Christien van Meer 11-12-2019

We zijn hier terecht gekomen omdat het product volgens een andere winkel nergens meer leverbaar was. Bij BCC dus wel!!! Heel blij mee.
De verkoopster was vriendelijk, attent en net zo blij als ik.
Super filiaal met een super team!!!!

Jennifer Klok 11-12-2019

Ik ben vandaag bij BCC in Almere geweest voor een wasmachine. Ik ben geholpen door een zeer professionele verkoopster, genaamd Linda. Ze gaf een advies helemaal afgestemd op mijn wensen. Ik ben dan ook erg tevreden de deur uitgegaan.
De winkel was overzichtelijk en het personeel klantvriendelijk. Ik kan deze winkel bij iedereen aanbevelen.

Mya 11-12-2019

Snel en gemakkelijk de deals in een scrol te zien.
Helder advies en reviews van anderen maakt het ook makkelijk om een keuze te maken.
Bezorging gelijk de volgende dag en wasmachine netjes waterpas geinstalleerd. Zeer tevreden met de service !

vos 11-12-2019

Je wordt er altijd fijn geholpen,en krijgt er goed advies
Zou het iedereen aanbevelen

Verdonk 11-12-2019

Heel slecht

Ik had een was droog combinatie besteld bij aankomst heeft het betaal automaat storing.
Met meerdere passen geprobeerd de betaling te doen maar het apparaat blijft de passen lezen en weigert.
Hierdoor namen ze de was-droogmachine mee.
Zelf een aantal voorstellen gedaan zoals contant betalen , direct naar de winkel gaan om daar met mijn pinpas te betalen , betalen via iDeal via de webshop maar dit werd allemaal niet geaccepteerd. Dit was ook een van de laatste exemplaren.

Gevolg : was droog combinatie gaat terug naar het hoofdkantoor en word dan aan de eerste beste verkocht met korting omdat deze nu uit de doos is geweest en retour is gegaan.

Ik heb de hele dag vrij genomen voor niks en heb nu ook geen wasmaschine.

Beste Verdonk,

Wat vervelend om te horen dat jouw levering door storing tijdens betaling niet door kon gaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en had veel sneller opgelost moeten worden, sorry!

Danielle 11-12-2019

Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer ze de droger zouden komen afleveren. De nacht ervoor keurig een email en in de ochtend op het tijdstip dat ze gezegd hadden een Whatsapp.
5 minuten voordat ze de droger kwamen leveren kreeg ik een telefoontje dat ze onderweg waren.
2 keurige nette mannen erg vriendelijk hebben de droger goed geïnstalleerd en de oude weer meegenomen. Super service

Coumans 11-12-2019

Lekker kortbij en in de winkel werden we direct zeer goed geholpen en kregen gelijk goed advies over wat we nodig hadden

Govert 11-12-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen. Men neemt de tijd voor je.
De inrichting van de winkel is heel overzichtelijk. Verder heeft men een uitgebreid assortiment.

C . Huizer 11-12-2019

vriendelijke ontvangst goede service en uitleg en met de uitleg van product en hoe en wat het met de garantie dus erg tevreden

Marina 11-12-2019

Er moest een horloge aangeschaft worden. Ik vond op de bcc site onmiddelijk wat ik zocht en had het 18 uur later al in huis . Wat wil je nog meer?

Edward Flohil 11-12-2019

Deze BCC shop in Woensel is goed bereikbaar en heeft vriendelijke en deskundige medewerkers

Bas 11-12-2019

Vriendelijk, duidelijk, goede informatie, toegankelijk en afspraken uitstekend nakomend en alles met een goede prijs/kwaliteitsverhouding!

Jaap 11-12-2019

Weer terug naar BCC natuurlijk ook rond gekeken maar toch op het honk terug. Goed advies en vergelijken was mogelijj omdat er veel op voorraad is, je wilt t toch weten wat de verschillen zijn "op beeld". Keuze gemaakt en netjes en op tijd thuis geleverd. Weer volledig tevreden. Nu bijna 2 weken in bezit en geen seconde spijt. Top.

Willemien Taam 11-12-2019

Prettige winkel, met name in purmerend. Goed contact. Kom er graag terug. Goede uitleg

DJ m 11-12-2019

Mooie ruime winkel met voldoende keuze.
Product bestelt en op de gevraagde datum kunnen ophalen. Top service

Carla 11-12-2019

Een winkel met goede service, en prettig personeel. Ook flexibel, en korting op apparatuur wordt doorgegeven als die bij levering goedkoper blijkt. Aflevering en inbouwen ging netjes volgens afspraak, snel, en goed afgewerkt (zelfs netjes schoongemaakt).

TheFeeling 11-12-2019

Duidelijke site, klantvriendelijk en snelle service. Product zoals omschreven en goede prijs.

Martin Maas 11-12-2019

De afhandeling van de bestelling is goed verlopen, het enige minpunt is de beperkte keuze op uw website , wat erop staat is meestal niet leverbaar in mijn geval 1 inbouw oven en gas kookplaat.

K. Dillema 11-12-2019

Mooie zaak die overzichtelijk is. Voldoende deskundig personeel aanwezig om je te woord te staan .

Annicka 11-12-2019

Vriendelijke medewerkers, werkten netjes en secuur. Wasmachine is mooi en werkt goed. BCC houd je goed op de hoogte over data/tijden wat fijn is.

Anoniem 11-12-2019

Wat een geweldige service!
In de winkel super vriendelijk geholpen en daarna is de vaatwasser tot 2 keer toe omgeruild omdat hij niet paste. Ze hebben meegedacht voor een oplossing en uiteindelijk het geld terug ontvangen.
Een dikke 10 dubbel en dwars verdiend!

Dennis 11-12-2019

Goede winkel en ze geven goede service en bij thuis bezorging namen ze de oude droger mee.

Nooren 11-12-2019

Het product dat ik wilde kopen was online het goedkoopste bij BCC. De levering van het product verliep snel, onder begeleiding van snelle en duidelijke communicatie.

Tim 11-12-2019

Naar mijn ervaringen is BCC een prima winkel. Levering is altijd snel en doen wat ze beloven. Webshop zelf is overzichtelijk genoeg om vlot te vinden wat je zoekt. Niets negatiefs op aan te merken. Aanrader dus.

Onno 11-12-2019

Snelle afhandeling van bestelling. En wanneer je per ongeluk iets niet goed hebt ingevuld tijdens de bestelling, snel geholpen om het op te lossen.

René. 11-12-2019

Ik ben zeer tevreden over de BCC shop, heeft een geweldige service en prettige bediening en een goede kwaliteit aan witgoed en andere artikelen. Ik blijf hier of de winkel als klant zeker kopen.

Claire 11-12-2019

Overzichtelijke winkel. Goede en snelle service, snelle levering en aardige bezorgers.

Goren 11-12-2019

Het apparaat is prima Maar ik kon niet betalen met mijn creditcard en dat vonden wij niet echt niet kunnen !
Ik had het nog zo gevraagd bij de bestelling! Koop eigenlijkers bij jullie maar de volgende keer denk ik toch even na

Beste Goren,

Wat vervelend om te horen dat de betaling niet via creditcard betaald kon worden. sorry!

Zou je ons via een reactie op deze review het ordernummer willen doorgeven? Op deze manier kunnen wij contact met je opnemen.

Door 11-12-2019

Ik hoor altijd positieve ervaringen over BCC en ik moest een nieuwe vaatwasser en heb gekeken op de site van BCC.
Nu vond ik het best moeilijk om te kiezen en kwam ik informatie tegen van de beste koop van de consumentengids 2019 en dat gaf gelijk de doorslag voor mijn Bosch vaatwasser en heb hem gelijk besteld.
En ze nemen gelijk je oude vaatwasser mee en dat is ook heel fijn.
Goede ervaring en de mannen hebben hem gelijk aangesloten.

Rick 11-12-2019

Snelle levering van de 150w omvormer, ene dag besteld volgende dag gratis verzending in huis
Prijstechnisch ook een nette prijs/kwaliteit verhouding

Hans 10-12-2019

Ik heb voor BCC gekozen omdat deze niet al te ver van mijn woonplek ligt. Als ook voor de service die ze bieden die je via Internet zelden of nooit krijgt. Een voordeel is ook dat je ziet/hoort wat je koopt.
Aanbevolen dus!!

Laurens 10-12-2019

Ik heb de winkel ontmoet via de online chat, ben dus niet ín de winkel geweest.
Ik werd goed geholpen v.w.b. de productinfo. Helaas was men niet bekend met de verzendregels die BCC en DHL hebben afgesproken. Daardoor heb ik, zeer tegen mijn zin, 6 dagen op mijn bestelde magnetron moeten wachten.
BCC heeft dit goedgemaakt met een cadeaubon en een bos bloemen!

Beste Laurens,

Wat vervelend om te horen dat jouw ervaring via online chat niet het gewenste resultaat opleverden, sorry!

Toos Beijers 10-12-2019

Mooie winkel goed overzichtelijk, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Niet op dringerig.

Frida Doets 10-12-2019

Goede service goed advies gehad en werd gratis bij mij thuis afgeleverd, want voor mij was de doos te zwaar om mee naar huis te lopen.

Patricia 10-12-2019

Ik heb daar de laatste tijd veel gekocht
Ze zijn altijd vriendelijk
Hebben verstand van zaken
Nemen de tijd voor je, zelfs als het druk is

Alexandra 10-12-2019

Zeer vriendelijk te woord gestaan.
Goeie uitleg op mijn vragen.
Leuke aanbieding op overstap naar Essent, erg blij mee..
Kom gauw mijn spullen bij jullie kopen

M. van Drooge 10-12-2019

BCC zit bij mij 'om de hoek'. Dat maakt het al makkelijk om voor hun te kiezen Je wordt altijd goed geholpen, ook als je wat ouder bent. Soms betekent dat dat je wat langer op je beurt moet wachten. Voor mij geen probleem.

Saskia 10-12-2019

Stofzuiger gekocht voor een goede prijs/kwaliteit, snelle levering en goed betrouwbare website

Jeu 10-12-2019

Een zeer goede en mooie Shop, waar alles duidkijk en makkelijk te vinden te vinden is.
En mocht je er toch niet uitkomen, dan zijn er adequate en vriendelijke medewerkers die je verder helpen'.
Zeker een shop om er terug te komen.

Met groet
J.raaijmakers

E. Nijmeijer 10-12-2019

Bijzonder vriendelijk geholpen door een hele enthousiaste, kundige en vrolijke dame! Zondagmiddag in Hengelo 16.45 u de koelkast besteld en maandagmorgen 9 u. de nieuwe koelkast al gebracht en ingebouwd door twee zeer vriendelijke monteurs en de koelkast werkt prima!👍👍👍

Hans Schaap 10-12-2019

Een goede en duidelijke site.
Snelle levering en keurige bezorgers, zij hebben alles netjes aangesloten en de oude machine en toebehoren weer mee teruggenomen. Nadat er voor ontvangsten getekend was kwam binnen een aantal minuten de factuur al binnen via de mail.

Astrid 10-12-2019

De shop in Hengelo heeft een goed overzicht. Super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Lex 10-12-2019

Ik kwam voor een labtop sleeve. Ik kwam bij hun terecht omdat het overal uitverkocht was.
Ze waren heel behulpzaam en klantvriendelijk. Niks geforceerd door meteen naar mij toe te komen, bij betreding van het pand. Heel gastvrij.

Patricia 10-12-2019

Snel geleverd netjes gebeld toen ze er bijna waren.
Vriendelijke medewerkers die netjes werken.
Zeer tevreden.

jansen 10-12-2019

Betaling achteraf. Bezorgen en monteren. Tijdspanne inzake levering zou kleiner kunnen.

Marijke 10-12-2019

Bij de Black Friday aanbiedingen werd mijn aandacht getrokken door een leuke laptop. Eerst op facebook de chatmogelijkheid gebruikt om meer informatie over deze laptop te krijgen en er eentje laten reserveren in de winkel in Eindhoven (Woensel).
Diezelfde dag (maandag 25 november 2019) in de winkel nog wat duidelijke uitleg en informatie gekregen en de laptop aangeschaft.
Omdat ik nog wat vragen had - zowel met betrekking tot de laptop als tot de andere producten die ik tegelijk met de laptop had aangeschaft - de volgende dag terug gegaan naar de winkel en opnieuw kreeg ik duidelijke uitleg en adviezen zodat ik met een goed gevoel weer vertrok.
Begonnen met het installeren van diverse programma's die ik ook op desktop en 'oude' laptop gebruik en toen ontstond er een probleem: kon niet meer in het systeem, kreeg alleen nog een zwart scherm met zichtbare cursor.
Gewacht tot de Black Friday drukte zo'n beetje voorbij zou zijn en op maandag 02 december weer terug gegaan naar de winkel in Eindhoven. Daar bleek de medewerker die mij hielp zich een vergelijkbaar probleem te herinneren en hij begon direct uit te zoeken hoe hij mijn laptop weer gebruiksklaar kon maken.
Na ruim een uur kon ik weer vertrekken met een brede glimlach op mijn gezicht en een weer perfect werkende laptop.
Ook deze actie vond plaats in het kader van serviceverlening.
Ben dan ook uitermate tevreden over de manier waarop men mij geholpen heeft en ben heel blij met de goedwerkende laptop waar ik nu dit review op gemaakt heb :)

MdJ 10-12-2019

Goede service in de winkel en ook 100% volgens slogan High Service - want bij aflevering bleek koelkast beschadigd te zijn en er was maar 1 telefoontje voor nodig voor direct levering van nieuwe koelkast, 2 dagen later!

Willi 10-12-2019

Nadat er eerst wat aan loop problemen waren met de bedrijfsleider, is het toch in orde gekomen en is het probleem uit de wereld geholpen
Verder een zeer goede zaak en voorlichting door het personeel prima en ook bij het NIET zelf kunnen installeren is er de mogelijkheid dit te laten doen. Chapo

Zoie Kakakis 10-12-2019

Ruim opgezette winkel met een groot aanbod aan producten
Vriendelijke en kundige medewerkers En vooral belangrijk zeer goede service

R Speckens 10-12-2019

Vriendelijke, snelle en accurate hulp. Zonder zijn mening teveel door te drijven was ik in staat een goede objectieve keus te maken voor de juiste prijs/kwaliteit verhouding.