aankoop alleen maar meer overtuiging gaf. 3 het is een super fijn toetsenbord en heb hem nu nog maar even in gebruik.

ae.wol 06-12-2019

uit stekend goed te over zien en vriendelijk bezorgers en goed in gepakt van het product ben er blij mee

Theo E 06-12-2019

Wat een perfectie, in de winkel voortreffelijk en eerlijk advies niet de duurste maar in onze prijsklasse de beste. Dan de bezorging: tijdig bericht in welk dagdeel de automaat komt, nog telefoontje wij komen eraan. Het plaatsen ging zorgvuldig en snel door uiterst correct personeel. BCC wat goed, volhouden.

Lindsay 06-12-2019

Ik ben tevreden over de BCC, ik word vrijwel altijd meteen geholpen. Ik ben altijd op zoek naar een eerlijk antwoord en naar producten die bij mij als persoon of huishouden passen, ook daarin krijg ik dan een gemeend en oprecht advies wat erg prettig is omdat ik zo toch altijd een juiste en weloverwogen keuzen kan maken die past bij mijn wensen.

Patrick en Rianne 06-12-2019

Wij zijn zeer tevreden over het advies en de service (ook na aankoop) die xxxx van BCC filiaal Spijkenisse aan ons heeft gegeven. Hij heeft ons goed begeleid om de juiste keuze te maken. Ga zo door!

hager 06-12-2019

gisteren besteld bij BCC aangezien uit mijn zoektocht als goedkoopste uit de bus kwamen. Vandaag het product al in de bus en vooraf heel netjes een mailtje van de postbezorger wanneer er geleverd werd. Zeer tevreden!

Priscilla 06-12-2019

Altijd als je bij BCC komt, zijn ze klantvriendelijk en denken ze met je mee. Ik heb meerdere apparaten bij BCC gekocht en ben altijd goed geholpen. Het aankoop proces is snel. Je kunt zelf kiezen welke dag het beste voor jou uitkomt en krijg dezelfde dag een email en sms over hoe laat ze ongeveer bij jou zullen zijn. Alles op dan op die dag op de goede plaats gezet en netjes aangesloten zonder problemen.

Chandni Gupta 06-12-2019

Best and reliable shop for all electronics items.
Everyone in the shop are very friendly patient and help you in selecting the item that best suits for your needs.
The prices are very reasonable.
Perfect shop for all your household equipments.

Theo Brammeijer 06-12-2019

Dichts bij! Goede ervaring met BCC. De verkoper Levien heeft tijd om het aan te schaffen product goed uit te leggen. Hij laat je de vrije keus en biedt vergelijkingsmateriaal aan. Hij is eerlijk. Geeft bijvoorbeeld aan dat een hedendaagse TV tussen de 7 en 10 jaar mee gaat. Kijk now we talking. Tot slot brengt hij de TV naar je auto. Chappo!!

Rita 06-12-2019

Wij komen al jaren voor diverse artikelen bij BCC in Amersfoort. Altijd zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ons geen andere zaak, BCC is de beste!

Wies 06-12-2019

Ik ben naar de winkel gegaan omdat ik het artikel meteen kon meenemen en gebruiken.
Heb mij eerst op de side laten inlezen, en de verkoper xxxx heeft mij toen heel vriendelijk geholpen.

Yvonne 06-12-2019

Deze shop gekozen omdat zij de enige waren die betreffende wasmachine konden leveren. De wasmachine makkelijk besteld via de webshop en ook fijn dat je ervoor kan kiezen om bij lever te betalen. De levering was super binnen de aangegeven tijdsindicatie en de bezorgers waren zo vriendelijk om gelijk de droger op de wasmachine te plaatsen.

Alida 06-12-2019

Echt heel goed en snel bezorgd, goede prijs en heel netjes verpakt. Alles prima!

Hans Willem 06-12-2019

De DECT telefoon van mijn moeder was kapot. Zij had een nieuwe nodig. Aangezien er een vestiging van de BCC bij haar in de buurt is hebben wij gekozen voor levering via de BCC.
Zeker een goede keuze.
Telefoon besteld op 29 november 2019 voor mijn moeder. Ik had per ongeluk zelf een datum ingevoerd op 9 december in plaats van 2 december. Dom dom dom. Mijn fout, maar BCC was zo flexibel en servicegericht om dat gelijk op te lossen en die woensdag de 4e te leveren. Perfecte oplossing.
Een 10 geef ik niet, service kan altijd beter. Zo kon de klantenservice via de whatsapp sneller reageren en de maandag de 2e dit nog op de post doen zodat het dinsdag nog geleverd kon worden. Maar dat is muggensiften.
Maar al met al zeer goed opgelost en snel mijn fout verholpen. Complimenten. MIjn moeder is er erg blij mee.

Charlotte 06-12-2019

Fijne winkel, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel en geweldige bezorgers.