Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeroen 05-12-2019

Ik ben vriendelijk geholpen in de winkel, zonder dat iemand dingen aan je opdrong

Piet Bot 05-12-2019

Het betreft hier een prima winkel. Een goed online advies en een keurige en snelle afwikkeling van de bestelling. Geen duistere puntjes in de voorwaarden. Een mooie en duidelijke website met een uitgebreide productomschrijving en specificaties. Een aanbevelenswaardige winkel.

Alf33 05-12-2019

We kwamen toevallig bij de BCC terecht om een nieuwe TV te bekijken en de jonge man was zeer vriendelijk en duidelijk in uitleg en de het model die ons aanstond had een korting van €400,= en van Philips was ook nog een cashback actie dus de beslissing was snel gemaakt.
Het bezorgen van de TV was precies op tijd en de uitleg was goed.

Bart 05-12-2019

Goede dienstverlening, ik zocht een oventje die ze vanuit een andere winkel hebben laten komen. Geen extra kosten hiervoor. Top!!

Hennie 05-12-2019

wat een superwinkel met goede voorlichting en hulp als je problemen hebt met instaleren

Robert Meijer 05-12-2019

Wasmachine gekocht: bevalt uitstekend. Erg handig: de bezorgservice! In een tijdslot van slechts twee uurtjes komen ze langs, en sluiten hem ook aan. Super handig om zo met je werk te plannen!

dutchlibert 05-12-2019

Ik kom vaak bij BCC terecht omdat daar de kwaliteit prijs verhouding goed zijn en het personeel is vriendelijk en geven goede voorlichting ook dringen zij geen artikelen op of aan,Fijne winkel en daarom een 10.

A.M. Mirrer 05-12-2019

BCC is een vertrouwde winkel voor mij, zowel de site als de winkels zelf. Zending was keurig op tijd zoals afgesproken. In 1e instantie was er met de factuur iets fout gegaan maar dat was zeer snel hersteld. Zeer tevreden

ten voorde 05-12-2019

slechte zaak, wordt niet teruggebeld en de levering blijkt van de afzuigkap blijkt ook nog eens zwaar beschadigd, daarna weer gebeld met het bedrijf en weer niet teruggebeld en als jij ze daar op aanspreekt komen met een flauwekul smoes aanzetten.
Officiële reactie van BCC 06-12-2019

Beste ten Voorde,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er geen contact is opgenomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

ten voorde 06-12-2019

ordernummer: 201912-2489834

r.s. ploeger 05-12-2019

makkelijk besteld, heldere website. Goede tracking service. en snel geleverd.

Yvonne 05-12-2019

De BCC in Den Helder is een prettige winkel het personeel is vriendelijk en je krijgt een goed en eerlijk advies.

P.Bleeker 05-12-2019

Keurig te woord gestaan en de koop was snel beklonken we kregen vakkkundig advies en konden een afspraak maken voor de levering, ook deze ging uitstekend

Marco 05-12-2019

Zeer fijne winkel, medewerkrs hebben verstand van wat ze verkopen, en geven goed en deskundig advies. Aanrader.

PP 05-12-2019

Ik kwam enkel een online bestelling afhalen. Allereerst werd gezegd dat ik deze een dag eerder al was komen ophalen. Vervolgens werd ik niet geloofd door de medewerkers en gaven zij aan dat zij de camerabeelden wilden terugkijken. Uiteindelijk bleek dat er een fout in het systeem was gemaakt, waardoor mijn bestelling als afgehandeld was gemarkeerd. Ook riep ik de expertise van de medewerkers in m.b.t. stofzuigers. Mij werd echter nauwelijks hulp geboden en dat terwijl het erg rustig in de winkel was. Ten slotte merk ik op de prijs van mijn bestelling lager was dan in andere winkels!
Officiële reactie van BCC 06-12-2019

Beste PP.

Wat vervelend dat je niet gehoord bent door de medewerkers in het filiaal en daardoor ontevreden bent. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Brian 05-12-2019

We werden snel geholpen en we hebben goed advies gekregen van de BCC medewerker, geen 10 want hij was wel een beetje aan het aandringen. Verder helemaal top!

aartbrouwer 05-12-2019

Vriendelijk en bekwaam personeel, doen alles wat mogelijk is. Afspraken maken is geen probleem.

Ingrid 05-12-2019

Ik heb deze shop gekozen omdat de service gewoon goed is. Je wordt goed geholpen en alles wordt goed uitgelegen. Mijn wasmachine kon eigenlijk pas na een week geleverd worden, maar ze hebben er alles aan gedaan om hem binnen twee dagen te leveren. Echt super!!!

Richard 05-12-2019

Erik heeft ons super goed geholpen met goed advies over ons nieuwe tv en goede service

Ron 05-12-2019

Super goed geholpen. De medewerker heeft echt verstand van zaken. Hij luisterde goed naar onze wensen en speelde daar goed op in zonder opdringerig te worden. Aangezien de doos van onze aankoop groot en zwaar was, werd er niet moeilijk gedaan om even een karretje te lenen. Ik zou een tien geven wanneer wij waren opgemerkt bij binnenkomst. Daar is nog wat te winnen.

Stephan 05-12-2019

De BCC Webshop was erg duidelijk en makkelijk in gebruik, tevens is de aflevering van het product goed verlopen.

Marjoleine 05-12-2019

Op de speciale Black Friday koopavond zijn wij naar de BCC in Hilversum gegaan om een nieuwe televisie en wasmachine te kopen. Van te voren hadden wij ons al georrienteerd op de producten die onze voorkeur hadden en in de winkel zelf zijn wij erg professioneel geholpen en hebben wij ook extra advies gekregen om de juiste keuzes te maken bij onze aankopen. Wij zijn erg tevreden met de service in de winkel en met de producten die wij uiteindelijk hebben gekocht.

MK 05-12-2019

Het product wat ik wilde was hier nog op voorraad en snel leverbaar.
Geen gedoe/verrassingen maar top service!

richard 05-12-2019

perfecte shop, ruime keuzen en netjes afgeleverd zoals afgesproken.de krijs eerst een mail en nadien een belletje als ze 10 min van je vandaag zijn voor levering

Enzio 05-12-2019

Het is dichtbij voor mij en vaak rustig. Personeel zat die je snel en adequaat te hulp schiet en ze weten waar ze het over hebben

Cees den ouden 05-12-2019

Vriendelijk en vakkundig personeel en niet opdringerig, prijs kwaliteit is prima

Kees 05-12-2019

Kijk dat is helpen als je wat zoekt. Niet in de winkel? Dan snel op de PC gekeken en besteld.
Volgende dag in huis. Slecht één nachtje slapen en afhalen.
Dat is toch rap?

C.Theune 05-12-2019

Zo te zien was het personeel druk bezig met andere klanten en een gedeeltelijke nieuwe inrichting van de winkel maar toch werd ik snel en adequaat geholpen zonder dat men "haast" had om verder te gaan met hun drukke werkzaamheden.

Dro 05-12-2019

Combinatie van winkel en webshop werkt goed. In de winkel goede verkopers/adviseurs. Passen prijs aan, als die elders lager is. Heb daar al veel artikelen gekocht (iPad, iPhones, tv, Dyson stofzuiger) en geen negatieve ervaringen.

Jos 05-12-2019

Super fijn geholpen ze hebben alle tijd voor je. Erg vriendelijk personeel.

Ilse 05-12-2019

Ik ben goed geholpen. De medewerker nam alle tijd om mij uitleg te geven. Vervolgens vriendelijk geholpen aan de kassa en omdat ik in het systeem stond via mail een factuur ontvangen van mijn betaling. Netjes

Z.Tian 05-12-2019

Ik leer over keukenapparatuur via de BCC-winkel.
Ik heb een vaatwasser gekocht bij BCC,
De kostenprestaties zijn erg goed, het is belangrijk dat BCC zorgt voor installatie en services. De vaatwasser werkte goed.
Ik heb ook een magnetron gekocht, wat volgens mij goed werkt, en de bezorgservice is goed. Magnetrons zijn kosteneffectief en volledig functioneel.
Ik heb ook een kitchen machine gekocht, dat ik met 20% korting heb gekocht.
Ik denk dat de prijs van BCC relatief goedkoop is en dat de prestaties van de chef-machine erg goed zijn.

Arie 05-12-2019

BCC- Hellevoetsluis is gewoon een goeie winkel met goed advies van de verkopers die over uitstekende productkennis beschikken. "Ouderwets goed" dus !

Bregje Vosbeek 05-12-2019

Vond het een heldere en overzichtelijke site. Tevens was het product hier het goedkoopste en zat er nog een leuke actie aan vast.

Youri Ooms 05-12-2019

Top winkel! Snel en goed geholpen, ik gaf aan nog even zelf te willen kijken. Toen ik toch vragen had werd ik gelijk goed en snel geholpen. Ik ben tevreden naar huis gegaan!

Erik 05-12-2019

Voor mijn dji osmo mobile 3 had bcc de laagste prijs en ik kan mijn Esso punten inleveren dus een win-win.
Bezorging was prima op tijd en was keurig verpakt.
Top!

Elise 05-12-2019

Enorm goed en correct geholpen.
De laptop die we wilden was helemaal uitverkocht. Hier was ook mail over geweest naar het bedrijf toe.
Na een flinke zoektocht en dus veel inzet van de betreffende medewerker, toch nog één laptop gevonden en deze naar ons filiaal laten komen. Deze staat nu hier thuis, dus erg blij met de genomen moeite!

Mark 05-12-2019

Overzichtelijke site. Met heel veel info over de producten.
Communicatie over de levering was erg prettig, duidelijk & snel.

Marieke 05-12-2019

Vond het erg goed persoonlijk, ik kon het eventueel ook ophalen in de winkel wat voor mij niet perse nodig is. Bezorging binnen een dag! Geweldig! Ben heel erg tevreden dat 100%

Simone 05-12-2019

Onze beoordeling is als volgt!
Altijd snel bezorgd. Prijzen zijn altijd goed en concurrerend. Service en garantie is dik in orde. Zelf goede ervaringen in de winkel in Hoorn gehad. Bv: mijn dochter kocht een mini box voor haar muziek te luisteren, en hij deed het niet goed. 2 x terug geweest en 2 keer een andere mee gehad. Dat is echt service! Dat voelt vertrouwd inmiddels. Tevens goed advies bij vragen over de ring camera serie ontvangen bij BCC Hoorn. Keurig!
Nu liggen de BCC kadootjes weer onder de boom dit jaar! Fijne kerstdagen. Bedankt BCC💕

Christophe 04-12-2019

Snelle en goede levering!
Goede prijzen en werd tijdens het proces goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling.
Ga zeker vaker bij BCC winkelen!

David 04-12-2019

Goed geholpen en goed advies gekregen.
Tv was ergens anders iets lager qua prijs en na het samen bekijken van de andere winkel was het geen enkel probleem om tegemoet te komen

Nick 04-12-2019

Werd meteen geholpen met mijn vraag, was een aardige verkoper. Ik heb wat ik nodig had en ben er blij mee. Dank U
Ik geef een 8 omdat het altijd goedkoper kan haha

Martin 04-12-2019

Op Black Friday een vaatwasser gekocht bij BCC. Bij deze winkel om dat het de winkel was met de laagste prijs. Ik had al eerder al grotere apparaten bij BCC heb gekocht, zowel webshop en in een fysieke winkel. Heb nooit klachten gehad en dus ook verder niet nagedacht en de vaatwasser besteld.
Volgens de webshop “voor 22:00 besteld, morgen in huis”. Maar in het bestelproces kon ik pas kiezen uit bezorging op maandag of later. Was verder geen probleem, had pas woensdag tijd, maar als je direct een nieuwe nodig hebt is het wel iets om rekening mee te houden. Had iets dergelijks ook al van vrienden gehoord bij een andere webwinkel.
Op de dag zelf, zoals aangekondigd in de bevestigings-e-mail, een e-mail en een sms’je met een tijdblok van 2 uur waarin het apparaat bezorgd zou worden. De mannen kwamen een half uur na start van het blok, netjes op tijd dus.
Apparaat werd naar de keuken gebracht en de oude werd weer meegenomen. De hele omruil heeft denk geen 2 minuten geduurd.
Weer een positieve ervaring met BCC!!!
(En ja, na black friday was de vaatwasser weer ruim €100 duurder)

René 04-12-2019

Goede voorlichting, snelle afhandeling. Binnen 2 dagen een mailtje met melding dat het product binnen is

Marja 04-12-2019

Ontzettend netjes en vriendelijk geholpen. De medewerker had verstand van zaken en dacht echt mee met onze wensen.

Mariska 04-12-2019

Zeer tevreden. Had bij een andere elektronicawinkel in mijn dorp een set van Denon besteld. Na veel beloftes was deze er steeds niet. Bij een andere winkel online besteld. Kreeg ik een extra mail dat deze toch niet leverbaar was. Telefonisch contact opgenomen met BCC omdat ook hier op de site stond dat de set leverbaar was, maar ik twijfelde omdat ik dit al eerder had gehoord. Een vriendelijke medewerker heeft de set meteen gereserveerd voor me. Ik kreeg een mail om te betalen (zelfde prijs als bij de andere winkels) en de volgende dag had ik de set in huis. Ruim op tijd voor het Sinterklaasfeest. Volgende keer weer BCC voor mij!

Jerommekexxl 04-12-2019

BCC vlaardingen, altijd een nette uitstraling. Kundig verkoopteam. Een minpuntje nav black friday, laptop was in de winkel 100 euro duurder dan op de BCC webshop, adviesprijs was nog eens 100 Euro duurder, stond op het prijskaartje. Verkoper gaf aan dat dit vrijwel zeker via de kassa ook verrekend zou worden........ Laptop gewoon met de webshop prijs aangekocht. Ik ga zeker voor de volgende electronische, huishoudelijke en of witgoed aankopen naar BCC vlaardingen

Cor Weijers 04-12-2019

Prima uitleg en advies. Groot voordeel dat men meegaat met aanbiedingen van erkende bedrijven waardoor de reeds gemaakte keuze voor BCC extra wordt bevestigd.

H.Wesseling 04-12-2019

Duidelijke en heldere shop. Goeie omschrijving van de artikelen. Levering was zeer snel. 3 December besteld en 4 December al geleverd.

A.Savelberg 04-12-2019

Snelle levering en het van te voren bellen is ook een prettige optie. Verder is de prijs ook heel goed