Familie De Haan 04-12-2019

oven en vaatwasser gekocht, inmeetafspraak gemaakt, beide apparaten zijn FOUT ingemeten, waardoor ik in de nieuw gekochte vaatwasser moest annuleren, omdat hij niet zou passen, mijn oude vaatwasser had ik verkocht, dat moest ik ook terugdraaien, toen bleek bij aflevering dat de vaatwasser toch had gepast, die werd alsnog geïnstalleerd; de vaatwasser had vanaf dag 1 een storing, deze werd uiteindelijk omgewisseld, hierbij liet een van de bcc installateurs mijn grote keukenla op de tegelvloer vallen, die nu krom is en niet meer goed sluit. De nonchalante reactie hierop "dat komt wel goed" blijkt ook niet te kloppen, we zijn 1 week verder en ik heb helemaal niets van BCC gehoord. Ik kan zelf nu alles gaan regelen, om een la te vervangen in een keuken van 5 jaar oud, en maar hopen dat dit nog na te leveren is. Ik heb BCC een mail gestuurd, al 2 gebeld met customer care, maar ik hoor nog steeds niks.
Officiële reactie van BCC 06-12-2019

Beste familie de Haan,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat het meerdere malen is misgegaan met het inmeten en aansluiten van de vaatwasser. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Familie De Haan 06-12-2019

ik heb verschillende ordernummers in dit hele traject: 005280180; 005280229; 004749379; 004750038; CRM0107096; CRM0262904; CRM0245844 t/m 49

Familie De Haan 20-12-2019

op 9 december heb ik onder werktijd een gemiste oproep van BCC ontvangen, waarbij de voicemail werd ingesproken, ik zou nog teruggebeld worden. tussen 9 december en heden, 20 december, heb ik niets meer vernomen. zelf kan ik ook niet terugbellen, ik heb geen naam of telefoonnummer. en zo gaat de slechte service na alle problemen maar door..

Grassère 04-12-2019

Uitgebreid assortiment in deze winkel. Overzichtelijke inrichting. Vriendelijk behulpzaam personeel. Nemen de tijd voor al je vragen.
Zoeken mee naar het juiste product passende bij jou wensen.
Ik ben nog altijd goed geholpen bij BCC.

Ad Mulders 04-12-2019

Door problemen met Whirlpool omtrent een afgekeurde wasmachine tenslotte maar naar BCC Bergen op Zoom gegaan. Hier werd goed naar ons geluisterd en alles met Whirlpool geregeld via de telefoon waar wij bij aanwezig waren. Eind van het liedje is dat binnen een paar dagen de benodigde afmelding door Whirlpool van de oude wasmachine binnen was bij BCC en de nieuwe machine door personeel volledig werd aangesloten en ook nog met duidelijke uitleg over de werking van het apparaat. Wij mogen rustig stellen dat BCC Bergen op Zoom een 10 verdiend en een leer voor alle kopers, als je een mankement aan iets hebt ga dan gelijk naar de winkel. Daar wordt naar je geluisterd!!!!

Marijke Noordeloos Kranenburg 04-12-2019

Ik heb onze tv in een fysieke winkel gekocht. Oude Haagweg den haag. Prima service, prima advies, deskundig en vriendelijk personeel. Ook gaven zij mij het vertrouwen dat wat er ook is dat we er dan wel uit komen. Dat mis ik helaas bij andere winkels. BCC is altijd top! Ik raad iedereen aan om bij een grote aankoop naar een fysieke winkel te gaan, je kan alles mooi zien, vragen en eventuele twijfelingen laten weg nemen of laten bevestigen, want zo eerlijk zijn ze bij BCC.

Ruud 04-12-2019

Keurig en snel geholpen juiste product goed ge advise Erde en zeer klant vriendelijk Top

Hans Saalbrink 04-12-2019

Ik heb bij BCC inhoudelijk goed advies gekregen, hetgeen geleid heeft tot een in mijn budget passende verantwoorde aankoop.
De verkoper heeft mij een uitvoerige vergelijking tussen de verschillende modellen ipads laten zien die tot deze keuze hebben geleid.
Dit alles in een aantrekkelijke omgeving met deskundige medewerkers, Ik heb er met plezier gewinkeld.

Mieke Sturkenboom 04-12-2019

Zeer vriendelijk en kundig personeel.Mochten in ander apparaat onze dvd uitproberen, apparaat dat we wilden was niet voorradig. Ze hebben hem voor ons besteld en na 2 dagen kregen we keurig bericht dat we hem konden ophalen. Heerlijk zo'n snelle levering.

Annemieke 04-12-2019

Ondanks de drukte ivm black Friday en sint is mijn bestelling de dag nadat ik bestelde geleverd! Erg tevreden met de klantvriendelijkheid en snelheid waarmee mijn bestelling is afgerond! En ook erg blij met de super goede aanbieding van BCC. Ik heb eindelijk mijn lang gewenste tablet!!

Miriam 04-12-2019

Het was lekker rustig in de winkel. Ik werd nadat ik aangaf dat ik hulp nodig had, vrijwel direct kundig en vriendelijk geholpen. En stapte na 10 minuten met mijn aankoop tevreden de deur uit.

A,Mulder 04-12-2019

Prettige bediening. Toen wij met de boodschap kwamen dat we de telefoon elders voor €30,= goedkoper hadden gezien, werd gelijk positief gereageerd en mochten we het betreffende toestel voor dezelfde prijs meenemen!!!!

Mandy 04-12-2019

Misschien had ik gewoon mazzel maar ik denk toch van niet.. Ik ben heel goed geholpen door de dame op de witgoed afdeling. Ze was eerlijk en goed geïnformeerd en gezellig grappig. Ik heb echt lol gehad, terwijl het eigenlijk niet zo lollig was dat mijn droger ermee opgehouden was.
Ook het afleveren plaatsen ging vlot goed en vriendelijk.
Top!

Mascha 04-12-2019

Gisteren was ik in de BCC winkel van Almere Buiten. Ik had een spreekbox van Google gekocht. Deze had ik de Media Markt gekocht, maar de BCC was een stuk dichterbij dus besloot ik naar hun te gaan. Ik kreeg het apparaat niet werkend en vroeg om hulp aangezien hun dit apparaat ook verkopen en blijkbaar ook nog een een stuk duurder namelijk 89 euro ipv de 64 euro die ik er voor betaald had. Ik had in overweging genomen om er nog meer handige onderdelen bij te kopen maar voordat dat aan de orde kwam wilde de verkoopster mij niet helpen omdat ik aangaf dat ik dit produkt niet bij hun had gekocht. Het werd nog erger toen ze weg liep en naar me schreeuwde dat ik maar naar de Media Markt moest gaan. Bovendien liet ze me niet uitspreken al in het begin van het gesprek. Ik was helemaal verbouwereerd. Wat onprofessioneel en onbeschoft werd ik behandeld. Een collega van haar zag het gebeuren en vroeg aan mij wat er aan de hand was. Deze vrouw was wel vriendelijk en begripvol. Ik zei dat ik een klacht wilde indienen omdat ik dit niet pik. Ze stuurde me door naar de bedrijfsleider. Al voor dat ik 1 woord met hem had gewisseld kwam die slechte verkoopster erbij staan en ging weer tekeer. Ze werd weg gestuurd en hij zei dat hij nog wel met haar ging praten. Ook had ze gezegd dat je ook niet met je buurman over je man gaat praten. Dit vond ze blijkbaar een goed argument om mij niet te helpen. Ik heb nog nooit zo,n slechte verkoopster meegmaakt. Ze schreeuwde me de winkel uit. Ik snap werkelijk waarom zo iemand daar in dienst is. Als je echt een slimme verkoper bent had je me geholpen ook al heb ik het produkt niet bij hun gekocht. Ik heb net een nieuw huis gekocht en heb nog van alles nodig. Bijvoorbeeld een nieuwe wasmachine en droger. De bedrijfsleider heeft me overigens wel netjes geholpen en nam uitgebreid de tijd voor me. Helaas was het probleem niet opgelost maar ik wil gewoon volledig zijn in de informatie die ik opschrijf in deze revieuw. Ik had een excuus zeer op zijn plaats gevonden. Dit is niet gebeurd. Ze mag van geluk spreken dat ik haar werkgever niet ben, want dan had ik haar op zijn minst een officiële waarschuwing gegeven. Ik ga de rest van mijn spullen wel ergens anders halen.
Officiële reactie van BCC 06-12-2019

Beste Mascha,

Wat vervelend om te horen dat een medewerker van ons filiaal niet professioneel te werk is gegaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

L. vd G 04-12-2019

Voor de eerste keer hier wat online gekocht en dat beviel uitstekend. Duidelijke afwerking via het internet en afspraken over het bezorgmoment. Dit wordt zowel digitaal alsmede door een telefoontje van de bezorger bevestigd. De bestelde wasdroger werd keurig op zijn plaats gezet en de oude droger en het verpakkingsmateriaal mee terug genomen. Mijn complimenten en graag tot een volgende keer.

Diedrik 04-12-2019

Goede aanbiedingen en vriendelijk personeel. Ook fijn dat je met VVV-cadeaukaart kan betalen. Eigenlijk kende ik de winkel niet zo goed omdat ik vaak bij bol.com of mediamarkt koop. Maar BCC heeft een goede webshop en fijne winkels.

Edwin 04-12-2019

Goede prijzen, duidelijke informatie over de aflevertijd en de wasmachine werd netjes bezorgd en geïnstalleerd. Het schoonmaak programma werd zelfs even aangezet. Top!

Luc 04-12-2019

Goede service en meedenken en aandacht geven aan een klant
En daardoor tot een goede oplossing gekomen

Erna Zebregs 04-12-2019

Op zoek naar een nieuwe tv. Zoveel te koop. We wisten niet wat we moesten kiezen. Toen was daar een verkoper, hij nam de tijd voor ons, gaf ons goede uitleg en hij gaf ons een goed advies.
Uiteindelijk gekozen voor een supermooie LGoled tv. Zo blij mee!!
BCC bedankt voor de fijne en eerlijke service.
Groetjes

Jimmy 04-12-2019

BBC heeft altijd kwaliteit en de hoogste service voor de mooiste prijs.
Op internet was onze aankoop het voordeligst bij BCC maar ze konden de wasmachine ook nog het snelste leveren!

De communicatie van aankoop tot bezorging verliep lekker soepel. Alles ging perfect!

C.A, Krassenburg 04-12-2019

Heel goed geholpen en goed advies.
Keurige bezorging.
Monteurs gingen niet eerder weg voor ik tevreden was.

Anna 04-12-2019

Niet de eerste keer dat ik iets bij de bcc koop en ik ben altijd erg tevreden. Ze geven altijd een precieze tijd aan wanneer dat ze het komen brengen en ze bellen ook nog een paar minuten van tevoren. Ik ben echt erg tevreden van de producten en klantvriendelijkheid. Ik zou het iedereen aanraden.

Marike 04-12-2019

Zeer tevreden over de communicatie over de levering. Door Sint drukte een dag later, maar keurig tijdig gemeld. Zeer scherpe prijs, veel minder betaald dan elders voor hetzelfde product gevraagd werd.

rik 04-12-2019

Snel geleverd, netjes verpakt. Volgens afspraak. Bestelling prima te volgen.
Bestelde koffieapparaat werkt uitstekend.

W. Heuten 04-12-2019

BCC maakt hun slogan waar!
Met mijn moeder in Hengelo een wasmachine uitgezocht. Goed geholpen door de verkoper. Hij dacht mee met onze wensen en budget en gaf goede uitleg en advies over het product.
Geen gehaaste verkopers bij BCC. Men neemt de klant serieus en neemt de tijd voor je. Een verademing vergeleken met de *****.

Mandy 03-12-2019

Goede service oude droger netje meegenomen. Nieuwe op zijn plek gezet. Vriendelijk. Kortom top

Ton Kamps 03-12-2019

Overzichtelijke winkel, goede deskundige service, en BCC gaat mee met de evt. lagere prijzen van andere aanbieders.
Het tonen van een advertentie is genoeg. Laat dus niets te wensen over..

Richard 03-12-2019

Nooit problemen gehad met het bestellen en de levering, eigenlijk altijd wel de volgende dag in huis. Prijzen zijn prima en kies dan ook regelmatig voor BCC.

Iris 03-12-2019

We zijn super goed geholpen! Ik ben blij met mijn aankoop. De service bij BCC is erg prettig. Als er wat is kun je altijd terug naar de winkel. Echt om deze reden het product niet bij de mediamarkt gekocht ipv BCC.

Kevino-11 03-12-2019

Snelle service !

Duidelijke website en gelukkig me favoriete controller kunnen bestellen !

Top Bcc

M 03-12-2019

Ik heb op cyber monday om 19.00 een telefoon besteld. Deze was er, ondanks de black friday en december drukte, de volgende dag al. Super fijn!
Ook werd ik goed op de hoogte gehouden wanneer de bezorger er ongeveer zou zijn mbv een track en trace code.
Ik raad bestellen op BCC dus aan.

Vlien 03-12-2019

Perfecte aanbieding van een warmtepompwasdroger. Kwam als beste uit de test bij de consumentenbond dus wilde dit apparaat graag kopen. Vele andere aanbieders vroegen 875 euro of meer. Maar BCC vroeg 700 euro! Direct besteld en vokgende dag in huis. Aardige snelwerkende jongemannen die het oude apparaat gratis inwisselden voor het nieuwe. Apparaat op juiste plek gezet en aangesloten. Perfecte deal!!

Plonie en Wim Kuijs 03-12-2019

Wij waren op zoek naar een wasmachine en droger.
We kwamen via mond op mond reclame terecht bij BCC in Bergen op Zoom.
Bij binnenkomst werden we al blij, wat een ruim opgezette winkel, en wat een keuze.
We keken wat rond bij de televisies omdat we ook een nieuwe tv. willen. Het 2e fijne gevoel was dat er niet direct opdringerige verkopers op ons af kwamen. Wel zagen we wat verkopers bij wie wij uit eigen initiatief vragen konden stellen. Even lekker op ons gemak rond kijken en oriënteren. Bij de wasmachines en drogers een verkoper aangesproken, meneer xxxx, wat een aardige rustige verkoper. Wat een deskundigheid, hij gaf ons een verassend eerlijk advies. We voelden in alles een grote tevredenheid. We hebben direct de wasmachine en droger in alle vertrouwen gekocht.
Daarna de afspraak voor levering en daadwerkelijke levering, in 1woord geweldig.
Er wordt echt meegedacht en afspraken worden punctueel nagekomen.
BCC Bergen op Zoom, een zaak om over te spreken met vrienden en familie. We zijn zeer tevreden en vandaar ook deze positieve review. Het complete pakket van binnenkomst tot en met levering en aansluiting verdient wat ons betreft een dikke 10.
Hartelijk dank nogmaals en vriendelijke groeten van Plonie en Wim Kuijs uit Kruiningen.

Dick 03-12-2019

Prima winkel, ruim assortiment en uitstekende service en bekwaam personeel.

Frits 03-12-2019

Goede aanbieding. Monitor niet volgende dag geleverd maar een dag later. Wel duidelijk te tracen via de ontvangen mail.

N.kok 03-12-2019

Een zeer nette winkel en overzichtelijk .
Ben geholpen door xxxx, een eerlijke vriendelijke verkoper, over de lg 43 en 49um7100plb heb de laatste genomen.
Op de dag dat hij geleverd zou worden in de winkel duurde dit wel lang maar ik heb een mail gestuurd en yyyy, assistent filiaal manager, heeft mij beide keren netjes terug gemaild en op de hoogte gehouden . Daarna het product netjes mee gekregen uit de winkel. Hier hou ik van ... goede snelle eerlijke service

Danny Kalkhoven 03-12-2019

Correcte manier van informatie verstrekken. De medewerker had geduld en nam de tijd om me te woord te staan.

Marco S 03-12-2019

Onmiddellijk werd aangeboden om i.p.v. te wachten tot het product besteld was en over enkele dagen in de winkel zou liggen, het product on line te bestellen en de volgende dag thuis te bezorgen!

Jos 03-12-2019

Tv gekocht bij BCC in nijmegen (Dukenburg). Aardige verkoper met verstand van zaken. Tv was op voorraad dus direct meegenomen en thuis aangesloten. Product is zoals verwacht

Noud 03-12-2019

BCC biedt een snelle en goede service. Gisteravond om 21u nieuwe noise cancelling oortjes besteld tegen een scherpe prijs en vanmiddag al geleverd. Blij mee.

Bert 03-12-2019

Wij werden heel goed, deskundig en vriendelijk geholpen door de verkoopmedewerker. Hij nam alle tijd en gaf goede adviezen. Kortom, we hadden in het verleden al vaker gekocht bij BCC maar zullen in dit in het vervolg zeker weer doen.

Vergunst 03-12-2019

Mooie winkel, goed personeel, duidelijke uitleg en er wordt de tijd voor je genomen.

Henny 03-12-2019

Overzichtelijk en duidelijke site, super snelle levering, keurig verpakt, alle lof, toppie

Cees 03-12-2019

ik werd goed geholpen en kreeg de info waar ik om vroeg , deze vindt ik niet als ik one line koop dus bezoek liever de winkel

Hendrik 03-12-2019

Goede shop met veel kwalitatieve en prijsbewuste producten. Bestellingen worden direkt opgenomen en zeer snel verwerkt. Je wordt goed op de hoogte gehouden met de gang van zaken. Bestellingen worden snel aan de postorderbedrijf aangeboden en naar je toe verzonden. Zeer goede service . Volgende keer zeker weer bij deze site.

Noël 03-12-2019

Ik ging voor een oral-b elektrische tandenborstel kijken deze was bij de mediamarkt een behoorlijk stuk goedkoper dan bij de bcc. Ze deden niet moeilijk en hebben gelijk de prijs aangepast, uiteraard na bevestiging en vergelijking van internet sites.

Stadhouder H 03-12-2019

Bcc een goede winkel nette en snelle bediening .
Ook de aflevering van de nieuwe wasmachine was perfect ,Top

Andre van der Weide 03-12-2019

Had een speakerset gekocht voor pc maar was daar niet tevreden mee.
Terug gegaan naar de winkel en werd vriendelijk geholpen en kreeg goed advies welke ik dan moest nemen.

Hub 03-12-2019

Goede service bij het uitzoeken van onze nieuwe tv. Idem ook goede service met het ophangen cd tv. Tevens het afhandelen van het probleem toen tv niet paste op de ophangbeugel die er al hing.

Jenny 03-12-2019

We hebben tijdens , jaja Black Friday een super mooie en goede kruimelzuiger gekocht. Het was een showmodel omdat ie uitverkocht was en de prijs werd daardoor gehalveerd!!!!!De kruimelzuiger is van Blak en Decker met uitschuifbaar mondstuk. Geweldig apparaat ondanks dat ie best wel veel geluid maakt.

Paul 03-12-2019

Altijd duidelijke informatie en een eerlijke prijs.
Als je aangeeft dat je elders een andere prijs hebt gezien dan checken ze dat meteen zonder probleem.

Als je aangeeft nog even alleen te willen kijken dan wachten ze rustig af tot je ze weer roept dus geen opdringerige verkoper in je nek.

Wij komen altijd bij BCC Sliedrecht.

Thomas 03-12-2019

Goede service en intelligent winkelpersoneel. Staan klaar voor diverse uiteenlopende vragen van verschillende aard.