Hendrikse 18-12-2019

Vriendelijke niet opdringerige verkoper goed geholpen. Bezorgings was op tijd, bezorger was vriendelijk en beleefd. Product bevalt goed. Laagste prijs garantie. Ik beveel BCC aan.

Rob 18-12-2019

Op zoek naar een nieuwe combi magnetron de maten opgenomen van mijn keukenkast en in de winkel direct met aan medewerker aan tafel. Gewoon snel en eenvoudig mijn keuze kenbaar gemaakt en prima geadviseerd.
De keuze was niet op voorraad maar het showroom model was pas net binnen en net voor de kerst wil je niet wachten tot na de kerst. Het zag er prima uit dus ok, had mogelijk een kleine geste verwacht op het showroom model maar dat kwam er niet. vandaar geen hoger cijfer, dat is jammer.

H. Postma 18-12-2019

Prima service, contact met telefonisch helpdesk was duidelijk en helder. Bezorg moment goed gecommuniceerd middels mail , sms bericht en half uur voor de tijd een telefoontje. Je weet precies waar je aan toe bent. Inbouw vaatwasser ging op rolletjes, ingebouwd door vakmensen. Kortom zeer tevreden.

RitaK 18-12-2019

Vriendelijke bediening, klantvriendelijk ze houden je op de hoogte over binnenkomst en levering van je bestelde product, geweldige service door heel vriendelijke medewerkers die de bestelde artikelen komen plaatsen en niet te vergeten gunstige prijzen

Fam. Baks 18-12-2019

BCC Haarlem-Schalkwijk heeft heel vriendelijk en vakkundig personeel dat actief met de klant meedenkt op zoek naar het product dat het beste past bij de behoefte. Verder hebben ze een goede service als het gaat om levering aan huis van de gekochte spullen.

Peter Gerritzen 18-12-2019

Zeer goede uitleg gehad. Hadden een andere wasmachine in gedachte maar de verkoper heeft ons een voor ons praktischere laten zien.
Rustig kunnen afwegen wat te doen.

Justin 18-12-2019

Waren opzoek naar 2 Tv's, maar hadden erg weinig idee wat het beste voor ons zou zijn. Nog geen 5 sec na dat we binnen waren werden we erg spontaan en beleefd aangesproken. Die zelfde persoon heeft ook een uur met ons gesproken over wat onze wensen waren en wat hun te bieden hadden. Uiteindelijk erg blij met een top deal naar buiten gegaan! Ook de bezorgers waren erg voorzichtig en beleefd, nog een gezellig gesprek mee gehad met een bakje koffie. Top team!

Veel dank aan Jip de verkoper en bezorgers!

Justin van Lieshout

Joop 18-12-2019

Ze hebben me perfect behandeld en de waarheid verteld over de korting die ik kreeg.

andre 18-12-2019

Kom regelmatig bij BCC Veghel, Goede uitleg over producten en service is goed.
Koop zoiezo graag in een winkel i.p.v. via webshop. uitleg over product is belangrijker dan een prijsverschilletje is mijn mening.

Paul 18-12-2019

Goede deskundige verkoper Dyson stofzuiger, alleen de bezorging doen we nooit meer via DHL

Oeds 18-12-2019

Betrouwbaar, rustig personeel, komt snel iemand bij je. Overzichtelijk ingedeeld.

Paul 18-12-2019

Mooie aanbieding voor de PS4 console met spel.
Volgende dag al in huis.
Top!

Henkie65 18-12-2019

Je krijgt echt datgene wat de shop aan productinfo geeft. Dus eindelijk eens een betrouwbare shop.

Sonja 18-12-2019

De shop is overzichtelijke en snelle levering en behulpzaam snel/goed werkend personeel.
Goede service.

J.P CISEK 18-12-2019

Ik heb een zeer positieve mening over de BCC-winkel, uitstekende klantenservice, tijdige levering in een mooi pakket. Ik ben erg tevreden over mijn bestelde product, ik weet dat ik het zeker opnieuw zal kopen bij BCC.

Mattie 18-12-2019

Heel vriendelijk en deskundig personeel en mooie overzichtelijke winkel.
Het is geen winkel waar je iets moet kopen.
Men kan er ook op zijn gemak doorheen lopen zonder een of andere verkoop drang.

marjan 18-12-2019

ik vind BCC een fijne winkel, wij kopen bijna alles bij BCC je wordt altijd vriendelijk geholpen en ze staan voor wat ze zeggen, als elders het artikel goedkoper is krijg je het bij ons ook voor die prijs ook na twee weken van aankoop.

Milan 18-12-2019

Super service.
Had 2 playstations besteld en kon ze de volgende dag al ophalen in de winkel. Ook nog voor een bijpassende monitor gekeken en meteen kreeg ik te horen welke geschikt was en beter was met stroom en beter voor je ogen. Bedankt hiervoor!

Familie Kokkeler 18-12-2019

Onze ervaring met BCC is heel plezierig, wij komen graag bij deze winkel. De medewerkers zijn goed benaderbaar, deskundig en zeer klantgericht. Dit is ook zo wanneer een product niet geheel aan de verwachtingen voldoet.
Ter illustratie: Wij hadden vijf maanden geleden een Kobo FORMA e-reader gekocht en merkten de laatste twee maanden dat deze steeds vaker niet deed. Telkens opnieuw moest hij aan de oplader.
Toen wij uiteindelijk terug gingen naar BCC, werden we heel serieus genomen. Het bleek dat we gebruik konden maken van de omruilgarantie. De medewerker zei dat hij hoopte dat de nieuwe e-reader goed zou functioneren en benoemde expliciet dat we terug moesten komen, mocht er iets niet in orde zijn.
Onze complimenten voor deze goede service. Wij komen hier graag weer.

Clendy 18-12-2019

Zeer klantvriendelijk,
Bestelling was optijd geleverd zelfs met de drukke dagen!

H.G. Heiligers 18-12-2019

Correcte, deskundige en snelle behandeling door de verkoper die mij geholpen heeft.

Martin van Dolderen 17-12-2019

Vriendelijke en deskundig advies in winkel (V'daal). Vlotte afhandeling.
Track and Trace is een prettige service.

Martin van Dolderen 17-12-2019

Zaterdag in winkel om advies gevraagd. Vriendelijke dame, deskundig. Product was niet op voorraad, dame heeft besteld en maandag hadden we het product in huis. Plezierige winkel.

Robert 17-12-2019

Het woord begrijpen krijgt een nieuwe dimensie door het snel en doortastend optreden van de de service medewerkster die doortastend mijn probleem binnen 5 minuten wist op te lossen.
Daarom altijd BCC doen

Max Spetter 17-12-2019

Perfecte informatie en voorlichting. Geen opdringerige verkooppraatjes maar objectieve uitleg. Prettig om terug te komen.

J G (Ans) Koppen Storm 17-12-2019

Ik had 2 vragen over 2 producten. De medewerker van BCC Ekkersrijt wist meteen wat ik bedoelde en heeft mij direct en vakkundig geholpen. Hierdoor had ik weinig tijd nodig en kon met een goed gevoel de winkel verlaten na mijn aankoop te hebben betaald. Bij volgende aankopen zeer de moeite waard om terug te gaan.

Marco 17-12-2019

BCC is een goede, bekende en betrouwbare naam voor mijn, overzichtelijke website, makelijk met bestellen, en je wordt op de hoogte gehouden over de zending van je product.

Jvw 17-12-2019

Gekocht via de webshop zeer eenvoudig en gemakkelijk. Daarbij een snelle bevestiging en aparte rekening en vooral snelle levering.

Ton Kuijpers 17-12-2019

Keurig nette bezorging! Mooi op tijd, vlotte installatie, aardige mensen.
Ben ook telefonisch zeer correct te woord gestaan.
Heb ook nog een bijzonder goede tip van de bezorgers gekregen!
Kortom: grote dikke pluim! Ben bijzonder tevreden!

j de vries 17-12-2019

Zeer mooie winkel, ruim vormgegeven met een wijd assortiment met een goed gemotiveerd personeel die op alle vragen een zeer gedegen antwoord geven.

Leonie 17-12-2019

In de winkel van BCC Amersfoort werd ik goed geholpen. De verkoper die ik aansprak was ergens anders in gespecialiseerd, dus haalde hij meteen een collega erbij. Ik werd goed geholpen, vriendelijk personeel, duidelijk verhaal, kortom: ik ben tevreden.

Monique 17-12-2019

Overzichtelijke duidelijke website. Goede leveringsvoorwaarden en een snelle levering.

BCC DAAR KAN IK WAT MEE 17-12-2019

Goed advies ontvangen. Bestelling geplaats, die was de volgende dag reeds geleverd.

smit 17-12-2019

Ik kom al vele jaren bij BCC. Ook nu dus weer en wij zijn weer prima geholpen door uw
medewerkster.

Jose 17-12-2019

Duidelijke mail
Een vriendelijke jongen en beleefd ,belde netjes dat ze wat later kwamen. In de winkel ook goede uitleg...volgende keer twijfel ik niet dat wordt BCC

Jeroen 17-12-2019

Overzichtelijke & duidelijke website waarbij je snel producten kunt vergelijken (in ons geval een strijkijzer).
Bestel process was eenvoudig met verschillende betaalmogelijkheden. De communicatie met betrekking tot en de levering zelf was zeer duidelijk met een deugelijke verpakking.

J. In de Braek 17-12-2019

We wilden al een tijdje onze TV vervangen door een groter model. Bij ons bezoek aan de BCC winkel in Beek (L) was het niet de bedoeling om een aankoop te doen. Echter door de enthousiaste benadering, uitleg en advisering van de verkoper hebben we ter plaatse een nieuwe TV besteld. Deze is inmiddels geleverd en geïnstalleerd. Ook deze medewerker was uiterst correct en informatief qua uitleg van de nieuwe TV. Dus voor een advies of TV, ga meteen naar BCC.

Martien 17-12-2019

Keurig en goed advies gehad. na aankoop van een LG TV en Blu-Ray speler.
ook de uitleg voor een draadloze hoofdtelefoon was super

Leon 17-12-2019

snelle heldere informatie eerlijke advisering vriendelijke mensen goede sfeer

J. A. de Bakker 17-12-2019

Er werd me heel duidelijk uitgelegd wat de diverse verschillen waren tussen de diverse merken, zonder dat men mij een merk opdrong. Dit resulteerde in het feit dat ik een ander merk kocht dan ik aanvankelijk van plan was.
Ik had er dus echt wat aan en beveel daarom iedereen aan in de winkel te kopen en niet via een wegsite.

Ritfeld 17-12-2019

Het bestellen was vlot voor elkaar en de communicatie met betrekking tot de levering was zéér duidelijk. Als de bestelling vervolgens ook exact volgens afspraak plaats vindt, kan je niks anders zijn dan tevreden. Waarom dan geen 10? Als de prijs nog iets scherper was geweest, dan had BCC de perfecte score behaald. :p

Annemieke 17-12-2019

BCC: Super service! Snelle, sympathieke en eerlijke advisering over de produkten in de winkel. Het is heel prettig om langs een BCC winkel te gaan en goed en deskundig geadviseerd te worden. Binnen een dag een wasdroger besteld (na goede advisering en tips van de verkoper) en deze laten bezorgen. Ook de bezorging was top, deskundig en snel georganiseerd (email en sms vooraf, belletje vooraf, snelle bezorging binnen een kort afgesproken tijdsblok). Oude machine werd gehaald , nieuwe gebracht. Binnen 24 uur na aanschaf was alles geplaatst en gereed!

Breton van Groll 17-12-2019

Gisteren schreef ik een boze review over BCC , mijn nieuwe tv LG 49UM7100PLB gaf aan NIET GEPROGRAMMEERD . Vandaag heeft BCC direct gereageerd en hun monteur heeft het probleem perfect opgelost .
BCC bedankt voor jullie correct optreden ,
Een tevreden klant

Marvin 17-12-2019

De shop is duidelijk en overzichtelijk. Werd netjes op de hoogte gehouden van mijn levering na contact te hebben gehad met BCC. Ondanks dat deze wat langer duurde dan normaal heb ik nauw contact gehouden met kantoor en hebben ze mij netjes geholpen, echt TOP!

Bram S 17-12-2019

BCC gekozen omdat het gekozen merkartikel een iets lagere prijs had dan elders en direct leverbaar was. Ik ken BCC al tientallen jaren als vlot betrouwbaar met een goede ''priceperformance' .

Kees van Leeuwen 17-12-2019

Ik heb via de BCC site een zeer prettig en klantvriendelijk onderhoud met Uw medewerker ervaren en op deze wijze dan ook een vaatwasser besteld. Deze werd keurig de volgende dag geleverd en op een zeer professionele wijze geplaatst, aangesloten en uitgetest. Daarnaast is de oude machine keurig door de monteurs meegenomen. Prima service, ga zo door. vr.gr. K.van Leeuwen

Robby 17-12-2019

Zeer netjes geholpen. De man die mij het apperaat verkocht had er veel verstand van en bleef zeer rustig aangezien ik niet de makkelijkste klant ben. Jammer dat ze niet een grote voorraad hebben. Maar verder ben ik super tevreden.

Sylvie 17-12-2019

Wij zochten een tv voor de caravan waarop wij free to air (alleen ned.1,2,3) konden kijken. Dat bleek niet zo eenvoudig. We zijn in diverse winkels geweest maar niemmand kon ons echt helpen waarschijnlijk omdat het tijd kostte om het een en ander uit te zoeken. Op de tv's staan nl. niet altijd de juiste codes en de tv die we zochten moest qua afmeting klein zijn en dus goedkoop. Op internet kwamen we wel informatie tegen zodat we wisten dat we DVBT2 en Hevc 265 nodig hadden. In BCC Veenendaal kwamen we eindelijk iemand tegen die bereid was om te achterhalen via sites die hij kende dat het beoogde tv toestel inderdaad over deze kwalificaties beschikte. En...hij werkt. Prettig als iemand echt even de tijd neemt om mee te denken. Ook via de appcontact met het filiaal ontvingen we snel antwoord. Dank BCC Veenendaal.

Sil 17-12-2019

Hier heeft men nog aandacht voor de klant en krijg je goede uitleg over het product dat je graag wil aanschaffen

Ida 17-12-2019

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen en ze weten waar ze over praten duidelijk naar de klant top