Mark 13-12-2019

Prima winkel
Wasdroger in de winkel gekocht waarbij de verkoper al aangaf dat de prijs met black friday lager kan zijn.

Ik vandaag naar de winkel en kreeg 58 euro terug gestort

Prima wasdroger ook

den Boer 13-12-2019

Nieuwe televisie en geluid installatie gekocht in Middelburg. Zeer goede voorlichting ontvangen van uw medewerker T. binnen 1 week geleverd en geinstalleerd! Tijdens installatie kwam er een probleem aan de orde. Ondanks dat wij de zaken niet aangekocht hebben in Zierikzee, toch door uw medewerker aldaar (Joost) in samenspraak met Middelburg, voor een keurige oplossing gezorgd ! Prima oplossing en service, ga zo door en vriendelijk dank,

Hetty walden 13-12-2019

Heel goed advies in de winkel van.BCC.
EN HEBBEN DAAR EEN SONNY TELEVIESIE GEKOCHT.
En met de bezorging van de televisie
Was de uitleg erg goed .
Dat wij nu ook nog een soundbar gaan kopen

Gerda 13-12-2019

Wel eerst in de rij op m’n beurt wachten, maar daarna vriendelijk en behulpzaam geholpen. top

MJ 13-12-2019

BCC Oss is een super fijne winkel voor alle electronica. Vakdeskundig en enthousiast personeel, alles tot in de puntjes verzorgd en vertrouwd.

Mevr. F. van de Donk 13-12-2019

De shop is goed bereikbaar voor mij, en je kunt makkelijk parkeren. Verder is de shop zelf overzichtelijk ingericht, waardoor ik snel kan vinden waarvoor ik gekomen ben, geen onnodig zoeken of gedwongen wandelwegen in uw winkel. Het personeel is vriendelijk, en men weet ook wat men verkoopt. Ik heb al meer gekocht in uw shop, en ben steeds zeer tevreden geweest.

jan 13-12-2019

goede voorlichting, betrouwbare winkelketen, nabij mijn woonplaats, vriendelijke medewerkers

Grittie Ranty 13-12-2019

Ik koop graag bij BCC, omdat ik een goed advies krijg en ze nemen de tijd om je goed te kunnen helpen. Vandaag 2 kerstkado's gekocht voor mijn zoon.

Richard 13-12-2019

We zijn prima geholpen met goed advies (xxxx) en geduld in de aankoop van totaal 3 apparaten wasmachine, droger en koelkast. Check op de laagste prijs wat ook nog een voordeel gaf bij de bestelling. Installatie van de koelkast inmiddels uitgevoerd, zit snel en netjes ingebouwd. Aankomende zaterdag nog even de plaatsing van de droger en wasmachine afwachten, maar komt vast ook wel goed. Tot nu toe alles volgens afspraak.

Hein Kramers 13-12-2019

Mijn eerste compliment gaat naar de BCC on-line website ,waarin je de onderlinge verschillen, in mijn geval de koelkasten ,alles klip en klaar kan uitzoeken en heb dan al voor 80% de keus kunnen maken.De verkoopster in de winkel ,die ons vriendelijk en vakkundig hielp, bracht ons de 100% overtuiging van een goede koop,die de volgende dag exact op de afgesproken tijd, door 2 bijzonder handige en aardige bezorgers vakkundig op z'n plaats in de keuken gezet en aangesloten en werd mij ook verteld waar ik voor gebruik nog op moest letten. namen de oude kast mee terug en alles ging met humor en zin te werk en gaf mij een fijn gevoel.

Tineke 13-12-2019

De shop is goed duidelijk heb daar eerst op gekeken en de volgende dag naar de winkel om het te kopen. Daarbij krijg je nog een goed advies en uitleg en word je netjes geholpen.

Fam van Hulten 13-12-2019

We zijn in de winkel in Oss geweest en zijn daar heel fijn en kundig geholpen.

Carijn 13-12-2019

Duidelijke site met veel informatie.
Nette bezorging en 10 minuten voor de tijd krijg je een telefoontje dat zij eraan komen.

Mevr. Kouchami 13-12-2019

Ik koop al mijn huishoud apparaten bij de bcc . Bij binnekomst altijd vriendelijk ontvangen. Niet zakelijk wij willen verkopen. Luisteren goed waar je op zoek naar bent en krijgt er altijd goed advies bij . Bezorgers erg vriendelijk en plaatsen en verwijderen kosteloos andere apparaat . Zeer tevreden .

Frans en Anke 13-12-2019

BCC Alkmaar is voor ons lekker dichtbij. Vriendelijk en deskundig personeel. Toen bleek dat het gewenste artikel niet op voorraad was, werd direct een bestelling geplaatst bij het centraal magazijn. Het artikel werd de andere dag al, zonder verzendkosten, thuis bezorgd

R.Dohmen 13-12-2019

De winkel van BCC in het Winkelcentrum Woensel te Eindhoven bezocht. Keurige bediening. Goede uitleg over het apparaat Samsung Tab A 2019. Overgegaan tot aankoop. Direct leverbaar. Ook de beschermhoes. Er werd ook nog koffie met bonbons geserveerd. Voor een volgende aankoop gaan we hier beslist weer terug.

H.Ph. 13-12-2019

Bestellen via de webshop is zeer eenvoudig evenals de betaling via IDEAL.
Duidelijke ontvangstbevestiging communicatie over de afleverdatum en tijd.
Communicatie door de chauffeur op de dag van bezorging uitstekend.
Kortom, zeer zeker een aanrader.

Lisette 13-12-2019

Goede prijs en snelle bezorging. Fijn dat er met tijdsblokken van 2 uur gewerkt wordt zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven. De bezorgers waren zeer vriendelijk, zetten de wasdroger netjes op zijn plek, gaven nog wat uitleg over het apparaat en verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Kortom: zeer tevreden!

Rob 13-12-2019

We hebben voor de juiste prijs hier aangekocht en er veel service bij gekregen!

Hans 13-12-2019

Altijd een vriendelijke ontvangst, deskundig advies, ruim assortiment, prima artikelen

Maickel 13-12-2019

Ik ben zoals altijd bij BCC terecht gekomen in Den Helder, daar ben ik ontzettend goed en deskundig geholpen door 1 van de medewerkers. Echt door iemand die hart voor de zaak heeft en echt verstand heeft van geluid.
Top en blij mee.

Henk de Folter 13-12-2019

Altijd prettig om in de winkel deskundig advies te krijgen en het product te zien voor je tot een aankoop beslist.

Krabbendam 13-12-2019

Goede uitleg over het product en dat we voor de extra bakplaten beter rechtstreeks bij de producent konden bestellen, was een stuk goedkoper

s.doms 13-12-2019

kopen hier al het grote apparatuur voor in huis. Snelle levering en goede service. Laatst was de vaatwasser kapot en binnen 24 uur was de monteur er, vriendelijke man. Ook vriendelijke bezorgers.

L. Kruik 13-12-2019

Ondanks het feit dat correct niet op de lijst voorkwam, werd de prijs toch naar beneden bijgesteld. De levertijd was acceptabel.

uiterst tevreden klant 13-12-2019

veel keuze bij TV's Tevens goede, professionele uitleg. Nadien bleek aankoop tegen te vallen qua kleur. Geen probleem: ruilen kon. Dit is snel gebeurd. bij nieuwe aankoop aangegeven dat de TV best duurder mag zijn zolang ie aan onze wensen (vnl kleur gezien vanaf zijkant). Verkoper heeft zich hierdoor niet laten leiden en ons een goede (gelijk in prijs)TV (LG) verkocht. Deze was op voorraad in de winkel en kon dezelfde dag nog geruild worden.
TV was snel en makkelijk te installeren voor een leek.

Arnoldi Bartelds 12-12-2019

Ik heb een nieuwe wasdroger gekocht bij BCC Barendrecht. Op het afgesproken tijdstip is de droger geleverd. Alleen werkte deze niet zoals het moet. Ik heb meteen een mail gestuurd aan het filiaal, binnen korte tijd kreeg ik reactie en werd gebeld.
Na mijn verhaal besloot de filiaal manager om een nieuwe droger te sturen, deze werd meteen de volgende dag geleverd. De nieuwe droger werkt perfect!!! Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling.

D. Staletic 12-12-2019

Bij bestelling in de winkel fijn geholpen. Daarna nog contact gehad om lever datum aan te passen. Dit ging heel gemakkelijk. Bezorging was erg professioneel. Ik had een bezorger die echt de tijd heeft genomen om het te installeren en daarbij uitleg gegeven over het apparaat. Al met al een zeer positieve ervaring.

R. Klijnstra 12-12-2019

Hier een inductie fornuis, wasmachine en koelkast gekocht. De aflevering is perfect, duidelijke instructie wanneer de levering zal plaatsvinden. De bezorgers bellen je 10 minuten voor levering. De bezorgers zijn vriendelijk en sluiten alles perfect aan.

Paul 12-12-2019

Wederom prettig en deskundig geholpen. Medewerker weet een leek goed uit te leggen welke telefoon het beste bij past zonder gelijk de duurste aan te prijzen.

Remco Havenaar 12-12-2019

Top geregeld van bestelling tot levering.
Keurig mailtje waar een tijdsblok van 3 uurtjes werd gegeven.
Keurig mailtje na bezorging met de bon voor de garantieregeling
Kortom helemaal top

Do 12-12-2019

Nette service en vlotte verkoop. Prijs/kwaliteit erg goed. Fijne aanbieding! Geen opdringerigheid of moeten, eigen keuze wordt gerespecteerd en klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel, dat is te merken.

Monique 12-12-2019

Zeer goede inzet om een product uit een ander filiaal voor mij naar Goes te halen. In 2 dagen had ik het product al in huis.

Mart 12-12-2019

Zeer goede hulp bij aankoop. Proberen je niets aan te smeren maar geven deskundig advies.

Ad Goltstein 12-12-2019

Het betreft een DAB+wekkerradio van Sony.
De verkoper deed alle moeite om de radiozender te vinden (classic nl) die ik wenste. Het lukte niet, waarschijnlijk omdat we buiten bereik waren van de zender, dacht hij. Ik mocht echter het apparaat met alle plezier meenemen om thuis te proberen of ik de zender daar wel kon ontvangen. Zo niet, dan kon ik mijn geld terugkrijgen.
Ik kocht het toestel in Heerlen en bracht het terug in Beek. Geen probleem!

G. jnk 12-12-2019

Goede site, heldere duidelijke webshop. Artikel bij anderen tijdelijk niet keverbaar. BCC binnen 24 uur ontvangen, goed verpakt ed. Complimenten

Van Dooremaal 12-12-2019

Site met een eenvoudige keuzeplanner zodat je meerdere modellen kunt vergelijken. Het bestelproces is zeer eenvoudig en de volgende dag was het product al in huis.

Tineke 12-12-2019

Shronk 12-12-2019

Goeie website. Ik heb een headset gekocht die niet duur was en snel is geleverd. Headset deed het ook erg goed

alb 12-12-2019

De persoonlijke hulp en gevoel voor humor van de medewerker. De keuzes in de winkel.

John 12-12-2019

Een fijne winkel op een fijne locatie. Daarnaast is er een enorme keuze. Ook de informatie van de servicemedewerker in de winkel was welkom en nuttig. Er zijn in deze markt een aantal spelers. BCC springt er vooral uit door de service gerichtheid naar de klant. (Het assortiment is ook prima in order hoor). De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Hans 12-12-2019

Wij waren op zoek naar een koffiemachine. Door deskundig personeel goed en uitgebreid voorgelicht. Top.

House of Styles 12-12-2019

Het personeel van Delft is service gericht, behulpzaam en snel.
Duidelijke uitleg, vriendelijke personaliteit, wordt er beter geholpen dan bij de concurrenten

Huize Leeghwater 12-12-2019

Vandaag kwamen er 3 vrolijke mannen van BCC een hele grote koelkast brengen. Ze waren heel beleefd en hadden verstand van zaken. Tevens nog e paar handige tips gekregen voor het gebruik en bescherming! De mannen hadden veel lol met elkaar, het was duidelijk te merken dat ze blije werknemers zijn. Goed gedaan BCC.
Groeten van Nathalie

Joke 12-12-2019

Ik moest een nieuwe telefoon omdat Tele2 stopt met prepaid en daardoor moest ik overstappen naar T-Mobile. Ik kreeg van T-Mobile een nieuwe Sim-kaart. Deze gaf steeds het signaal Ongeldige Sim kaart. Bij de winkel ondekten ze dat de Sim kaart het wel op een nieuwer toestel deed, dus dat betekende een nieuwe telefoon. Bij BCC hebben ze de nieuwe Sim-kaart er voor me in gedaan en warempel- het werkte -. Dus de telerfoon gekocht. Weer een simpele, geen smart-phone.

Cees J. Kraakman 12-12-2019

Megastores Den Haag. Overzichtelijke winkel met voldoende keuzemogelijkheden. Personeel is zeer vriendelijk en professioneel.
Berichtgeving via o.a. email is prima.
Minpuntje was het telefonisch contact (na tweemaal proberen eindelijk contact -5 wachtenden voor u- maar dat duurde wel ruin DRIE KWARTIER!
Gelukkig maakte men ons bij een later bezoek aan de winkel erop attent dat je een email naar de winkel kunt sturen.

Hetty spaghetti 12-12-2019

Makkelijke keuze/ goede vergelijking /assistentie waardoor ik nu een perfecte wasmachine heb, de bezorging en installatie ging trouwens ook volgens afspraak, ben super tevreden

Leo schinkel 12-12-2019

Goede kwaliteit, zeer vakkundig advies, klantvriendelijk, ik blijf trouw aan de BCC.

T 12-12-2019

Het is een duidelijke webshop.
Maar de doorslag was dat zij wel voorraad hadden en alle ander grote webshops niet. Dus dan is de keus snel gemaakt.

Mickey 12-12-2019

Wij hebben een inbouw vaatwasser besteld en laten monteren. De vaatwasser is iets te laag , staat niet gelijk met de andere keukenkasten. De monteur had keurig met hulpstukken bijgesteld en de vaatwasser staat nu perfect bij. Erg bedankt monteur van BCC