Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerard 07-12-2019

zeer vriendelijk geholpen door de medewerkers,was een tweede kans artikel,een Siemens koffiemachine,desondanks volledige uitleg gegeven,artikel werd zelfs uitvoerig uit de doos genomen,en gecontroleerd,prima service

JEJ 07-12-2019

Snelle en vriendelijke klantenservice. Er was constant iemand binnen bereik om vragen aan te stellen. Uitstekende prijzen!

Anol 07-12-2019

Keurig en snel geholpen meteen na binnenkomen van de winkel
Accurate bediening en goede afhandeling van vragen

Maria 07-12-2019

Dit jaar hebben wij grote aankopen gedaan bij de bic in Amsterdam noord, wij kochten onder andere:
Nespresso apparaat
Tv met een soundbar van bose dat was onze eerste aankoop erg tevreden ook met de service die geleverd werd en werd geadviseerd.
2de aankoop wederom weer een tv met soundbar kadootje schoonmoeder tv waren wij snel zelf al uit soundbar alleen niet. Werden wederom weer uitstekend geholpen.
Nu de subwoofer van Bose die bij de bar hoort uitstekende prijs meegekregen erg vriendelijk geholpen wederom. Wij zullen vaker komen en hopen deze ervaring ook te behouden.

Ruud Neuteboom 07-12-2019

Heel kort maar krachtig. Fijn geholpen, goede info, vriendelijk personeel, een tevreden klant.

Th. Swinkels 07-12-2019

Geweldig. wat een service en heb goed geholpen door even instaleren.
Goede service van BCC.
Ik zou wel aanraden om naar BCC te gaan.
Heeft al vier keer goed geholpen.

Th. Swinkels

Bram 07-12-2019

De aankoop vond ik super. Alle info overzichtelijk. Levering kon de volgende dag al, wat ideaal is als je wasmachine ineens stuk is. Ik vond het wel vervelend dat de bezorgers niet een kwartier van tevoren even belden, zoals wel wordt toegezegd. In mijn geval wil ik als er wat bezorgd wordt, mijn katten even opsluiten, zodat ze niet in paniek naar buiten kunnen schieten. Dat kon ik nu niet doen.

M. Mulder 07-12-2019

Vriendelijk personeel die goed advies geven en niet alleen het duurste aan je willen verkopen.

Henk 07-12-2019

prima prijs prestatie. Keurig op tijd! veeal bestellen we bij BCC. Gaan het de volgende keer weer doen!

Toon 07-12-2019

Snelle en deskundige uitleg en goede prijs inzage. Goed product voor de prijs .

Nico 07-12-2019

We hebben de bbc winkel in Almere bezocht omdat zij onze vvv bonnen accepteerden voor de aankoop van een Huawei gsm. Gezien de prijs hoger was als bij de mediamarkt werd door een medewerker netjes de prijs aangepast.

Marga 07-12-2019

Wist niet precies welk soort geluidssysteem ik wilde aanschaffen. Ben zeer duidelijk en geduldig geïnformeerd door de verkoper en heb mij keus gemaakt. Dank. BCC

Danny 07-12-2019

Deskundig advies van klantgericht personeel. Eerlijke prijzen voor producten

Mieke 07-12-2019

Zeer behulpzame verkoper die over een gezonde dosis humor beschikte en ons gewoon goed heeft geadviseerd.

Wietske 07-12-2019

Prettig geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe printer. De medewerker luisterde goed naar mijn wensen en gaf opties daarbij. Hij was geduldig toen ik er ter plekke even over nadacht en dacht met me mee in de keuze die ik maakte.

Patricia 07-12-2019

Duidelijke site, goede prijs kwaliteit verhouding.
Duidelijke levertijd en omdat het uitliep een berichtje.
.keurig boven gebracht en aangesloten.
Vriendelijk personeel.

Cees 07-12-2019

Verkoper heeft me ervan kunnen overtuigen dat ik de verkeerde droger wilde kopen

huskyp 07-12-2019

Mooie overzichtelijke winkel , behulpzaam en kundig personeel.
Heb al diverse producten daar tot tevredenheid gekocht.

Emil 07-12-2019

Ben echt super geholpen door het personeel van de BCC aan de Hertogstraat! Rein bedankt!

Buitenhuis 07-12-2019

Bestelling was eenvoudig en levering snel en op tijd. Enige ingewikkeld te begrijpen is de aktie korting wanneer die ingaat en hoe die te verzilveren!!

WB 07-12-2019

Heb in oktober tv gekocht in Bergen op Zoom, ben geweldig geholpen meneer nam alle tijd en heeft ons goed advies gegeven en geholpen.
Aflevering is ook goed gegaan kreeg van te voren telefoontje en ze waren prima op tijd, hele aardige jongens en alles netjes afgeleverd.

John 07-12-2019

Goede lay-out van de winkel, personeel behulpzaam en niet opdringerig en nog een korting ook.

Mirella 07-12-2019

WH-1000XM3 draadloze hoofdtelefoon met Noise Cancelling onlangs gekocht. afspraken worden nagekomen ( laagste prijs garantie ). Ruimte om te orienteren wordt gegeven en op moment dat hulp nodig is wordt die direct aangeboden. Goede en klantvriendelijke winkel.

Ben 07-12-2019

Erg vriendelijk personeel met een goede uitleg van de producten en ze nemen alle tijd voor je.

Esther 07-12-2019

Ik kan niet anders zeggen dat de service van BCC meer dan goed is. 2weken binnen de garantie ging onze wasmachine stuk. Weer teug naar Bcc om een andere aan te schaffen. De vestigingsmanager aldaar heeft ons heel fijn geholpen. We hebben een nieuwe wasmachine nu al thuis staan en draait alweer fijn de wasjes. En dit binnen een week... echt super!

Frank 07-12-2019

Vanwege het grote aanbod. Hadden wat problemen met bestellen via internet maar zijn daar goed bij geholpen. Klus was daarom snel geklaard. Levering was ook volgens planning. Alleen advies in de winkel m.b.t. de eventuele aanwezigheid van snoer bij inductieplaat was slecht. Nu moest ik een aantal keren heen en weer rijden voordat ik uiteindelijk alles had. Nu is het tijd om de kookplaat te gaan testen.

Menno 07-12-2019

Gewoon oké. Snel afrekenen. Goed te woord gestaan. Alles duidelijk, zoals het hoort.

Patrick 07-12-2019

Zowel de fysieke winkel als de webshop altijd overzichtelijk en een compleet assortiment met laagste prijs garantie en een hele goede service. Daarom kies ik bijna altijd voor BCC. In de winkel vriendelijk en deskundig personeel, de verkopers/verkoopsters weten wat ze verkopen. Ik kijk meestal online naar het assortiment en de prijzen en koop dan fysiek het product in de winkel, is voor mij in de buurt. Het meeste is altijd ook op voorraad.

Tine 07-12-2019

Bij BCC zijn ze niet geïnteresseerd in zomaar verkoop, ze willen je echt helpen met het zoeken naar het product dat het best bij jou en je situatie past. Ze denken mee in oplossingen en geven advies. Ook als dat advies betekend dat je bij hun niets koopt (omdat je bv alle spullen al hebt en alleen iets anders moet configureren.)

scheffer 07-12-2019

prima geholpen door X, goede en betrokken verkoper. We zijn zeer tevreden en komen zeker terug.

Kot 07-12-2019

Vooraf op de site gekeken welke drogers er te koop stonden. In de showroom duidelijk uitleg gehad over de voor en nadelen van verschillende producten. Het product was dan wel niet op voorraad maar wordt thuis geleverd op een datum dat voor ons uit kwam. De service van de bezorging was goed, snel en vriendelijk. De droger is zorgvuldig geplaatst en gebruik gereed gemaakt.

Gijs 07-12-2019

Goed deskundig advies

De winkel heeft een brede keus aan huishoudelijke apparaten .

Fijne combimagnetron gekocht

James 07-12-2019

Bestelling volgens afspraak afgeleverd en hierbij ben ik goed op de hoogte gehouden via de mail over elke stap in het proces.

Prima service!

Helga 06-12-2019

Prima winkel, voldoende keus en deskundige uitleg
Blij dat BCC zich bij ons in de buurt bevindt.

Zeer tevreden klant 06-12-2019

Altijd vriendelijk en kundig personeel. Juist advies en nette prijs. Er word goed naar de klant geluisterd en meegedacht naar de juiste oplossing die ik zocht voor mijn internet WiFi probleem.

Kleine tv 06-12-2019

Snel besteld en geleverd een kleine tv. Netjes en goed verzorgd bij de levering.
Alles duidelijk en ook per mail goed geinformeerd.

Jma 06-12-2019

De medewerkers nemen de tijd om alles rustig te laten zien en uitleg te geven.

Tiessen 06-12-2019

zeer gebruiksvriendelijke webwinkel en winkel natuurlijk vriendelijk verkopers en verkoopsters ga zo door tot de volgende keer

Sam 06-12-2019

Goede service, ze komen de afspraken na ( laagste prijs garantie ), bij reparaties duurt het maximaal 1 week en als product niet in de winkel voorradig is dan krijg je het de volgende dag via de post. Keep it up!

tevreden zakelijke klant 06-12-2019

Gewoon een fijne winkel waar je binnen kunt lopen en hulp krijgt met het kiezen van voor jou de beste keuze. Het gekozen artikel werd netjes bij ons op kantoor bezorgd.

Hans Koster 06-12-2019

Al diverse keren producten gekocht bij BCC. Altijd een goede begeleiding en duidelijke uitleg. Ook al vraag je 5 keer hetzelfde. Voor mij de beste winkel voor elektronica.

Natasja 06-12-2019

Ben goed geholpen door de medewerker. Vertelde mij precies wat ik wel en niet nodig had. Hij drong niets aan. Ook geen duurder product. Verkoper had alle tijd voor mij. Een min puntje dat in mijn prijsklasse niet veel leus was.

Melvyn 06-12-2019

Kreeg de ruimte me te orienteren en op moment hulp nodig was direct ontvangen. Product op voorraad daar waar Media markt aangeeft voorraad te hebben maar deze er niet is als je de winkel bezoekt.

Prima service ontvangen bij BCC.

Ineke 06-12-2019

Ik heb voor deze winkel veel respect. Daar waar andere winkels,(in dit geval ging het om een mobiele telefoon)je meteen een peperdure tablet of I-phone willen aansmeren, heeft BCC nog genoeg "simpele" toestellen die perfect voldoen aan mijn wensen en behoeftes. Ook de uitleg was perfect, ik werd met respect behandeld: een 10 met een griffel voor BCC Venray :)

jead 06-12-2019

Ben regelmatig bij BCC in Veghel. Je wordt niet lastig gevallen door personeel. Ze laten wel merken dat ze je gezien hebben en zo hoort het ook. Heb je vragen, ze staan onmiddellijk klaar( Tenzij ze bezig zijn met een andere klant, dan wachten we even). Niks dan lof

Wim 06-12-2019

Goede service, veel aandacht voor de wensen van de koper.
Veel aand@cht ook voor bijartikelen.

Marielle 06-12-2019

Winkel was niet zo schreeuwerig als Mediamarkt. Daar kan ik niet meer tegen. Daar was ik slecht geholpen. Nieuwe poging in Hoorn bij BCC. Veel rustigere uitstraling en ruim opgezet. Zeer goed geholpen door de verkoper B., die een kopje koffie aanbood en met aandacht bezig was, tegelijk ook zag dat anderen klanten even geholpen moesten worden en dat handig deed. Een verademing.

DH 06-12-2019

prima klantvriendelijke winkel!
en ze houden zich aan gemaakte afspraken kwa levering en de 14dagen laagste prijs garanties.

JCW 06-12-2019

Bij mijn eerste vaatwasser die ik bij de BCC kocht heb ik een goed service gehad dus was de keuze snel gemaakt toen die het niet meer deed! Donderdag bestelt en Vrijdag tussen de middag bezorgt! Super snel!

Stendert Peet 06-12-2019

Artikel was gedeeltelijk niet op voorraad ivm. de mega drukte van black friday en cyber monday ...
Na drie dagen was het alweer op voorraad en kreeg het voor de afgeprijsde prijs van black friday mee.
Maand geleden ook al zo correct behandeld met een ander probleem......
Ga zo door met jullie vriendelijle en vlotte service.
Bedankt BCC Hilversum.
Mvg . Stendert Peet