Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Theo E 06-12-2019

Wat een perfectie, in de winkel voortreffelijk en eerlijk advies niet de duurste maar in onze prijsklasse de beste. Dan de bezorging: tijdig bericht in welk dagdeel de automaat komt, nog telefoontje wij komen eraan. Het plaatsen ging zorgvuldig en snel door uiterst correct personeel. BCC wat goed, volhouden.

Lindsay 06-12-2019

Ik ben tevreden over de BCC, ik word vrijwel altijd meteen geholpen. Ik ben altijd op zoek naar een eerlijk antwoord en naar producten die bij mij als persoon of huishouden passen, ook daarin krijg ik dan een gemeend en oprecht advies wat erg prettig is omdat ik zo toch altijd een juiste en weloverwogen keuzen kan maken die past bij mijn wensen.

Patrick en Rianne 06-12-2019

Wij zijn zeer tevreden over het advies en de service (ook na aankoop) die xxxx van BCC filiaal Spijkenisse aan ons heeft gegeven. Hij heeft ons goed begeleid om de juiste keuze te maken. Ga zo door!

hager 06-12-2019

gisteren besteld bij BCC aangezien uit mijn zoektocht als goedkoopste uit de bus kwamen. Vandaag het product al in de bus en vooraf heel netjes een mailtje van de postbezorger wanneer er geleverd werd. Zeer tevreden!

Priscilla 06-12-2019

Altijd als je bij BCC komt, zijn ze klantvriendelijk en denken ze met je mee. Ik heb meerdere apparaten bij BCC gekocht en ben altijd goed geholpen. Het aankoop proces is snel. Je kunt zelf kiezen welke dag het beste voor jou uitkomt en krijg dezelfde dag een email en sms over hoe laat ze ongeveer bij jou zullen zijn. Alles op dan op die dag op de goede plaats gezet en netjes aangesloten zonder problemen.

Chandni Gupta 06-12-2019

Best and reliable shop for all electronics items.
Everyone in the shop are very friendly patient and help you in selecting the item that best suits for your needs.
The prices are very reasonable.
Perfect shop for all your household equipments.

Theo Brammeijer 06-12-2019

Dichts bij! Goede ervaring met BCC. De verkoper Levien heeft tijd om het aan te schaffen product goed uit te leggen. Hij laat je de vrije keus en biedt vergelijkingsmateriaal aan. Hij is eerlijk. Geeft bijvoorbeeld aan dat een hedendaagse TV tussen de 7 en 10 jaar mee gaat. Kijk now we talking. Tot slot brengt hij de TV naar je auto. Chappo!!

Rita 06-12-2019

Wij komen al jaren voor diverse artikelen bij BCC in Amersfoort. Altijd zeer deskundig, vriendelijk en behulpzaam personeel. Voor ons geen andere zaak, BCC is de beste!

Wies 06-12-2019

Ik ben naar de winkel gegaan omdat ik het artikel meteen kon meenemen en gebruiken.
Heb mij eerst op de side laten inlezen, en de verkoper xxxx heeft mij toen heel vriendelijk geholpen.

Yvonne 06-12-2019

Deze shop gekozen omdat zij de enige waren die betreffende wasmachine konden leveren. De wasmachine makkelijk besteld via de webshop en ook fijn dat je ervoor kan kiezen om bij lever te betalen. De levering was super binnen de aangegeven tijdsindicatie en de bezorgers waren zo vriendelijk om gelijk de droger op de wasmachine te plaatsen.

Alida 06-12-2019

Echt heel goed en snel bezorgd, goede prijs en heel netjes verpakt. Alles prima!

Hans Willem 06-12-2019

De DECT telefoon van mijn moeder was kapot. Zij had een nieuwe nodig. Aangezien er een vestiging van de BCC bij haar in de buurt is hebben wij gekozen voor levering via de BCC.
Zeker een goede keuze.
Telefoon besteld op 29 november 2019 voor mijn moeder. Ik had per ongeluk zelf een datum ingevoerd op 9 december in plaats van 2 december. Dom dom dom. Mijn fout, maar BCC was zo flexibel en servicegericht om dat gelijk op te lossen en die woensdag de 4e te leveren. Perfecte oplossing.
Een 10 geef ik niet, service kan altijd beter. Zo kon de klantenservice via de whatsapp sneller reageren en de maandag de 2e dit nog op de post doen zodat het dinsdag nog geleverd kon worden. Maar dat is muggensiften.
Maar al met al zeer goed opgelost en snel mijn fout verholpen. Complimenten. MIjn moeder is er erg blij mee.

Charlotte 06-12-2019

Fijne winkel, ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel en geweldige bezorgers.

Jet 06-12-2019

Goede kennis van producten en lopende acties, prettige winkel, goede sfeer.

Dit filiaal van BCC heeft heeft mijn voorkeur in vergelijking met andere grote ketens. Dat komt vooral door de vriendelijke, behulpzame medewerkers.

Echt een aanrader!

L. Mersie 06-12-2019

Omdat het in deze winkel relaxter is dan bij de afgeladen MM aan de overkant en ik hier rustig kon luisteren en te woord gestaan werd . Ik werd geholpen met de juiste oplossing.

Hanneke van Manen 06-12-2019

Mijn eerste bezoek kwam ik kijken voor een Hepa filter 14. Maar deze hebben jullie niet los. Er kwam een jongen man op mij af en vroeg of ik hulp nodig had. Hij bevestigde wat ik al wist. En verwees me door.
Mijn 2e bezoek (zelfde dag) kwam ik kijken voor een telefoon voor ouderen. Ik zag er 1 die ik wilde hebben. Ik heb tijdje (5 min) moeten wachten eer ik werd geholpen door een medewerker. Ik werd verder vriendelijke geholpen.

Alain 06-12-2019

Toegankelijkheid op de website is prima te doen, aangegeven leverdag en daarbij behorende levertijd netjes voldaan. Vriendelijke en uiterst zorgvuldige bezorgers. Ik kreeg een mail en sms bericht met de levertijd om 20
Minuten voor aanvang nog een berichtje te krijgen. Zeker een aanrader.

harry 06-12-2019

klantvriendelijk en kundig personeel, winkel is goed overzichtelijk, goede service, snelle levering en de prijzen zijn vrij laag t.o.v. andere winkels.Ik ga er ook vaker rondkijken ook al wil ik niets kopen zodat als ik van iemand hoor dat hij/zij iets willen kopen ik hun BCC kan aanbevelen.

Hans v.d. Broek 06-12-2019

Na goede voorbereiding via internet heb ik met vakkundige uitleg van het personeel BCC Bergen op zoom een betere keuze kunnen maken en ben uitermate tevreden over het uiteindelijke resultaat.
Drie witgoed apparaten en een OLED tv die allen binnen korte tijd geleverd en geïnstalleerd zijn door wederom zeer vriendelijk personeel. Meer dan een 10 waard.

Bastiaan 06-12-2019

Goede service, veel betaalmogelijkheden en zelf kiezen wanneer je pakje wordt geleverd. Ook de levering, was keurig op tijd en netjes verpakt.

Taco 06-12-2019

De website is uitstekend en actueel.
De fysieke winkel (BCC Den Helder) heeft vriendelijk en deskundige personeel met uitstekende service.

Jer 06-12-2019

Mijn ervaring bij BCC was geweldig. Ik werd goed en snel geholpen bij wat ik nodig had, werd ook niet iets duurders aangesmeerd en ik kon zelf bepalen wanneer het product werd aangeleverd thuis. Personeel was professioneel en vriendelijk.

Roy 06-12-2019

Duidelijke website. Veel keuze, groot assortiment. Makkelijk bestelsysteem. Vooral de mogelijkheid tot het zelf selecteren van een bezorgdag is echt top! Hierdoor hoefden we geen vrije dag te nemen en kwam de bezorger op de dag dat we zelf uitgekozen hadden.

Gerdina 06-12-2019

Persoonlijk contact vind ik erg prettig.
Prijs is lager dan andere zaken.
Fijne winkel met veel enorme keuze.
Vriendelijk personeel

Evert 05-12-2019

Goede voorlichting in de winkel. Prettig niet opdringerig geholpen. Deze medewerkster heeft me in het verleden ook goed geholpen met de keuze van een televisie. Een echte aanrader.

Iwan Bloem 05-12-2019

Zeer goed geholpen door BCC Helmond medewerker Micha
Mooie prijs gemaakt voor 2 tv's , 2 wand beugels , soundbar en benodigde data kabels .

Johan 05-12-2019

ik werd goed voorzien van informatie en de kookplaat is thuis afgeleverd en geinstalleerd.
ik moest eerst wat wijzigen aan mijn keuken en toen zijn de mensen van BCC zelfs nog een keer langs geweest, inbegrepen in de service. Dank daarvoor.

Marjolein 05-12-2019

Prettig geholpen in de winkel goede uitleg...bezorging top...erg vriendelijk

Jenneke 05-12-2019

Helemaal tevreden met BCC zelf, ben al meer dan 20 jaar klant en heb over de jaren diverse producten bij ze gekocht. Altijd vriendelijk, behulpzaam, en te vertrouwen. Klantenservice is ook echt geweldig.

Het enige wat ik BCC kan aanraden als bedrijf is overstappen naar Postnl voor bezorg service want DHL is echt waardeloos en onbeschoft. Ze zouden m'n oude TV meenemen voor recycling maar de bezorger weigerde. Sterker nog, ik woon op de 2de verdieping en dat is nooit een probleem geweest maar meneer DHL maakte een hoop stampij hierover en wou niet de trap op komen. Jammer. BCC is top en kan zich beter aansluiten met een kwaliteit bezorgings service ipv. DHL.

a schilders 05-12-2019

zeer tevreden over de aankoop van mijn koel vries combinatie bij de aankoop en bij de bezorging die was correct op de af gesproken tijd en geplaatst

Marleen 05-12-2019

Mooie winkel en supervriendelijk personeel.
Kan iedereen aanbevelen om er naar toe te gaan

Sanne 05-12-2019

Altijd vriendelijke medewerkers, die de tijd voor je nemen. Soms moet je daardoor iets langer wachten voor je aan de beurt bent, maar dat vind ik persoonlijk niet erg.

Corné Nieuwkerk 05-12-2019

Ben zeer goed geholpen. De man die mij hielp heeft ook echt verstand van wat hij verkoopt. Heb een telefoon aangeschaft en wou eerst een ander type. Die was er niet meer en kreeg een mooie korting op een model hoger. In een woord top

Jacqueline 05-12-2019

Ik ben goed en vakkundig geholpen. Ondanks de drukte werd er echt tijd voor mij genomen, waardoor ik niet het gevoel had dat er nog veel meer klanten in de winkel waren.

Koen 05-12-2019

Goede service. Ondanks de drukte werd alle tijd genomen om alles rustig op te zoeken in de computer.

Jordy 05-12-2019

Tv ziet er goed uit. Installatie was erg gemakkelijk. Super goed geholpen door Remy.

Obi 05-12-2019

SONY WH-CH700N Blue-tooth hoofdtelefoon bij BCC gekocht. 's Middags besteld, volgende dag in huis. Niets op aan te merken.

M.Claessen 05-12-2019

vriendelijke en goede service. duidelijke uitleg--klantvriendelijk...…………...

Schimmer 05-12-2019

Niet altijd per doos, maar nu eens een echte full service shop die meedenkt, adviseert en een keuze doet vergemakkelijken.
Voor zaken die om advies vragen, dat is mijn scheerapparaat voor de komende jaren.
En met een scherpe prijs, neem die maar, uit deze serie, de "nieuwe jas" is een stuk duurder, niet nodig!

Marc H te U 05-12-2019

Sonos beam gekocht twee dagen voor Black Friday. Afgezien dat het een geweldig product is met spraak assistent, over de aankoop niets dan lof.
Vandaag de beste prijs garantie bij BCC getest. Bleek dat de prijs afgelopen dagen minder was geweest dan mijn aankoop bedrag. Nou ik kan zeggen ze maken hun belofte waar! Ik kreeg het verschil terug...

Marc de Fouw 05-12-2019

Prima aanbod gehad omdat mijn dure Miele stofzuiger al na 3 jaar het begaf. Miele bood geen enkele service. BCC aan de Oude Haagweg wel. Uiteindelijk hoefde ik helemaal niks te betalen vanwege een overstap actie van Essent. Ik kreeg 175,- euro tegoed om te besteden! Prima service en blij met mijn nieuwe AEG stofzuiger!

Anne 05-12-2019

Ik heb diverse apparaten, in de loop der jaren, gekocht bij BCC en mijn ervaring is altijd super goed geweest. Als er iets was werd dat altijd naar tevredenheid opgelost. Het personeel is vriendelijk en goed op de hoogte en de uitleg is duidelijk.

A 05-12-2019

Ik heb regelmatig lang moeten wachten voor ik geholpen werd. En ik kon ook vaak geen medewerker vinden. Echter op het moment dat iemand me kon helpen, werd ik goed en vriendelijk geholpen.
Officiële reactie van BCC 06-12-2019

Beste A,

Wat vervelend om te horen dat er geen personeel zichtbaar was in de winkel. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Anja 05-12-2019

Artikelen staan zeer uitgebreid met informatie
En de bestelling en bezorging is zeer goed

Jaap 05-12-2019

Je wordt er goed geholpen en deskundigheid van de verkoper is prima. Ze lopen gelukkig niet direct op je af en laten je gewoon ff rond kijken wat ik wel zo prettig vind. En als je iets wil weten staan ze je vriendelijk te woord !!!!!!

Jan van Ewijk 05-12-2019

Ik heb net een nieuwe laptop bij jullie gekocht,wat een services geweldig in de wall utrecht het personeel en de baas zijn geweldig.
In het verleden wel meer dingen bij jullie gekocht ook daar was de klant vriendelijkheid geweldig

Egbert 05-12-2019

Al jarenlang kom ik bij de vestiging in Muiden en ben daar zeer tevreden over. De medewerkers bij deze vestiging zijn service- en oplossingsgericht. Ik kom er met plezier terug.

Nadine 05-12-2019

Wij zijn bij BCC winkel Oude Haagweg Den Haag geweest. Wij zijn heel vriendelijk geholpen door een medewerker. Hij nam alle tijd om ons uitleg te geven en diverse tv's te vergelijken zodat wij de juiste keus konden maken.

Bij het inladen van de tv in onze auto zijn wij ook nog geholpen door een medewerker.

Prima service , verstand van zaken en geen haast of push gedrag

Jeroen 05-12-2019

Ik ben vriendelijk geholpen in de winkel, zonder dat iemand dingen aan je opdrong

Piet Bot 05-12-2019

Het betreft hier een prima winkel. Een goed online advies en een keurige en snelle afwikkeling van de bestelling. Geen duistere puntjes in de voorwaarden. Een mooie en duidelijke website met een uitgebreide productomschrijving en specificaties. Een aanbevelenswaardige winkel.