Deze score is berekend op basis van 14874 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Martien 17-12-2019

Keurig en goed advies gehad. na aankoop van een LG TV en Blu-Ray speler.
ook de uitleg voor een draadloze hoofdtelefoon was super

Leon 17-12-2019

snelle heldere informatie eerlijke advisering vriendelijke mensen goede sfeer

J. A. de Bakker 17-12-2019

Er werd me heel duidelijk uitgelegd wat de diverse verschillen waren tussen de diverse merken, zonder dat men mij een merk opdrong. Dit resulteerde in het feit dat ik een ander merk kocht dan ik aanvankelijk van plan was.
Ik had er dus echt wat aan en beveel daarom iedereen aan in de winkel te kopen en niet via een wegsite.

Ritfeld 17-12-2019

Het bestellen was vlot voor elkaar en de communicatie met betrekking tot de levering was zéér duidelijk. Als de bestelling vervolgens ook exact volgens afspraak plaats vindt, kan je niks anders zijn dan tevreden. Waarom dan geen 10? Als de prijs nog iets scherper was geweest, dan had BCC de perfecte score behaald. :p

Annemieke 17-12-2019

BCC: Super service! Snelle, sympathieke en eerlijke advisering over de produkten in de winkel. Het is heel prettig om langs een BCC winkel te gaan en goed en deskundig geadviseerd te worden. Binnen een dag een wasdroger besteld (na goede advisering en tips van de verkoper) en deze laten bezorgen. Ook de bezorging was top, deskundig en snel georganiseerd (email en sms vooraf, belletje vooraf, snelle bezorging binnen een kort afgesproken tijdsblok). Oude machine werd gehaald , nieuwe gebracht. Binnen 24 uur na aanschaf was alles geplaatst en gereed!

Breton van Groll 17-12-2019

Gisteren schreef ik een boze review over BCC , mijn nieuwe tv LG 49UM7100PLB gaf aan NIET GEPROGRAMMEERD . Vandaag heeft BCC direct gereageerd en hun monteur heeft het probleem perfect opgelost .
BCC bedankt voor jullie correct optreden ,
Een tevreden klant

Marvin 17-12-2019

De shop is duidelijk en overzichtelijk. Werd netjes op de hoogte gehouden van mijn levering na contact te hebben gehad met BCC. Ondanks dat deze wat langer duurde dan normaal heb ik nauw contact gehouden met kantoor en hebben ze mij netjes geholpen, echt TOP!

Bram S 17-12-2019

BCC gekozen omdat het gekozen merkartikel een iets lagere prijs had dan elders en direct leverbaar was. Ik ken BCC al tientallen jaren als vlot betrouwbaar met een goede ''priceperformance' .

Kees van Leeuwen 17-12-2019

Ik heb via de BCC site een zeer prettig en klantvriendelijk onderhoud met Uw medewerker ervaren en op deze wijze dan ook een vaatwasser besteld. Deze werd keurig de volgende dag geleverd en op een zeer professionele wijze geplaatst, aangesloten en uitgetest. Daarnaast is de oude machine keurig door de monteurs meegenomen. Prima service, ga zo door. vr.gr. K.van Leeuwen

Robby 17-12-2019

Zeer netjes geholpen. De man die mij het apperaat verkocht had er veel verstand van en bleef zeer rustig aangezien ik niet de makkelijkste klant ben. Jammer dat ze niet een grote voorraad hebben. Maar verder ben ik super tevreden.

Sylvie 17-12-2019

Wij zochten een tv voor de caravan waarop wij free to air (alleen ned.1,2,3) konden kijken. Dat bleek niet zo eenvoudig. We zijn in diverse winkels geweest maar niemmand kon ons echt helpen waarschijnlijk omdat het tijd kostte om het een en ander uit te zoeken. Op de tv's staan nl. niet altijd de juiste codes en de tv die we zochten moest qua afmeting klein zijn en dus goedkoop. Op internet kwamen we wel informatie tegen zodat we wisten dat we DVBT2 en Hevc 265 nodig hadden. In BCC Veenendaal kwamen we eindelijk iemand tegen die bereid was om te achterhalen via sites die hij kende dat het beoogde tv toestel inderdaad over deze kwalificaties beschikte. En...hij werkt. Prettig als iemand echt even de tijd neemt om mee te denken. Ook via de appcontact met het filiaal ontvingen we snel antwoord. Dank BCC Veenendaal.

Sil 17-12-2019

Hier heeft men nog aandacht voor de klant en krijg je goede uitleg over het product dat je graag wil aanschaffen

Ida 17-12-2019

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen en ze weten waar ze over praten duidelijk naar de klant top

Renske 17-12-2019

Mijn e-reader die na een dik jaar, maar wel binnen de garantietermijn, niet meer uit de slaapstand wilde komen (ook niet met een harde reset) werd zonder problemen meteen vervangen.

W-Vos 17-12-2019

Wij zijn zo vriendelijk en deskundig geholpen. En alles zo goed uitgelegd .
Dat ik er van op keek dat er ook noch wel winkels zijn waar Service op de eersteklas komt!.

Dave Leising 17-12-2019

Ik heb daar gisteren een Epson printer gekocht. Perfecte voorlichting! Ben zeer tevreden.

Pieter 17-12-2019

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen door (), al veel plezier van mijn nieuwe telefoon!

Sagel 17-12-2019

Had 1 televisie besteld maar kreeg een verkeerde ( is dezelfde middag nog opgehaald). Na hierover gebeld te hebben heeft BCC een nieuwe verkooporder gemaakt en id de tv bezorgd op 7 december. Maar nu heb ik 2 facturen ontvangen. Dus heb nu 1 televisie en 2 facturen. Hierover gemaild en gebeld omdat ik voor 1 televisie een creditfactuur moet hebben. Communicatie met BCC is niet helemaal oké omdat ik verschillende antwoorden kreeg maar geen creditfactuur.
Na ettelijke mails en tekefoontjes had ik er genoeg van en heb een laatste mail gestuurd en BCC een ultimatum gestuurd om een creditfactuur te sturen en de betaling van 1 factuur, die ik natuurlijk wel moest betalen, zou opschorten. Toen pas heeft BCC een creditfactuur gestuurd.
Dus ben niet echt tevreden over de communicatie en handelen van BCC

Beste Sagel,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en je meerdere malen contact hebt moeten nemen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Sagel 19-12-2019

Inmiddels is er een €0 factuur gestuurd en heb ik nu ook een giftcard aangeboden gekregen. Ik heb ook reeds weer een positieve update gegeven.

M.groenen 17-12-2019

Na onze eerdere aanschaf van een aeg wasmachine en aeg droger waarbij we door verkoper () van BCC ekkersrijt heel vakkundig geholpen zijn waren we toe aan een aantal nieuwe machines.te weten een vaatwasser een kookplaat en een oven.
Door de prima ervaring met BCC bij de vorige aankoop levering en montage weer naar BCC gegaan en de apparaten aangeschaft.
Weer naar verkoper () gegaan en wederom naar volle tevredenheid geholpen.Ook de levering en montage keurig gedaan.echt aan te bevelen

Nina 17-12-2019

Tienen geef ik nooit, maar de service is prima. We werden op de hoogte gehouden wanneer de levering van de wasmach. zou zijn. Ook zeer content over de lage prijs van het artikel.

Marjan 17-12-2019

Werd er correct en netjes geholpen met een goede uitleg over het product,top.

Arend 17-12-2019

Bestellen gaat prima! Zo geregeld!!

Alleen dat 10 minuten van te voren bellen is wel een dingetje. Ben niet gebeld van te voren en staan de bezorgers voor een gesloten deur. Een hoofdkantoor wat dan wel netjes belt om te zeggen dat zij er staan. Vervolgens suggereert datzelfde hoofdkantoor dat ik weldegelijk ben gebeld door 2 personen nog aan toe ook alsof ik de boeman ben. Beetje heel erg dom! Zal zelf toch wel weten dat ik ben gebeld of niet? Beetje jammer voor een nutteloze discussie die daarop volgde en was niet nodig geweest.

Verder prima geregeld allemaal dus, op het telefoontje na, verloopt het goed en snel!

Rini van den Corput 17-12-2019

Mooie overzichtelijke winkel en deskundig en vriendelijk personeel. Ben uitstekend geholpen. Kom hier zeker meer terug..

P. Nobel 17-12-2019

De winkel in Zoeterwoude is netjes en overzichtelijk. Het personeel is ter zake kundig en ik ben zeer goed geholpen. Personeel is netjes, vriendelijk en beleefd. Niemand is perfect, daarom heb ik een cijfer 9 gegeven, maar het zou zo een 10 kunnen zijn; een aanrader!

Kim 17-12-2019

Bijna 3 weken geleden een videogame besteld, die de dag erna geleverd zou worden. Levering was er een week later nog niet dus contact gehad met klantenservice. Zij zouden me een nieuwe sturen en dat als de 1ste bestelling ooit nog aankwam ik die terug kon sturen. Kwam er een dag later achter dat ik die 2de dan opnieuw moest betalen, terwijl ik het geld van de eerste nog altijd niet terug heb. Hierna meerdere malen lang met klantenservice aan de lijn gehangen maar vooralsnog geen oplossing en geen game. Klantenservice is vriendelijk maar zeggen iedere keer wat anders en lossen niet het probleem op.

Beste Kim,

Wat vervelend om te horen dat je langer op je artikel hebt moeten wachten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Corry 17-12-2019

Geweldige winkel met heel vriendelijke en servicegerichte medewerkers, ze geven goed en duidelijk advies.
De medewerkers doen al het mogelijke om je te helpen en nemen rustig de tijd om je alles goed uit te leggen.

Melanie 17-12-2019

BCC Delft
Begroet door medewerkers in de winkel. Wij waren opzoek naar een stofzuiger dus liepen naar de stofzuigers. We hebben daar even rondgekeken, maar weinig verstand van stofzuigers. Je zou verwachten dat er op een gegeven moment een medewerker naar je toekomt om even te vragen of je eruit komt, dit was niet het geval. Mijn vriend is gaan vragen bij een medewerker en werd naar een andere medewerker gestuurd. De medewerker heeft ons uiteindelijk van weinig advies voorzien, we waren er zelf inmiddels uitgekomen.
Persoonlijk vind ik klantvriendelijkheid en kennis belangrijk, immers ga ik naar een winkel om hulp te krijgen bij het uitzoeken. Als ik van tevoren wist hoe het ging lopen had ik de stofzuiger online gekocht!

Beste Melanis,

Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Dre 17-12-2019

Prima webshop. Bestelling eergisteren gedaan en deze is een dag later geleverd.

Op de website ontbreekt een vergelijk knop waarmee je diverse artikelen kan vergelijken. Dit zou een handige toevoeging zijn!

Jonker 17-12-2019

Geweldige winkel ervaring bij de vestiging Emmen, je word hier altijd goed en vakkundig geholpen.

Geert 17-12-2019

Prima winkel met grote sortering met de laagste prijs. Als iets niet in de winkel aanwezig is gaat de verkoper met je op de site kijken wat er van dat artikel nog meer te krijgen is bij BCC. Ook heb je 30 dagen de tijd om het product om te ruilen of terug te brengen, mits het nog niet uit de verpakking is geweest. je wordt ook vriendelijk en deskundig geholpen. Tip: Kijk wel de weken erna op de website of de prijs niet is verlaagd. De prijzen schijnen per dag aangepast te worden. Als je geluk hebt kun je binnen de terugbrengtermijn nog geld terug krijgen

Jos 16-12-2019

Prima winkel die, zoals veel andere online shops, pas na bestelling laat weten dat 't product "helaas" "niet meer op voorraad is.
Snelle levering, ook in tijden van topdrukte (kerst).
Alleen huiskoerier DHL zou iets aan z'n tracking service moeten doen. Eerst melden dat er de volgende dag tussen 09.00 en 18.00 uur wordt bezorgd. Dan de volgende dag rond 12.00 uur melden dat 't tussen 16.00 en 18.00 uur wordt, om vervolgens toch op 15.00 uur aan te bellen. Daar kan geen mens op anticiperen.

RayRoy 16-12-2019

Goeie en snelle service, medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk, mooi geprijsde artikels.
Droger word helemaal naar boven gebracht en oude gaat retour mee incl. verpakkingsmateriaal van de nieuwe machine. Top!

Gerrinde 16-12-2019

Snelle levering van mijn bestelling en tevens goed verpakt. En ik kon mijn cadeaukaart van meer dan een jaar oud nog gebruiken! Helemaal top.

Alex 16-12-2019

Afgelopen week een wasmachine besteld bij BCC. Vooraf wordt goed gecommuniceerd wanneer de wasmachine wordt bezorgt. Het tijdsframe waarbinnen dat wordt gedaan is niet te ruim. Bovendien wordt er 10 minuten van te voren gebeld wanneer zij er denken te zijn.
Bij de bezorging bleek echter dat het deurtje van de wasmachine los zat. De bezorgers waren hebben zich hiervoor heel netjes verontschuldigd en direct geregeld dat er een nieuwe wasmachine zo snel mogelijk werd bezorgd.
De aansluiting van de wasmachine werd ook netjes uitgevoerd, waarbij we ook meteen een paar nuttige tips kregen.

Johan 16-12-2019

- Altijd een duidelijke omschrijving.
- Snelle levering
- En een hele goede service.

Jeroen 16-12-2019

Ik heb een koel/Vries combinatie gekocht via de webshop, deze was niet op voorraad (het is ook een afwijkend model) maar wel zeer snel geleverd. Voor 20 euro hebben ze het allemaal netjes geplaatst en aangesloten. Goede instructies gekregen en het oude apparaat en alle verpakking ging ook gelijk mee. De 2 personen die het kwamen plaatsen waren aardig en efficiënt.

Wat beter kan is het opruimen van het verpakkingsmateriaal toen ik later naar buiten liep lagen er stukjes piepschuim op grond, niet heel veel maar toch een paar stukjes van enkele centimeters. Ik snap dat losse korrels niet opgepakt worden, maar deze stukken hadden wel even opgepakt kunnen worden.

En ik heb later, toen ik het apparaat inschakelde, 1 pootje moeten verstellen omdat hij net niet stabiel stond. Was 2 slagen dus heel erg was het niet.

Overall zeer tevreden met hoe alles is verlopen.

Somebody 16-12-2019

Ik zocht een mini beamer voor het geven van presentaties. Omdat niet ieder bedrijf een beamer of scherm voor handen heeft, is zo'n mini beamer natuurlijk erg compact en makkelijk om mee te nemen. Mijn keuze voor BCC was vooral vanwege de korte lijnen bij service. Iets waar die andere 'mega-knaller' vaak bij te kort schiet, om nog maar te zwijgen over productkennis.

Joy 16-12-2019

De BCC heeft een goede, snelle levering. De website bevat duidelijk informatie en het bedrijf heeft een goede klantenservice!

Angelina pereira 16-12-2019

Service is heel goed. Snelle levering nog beter dan media markt. Voor 10 uur avond besteld volgende dag al geleverd . Ook de verzekering die je kan afsluiten voor bijv droogmachine is top. Ik ben een hele tevreden klant en zal zeker toekomstige aankopen voor mn huishoudelijke apparaten bij jullie blijven doen. Ik vind BCC een top winkel. En zal jullie zeker aanbevelen in mijn kenniskring.

steven 16-12-2019

klantviendelijk en kreeg het product tegen de prijs van de concurrent zonder al teveel moeite

Marc 16-12-2019

Prettig, vakkundig en eerlijk advies inzake aanschaf nieuwe wasmachine. Uiteindelijk gekozen voor BOSCH.

F de bruin 16-12-2019

Ik werd snel en vakkundig geholpen personeel was zeer behulpzaam ook de prijs was oke

jasper 16-12-2019

goede service en uitleg in de winkel gekregen. Wij zijn erg blij met onze aankoop!

Trudy 16-12-2019

Perfecte service, nooit anders geweest. Dat is waarom wij graag kopen bij BCC

Breton van Groll 16-12-2019

Mijn eerdere review beoordeling was een 10 , altijd correct en naar wens door BCC geholpen . Op vrijdag 13 dec. 2019 besteld en bezorgd op 14 december 2019 een tv LG 49UM7100PLB (ophanging&installeren tv + instellen zenders ) . Vandaag krijg ik op mijn tv een melding NIET GEPROGRAMMEERD , dit telf. gemeld bij BCC en kregen als antwoord we komen donderdag 19 december het probleem oplossen dwz 3 dagen geen tv . Jammer BCC slechte service na een foutje van de monteurs . We gaan in de toekomst bij COOLBLUE kijken .
Een boze en teleurgestelde klant .
R.H.Breton van Groll .

Beste Breton van Groll,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat en de nieuwe afspraak om zich heeft laten wachten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Robert Keulers 16-12-2019

Ik kom al jaren bij BCC te sittard. En zonder in superlatieven te spreken, kan ik enkel zeggen dat de service gewoon uitstekend is. Er wordt altijd goed geluisterd naar de wens en een goed vertaling gemaakt. Prijstechnisch eveneens goed concurrent, al begin ik me er langzaam voor te schamen als ik erover zou beginnen. Uitstekend dus!

Rene 16-12-2019

Personeel dacht goed met ons mee en bood een goede oplossing voor ons probleem. Koel/diepvriescombinatie was meteen de dag erop leverbaar. De verkoopprijs werd voor ons, zeer gunstig, naar beneden, aangepast omdat hij elders goedkoper was. Men maakt waar wat ze zeggen. Combinatie werd netjes volgens afspraak afgeleverd. Goede ervaring met BCC Son en Breugel.

Marije 16-12-2019

Nu een aantal keer bij bcc besteld. De producten zijn naar wens en snel in huis.
Je wordt goed op de hoogte gehouden over wanneer het pakket komt!

Karin Stam 16-12-2019

We hebben speciaal bij BCC een vaatwasser besteld omdat hij gratis geïnstalleerd zou worden. Dat hebben ze dus niet gedaan en op ons mailtje hierover hebben we geen enkele reactie gekregen. Voel me gewoon opgelicht. Zonder installatie hadden we hem goedkoper ergens anders kunnen bestellen en zonder al dat werk gezeten :-(

Beste Karin,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Graag horen we wat de reden was dat ze de vaatwasser niet geïnstalleerd hebben. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Khadija 16-12-2019

Goed advies gekregen in de winkel, vervolgens een snelle levering zonder enige problemen naar mijn appartement op drie hoog! Heel fijn dat alles efficiënt verliep! Een zeer tevreden klant