Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Van Dooremaal 12-12-2019

Site met een eenvoudige keuzeplanner zodat je meerdere modellen kunt vergelijken. Het bestelproces is zeer eenvoudig en de volgende dag was het product al in huis.

Tineke 12-12-2019

De shop is goed duidelijk heb daar eerst op gekeken en de volgende dag naar de winkel om het te kopen. Daarbij krijg je nog een goed advies en uitleg en word je netjes geholpen.

Shronk 12-12-2019

Goeie website. Ik heb een headset gekocht die niet duur was en snel is geleverd. Headset deed het ook erg goed

alb 12-12-2019

De persoonlijke hulp en gevoel voor humor van de medewerker. De keuzes in de winkel.

John 12-12-2019

Een fijne winkel op een fijne locatie. Daarnaast is er een enorme keuze. Ook de informatie van de servicemedewerker in de winkel was welkom en nuttig. Er zijn in deze markt een aantal spelers. BCC springt er vooral uit door de service gerichtheid naar de klant. (Het assortiment is ook prima in order hoor). De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

Hans 12-12-2019

Wij waren op zoek naar een koffiemachine. Door deskundig personeel goed en uitgebreid voorgelicht. Top.

House of Styles 12-12-2019

Het personeel van Delft is service gericht, behulpzaam en snel.
Duidelijke uitleg, vriendelijke personaliteit, wordt er beter geholpen dan bij de concurrenten

Huize Leeghwater 12-12-2019

Vandaag kwamen er 3 vrolijke mannen van BCC een hele grote koelkast brengen. Ze waren heel beleefd en hadden verstand van zaken. Tevens nog e paar handige tips gekregen voor het gebruik en bescherming! De mannen hadden veel lol met elkaar, het was duidelijk te merken dat ze blije werknemers zijn. Goed gedaan BCC.
Groeten van Nathalie

Joke 12-12-2019

Ik moest een nieuwe telefoon omdat Tele2 stopt met prepaid en daardoor moest ik overstappen naar T-Mobile. Ik kreeg van T-Mobile een nieuwe Sim-kaart. Deze gaf steeds het signaal Ongeldige Sim kaart. Bij de winkel ondekten ze dat de Sim kaart het wel op een nieuwer toestel deed, dus dat betekende een nieuwe telefoon. Bij BCC hebben ze de nieuwe Sim-kaart er voor me in gedaan en warempel- het werkte -. Dus de telerfoon gekocht. Weer een simpele, geen smart-phone.

Cees J. Kraakman 12-12-2019

Megastores Den Haag. Overzichtelijke winkel met voldoende keuzemogelijkheden. Personeel is zeer vriendelijk en professioneel.
Berichtgeving via o.a. email is prima.
Minpuntje was het telefonisch contact (na tweemaal proberen eindelijk contact -5 wachtenden voor u- maar dat duurde wel ruin DRIE KWARTIER!
Gelukkig maakte men ons bij een later bezoek aan de winkel erop attent dat je een email naar de winkel kunt sturen.

Hetty spaghetti 12-12-2019

Makkelijke keuze/ goede vergelijking /assistentie waardoor ik nu een perfecte wasmachine heb, de bezorging en installatie ging trouwens ook volgens afspraak, ben super tevreden

Leo schinkel 12-12-2019

Goede kwaliteit, zeer vakkundig advies, klantvriendelijk, ik blijf trouw aan de BCC.

T 12-12-2019

Het is een duidelijke webshop.
Maar de doorslag was dat zij wel voorraad hadden en alle ander grote webshops niet. Dus dan is de keus snel gemaakt.

Mickey 12-12-2019

Wij hebben een inbouw vaatwasser besteld en laten monteren. De vaatwasser is iets te laag , staat niet gelijk met de andere keukenkasten. De monteur had keurig met hulpstukken bijgesteld en de vaatwasser staat nu perfect bij. Erg bedankt monteur van BCC

Remco 12-12-2019

Wij vinden het een heel goede service bij de bcc Leidschendam. Goed geholpen door de medewerkers en ze lieten ons alles zien waar wij om vroegen. Ze namen echt de tijd voor ons om de juiste keus te maken.
Heel fijn en raad iedereen aan om hier spullen te kopen.

Alie 12-12-2019

Bcc daar kun je wat mee. “S morgens vroeg gegaan en werd direct vriendelijk te woord gestaan. Ik wist welke strijkmachine ik wilde kopen en dus naar de computer gelopen. Een vriendelijke verkoper voerde alle gegevens in en ik kon de volgende weer volop strijken voor mijn gezin!
Dus alle complimenten voor BCC !!

Emma Versteeg 12-12-2019

De reden dat ik ervoor heb gekozen om bij BCC mijn tv aan te schaffen, was in eerste instantie omdat het product hier het goedkoopst werd aangeboden, maar tevens omdat BCC bekent staat om goede service (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Mediamarkt).

De webshop was gebruiksvriendelijk en er werd ook nog een extra €20 kassakorting gerekend aan het einde van mijn bestelling.

De tv was netjes in goede staat en zeer op tijd binnen het gegeven tijdslot geleverd door een bijzonder vriendelijke medewerker.

Bij de bestelling moest ik aangeven of de voordeur zich bevond op de begane grond (of bijvoorbeeld juist op een hogere verdieping op de galerij van een flat). Mijn voordeur bevindt zich op de begane grond, maar de tv moest juist bezorgd worden in een kamer twee verdiepingen hoger. Hier was echter geen optie voor op de site. De bezorger was heel aardig en ik kreeg de indruk dat hij zeker de moeite had willen nemen om de tv naar boven te brengen, maar dit ging niet omdat hij daarop niet was voorbereid. Het zou dus handiger zijn als er op de site hier een optie voor was, zodat de medewerkers zich konden voorbereiden en alsnog de tv naar boven zouden kunnen brengen.

Ondanks dat ik de tv zelf helemaal naar boven moest dragen, had ik in zijn geheel zeker een goede koop ervaring met BCC en was blij verrast van de service. Zeker als je voor een groot bedrag iets moet kopen (zoals een tv of wasmachine) zou ik je aanbevelen dat bij BCC te kopen voor de lage prijzen en de service.

Ontevreden 12-12-2019

PS4 gekocht bij BCC, na 1.5 maand was de controller stuk...
Gebeld met de klantenservice en als antwoord terug gekregen dat ik de controller naar de winkel kan brengen, deze wordt dan omgeruild.

Gelijk de auto ingestapt en naar het dichtstbijzijnde filiaal gereden: 30 minuten rijden.
Hier vertelden ze me dat ze me niet kunnen helpen, ze kunnen de controller terugsturen ter reparatie. Dit zou zo'n 2 weken duren. Wat ik wel kan doen is een nieuwe controller kopen, als mijn eigen controller dan gemaakt is retour terugbrengen (30 dagen). Nogal een rare oplossing...

Vandaag bijna 30 dagen verder, en krijg vandaag te horen dat ik alsnog een nieuwe controller mag uitkiezen. Dus straks weer een uur in de auto om iets op te halen wat me in eerste instantie toegezegd is. Nooit meer BCC.
Officiële reactie van BCC 16-12-2019

Beste Ontevreden,

Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Frivas 12-12-2019

Vorig jaar een inbouwkoelkast gekocht die met vakmanschap is geplaatst, nu een wasmachine gekozen na deskundig advies. Ook deze is met zorg via de trap in de badkamer geplaatst. De oude wasmachine is meegenomen.
Wij zijn blij met BCC Almere Buiten.

Jd 12-12-2019

Prima service, men neemt alle tijd voor je.
Verder snelle levering en goed advies

Geert Dijstelbloem 12-12-2019

Geen gezeur, makkelijke site, doen wat ze beloven, je bestelling snel in huis. Maar ook de winkel is goed begaanbaar zelfs met rolstoel. Heel aardig en behulpzaam personeel waar velen nog iets van kunnen leren.

Zus van den Heuvel 12-12-2019

Wij hebben onlangs een TomTom gekocht bij BCC Oss .. Zijn geweldig goed geholpen en de verkoopster Diana genaamd heeft ons goed advies gegeven .. Dus wij kunnen wat de hulp betreft van Diana en onze nieuwe Tomtom weer veilig de weg vervolgen !! Hartelijk Dank !!

Ed Smit 12-12-2019

Vriendelijk personeel, men weet waar men over praat.
Samen de juiste oplossing gevonden

Peter Manders 12-12-2019

Al jaren klant en zeer tevreden over de adviezen en behandeling. Prijs en kwaliteit staan in goede verhouding!!!

Jan & Yvonne 12-12-2019

Maandag ging onze combi magnetron stuk. Op de website van BCC zag ik onze nieuwe keuze van Siemens. Via de chat met Jan-Willem (BCC Ekkersrijt) mijn voorkeur apparaat besteld.

Kom ik 3 uur later tot de ontdekking dat ik het verkeerde apparaat besteld heb, een nis-hoogte van 60 cm i.p.v. 45 cm.

In de avond telefonisch contact opgenomen met het servicecentrum, geen probleem meneer, dan annuleren we de order.

Dinsdagmiddag naar de winkel in Eindhoven Ekkersrijt gegaan. Een vriendelijk ontvangt door dhr Jan-Willem, en gezamenlijk tot een fantastische keuze gekomen, een Siemens in de juiste maat uitvoering.

Wanneer zouden jullie het apparaat bezorgd willen hebben was de vraag. Onze voorkeur was z.s.m.

Vandaag woensdagmorgen 09.00 uur stond de BCC bezorgdienst voor de deur met onze nieuwe aanwinst.

Inmiddels staat het avondeten al heerlijk te bakken.

BCC in het bijzonder dhr WJ v Bakel BEDANKT voor de service en advies!.

Inge 12-12-2019

Ik kom hier al jaren. In de begin jaren vond ik dat ik veelste lang moest wachten voordat ik eindelijk eens werd geholpen( ben toen ook een tijdje weggebleven).
Dat is nu niet meer. De service is snel , vakkundig en erg aardig personeel.

Vihe 12-12-2019

Hele goede service, goed geholpen met de aankoop van mijn droger. Bezorging super, conform afspraak, vriendelijke monteurs.

Griffioen 12-12-2019

Goede overzichtelijke winkel. Erg goede en uitgebreide functie om producten te kunnen vergelijken met complete informatie. Eerlijke plus- en minpunten benoemd bij de producten. OP deze manier krijg je ook online goede service en gedegen advies.
Geen opdringerige pop-ups van live chats e.d.
Snelle en nette levering.

Jan de Jong 12-12-2019

- Vaatwasser van Siemens gekocht. Outlet model met volledige garantie en flinke korting.
- BCC installateurs vriendelijk, kundig en snel.
- Vandaag geïnstalleerd, dus zelf nog geen echte gebruikservaringen met de vaatwasser.

Danielle de Ruwe 12-12-2019

Snelle service en levering.
Goede review over het product en waarheidsgetrouwe fotos.

Peter 12-12-2019

Voor mijn zoontje een game koptelefoon gekocht (Sinterklaas) via de website van BCC. Ruime keuze en veel direct leverbaar. Uiteindelijk voor een TURTLE BEACH TURTLE BEACH STEALTH 600 PS4 gekozen. Omdat ik tank bij de BP kon ik nog voor 20 euro aan Freebees inwisselen. Ideaal.
En binnen één dag thuis bezorgd... Zeker een aanrader..

bea 12-12-2019

Nog steeds vind ik de BCC de beste en meest betrouwbare winkel met deskundig en prettig personeel. Ook qua sortering en prijs betrouwbaar. De winkel in Delft is verbouwd en het is heerlijk overzichtelijk. Ik werd meteen bij binnenkomst begroet en geholpen bij mijn keuze.

Fantastische aankoop. 12-12-2019

Vindt het een duidelijke site, en alles is goed op te zoeken. Ook de uitgebreide specificaties van de artikelen zijn duidelijk en goed weergegeven. Vindt de winkels ook heel mooi en overzichtelijk, wij zijn zelf nu een paar keer in Bedeneden-Leeuwen geweest.
Het bestellen van de van de week geleverde producten, ging ook perfect, en werden netjes op de aangegeven tijd bezorgd. Heb ze al diverse keren, beide gebruikt, en ben er wel blij mee.
Hopen dat ik er net zo lang mee vooruit kan, (ruim 13 jaar) dan mijn vorige Zanussi wasmachine en Zanussi condensdroger. Tot ziens, voor een volgende aankoop!

Louise 11-12-2019

Fijne winkel. Ze duiken niet ineens op je, maar geven je de tijd om even rond te k ijken. Maar merken het gelijk als je iemand nodig hebt. Dit is de 2e P.C. die we er vandaan hebben. Ik hoop dat we er net zoveel plezier van hebben als van de 1e.
Deskundig advies gehad, en uiterst tevreden

Peter U 11-12-2019

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ik ga graag naar BCC omdat ik een eerlijk advies krijg over het product dat ik wil kopen.
Zij hebben ook een "laagste prijs" garantie met eerlijke voorwaarden.
Al diverse artikelen gekocht bij BCC waaronder als laatste een "satelliet" als uitbreiding op mijn Orbi RBK50 netwerk.
Was getekend: Een vaste klant...

Matthijs Goede 11-12-2019

Had eerst internet bekeken, dus wist wat ik wilde en de prijsstelling.
In de BCC was de prijs op een enkele euro zo erg scherp/laag, maar ik kon wel de verschillen kijken van wat er geboden werd.
Vriendelijke verkoper gaf de info die ik bevestigd wilde.

Sandra Maijer 11-12-2019

Keuze van de shop in Delfts omdat we daar wonen, dus wel makkelijk. Overzichtelijke winkel en behulpzaam personeel

Espresso 11-12-2019

Heel erg goed geholpen door een verkoper die veel verstand van zaken heeft. En ook genoeg tijd voor ons nam. Top.

Aziz 11-12-2019

Goed en snel geholpen in de BCC winkel in de Mega Stores. Bestelling was niet op voorraad maar de droger werd verrassend snel bezorgd door twee zeer vriendelijke en behulpzame BCC bezorgers. Echt heel goed verlopen allemaal.

Eus 11-12-2019

Ik kon in de winkel in Oosterhout eerst op mijn gemak rondkijken. De afdeling verkoper/adviseur voelde precies aan wanneer hij mij kon helpen en heeft dan ook correct advies gegeven waardoor ik mijn aankoop heb kunnen doen. Even wachten op levering omdat het niet in de winkel op voorraad was ik werd vervolgens dezelfde dag nog gebeld dat het product de volgende dag of de dag er op binnen zou zijn. Hij gaf mij zijn excuses dat het niet direct leverbaar was. Dat was niet nodig maar vond ik wel netjes.

Josephine Ferdinandus 11-12-2019

BCC Oosterhof te Rotterdam in het bijzonder door X werden wij heel plezierig geholpen. I.v.m. prijsgarantie gingen wij naar BCC Kolkplein in onze woonplaats Spijkenisse waar wij van het kastje naar de muur werden gestuurd, waardoor wij gefrustreerd naar BCC Oosterhof gingen. Aldaar werden wij wederom plezierig en vakkundig geholpen door X. Naar BCC in onze woonplaats Spijkenisse gaan wij nooit meer, dan maar een rit maken naar Rotterdam.

Pieter-Jan 11-12-2019

Ik heb na mijn verhuizing, een half jaar geleden, een elektrisch fornuis en een koelkast bij BCC gekocht en dat ging allemaal prima (geholpen de juiste keuze te maken, levering, aansluiting, enz.). Vandaar dat ik, nu ik een nieuwe, eenvoudige, CD-speler wilde hebben, die ik kan aansluiten op mijn versterker ook weer als eerste naar BCC ging en daar meteen slaagde.

JM 11-12-2019

Vroeger, toen de huis aan huis bladen pagina grote advertenties hadden van BCC, met prachtige aanbiedingen. Later toen ik net alleen met de bus mocht, ging ik naar BCC Amstelveen om te kijken naar al die versterkers en Walkmans. Nu, goede website, snelle levering en prima service. Een schoolvoorbeeld hoe goed een bedrijf met de tijd is meegegaan. Ik ben fan van BCC. Ga zo door en blijf de klant centraal houden!

Shanna 11-12-2019

Prettige winkel ervaring!
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij zijn erg goed geadviseerd bij ons aankoop.

Christina 11-12-2019

Pakket is zoekgeraakt bij DHL maar kreeg voor de zelfde aantrekkelijke prijs een nieuw exemplaar.
Zeer tevreden met de service

Jose 11-12-2019

Netjes geholpen met de koop van onze vaatwasser bij BcC op kosten van BCC vooraf in laten meten. Installatie verliep goed en waren aardige mensen.

Anke van Boven 11-12-2019

Het artikel kan ik overal kopen of bestellen. Daarover geen beoordeling. Ik ga het cadeau geven. Maar de medewerkster bij BCC Michelle is een 10. BCC wees zuinig op deze dame want zij denkt mee. Met de klant en haar bedrijf, super.

F.H 11-12-2019

BCC is echt een aanrader. Wasmachine bij BCC laagste prijs. Vriendelijke medewerker klantenservice. Bezorgen: bericht per mail, ook met een sms wordt de precieze tijd aangegeven. Ik werd ook gebeld door de bezorger. Zeer vriendelijke bezorgers. Netjes naar de zolder gebracht. Ook kreeg ik uitleg over de programma’s van de wasmachine, terwijl dit niet hun taak is.
Lage prijs en op tijd bezorgd.

En, vóór het bestellende had ik meerdere leveranciers gebeld. BCC was echt de goedkoopste voor hetzelfde product. En als ze niet goedkoper zijn, passen ze de prijs aan (aan het goedkoopste product in de markt).
Mijn dank daarvoor.

Pam 11-12-2019

Ik doe altijd mijn huishoudellijke aankopen bij BCC in Hellevoetsluis. Vriendelijk en deskundig personeel die altijd een eerlijk advies geven zonder opdringerig te zijn. Goede en duidelijke uitleg bij de aangeschafte artikelen. Dikke prima dus!

Christien van Meer 11-12-2019

We zijn hier terecht gekomen omdat het product volgens een andere winkel nergens meer leverbaar was. Bij BCC dus wel!!! Heel blij mee.
De verkoopster was vriendelijk, attent en net zo blij als ik.
Super filiaal met een super team!!!!