MW 09-12-2019

Levering duurde een dagje langer door de drukte met Black Friday, Werd super netjes te woord gestaan via de chat en door de uitleg begrijp en accepteer je het gewoon!!!

H. de Haan 09-12-2019

BCC betrouwbaar, vriendelijk en vooral deskundig personeel die je helpen en adviseren om uiteindelijk tot een goed besluit te komen zonder opdringerig te zijn.
Overzichtelijke zaak. Ik kom er heel graag en ga ook beslist mijn volgende elektro- en/of elektronica-apparatuur daar kopen.

arjan 09-12-2019

Ik had eerst een andere t.v. gekocht maar die gaf geen goed beeld, terug naar de winkel waar ik goed ben geholpen en ben met een oled de deur uitgelopen. heel blij mee en heel goede service.

Hoogendoorn 09-12-2019

We werden rustig en geduldig geholpen bij het maken van onze keuze. De verkoopmedewerker gaf goed advies en probeerde ons niet een duurder product aan te "smeren".
BCC Sliedrecht is een fijne winkel met genoeg keuze in het assortiment.

Bas Chin 09-12-2019

Ik kies altijd voor BCC aangezien ze ook top of the line products hebben, maar ook de goede service van het personeel. Mijn laatste aankoop had ik een stagaire en een dikke pluim voor hoe deze toekomstige "sales person" word opgeleid en begeleid met de totale transactie. Ik zou iedereen aanraden om bij BCC stageplek te krijgen en niet bij Mediamarkt bv..

Peter 09-12-2019

Ik kom al jaren bij BCC en word altijd goed geholpen dit keer een all in one computer gekocht goede informatie gekregen en uitleg

Jolanda 09-12-2019

Ik vind het personeel altijd behulpzaam. Krijg meestal goede informatie.
De Philips monitor werkt fantastisch. In 10 klaar voor gebruik. Snelle installatie. Fijn werkscherm en heel mooi prijsje.
Dik tevreden

Elmer 09-12-2019

Prima geholpen in de winkel van BBC, snelle afhandeling. Ook de levering verliep goed, SMS ontvangen met de levertijd. Vlak voor levering nog gebeld dat ze er binnen 10 min waren.
Wasmachine zonder problemen naar de locatie gebracht.

fam. rotteveel 09-12-2019

fijne winkel behulpzaam personeel, ruime keus, maar oppassen , houd de verkopers in de gaten, anders ga je met meer artikelen de winkel uit dan je van plan was. leuk voor de BCC , maar minder voor je eigen beurs.

Bart 09-12-2019

Ik vind het erg prettig dat je gewoon in de winkel de tv kunt bekijken en vervolgens gratis thuis kunt laten bezorgen. En dan is de prijs ook nog eens vergelijkbaar met de laagste prijs op internet. Wel jammer dat ze voor het bezorgen gebruikmaken van DHL, want dat is geen geweldige bezorgdienst: geven ‘s-ochtends aan dat ze ergens tussen 8-18 uur komen bezorgen (verwachten blijkbaar dat je de hele dag thuis kan gaan zitten) en bezorgen dan bij de buren (ik was dus niet thuis) zonder een kaartje achter te laten bij welke buren dat was. Daarom geen 10 maar een 8 voor de winkel.

MJ. 09-12-2019

Na ingewonnen advies van de verkoper tot een besluit gekomen om een voor mij de juiste sound Blaster te kopen. Na ontvangst thuis gekomen en slechts 3 aansluitingen verder 2x stopcontact en een optisch kabel, werkte het systeem direct zoals verwacht. Daar ben ik erg tevreden over.

Anoniem 09-12-2019

Ik ben zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en deskundigheid vh personeel

Marco Notermans 09-12-2019

ik ben super tevreden over de klantvriendelijkheid, kennis en de aandacht van de werknemers van Bcc die ik bij ieder bezoek aan deze winkel krijg.

Jacky Schaap 09-12-2019

Goed en snel geholpen. Zonder problemen meegekeken waar product goedkoopst was en heb voor die prijs gekregen. Mooi 29 euro verdiend. Dank BCC

Jan Wouters 08-12-2019

Goed geholpen door de medewerker die snel antwoorden had op onze vragen over het aan te kopen product. Nam ook geen opdringerige houding aan, maar plaatste zich in een adviserende rol. Hij heeft ons van A tot Z geholpen. D.w.z. advies gegeven, het product gehaald en het afrekenproces afgerond. Bij het verlaten van de winkel nog een tip gegeven hoe het beste het product te dragen en een fijn weekend gewenst. Kijk zo hoort het. In zulke winkels kom je graag!

Remy 08-12-2019

Fijne winkel, vertrouwd personeel, goede adviserende kwaliteiten, eerlijke prijzen, geen gedoe met ruilen en ongevraagd extra (goed) advies maken het voor mij een winkel waar ik graag kom..

Hester 08-12-2019

Ik kreeg heel fijn advies van een medewerker voor een camera die ik op mijn voordeur kan richten ivm dreigende buurman. Ik mag hem uitproberen en als het niet naar wens is mag ik terug. Wilde eigenlijk een buitencamera maar die waren meteen veel duurder.

Dennie 08-12-2019

Al meerdere malen witgoed gekocht bij BCC en altijd bevalt het prima. De prijzen zijn goed, levertijden kort en de apparatuur wordt snel geleverd.
Voor leveren altijd netjes een email en SMS en kort voor het leveren belt de chauffeur. De mensen die de spullen brengen zijn netjes en sluiten alles goed aan incl. een korte uitleg.

A de Graaf 08-12-2019

Service is er goed en zijn altijd tevreden over de service iscer iets niet goed staan ze je keurig tewoord erg tevreden over deze zaak

Eugène Schilder 08-12-2019

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen om printer te kopen. Ik kreeg ook nog gratis een pak papier mee.

Chandni Gupta 08-12-2019

Most reliable shop BCC.
Found TV a bit cheaper on another website but still preferred to buy from BCC.
Its the trust and better service which is more stronger than having a cheaper product from elsewhere.

Wendy 08-12-2019

Wij vinden dit een hele fijne winkel omdat die overzichtelijk is en fijn personeel. Word netjes geholpen. Prijs op de site was anders dan in de winkel en werd netjes aangepast. Site is verder ook duidelijk en overzichtelijk.

Joop 08-12-2019

Uitstekend door door de BCC-Alkmaar- medewerker geholpen. Het ging om de aansluiting van een hoofdtelefoon om het TV geluid beter te kunnen horen.
Mijn TV heeft geen HT- aansluiting. De oplossing bleek te liggen in de optical-aansluiting van mijn Ziggo Media XL. Hiervan had de Ziggo medewerker zelfs geen kennis.

Ed Kerkmans 08-12-2019

Prima geholpen en een deskundig advies.
De vragen die we hadden,zijn zeer goed beantwoord.

Marit 08-12-2019

Vriendelijke service, maar mag wel wat vlotter. Ook veel pogingen om ons te overtuigen om een duurder product te kiezen. Niet bijzonder onder de indruk.

M.P. van Mierlo 08-12-2019

Wij komen graag in uw winkel, omaatje er altijd vriendelijk en goed geholpen of geadviseerd wordt.

jmg 08-12-2019

Uren heb ik gewacht op de bevestiging van mijn aankoop. Na lang wachten werd er eindelijk met iemand van de klantenservice gesproken. Helaas werd tot 3x toe tijdens het gesprek de verbinding verbroken en ik moest weer opnieuw bellen. Ben ca 1,5 uur bezig geweest. Bij bestelling heb ik mij geregistreerd. Na 3 dagen nog steeds geen toegang tot MijnBcc. Wat een geweldige afhandeling en service, maar niet heus. Het bestelde werd op tijd geleverd.
Officiële reactie van BCC 10-12-2019

Beste Jmg,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat we niet goed te bereiken waren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

4791 10-12-2019

Het ordernummer is 201912-004554912

A. Dielissen 08-12-2019

Na binnenkomst vrijwel direct aangesproken door een verkoper welke ook goed advies gaf over het gewenste product en de verschillen tussen de diverse merken.

Jan de Wit 08-12-2019

Onze bestelling is zeer snel en correct geleverd. De aankoop betrof een nieuwe Bosch stofzuiger, deze is inderdaad fluisterstil !

Familie van de Burgt 08-12-2019

Wij hebben zaterdag 7 december een HP paviljoen gekocht . Wat waren deze 2 mannen fantastisch met hun werk bezig. Een verkoper kende wij nog van de aanschaf van een IPad. Voor beide keren zijn wij heel goed geholpen ….wat een inzet. Er zijn bijna geen winkels meer waar je nog zo wordt geholpen. Jongens.....chapeau. Met vriendelijke groet Familie van de Burgt.

John 08-12-2019

Ongeveer 4 jaar geleden een 65" Samsung curved TV gekocht bij BCC in Oss, op advies van verkoper 5 jaar extra garantie bijgekocht. Een paar weken geleden zag ik links en rechts wat witte "wolken" in het beeld. BCC Oss maakte een afspraak voor me met de service dienst en al snel kreeg ik het bericht dat mijn TV niet meer te repareren was. De TV werd thuis opgehaald en ik kreeg het aankoopbedrag gecrediteerd, super netjes!
Natuurlijk mijn nieuwe TV ook weer bij BCC Oss gekocht en wederom met 5 jaar extra garantie.

Petra 08-12-2019

Vriendelijke verkoper, snel en adequaat geholpen.
De volgende dag thuisbezorgd

Lieke 08-12-2019

Prima service. Ook als er iets mis gaat (er werd 1 onderdeel niet meegeleverd) wordt er meteen gebeld! Een afspraak gemaakt en gezocht naar een oplossing die voor alle partijen goed aanvoelt. Ik koop hier heel graag. BCC beschikt over kundige, klantvriendelijke mensen.
De Zanussi droogtrommel bevalt goed! Lekker groot en een fijn aantal programma's.
Keurig geleverd.

Jan Koomen 08-12-2019

Wij zijn al jarenlang vaste klant bij BCC. De winkel is prettig en dicht bij ons in de buurt, en heeft altijd de juiste spullen die we zoeken tegen een redelijke kwaliteit prijs verhouding. Het personeel is deskundig, en adviseert je uitstekend bij je keuze.

Martens 08-12-2019

Prima en snel geholpen door kundige medewerker, duidelijke en eerlijke uitleg, ging voorheen altijd naar de mediamarkt omdat deze een paar euro goedkoper was, maar kunnen van de service en personeel van de bcc nog flink wat leren, bcc heeft er een nieuwe klant bij.

Tevreden klant 08-12-2019

Geholpen door een jongeman die gaf veel informatie over een sapcentrifuge en een slowjuicer. En ook tussen de verschillende airfryers. Hij heeft zijn. Tijd genomen om mij alles uit te leggen en soms zelfs herhalen. Ik heb zowel een slowjuicer als een airfryer gekocht. Alle prijzen zijn aangepast naar benden omdat de concurrentie te. Veel goedkoper waren. Een beetje jammer dat ik geen kwantum korting heb ontvangen. Ik had toch twee grote apparaten gekocht. Aan de andere kant begrijpelijk omdat ze ook ergens winst moeten maken. De dienstverlening, informatie, kennis was super! Hiervoor wellicht een 9.

henbro 08-12-2019

Een inbouwvaatwasser online gekocht die netjes op het afgesproken tijdstip geplaatst werd. Maar .. wat een verademing. Twee jonge medewerkers die zeer vriendelijk en deskundig werk hebben geleverd. Vaatwasser bleek iets lager dan de vorige, maar op mijn verzoek toch door de heren laten plaatsen. Gevolg een kier die alleen zichtbaar was, als het keukenpaneel open stond. Dus niet zichtbaar bij gesloten keukendeur. Maar toch werd een plankje gezaagd, zodat de kier compleet en netjes onzichtbaar werd. Vaklui, Ze namen het risico om iets later bij de volgende klant te komen. Met nadruk op Iets. Deze mannen werken voor de klant en niet alleen voor de baas. Gouden koppel. Houd ze binnenboord BCC, concurrenten lezen ook reviews.

Annetje 07-12-2019

Ik koop graag bij BCC, iedere keer sta ik versteld van de kennis van de verkopers. Deze keer kocht ik een wasmachine, ik kreeg een kop koffie en een zeer nuttige uitgebreide uitleg over allerlei zaken die ik niet wist over wasmachines en wassen. Voor advies moet je dus naar BCC. De service bij evt. schade aan vloer bij het verplaatsen van de machine is geweldig. Ik kreeg direct een mail met een aanbod tot schadevergoeding, ik hoefde nergens achteraan, dat is service. Warme douche.

Gerard 07-12-2019

zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers,was een tweede kans artikel,een Siemens koffiemachine,desondanks volledige uitleg gegeven,artikel werd zelfs uitvoerig uit de doos genomen,en gecontroleerd,prima service

JEJ 07-12-2019

Snelle en vriendelijke klantenservice. Er was constant iemand binnen bereik om vragen aan te stellen. Uitstekende prijzen!

Anol 07-12-2019

Keurig en snel geholpen meteen na binnenkomen van de winkel
Accurate bediening en goede afhandeling van vragen

Maria 07-12-2019

Dit jaar hebben wij grote aankopen gedaan bij de bic in Amsterdam noord, wij kochten onder andere:
Nespresso apparaat
Tv met een soundbar van bose dat was onze eerste aankoop erg tevreden ook met de service die geleverd werd en werd geadviseerd.
2de aankoop wederom weer een tv met soundbar kadootje schoonmoeder tv waren wij snel zelf al uit soundbar alleen niet. Werden wederom weer uitstekend geholpen.
Nu de subwoofer van Bose die bij de bar hoort uitstekende prijs meegekregen erg vriendelijk geholpen wederom. Wij zullen vaker komen en hopen deze ervaring ook te behouden.

Ruud Neuteboom 07-12-2019

Heel kort maar krachtig. Fijn geholpen, goede info, vriendelijk personeel, een tevreden klant.

Th. Swinkels 07-12-2019

Geweldig. wat een service en heb goed geholpen door even instaleren.
Goede service van BCC.
Ik zou wel aanraden om naar BCC te gaan.
Heeft al vier keer goed geholpen.

Th. Swinkels

Bram 07-12-2019

De aankoop vond ik super. Alle info overzichtelijk. Levering kon de volgende dag al, wat ideaal is als je wasmachine ineens stuk is. Ik vond het wel vervelend dat de bezorgers niet een kwartier van tevoren even belden, zoals wel wordt toegezegd. In mijn geval wil ik als er wat bezorgd wordt, mijn katten even opsluiten, zodat ze niet in paniek naar buiten kunnen schieten. Dat kon ik nu niet doen.

M. Mulder 07-12-2019

Vriendelijk personeel die goed advies geven en niet alleen het duurste aan je willen verkopen.

Henk 07-12-2019

prima prijs prestatie. Keurig op tijd! veeal bestellen we bij BCC. Gaan het de volgende keer weer doen!

Toon 07-12-2019

Snelle en deskundige uitleg en goede prijs inzage. Goed product voor de prijs .

Nico 07-12-2019

We hebben de bbc winkel in Almere bezocht omdat zij onze vvv bonnen accepteerden voor de aankoop van een Huawei gsm. Gezien de prijs hoger was als bij de mediamarkt werd door een medewerker netjes de prijs aangepast.

Marga 07-12-2019

Wist niet precies welk soort geluidssysteem ik wilde aanschaffen. Ben zeer duidelijk en geduldig geïnformeerd door de verkoper en heb mij keus gemaakt. Dank. BCC