Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gerrinde 16-12-2019

Snelle levering van mijn bestelling en tevens goed verpakt. En ik kon mijn cadeaukaart van meer dan een jaar oud nog gebruiken! Helemaal top.

Alex 16-12-2019

Afgelopen week een wasmachine besteld bij BCC. Vooraf wordt goed gecommuniceerd wanneer de wasmachine wordt bezorgt. Het tijdsframe waarbinnen dat wordt gedaan is niet te ruim. Bovendien wordt er 10 minuten van te voren gebeld wanneer zij er denken te zijn.
Bij de bezorging bleek echter dat het deurtje van de wasmachine los zat. De bezorgers waren hebben zich hiervoor heel netjes verontschuldigd en direct geregeld dat er een nieuwe wasmachine zo snel mogelijk werd bezorgd.
De aansluiting van de wasmachine werd ook netjes uitgevoerd, waarbij we ook meteen een paar nuttige tips kregen.

Johan 16-12-2019

- Altijd een duidelijke omschrijving.
- Snelle levering
- En een hele goede service.

Jeroen 16-12-2019

Ik heb een koel/Vries combinatie gekocht via de webshop, deze was niet op voorraad (het is ook een afwijkend model) maar wel zeer snel geleverd. Voor 20 euro hebben ze het allemaal netjes geplaatst en aangesloten. Goede instructies gekregen en het oude apparaat en alle verpakking ging ook gelijk mee. De 2 personen die het kwamen plaatsen waren aardig en efficiënt.

Wat beter kan is het opruimen van het verpakkingsmateriaal toen ik later naar buiten liep lagen er stukjes piepschuim op grond, niet heel veel maar toch een paar stukjes van enkele centimeters. Ik snap dat losse korrels niet opgepakt worden, maar deze stukken hadden wel even opgepakt kunnen worden.

En ik heb later, toen ik het apparaat inschakelde, 1 pootje moeten verstellen omdat hij net niet stabiel stond. Was 2 slagen dus heel erg was het niet.

Overall zeer tevreden met hoe alles is verlopen.

Somebody 16-12-2019

Ik zocht een mini beamer voor het geven van presentaties. Omdat niet ieder bedrijf een beamer of scherm voor handen heeft, is zo'n mini beamer natuurlijk erg compact en makkelijk om mee te nemen. Mijn keuze voor BCC was vooral vanwege de korte lijnen bij service. Iets waar die andere 'mega-knaller' vaak bij te kort schiet, om nog maar te zwijgen over productkennis.

Joy 16-12-2019

De BCC heeft een goede, snelle levering. De website bevat duidelijk informatie en het bedrijf heeft een goede klantenservice!

Angelina pereira 16-12-2019

Service is heel goed. Snelle levering nog beter dan media markt. Voor 10 uur avond besteld volgende dag al geleverd . Ook de verzekering die je kan afsluiten voor bijv droogmachine is top. Ik ben een hele tevreden klant en zal zeker toekomstige aankopen voor mn huishoudelijke apparaten bij jullie blijven doen. Ik vind BCC een top winkel. En zal jullie zeker aanbevelen in mijn kenniskring.

steven 16-12-2019

klantviendelijk en kreeg het product tegen de prijs van de concurrent zonder al teveel moeite

Marc 16-12-2019

Prettig, vakkundig en eerlijk advies inzake aanschaf nieuwe wasmachine. Uiteindelijk gekozen voor BOSCH.

F de bruin 16-12-2019

Ik werd snel en vakkundig geholpen personeel was zeer behulpzaam ook de prijs was oke

jasper 16-12-2019

goede service en uitleg in de winkel gekregen. Wij zijn erg blij met onze aankoop!

Trudy 16-12-2019

Perfecte service, nooit anders geweest. Dat is waarom wij graag kopen bij BCC

Breton van Groll 16-12-2019

Mijn eerdere review beoordeling was een 10 , altijd correct en naar wens door BCC geholpen . Op vrijdag 13 dec. 2019 besteld en bezorgd op 14 december 2019 een tv LG 49UM7100PLB (ophanging&installeren tv + instellen zenders ) . Vandaag krijg ik op mijn tv een melding NIET GEPROGRAMMEERD , dit telf. gemeld bij BCC en kregen als antwoord we komen donderdag 19 december het probleem oplossen dwz 3 dagen geen tv . Jammer BCC slechte service na een foutje van de monteurs . We gaan in de toekomst bij COOLBLUE kijken .
Een boze en teleurgestelde klant .
R.H.Breton van Groll .
Officiële reactie van BCC 19-12-2019

Beste Breton van Groll,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat en de nieuwe afspraak om zich heeft laten wachten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Robert Keulers 16-12-2019

Ik kom al jaren bij BCC te sittard. En zonder in superlatieven te spreken, kan ik enkel zeggen dat de service gewoon uitstekend is. Er wordt altijd goed geluisterd naar de wens en een goed vertaling gemaakt. Prijstechnisch eveneens goed concurrent, al begin ik me er langzaam voor te schamen als ik erover zou beginnen. Uitstekend dus!

Rene 16-12-2019

Personeel dacht goed met ons mee en bood een goede oplossing voor ons probleem. Koel/diepvriescombinatie was meteen de dag erop leverbaar. De verkoopprijs werd voor ons, zeer gunstig, naar beneden, aangepast omdat hij elders goedkoper was. Men maakt waar wat ze zeggen. Combinatie werd netjes volgens afspraak afgeleverd. Goede ervaring met BCC Son en Breugel.

Marije 16-12-2019

Nu een aantal keer bij bcc besteld. De producten zijn naar wens en snel in huis.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over wanneer het pakket komt!

Karin Stam 16-12-2019

We hebben speciaal bij BCC een vaatwasser besteld omdat hij gratis geïnstalleerd zou worden. Dat hebben ze dus niet gedaan en op ons mailtje hierover hebben we geen enkele reactie gekregen. Voel me gewoon opgelicht. Zonder installatie hadden we hem goedkoper ergens anders kunnen bestellen en zonder al dat werk gezeten :-(
Officiële reactie van BCC 19-12-2019

Beste Karin,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Graag horen we wat de reden was dat ze de vaatwasser niet geïnstalleerd hebben. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Khadija 16-12-2019

Goed advies gekregen in de winkel, vervolgens een snelle levering zonder enige problemen naar mijn appartement op drie hoog! Heel fijn dat alles efficiënt verliep! Een zeer tevreden klant

Ben Scheepens 16-12-2019

BCC daar kan je wat mee! Een lenovo tablet TB-X605F.gekocht in Delft. Ben er zeer tevreden mee. Een prachtig verbouwde winkel., en een zeer correcte, eerlijke en vriendelijke verkoper.
xxx van BCC Delft Bedankt

Joke 16-12-2019

Heel goed geholpen, ze nemen alle tijd voor je als je na je aankoop weer in de winkel komt met een paar vragen. Zeker een 10

A.Zinnemers 16-12-2019

Website BCC gebruiksvriendelijk. Berichtgeving voor aflevering mail/sms/telefoontje is erg prettig. Bezorgers vriendelijk.

Bert de Baas 16-12-2019

In de winkel werden we gelijk op een vriendelijke en zeer professionele wijze geholpen. De verkoper nam ruim de tijd om de aankopen en de werking uit te leggen. Verder had hij tips die ook de moeite waard waren. De aflevering en instalering waren ook professioneel en heel vriendelijk en op tijd.

Gerard 16-12-2019

DUIDELIJKE UITLEG,nemen tijd voor de klant, nette bezorging de AEG droger en wasmachine keurig
geinstalleerd, kortom afspraak is afspraak,zeer nette service.

Robin 16-12-2019

Fijne winkel, met behulpzame, kundige medewerkers. We zijn uitstekend geholpen.

Gre Pietersma Rinsma 16-12-2019

Mijn I raider was stuk en ik kreeg metéén een nieuwe.WAT EEN SERVICE !!! Weet nu ook waar ik moet wezen bij een nieuwe aankoop.he

linders 16-12-2019

Prima overzichtelijke winkel met vriendelijk gezellig goed onderlegd personeel

PaulB 16-12-2019

Besteld. Een dag later geleverd tussen de aangegeven tijden. Communicatie per email was prima.

Nicole98 16-12-2019

Goede uitleg over producten.
Werd goed aangegeven wanneer het product bezorgd werd en hoelaat. Een enorm voordeel is dat bcc een tijdsvak van 2 uur heeft. Je hoeft zo niet onnodig lang thuis te wachten op je pakket.
15 min van te voren gebeld dat de bezorgers eraan kwamen. Goed geleverd, vroegen ook naar de wensen van mij als klant ( waar ik het product wilde hebben) alles werd in overleg gedaan en waren erg klantvriendelijk.

rietje janbroers 16-12-2019

wij komen al jaren bij de bcc. je word altijd vriendelijk geholpen en alles word goed uit gelegd.

Hans 16-12-2019

Onze wasmachine raakte zeer onverwacht defect zoals dit in de meeste gevallen gebeurd natuurlijk. Vrijdags naar BCC waar we uitstekend geholpen werden met daarbij een keurige uitgebreide voorlichting omtrent de nieuwe wasautomaat. Maandags dus een drietal dagen later staat de wasautomaat keurig aangesloten en wel. De oude wasmachine mee terug genomen.
Dit alles zonder extra kosten.

Web shop 16-12-2019

Er zijn genoeg aanbieders van ons gekozen product. (Air fryer philips) . BCC springt eruit door prijs en super snelle levering. Zelfs in deze heel drukke kerst tijd . Prima.

Daniel 16-12-2019

Deskundige mensen. Nemen de tijd om je goed te informeren. Bieden goede service in de winkel en ook daar buiten. Prijs is vergelijkbaar met webwinkels. Ik koop dure apparatuur liever in een lokale winkel omdat je, naast de service, problemen snel kan oplossen.

Nanno 16-12-2019

Een wasmachine besteld, aanvankelijk bij de media-reus met een levertijd van 4 werkdagen. Na drie weken geen machine. Geannuleerd en besteld bij BCC. Vrijdag besteld, maandag geleverd en netjes op z'n plek neergezet, oude machine mee retour en verpakking ook weer mee. De nacht van te voren een mail met een tijdsindicatie, op de dag een smsje. 5 minuten van te voren gebeld. Zeer netjes!

Een tevreden klant!

Ilke van de Valk/ illy's Hairstyle 16-12-2019

Super netjes en goed geadviseerd!!
Aardig personeel met de juiste kundigheid..
En een super thuisbrengservice , heel nauwkeurig een mailtje en nogmaals een sms'je gehad met de tijd!! En 5 a 10 minuten voor ze er waren nog een telefoontje dat ik ze zo kon verwachten...

Helemaal tevreden!!
Nogmaals bedankt

Rob 16-12-2019

Goed advies, de stofzuiger werd aangesloten zodat het geluid goed was te beoordelen.
Ook demonstratie van zak verwisselen en de divers zuigmonden.

Cindy 16-12-2019

Mbt de webshop en winkel waar ik mijn telefoon op kon halen, kan ik alleen maar positief zijn. Duidelijke site bij het bestellen en bij het ophalen vriendelijk winkelpersoneel.
1 puntje van kritiek, maar dan naar DHL (die verstuurd het pakketje). Eerst krijg je netjes mail dat je product klaar staat, dan krijg je na 2 dagen weer een mail dat je product nog steeds op je staat te wachten en als je na 5 dagen nog niet bent geweest word je pakket terug gestuurd. Dat komt op mij niet klantvriendelijk over. Tenslotte heb ik al betaald voor mijn product.

Zanussi wasdroger en Zanussi wasmachine 16-12-2019

Ook deze tweede keer bij aankoop en advies tevens bezorging, klantgericht vriendelijk technisch vakkundige klandizie.

Anita 16-12-2019

Deze keer via de webshop besteld. Normaal ga ik naar de winkel in Emmen waar ik altijd geweldig geholpen word!

paula 16-12-2019

uitstekende winkel, goede service. komen niet met flutverhalen. laten je ook eerst rustig winkelen.

Marcel v Haaren 15-12-2019

Door mijn vvv bonnen op de bcc site terecht gekomen en mijn ring cameras gekocht.
De spullen werden conform afspraak snel geleverd.
Helaas waren niet alle dingen op de site op voorraad wat ik persoonlijk wel jammer vind.

Rita 15-12-2019

Ik ben heel professioneel en vriendelijk geholpen. Ik kon al mijn vragen stellen en daar werd met veel geduld op gereageerd. Top.

Lisette Wisse 15-12-2019

Fijne winkel, goede website. Vooral een juiste filtering mogelijk waardoor je een juiste keuze kunt maken.
Ook de reviews zijn volledig van klanten.

Tina 15-12-2019

Deze medewerkers helpen met mee voor al jou keuzes.
En nemen de tijd voor jou.

Marianne 15-12-2019

De winkel ziet er prachtig uit. Goed overzichtelijk ingedeeld per categorie. De bediening is zeer vriendelijk. Geeft goed advies. En heeft verstand van zaken. Prettige afhandeling van je aankoop
Snelle levering. Zeer tevreden

Roy en inge 15-12-2019

Vandaag een playstation en een tv gekocht en wederom super service en medewerkers hebben alle tijd om je tevreden naar huis te laten gaan! Top dames en heren!!

Ramon 15-12-2019

De Galaxy tab a kunnen kopen voor een knalprijs. Hij was helaas even uitverkocht maar dit werd goed gecommuniceerd en een paar dagen later had ik mijn tablet al.

William 15-12-2019

Apple Imac 27 aangeschaft, vond ik elders goedkoper, dit gemeld, geen moment werd er moeilijk gedaan en kreeg ik direct een korting. Tevens een gratis Norton anti-virus erbij gekregen omdat ze dat verstandiger vonden dan er geen te nemen. Zeer service- en klantgericht!

Nijmegen 15-12-2019

Ik ben erg goed geadviseerd door medewerker .......
Ook bij de definitieve bestelling van de PC kon hij mijn laatste vragen rustig en duidelijk beantwoorden.

Wim Teuling 15-12-2019

Een heel prettige zaak om in te winkelen met een vakkundige en prettige bediening, goede uitleg en snelle afwikkeling.
Top winkel dus!

Mark 15-12-2019

Enorm goed geholpen bij de aankoop van een Harman Kardon Citation speaker bij BCC Beneden Leeuwen.
Kocht deze voor de verjaardag van mijn vader en hebben hem vervolgens ook nog eens mooi ingepakt.
Mocht ik weer eens iets nodig hebben, ga ik hier zeker weer heen.