Deze score is berekend op basis van 14872 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

sacha 13-01-2021

Ik koop regelmatig witgoed, maar ook laptop en gsms. Service is goed en vooral de verlengde garantie heeft ervoor gezorgd dat ik na ruim 6 jaar gewoon echt een nieuwe wasmachine kreeg toen de oude problemen had. Bovendien sturen ze de factuur per mail. Dan hoef je jaren later niet meer naar bonnetjes etc te zoeken. Ook levering en reparatie in coronatijden! ik ben onder de indruk

Beste sacha,

Wanny 13-01-2021

Zondagochtend 10 januari j.l een volautomatische koffiemachine gekocht. En op maandagavond op 11 januari rond 18:30 bezorgd! Het bestelproces was zeer eenvoudig en de productomschrijving was bij elk apparaat zo duidelijk dat de keuze heel makkelijk gemaakt is, wat echt bij mijn wensen past. Ook is het heel prettig dat er meerdere betaalopties zijn, als een grotere uitgave even niet uitkomt om in een keer te voldoen.

Beste Wanny,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze website en de snelle levering. Geniet van de koffie!

C.Engel 13-01-2021

Omdat de winkels dicht zijn door de lockdown, gistermiddag gebeld voor de aanschaf van een TV naar BCC Almere. Vandaag al geleverd en geinstalleerd. Top service.

Beste C.Engel,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de TV!

Ruud 13-01-2021

Duidelijke sit met relevante informatie. Snelle levering, direct de volgende dag en goed geprijsd.

Beste Ruud,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en de snelle levering.

Amy 13-01-2021

Super netjes geholpen en alles is in goede staat ! Super vriendelijke mensen. Ik had gister avond net voor sluitingstijd oortjes besteld en kon ze de dag erna meteen ophalen toen ze open waren .

Beste Amy,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Gerrit 13-01-2021

Heb gebeld, goede voorlichting gekregen omtrent de aanschaf van een nieuwe telefoon, welke ik dezelfde dag bij een filiaal heb afgehaald. Prima geregeld, uitstekende service.

Beste Gerrit,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Corry 13-01-2021

Strijkijzer ging kapot en ivm lockdown nergens een winkel te vinden om direct een nieuwe te halen. Bij BCC kon ik echter online een bestellen en afhalen bij het afhaalcenter in de winkel. Nieuwe strijkijzer bleek echter kapot. Geen punt en hebben een nieuwe direct opgestuurd en 24-uur later in mijn bezit.
Prima geregeld!!!

Beste Corry,

Bedankt voor jouw review over onze snelle en oplossingsgerichte service.

Anne 13-01-2021

Vlotte bestelling. Informatie op de website was duidelijk en compleet.
Levering was volgens afspraak, mooi op tijd.
Gekozen voor BCC, omdat zij ook inhoudelijk kunnen adviseren over het product mochten er later nog vragen zijn.

Beste Anne,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website en onze service.

MR 13-01-2021

Gisteren besteld en vandaag om 13.00 uur in huis.
Netjes verpakt en tot in de keuken bezorgd door twee aardige bezorgers.

Beste MR,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering en onze aardige bezorgers.

Anita 13-01-2021

Snel bezorgd netjes aangesloten vriendelijke bezorgers en van te voren een telefoontje dat ze eraan kwamen

Beste Anita,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke bezorgers.

T Witteman 13-01-2021

heb achtereenvolgens twee bestellingen gedaan bij BCC, beide vlot en correct afgewerkt! Chapeau, houden zo!!

Beste T Witteman,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankopen!

Wouter 13-01-2021

Prima website. Goed toegankelijk. Snelle levering. Goede terugkoppeling na een bestelling.

Beste Wouter,

Bedankt voor jouw review over onze website en de snelle levering.

Mike 13-01-2021

Prima internet radio met een goed geluid en mooie vormgeving voor een redelijke prijs.
Ik raad deze radio aan.

Beste Mike,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de radio!

Henny 13-01-2021

Duidelijk website, met goede omschrijving van de producten. Snelle levering.

Beste Henny,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

Adrie200 13-01-2021

prima webshop alle artikelen zijn snel gevonden, bestellen is heel eenvoudig en snel bezorgd

Beste Adrie200,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak via onze webshop.

Ilias 13-01-2021

Zeer ruime assortiment, je kan veel vinden waar je naar opzoek bent en altijd betaalbare prijzen!
Ik zal zeker blijven bestellen wordt altijd wel verrast!

Beste Ilias,

Bedankt voor jouw review.

Alex 12-01-2021

Overzichtelijke site en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Hele snelle levering

Beste Alex,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website.

yolanda 12-01-2021

ik werd snel en goed geholpen en de bezorgers leverde zoals afgesproken tijd ik ben zeer tevreden over de ruime koelkast met grote vrieslades zeer mooi product de volgende keer ga ik weer na de bcc

Beste yolanda,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Dennis Vermetten 12-01-2021

Goed onderbouwde en duidelijke website. Daarnaast een goede prijs en snelle levering!

Beste Dennis Vermetten,

Bedankt voor jouw review over onze duidelijke website.

W. Vogels 12-01-2021

een paar maanden geleden een vaatwasser gekocht, en we kregen goed advies en werden fijn geholpen, daarom hebben wij gisteren ook bij BCC een wasmachine gekocht, en alles ging heel goed en snel.
Wij zijn heel tevreden over BCC.

Beste W. Vogels,

Bedankt voor jouw review over de service bij aankoop van de vaatwasser.

Rowena 12-01-2021

Duidelijke omschrijving van het product en bijbehorende specificaties.
Tevens ontzettend snelle levering.

Beste Rowena,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering. Veel plezier met de aankoop!

R.v.Zevenbergen 12-01-2021

Goede uitleg op de site,maar ik ga toch persoonlijk naar de BCC in Vlaardingen,vanwege de uitstekende service en de vrolijkheid en ervaring van de mensen die in deze winkel werken.

Beste R.v.Zevenbergen,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Vlaardingen.

Jo 12-01-2021

Gezocht, kort door de bocht.
Een vruchtenpers voor het
Broodnodige vocht!
Snel gevonden, besteld en ontvangen.
BCC, zoals gewend, TOP in alle
Produktrangen! 🙂

Martijn 12-01-2021

Dichtbij huis, vriendelijk en deskundig personeel. Zelfs in de huidige tijd staat men voor je klaar. Top service!!

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw review over de service van onze vriendelijke medewerkers.

J Sonder 12-01-2021

Zeer snelle en accurate levering zonder poespas. Bovendien overzichtelijke website.

Beste J Sonder,

Bedankt voor jouw review over onze overzichtelijke website en de snelle levering.

John Walstock 12-01-2021

Ik ben al jaren klant bij BCC te Beek. Normaal rechtstreeks contact met het personeel welk altijd zeer vriendelijk, kundig en behulpzaam is, maar nu via online een vriezer besteld. Gisteren besteld en vandaag netjes en correct door de vriendelijke bezorgers op de aangegeven tijd thuis bezorgd. Toplaag die BCC en wederom bedankt voor de zeer goede service.

Beste John Walstock,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke bezorgers.

Rik 12-01-2021

Diep en diep triest. Tot 2x toe een defect product gekregen waarvoor er de nodige kilometers afgereisd diende te worden. In eerste instantie wordt alles op een verkeerde aansluiting geschaald maar na zelf het product fysiek gezien te hebben geven ze pas gelijk. Nu is er weer geen voorraad dus krijg mijn geld terug. Enorm kansloos dat hier geen professioneel gedrag aan getoond kan worden en er geen enig besef is wat dit voor effect heeft. Kost extra geld door de grote ritten die afgelegd dienen te worden en nu heb ik nog steeds niet. Enkel een slecht WiFi netwerk thuis waardoor thuiswerken nog steeds niet goed lukt. Nu kan ik gelukkig het geld terug krijgen zodat ik het apparaat bij een andere winkel kan bestellen.

Beste Rik,

Bedankt voor jouw review. Wat een vervelende situatie, excuses voor het ongemak. We willen hier graag meer van weten. Kun je in een reactie op deze review het ordernummer doorgeven?

RikvanSchaijk 13-01-2021

Beste BCC,

Betreft ordernummer: 202101-00451320182.

Jan Koomen 12-01-2021

Alhoewel de BCC shop nu gesloten is vanwege corona ben ik uitstekend telefonisch geadviseerd door de verkoper .... over de aanschaf van mijn EPSON printer. De printer net opgehaald bij het afhaalpunt op de Buitenveldertselaan.

Beste Jan Koomen,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service.

Ellen Barendrecht 12-01-2021

Ontzettend goed geholpen per telefoon, ik kom normaal altijd de winkel in vlaardingen waar ik ook altijd goed geholpen word, maar deze keer per telefoon super de dame die mij hielp had ontzettend veel geduld met mij daar ik niet wist wat ik wilde, maar uiteindelijk dankzij haar de goede keus gemaakt.Ik ben een trouwe klant van Bcc en zal dat ook blijven Mvg Ellen Barendrecht

Beste Ellen Barendrecht,

Bedankt voor jouw review over de telefonische service.

Sander Mors 12-01-2021

Snelle levering en bediening in deze Corona tijden. Is niet zo leuk voor medewerker alleen pakketten doorgeven i.p.v. advies geven over aanschaf. Compliment.

Beste Sander Mors,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Jc hornschuh 12-01-2021

Ik heb in het verleden vaak apperaten gekocht tv's, printer, stofzuiger, en nu een koelkast en koffiemachine. Ben altijd goed geholpen, prima service en snelle leveringen, ben ook zeer tevreden met de aankopen, mvg joop hornschuh

Beste Jc hornschuh,

Bedankt voor jouw review over onze services en de snelle leveringen. Veel plezier met de aankopen!

Sander 12-01-2021

Super goede service, zeer kundig geholpen. Bezorging vandaag was ook top, dame was uiterst vriendelijk heeft product pro-actief toegelicht en bood aan om alle verpakkingsmaterialen en de oude vaatwasser mee te nemen. Echt top-service!

Beste Sander,

Bedankt voor jouw review over onze services van onze bezorgster.

Fenny Stütterheim-van Boldrik 12-01-2021

De keuze voor mij om een bestelling bij BCC online te doen heeft te maken met het feit dat ik niet
persoonlijk naar de winkel kon wegens Corona.
Vorig jaar heb ik een Samsung T.V gekocht en ben bij de aankoop bijzonder goed geholpen en nu online een elektrische deken. Het personeel is vriendelijk dus voor mij gaat er niets boven BCC.

Beste Fenny Stütterheim-van Boldrik,

Jan de Vries 12-01-2021

De site was prima voor elkaar; vlotte afwerking met keurige e-mails; ook de bezorgdienst voor het plaatsen en aansluiten is vlot en vakkundig gedaan.

Beste Jan de Vries,

Bedankt voor jouw review over onze vakkundige bezorgservice.

Betsie 12-01-2021

Super snelle service: ondanks de lockdown goed kunnen bestellen en zelf afgehaald in de winkel, steun lokaal en behoud BCC winkel in de woonplaats!!

Beste Betsie,

Bedankt voor jouw review over onze snelle afhaalservice.

Koos Walraven 12-01-2021

Ik word hier (winkel op de Oude Haagweg in Den Haag) altijd netjes en perfect behandeld en ook goed voorgelicht als ik iets wil weten over diverse producten. Ik ben hier al jaren lang klant en heb nog geen problemen ondervonden

Beste Koos Walraven,

Bedankt voor jouw review over ons filiaal in Den Haag.

Thierry B 12-01-2021

Overzichtelijk, Betrouwbaar en een hele snelle levering savonds besteld volgende dag in huis. Al met al een zeer goede ervaring met BCC en zal zeker in de toekomst weer wat bestellen en andere mensen deze winkel aanraden.

Beste Thierry B,

Irmi 12-01-2021

Gisteravond besteld vanmiddag in huis. Zeer tevreden. Ook goed stevig verpakt.

Beste Irmi,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering.

Denny 12-01-2021

Ik ben zeer tevreden met BCC ik ben in de winkel zeer goed geholpen vandaar dat ik ook mijn aankoop daar gedaan heb

Beste Denny,

Bedankt voor jouw review over de service in onze winkel.

Tony 12-01-2021

Makkelijk te vinden en te bestellen en ook nog eens heel snel bezorgd top!!!

Beste Tony,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

Robin 12-01-2021

Zeer snel en betrouwbaar, product conform omschrijving voor een scherpe prijs.

Beste Robin,

Bedankt voor jouw review.

Bosch droger 12-01-2021

BCC is klantvriendelijk en biedt een goede service. We hadden een droger besteld, die achteraf niet goed functioneerde. Een snel telefoontje om een andere te bestellen was zo geregeld. Binnen twee dagen werd de nieuwe droger geleverd. Zelfs de aansluitingskosten waren gratis.

Beste,

J van Vessem 12-01-2021

Juiste product wat ik wilde, op tijd geleverd, goede schriftelijke uitleg, prima verpakt, veilig in gebruik,
We zijn er blij mee!

Beste J van Vessem,

Bedankt voor jouw review. Veel plezier met de aankoop!

Bart 12-01-2021

De BCC webwinkel heb gekozen voor de aanschaf van een nieuwe elektronische deurbel omdat BCC de scherpste prijs aanbod. Daarnaast garandeerde ze een snelle levering. Binnen 1 werkdag in huis.

De klantenservice is goed bereikbaar via Whatsapp en telefoon. Vooral via Whatsapp heb je erg snel een reactie terug. Werkt erg fijn!

Beste Bart,

Bedankt voor jouw review over onze klantenservice.

Hans 12-01-2021

Let op basis bezorging dan word je opgescheept met het zelf uitpakken zodat je eventuele schade niet kunt zien en door Corona tekens de chauffeur dat het onbeschadigd is ontvangen.
Toen het op de plaats zetten moeilijk werd moest ik direct betalen en weg waren ze. Mij achter laten met een gigantische in gepakte koelkast in een kleine bij- keuken.
Bij de klanten service kwam ik ook niet verder als een aantekening dat ze de volgende keer het wel moeten plaatsen en aansluiten. Niet één werd mij gevraagd naar mijn. Naam en bestelnummer evt. Dus dat zegt dus niets .

Beste Hans,

Bedankt voor jouw review. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. We komen hier graag meer over te weten. Kun je het ordernummer doorgeven in een reactie op deze review?

Albert 12-01-2021

Makkelijk bestellen, uitstekende prijs, product volgende dag keurig als toegezegd geleverd. Top weer van BCC.

Beste Albert,

Bedankt voor jouw review over het bestelgemak en de snelle levering.

M.Roskamp 12-01-2021

Gezien de coronapandemie is de winkel natuurlijk gesloten maar telefonisch was de aankoop, en vooral het advies eigenlijk net zo goed als in de winkel ,de verkoper was erg hulpvaardig, en ook met de aflevering, en de installatie ,een zeer goede service en uitleg. Daarom ben ik ook al jaren klant bij BCC.

Beste M.Roskamp,

Bedankt voor jouw review over onze telefonische service.

Frans Croonenberg 12-01-2021

Ik ben echt onder de indruk van de bestelling levevering en zeer correcte afhandeling t/ m de voordeur
Deze manier van werken is TOP en krijgt zeker een vervolg.Met vriendelijke groeten,Frans Croonenberg

Beste Frans Croonenberg,

Bedankt voor jouw review over onze bezorgservice.

Topwinkel 12-01-2021

Wij gaan al jaren naar BCC voor een aantal goede redenen. De prijs is altijd concurrerend, de hulp is vriendelijk en concreet zowel in de shop als via de website, de keus is goed en als we naar de winkel gaan is deze redelijk dichtbij.

Beste,

Bedankt voor jouw review over onze vriendelijke services.

Maarten 12-01-2021

Wasmachine kapot op zondag. Zondag besteld en op maandag stond wasmachine al te draaien. Sneller dan dit is niet mogelijk. Top.
Tevens gebracht wn geinstalleerd door 2 vriendelijk en behulpzame jonge mannen.

Beste Maarten,

Bedankt voor jouw review over de snelle levering door onze vriendelijke en behulpzame bezorgers.