Deze score is berekend op basis van 14882 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Colin 18-12-2019

Top service!!! Het product was nergens goedkoper te krijgen en ik had het de volgende dag al in huis!

B de Ringh 18-12-2019

Gisteren mijn nieuwe koelkast besteld bij bcc vandaag netjes thuis bezorgt. Ook goed geïnformeerd over de tijd van bezorgen. Top allemaal

Ton 18-12-2019

Ik ben snel en correct geholpen met goed advies zonder dat de verkoper opdringerig was

Muziekliefhebber 18-12-2019

Afgelopen zondag een wasmachine gekocht bij BCC in nabijgelegen winkelcentrum. In deze winkel met deskundig personeel, een ruim aanbod en een uitstekende service, werden we zeer goed geholpen door een medewerker. De verkoper gaf goed advies, was zeer behulpzaam om met mijn voorkeuren het juiste apparaat te vinden en uiteindelijk de juiste keuze te maken. Dit is gelukt en vandaag werd de wasmachine geplaatst naar tevredenheid. Ik ben er heel blij mee.

Jan van Wandelen 18-12-2019

Wij gaan altijd naar de BCC omdat er super service word gegeven. Ook wordt er met de concurrentie gekeken naar de verkoopprijs. BCC geeft altijd de beste/goedkoopste prijs dan!!
Ook wordt er vakkundig/professionele uitleg gegeven. Geen vraag is teveel!!! TOP!!!!

Jan 18-12-2019

Prima geholpen ,net en vriendelijk personeel mooie winkel op goed bereikbare lokatie

D 18-12-2019

Uitstekende communicatie, komen afspraken na. Goede service bij de installatie. Monteurs vertrekken niet voordat zij zeker zijn dat alles het doet en de klant weet hoe het nieuwe apparaat werkt.

Mariette 18-12-2019

Snelle, vrolijke en deskundige verkopers, ook een goed sfeer in de hele zaak!

Gert 18-12-2019

Erg vriendelijke personeelsleden die weten waar ze het over hebben. Het aanbod van producten is ruim voldoende. Je wordt zelfs gewezen op de laagste prijs garantie. Prima gedaan!!!

André 18-12-2019

Koelkast en fornuis gekocht in de winkel in Lisse.
Goed geholpen door de medewerker.
Levering moest wat uitgesteld worden en ook dit was geen probleem. Vandaag door vriendelijke team geïnstalleerd en uitleg gekregen hoe alles te gebruiken.
Kortom een goed reden om bij BCC apparatuur te kopen.

Danielle 18-12-2019

Altijd goed en deskundig geholpen bij BCC. Je kunt prima parkeren, er is altijd voldoende en deskundig personeel. Kom er al jaren.

Enesta 18-12-2019

Goede site, duidelijk informatie over alle producten, snelle service, gisterenavond besteld vanmiddag al in huis. Nu genieten van onze nieuwe sonos beam. Kom maar op met de kerstliedjes.

Wiel 18-12-2019

Zeer deskundig personeel en zoals gebruikelijk zeer goed advies en snelle levering van het bestelde product.

J. Beaumont 18-12-2019

De prijs werd direct aangepast aan de lagere prijs van een concurrent.
We kopen altijd bij BCC.
Een probleem met mijn oude I Phone werd deskundig verholpen, ook al kostte dat wat tijd.
Prima service.

Peter Perdok 18-12-2019

Ongelooflijk goed advies en flexibel met de mogelijkheden. Supervriendelijke medewerker, die ook mij nog enthousiaster maakte. Aankoop zeker geslaagd. Ik raad iedereen BCC aan!!!!

Suus 18-12-2019

Ik wist wat ik moest hebben. Gevraagd aan de medewerker en was binnen 5 minuten weer buiten. Geen vervelende bijverkoop van andere artikelen waar je toch nee op gaat zeggen.

Mar 18-12-2019

Koop al jaren mijn huishoudelijke artikelen bij BCC. Heb hele goede ervaringern met garantie en service bij BCC. Klantvriendelijkheid en de eerlijke voorlichting over de apparaten besluit mij weer om terug te gaan naar BCC.

Jaap 18-12-2019

Prima site en overzichtelijk. Alles staat goed aan gegeven en goede beschrijvingen van de apparatuur enz. enz.

Wout 18-12-2019

Winkel in Vlaardingen vriendelijke mensen.
Eerst op website gekeken of het op voorraad is en dan lekker in de winkel ophalen

Conny 18-12-2019

Prima geholpen in de winkel. Prijstechnisch prima. Producten super. Bezorging netjes volgens afspraak. Bezorgers uitermate vriendelijk. Klein puntje van kritiek: we hadden aangegeven in de winkel dat er een halve trap op gedragen moest worden. Dat is niet geregistreerd en een amerikaanse koelkast mag niet gesjouwd worden door de mannen van t transport! Gelukkig dachten zij mee hoe dit op te lossen.

Bart 18-12-2019

uitstekende service en eerlijke antwoorden.
Fantastisch goed geholpen voor mijn probleem.
Goede aanwijzing en info van medewerker

Janny Krijger 18-12-2019

Zeer vriendelijke bediening,prima prijs/kwaliteit verhouding,was niet voorradig maar werd volgende dag reeds geleverd.

Rubinho 18-12-2019

Op tijd geleverd, goed op de hoogte gehouden en het product is goed aangekomen en fijn in gebruik

Thea Roos 18-12-2019

Altijd ervaren en vriendelijk personeel. Wij kopen er al tientallen jaren. Toen we even moesten wachten voor het uitpakken van het door ons gewenste apparaat, kregen we koffie en een gezellig praatje. De volgende dag was onze wasmachine in huis. Ook die bezorgers waren supervriendelijk!

Jaap 18-12-2019

Onze tv begaf het gisteravond, beetje op internet gekeken wat de beste optie was. Vond ik moeilijk, veel te veel keus met weinig verschil vlgs mij. Vanmorgen maar naar BCC plaza Amsterdam gegaan en gevraagd wat ik het beste kon nemen. Geheel vrijblijvend een goed gesprek gehad met een medewerker die al mijn vragen kon beantwoorden. Keuze kunnen maken en TV met ophangbeugel gekocht. Thuis gekomen bleek bij installatie er toch een probleem te zijn. Terug gegaan naar BCC en probleem meteen opgelost met nieuw onderdeel. Chapeau BCC!

Marie 18-12-2019

Wasmachine is op tijd geleverd, in de ochtend werd met mij de precieze tijdstip gecommuniceerd en werd zelf kwartier van de voren netjes gebeld. Binnen 5 min stond de machine aangesloten in de waskamer, wat een service. Ik ben helemaal blij !

Marion van Dijk 18-12-2019

Omdat ik altijd even vriendelijk geholpen wordt. Dit keer deed mijn printer het niet ondanks een nieuwe cartridge. Ik werd allervriendelijkst geholpen door Dennis die mijn printer nagekeken heeft en de machine was verstopt waardoor de cartridges niet werkte. Hij heeft dit voor mij verholpen en ik ging als een heel blij mens de onder aankoop van een nieuwe muis de deur uit. Dennis heeft ook aangegeven welke printer mijn volgende aankoop zou moeten zijn. Dus jullie zien mij zeker terug. Ik koop trouwens altijd bij deze BCC

Sagel 18-12-2019

Update van vorige review.
Na wat problemen met twee facturen en 1 bestelde levering van een en dezefde TV is er nu een oplossing gevonden voor het ongemak wat ik heb gehad. Ze hebben mij een Gift Card aangeboden en ik ben daar ook mee accoord gegaan en daarmee is zowel voor mij als klant en BCC de kou weer uit de lucht. Er kan altijd iets fout gaan dat is menselijke. Het is een gebaar naar de klant toe en dat waardeer ik ten zeerste.

Ruud Intres 18-12-2019

Zeer scherpe prijs voor mijn Kärcher floor cleaner. De volgende dag al in huis dus super snel. Je zag ook direct hoeveel er nog in voorraad waren en dat is prettig. Verder goede mail-communicatie over de status bestelling en de rekening voor de garantie. Verder ook blij met de 30 dgn zicht garantie. Kortom Toppie.

Nico de Jong 18-12-2019

Prima te woord gestaan. Zeer snelle levering. ,s middags besteld. Volgende morgen om 09.30 uur afgeleverd en geïnstalleerd door 2 zeer vriendelijke monteurs. Echt helemaal top.

W.J. Loos 18-12-2019

Heb ons via reclamefolder van BCC naar de winkel in Arnhem begeven om informatie welke zo goed en kundig gegeven is dat we de aankoop daar ook gedaan en de volgende dag werd er al geleverd ook de levering is buiten gewoon goed georganiseerd.

super service 18-12-2019

Mijn keuze is op BCC gevallen omdat wij eerder al een vaatwasser hebben besteld en deze snel en goed afgeleverd werd. en nu weer uiterst tevreden met de snelle afhandeling. Succes

Hendrikse 18-12-2019

Vriendelijke niet opdringerige verkoper goed geholpen. Bezorgings was op tijd, bezorger was vriendelijk en beleefd. Product bevalt goed. Laagste prijs garantie. Ik beveel BCC aan.

Rob 18-12-2019

Op zoek naar een nieuwe combi magnetron de maten opgenomen van mijn keukenkast en in de winkel direct met aan medewerker aan tafel. Gewoon snel en eenvoudig mijn keuze kenbaar gemaakt en prima geadviseerd.
De keuze was niet op voorraad maar het showroom model was pas net binnen en net voor de kerst wil je niet wachten tot na de kerst. Het zag er prima uit dus ok, had mogelijk een kleine geste verwacht op het showroom model maar dat kwam er niet. vandaar geen hoger cijfer, dat is jammer.

H. Postma 18-12-2019

Prima service, contact met telefonisch helpdesk was duidelijk en helder. Bezorg moment goed gecommuniceerd middels mail , sms bericht en half uur voor de tijd een telefoontje. Je weet precies waar je aan toe bent. Inbouw vaatwasser ging op rolletjes, ingebouwd door vakmensen. Kortom zeer tevreden.

RitaK 18-12-2019

Vriendelijke bediening, klantvriendelijk ze houden je op de hoogte over binnenkomst en levering van je bestelde product, geweldige service door heel vriendelijke medewerkers die de bestelde artikelen komen plaatsen en niet te vergeten gunstige prijzen

Fam. Baks 18-12-2019

BCC Haarlem-Schalkwijk heeft heel vriendelijk en vakkundig personeel dat actief met de klant meedenkt op zoek naar het product dat het beste past bij de behoefte. Verder hebben ze een goede service als het gaat om levering aan huis van de gekochte spullen.

Peter Gerritzen 18-12-2019

Zeer goede uitleg gehad. Hadden een andere wasmachine in gedachte maar de verkoper heeft ons een voor ons praktischere laten zien.
Rustig kunnen afwegen wat te doen.

Justin 18-12-2019

Waren opzoek naar 2 Tv's, maar hadden erg weinig idee wat het beste voor ons zou zijn. Nog geen 5 sec na dat we binnen waren werden we erg spontaan en beleefd aangesproken. Die zelfde persoon heeft ook een uur met ons gesproken over wat onze wensen waren en wat hun te bieden hadden. Uiteindelijk erg blij met een top deal naar buiten gegaan! Ook de bezorgers waren erg voorzichtig en beleefd, nog een gezellig gesprek mee gehad met een bakje koffie. Top team!

Veel dank aan Jip de verkoper en bezorgers!

Justin van Lieshout

Joop 18-12-2019

Ze hebben me perfect behandeld en de waarheid verteld over de korting die ik kreeg.

andre 18-12-2019

Kom regelmatig bij BCC Veghel, Goede uitleg over producten en service is goed.
Koop zoiezo graag in een winkel i.p.v. via webshop. uitleg over product is belangrijker dan een prijsverschilletje is mijn mening.

Paul 18-12-2019

Goede deskundige verkoper Dyson stofzuiger, alleen de bezorging doen we nooit meer via DHL

Oeds 18-12-2019

Betrouwbaar, rustig personeel, komt snel iemand bij je. Overzichtelijk ingedeeld.

Paul 18-12-2019

Mooie aanbieding voor de PS4 console met spel.
Volgende dag al in huis.
Top!

Henkie65 18-12-2019

Je krijgt echt datgene wat de shop aan productinfo geeft. Dus eindelijk eens een betrouwbare shop.

Sonja 18-12-2019

De shop is overzichtelijke en snelle levering en behulpzaam snel/goed werkend personeel.
Goede service.

J.P CISEK 18-12-2019

Ik heb een zeer positieve mening over de BCC-winkel, uitstekende klantenservice, tijdige levering in een mooi pakket. Ik ben erg tevreden over mijn bestelde product, ik weet dat ik het zeker opnieuw zal kopen bij BCC.

Mattie 18-12-2019

Heel vriendelijk en deskundig personeel en mooie overzichtelijke winkel.
Het is geen winkel waar je iets moet kopen.
Men kan er ook op zijn gemak doorheen lopen zonder een of andere verkoop drang.

marjan 18-12-2019

ik vind BCC een fijne winkel, wij kopen bijna alles bij BCC je wordt altijd vriendelijk geholpen en ze staan voor wat ze zeggen, als elders het artikel goedkoper is krijg je het bij ons ook voor die prijs ook na twee weken van aankoop.

Milan 18-12-2019

Super service.
Had 2 playstations besteld en kon ze de volgende dag al ophalen in de winkel. Ook nog voor een bijpassende monitor gekeken en meteen kreeg ik te horen welke geschikt was en beter was met stroom en beter voor je ogen. Bedankt hiervoor!