Deze score is berekend op basis van 14825 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ines 21-12-2019

Bestel een Samsung Tablet op 13 december,is op voorraad. Dag daarna mailtje dat de Samsung niet leverbaar is. Binnen 4 werkdagen zou het geld terug gestort worden. Ondanks herhaald mail verkeer geen terugstorten geld. Klantenservice niet bereikbaar. Slecht, heel slecht.
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Ines,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

lies 21-12-2019

Vertrouwde winkel met vriendelijk personeel. Neemt de tijd om je adviseren om zo de juiste beslissing te nemen,

Petra Siebenga - Popma 21-12-2019

Zeer duidelijke website, goede service en snelle levering, ben zeer tevreden.

Peet de Bresser 21-12-2019

Een Wasmachine en droger bij BCC gekocht en af laten leveren WAT EEN RAMP is dat !! De jongens die kwamen bezorgen verdienen een 10 super service echter 2 (!!!) afgesproken levermomenten werden op de dag van levering (de 2e keer zelfs kort van tevoren) afgezegd omdat de apparaten niet in de bus zaten, zeer merkwaardig want ze waren op voorraad. Dus 2 keer een vrije dag om niet genomen. De 3 levering kwamen ze wonder boven wonder wel alleen was toen de droger dermate beschadigd dat ze deze mee retour hebben genomen. Vandaag bij levering 4 jawel levering 4 hebben wij de beschikking over 2 apparaten (hoe moeilijk kan het zijn) na de eerste blunder ben ik naar BCC Eindhoven gegaan maar daar wordt je nog veel gefrusteerder van, de man die ik sprak kwam niet achter zijn PC vandaan en tja het was een gevalletje pech hebben, een tip voor BCC en die man in het bijzonder geef de klant het gevoel dat je er voor hem bent, kan een herhaal aankoop bevorderen. Kortom voorlopig geen BCC meer voor ons we gaan eerst wel even naar de Expert of Mediamarkt. Voor de chauffeurs staat High service hoog in het vaandel voor de rest zijn wij klaar met BCC.
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Peet,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat het meerdere malen niet goed is verlopen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Els 21-12-2019

Onze wasdroger uit 2013 was binnen de garantieperiode van 7 jaar (via Service Plus Polis) al meerdere malen gerepareerd voor hetzelfde euvel. Twee weken geleden was het weer zover. BCC kwam dit keer zelf met de mogelijkheid een nieuwe wasdroger uit te zoeken. Wij naar de winkel in Barendrecht waar we keurig te woord werden gestaan en na het uitzoeken van een nieuwe droger (met een kleine bijbetaling, iets duurder model) werd een paar dagen later onze nieuw aanwinst thuisgebracht. Natuurlijk hebben we ook op deze droger gelijk weer een Service Plus Polis genomen, zodat we de komende 7 jaar weer vooruit kunnen. :)

Jolan 21-12-2019

Het oventje wat ik gekocht had begon al snel naar iets te ruiken wat je niet wilt ruiken. Terug naar de winkel en zonder problemen een ander meegekregen, die wat duurder was maar niets bij hoeven te betalen! Grandioze service!

A. Fidder 21-12-2019

Het personeel heeft ons vriendelijk geholpen. Ook werd er meegedacht. Een actiepakket die niet meer beschikbaar was werd ter plekke samengesteld.

Julia 21-12-2019

Ik heb gekozen voor deze winkel, omdat het in het centrum van Delft ligt (dat is lekker dichtbij) en persoonlijk vind ik de service onwijs goed. Aardige mensen en je wordt snel geholpen. Overzichtelijk ingerichten winkel en erg net

Faye 21-12-2019

Prima geholpen door de medewerker van BCC Delft. Ik ben altijd erg kritisch en stel heel veel vragen maar kreeg overal netjes antwoord op. Produkt aangeschaft, was niet op voorraad, bezorging thuis één dag later. Doordat de medewerker mij in de zaak de werking van het apparaat uit had gelegd, kon ik gelijk aan de slag!!

Goodlife51 21-12-2019

Gebruiksvriendelijke webshop met goede en bruikbare informatie. Ze houden je goed op de hoogte via de mail en je kan makkelijk zien hoe je contact op moet nemen indien dat nodig is.
Vlotte levering.
Enig minpuntje is dat het artikel wat ik gekocht heb 20 euro duurder was bij BCC als bij andere webshops. Dus beter rondkijken kan lonen.

Tomasz 21-12-2019

Snelle levering aan huis in minder dan 24 uur. Mogelijkheid tot betalen met VVV-cadeaubonnen.

marjan 21-12-2019

Keurige nette jongeman heeft ons geholpen. Hij had veel verstand van zaken en heeft ons goed geholpen.

Thijs de Ruijter 21-12-2019

de winkel in Helmond staat gelet op de m2 vloer vol maar blijft redelijk overzichtelijk omdat ik er altijd kom weet waar de producten liggen. we wonen op korte afstand van de winkel daarom kiezen we voor deze winkel. daarnaast vinden we de kennis van de verkopers, service en prijskwaliteit van BCC uitstekend! ga zo door!

Les 21-12-2019

Gisterenavond de Samsung soundbar R550 besteld en om 11u sochtends al besteld heel erg netjes en zeer tevreden met het product!

P.van Luyk 21-12-2019

Prettige winkel, hulpvaardig personeel die niet opdringerig overkomen maar wel kennis van zaken hebben. kom hier zeker terug!

Lia Vriesman 21-12-2019

BCC Winkel in Lelystad, altijd goede voorlichting en hulpvaardig personeel.

Westermaat 21-12-2019

Oven en gasplaat besteld en laten plaatsen door BCC. Snelle levering en binnen 45 minuten alles aangesloten, geplaatst en getest en dit 5 dagen na de bestelling al.

Peter 21-12-2019

Deze shop is prima met deskundig personeel dat je ook nog alternatieven laat zien die misschien beter bij je behoeftes passen. Prettig geholpen.

Kroes 21-12-2019

De service die ik kreeg nadat ik verkeerde filters had, perfect geholpen en een oplossing geregeld bedankt

Jet 21-12-2019

Super snelle levering. Netjes aangekondigd en ook nog een extra bericht gekregen, dat het wegens drukte iets later zou worden. De bezorger heeft ongeveer 20 minuten voor aankomst ook nog gebeld en excuses aangeboden dat het wat later was dan de oorspronkelijke levertijd. (Maar dat wist ik al door het bericht vooraf, dus communicatie is echt goed) Perfect geregeld. Helaas was aansluiten van de afvoerslang niet mogelijk, omdat deze bij ons langer moest zijn dan de standaard meegeleverde. (Afvoer door dakpan) Enige dat ze niet hebben gedaan is de droger aansluiten op elektriciteit om te kijken of deze werkt.

Verder snelle nette levering.

Petra 21-12-2019

Fantastisce service! Tv gekocht, het was de laatste in de winkel (showmodel) en derhalve gratis tv geïnstalleerd en nog korting gekregen. Tv volledig in bubbeltjes plastic ingepakt en in de auto geladen. Altijd erg tevreden over service en over de kwaliteit van de producten. Ze staan echt achter hun producten en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Bastiaan 21-12-2019

Overzichtelijke website met de relevante informatie van het product wat ik graag wou hebben. Specificaties en vergelijkingen werken dan ook goed op de BCC website. Uiteindelijk had ik nog 2 vragen voordat ik over wilde gaan op bestellen en met de chat knop werd ik snel en deskundig geholpen. Binnen 5min meteen de bevestiging met aflevermoment en de korting erin verwerkt :-) Ze werken dan ook echt met de laagste prijsgarantie!

1 minpunt dat ik nog wel wilde benoemen, na de bestelling was er een fout gemaakt blijkbaar in de afleverdatum. Ik wilde meteen weer contact opnemen met BCC om dit aan te laten passen, echter ik heb in totaal 40min telefonisch in de wacht gestaan!! Dit moeten ze echt verbeteren om een 10 te kunnen behalen, want toen ik eenmaal iemand aan de lijn had was het binnen 2 seconden geregeld.

J. J. Ouwerkerk 21-12-2019

Persoonlijk contact face to face beter dan via internet waar je nul persoonlijk contact mee heb.
Service super ook bij vragen zoeken naar goede oplossing waar de klant ook hiermee meer vertrouwen hebt en krijgt.

Jos van der Graaf 21-12-2019

op internet kwam onze siemens wasdroger als goedkoopste hier naar voren. Omdat onze anders zaken hier ook vandaan kwamen was de keuze weer snel gemaakt, goed geholpen en de volgende morgen al bezorgd.. super!

Anouk 21-12-2019

Vriendelijk en duidelijk advies. Medewerker was erg behulpzaam om mee te denken over de beste keus (printer) voor onze situatie. Mooie aanbieding kunnen scoren.

Jeroen 21-12-2019

Heel klantvriendelijk en behulpzaam.
Hoef nooit ergens anders te kijken omdat het toch meestal de goedkoopste is.

Fred 21-12-2019

Prima geholpen door een terzake kundige medewerker.
De prijs is marktconform plus nog een leuk cadeautje als toegift.

Liset 21-12-2019

Onlangs meerdere aankopen gedaan bij BCC in Bergen op Zoom. Keurig te woord gestaan en vakkundig advies gekregen waar ik wat aan had. Ik kreeg niet het gevoel dat ik wat "aangesmeerd" kreeg en er werd niet geprobeerd mij duurdere producten te laten kopen. En dat voelt heel goed als je alleen binnen bent en niet meer zo jong bent. Toen ik 2 dagen later terug ging met laptop omdat ik er niet uitkwam met virusscanner werd ruim de tijd genomen om mij daar bij te helpen.
Dus ik zou zeggen; Ga gewoon meteen naar BCC!

H Moors 20-12-2019

Alles werd heel goed uitgelegd en bezorgd de aansluiting was ook goed met een heel goede uitleg dankjewel

Sjoerd 20-12-2019

De BCC-shop was de goedkoopste en heb al eerder in de gewone winkel bij BCC gekocht waarbij ik heel prettig geholpen werd en ook een uitstekende service kreeg. Het bestelproces via de webshop was erg simpel en de volgende dag had ik mijn aankoop in prima toestand al thuis. En zonder verzendkosten ook nog, geweldig hoor!!

Martin 20-12-2019

kwam er voor een defecte koptelefoon van ongeveer 8 maanden oud,
koptelefoon stonk waarschijnlijk doorgebrand.
met een zeer vriendelijke werknemer van bcc kijken wat te doen.
mocht zonder veel te vragen een andere uitzoeken.
wel natuurlijk na het aankoopbewijs te laten zien top! grote klasse.

L. Schoop 20-12-2019

Geweldig service, klantvriendelijk, geeft goed advies, ze nemen de tijd voor de klanten. Aanrader !!!

Akoezie 20-12-2019

Overzichtelijke webshop, de laagste prijs, alle mogelijkheden om spullen op te halen en thuis bezorgen was de volgende dag.
Ps4 gekocht met Game. Prijsverschil was ruim 40 met de eerste volgende lage prijs. Top.

ManonS 20-12-2019

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb het product 's avonds gekocht en de volgende dag was het al in huis! Super!

Jolanda 20-12-2019

Ik ben super geholpen in de winkel. Niet opdringerig, ze lieten mij mijn eigen keus doen en dachten mee. Ook het bezorgen was geweldig ze hebben alles netjes aangesloten en waren mooi op tijd.

Peter 20-12-2019

Hoewel de keuze niet heel groot was, maar wel voldoende, ben ik goed geholpen. Op vragen zijn prima antwoorden gekomen. Heel netjes te woord gestaan.

Abdulrahim 20-12-2019

De shop was zeer geweldig levering was snel en product ziet er geweldig uit

Jolanda kloosterman 20-12-2019

Netjes en goed geholpen ,de meneer nam ook zijn tijd voor mij .....zeer tevreden

Anne 20-12-2019

Goede informatie, klantvriendelijk, ik voelde me welkom, niet opdringerig. Gewoon een prettige winkel met vriendelijk personeel. Men denkt mee, apparaat werd speciaal opgehaald voor mij in een ander filiaal. Super aardig.

Karin van Empel 20-12-2019

Wat werden wij gisteren (ter orientatie) en vandaag (bij de aankoop) -van een i pad, i pone maar ook van de frituurpan- geholpen door de -toevalligerwijs- dezelfde jongeman in Den Helder. Ik was eerst een beetje sceptisch vanwege de jonge leeftijd , (en dat hij ons wel de voor en tegen van iets zou kunnen zeggen) maar een super eerlijke en spontane jongen die wel degelijk wist waar hij over sprak.

Margot Schrijnemakers 20-12-2019

Meteen bij het binnen komen werd ik gezien en vriendelijk begroet!
Niet lang daarna kwam er personeel op mij af met de vraag of hij iets voor mij kon betekenen.
Ik was op zoek naar een baardtrimmer....
Vakkundig kreeg ik de product informatie en heb ik een keuze kunnen maken!
Prettige afhandeling bij de kassa!

Met vriendelijke groet
Margot Schrijnemakers

zakaria elkaddouri 20-12-2019

ik ben goed geholpen door bcc, ik heb namelijk en nieuwe woning in hoofddorp gekregen dus ik heb al mijn producten bij bcc gekocht , zoals mijn elektriche oven van etna, bosch steel stofzuiger en samsung wasmachine en ik ben van plan om meer producten te kopen bij bcc omdat bcc goeie kwaliteit producten heeft en omdat ik goed geholpen ben door de medewerkers van bcc.

Riek 20-12-2019

Ik heb een Philips smart tv telefonisch besteld, kreeg heel goed advies.
Nu speelt de televisie en het is een schitterend beeld, gebruiksvriendelijk.
De bezorgers hebben de tv perfect ingesteld en alles goed uitgelegd.
BCC heeft mij met alles heel goed geholpen en ik ben erg blij met alles. De soundbar loopt niet synchroon met het geluid van de televisie maar dat wordt gelijk in orde gemaakt !

Jacolien 20-12-2019

Ruim assortiment, maar vooral heel goed geholpen. Meegedacht met de aankoop, tijd genomen voor goede advisering ondanks de drukte in de winkel.

L. Nies 20-12-2019

Wij zijn zeer tevreden over de profesionele uitleg op al onze vragen en het feit dat er alle tijd voor ons genomen werd, wat uiteindelijk tot deze aankoop heeft geleid !
BEDANKT!!!

R.v.Geffen 20-12-2019

Deskundige en vriendelijke medewerkers. Goede uitleg en nemen de tijd voor je om alles uit te leggen

Jannie Wemmenhove 20-12-2019

Prettige winkel nemen altijd alle tijd om iets uit leggen wat je ook koopt.
Goede service bij als er iets kapot gaat.
Nette winkel aardig verkopers keurig altijd een betalingsmail bij thuiskomst van je aangekochte artikel.
Nu één keer op de website tv gekocht super snel gekregen gisteren besteld vanochtend al binnen gekregen keurig 👍

Geekje60 20-12-2019

Op internet al gekeken naar welke vries/koelcombinatie voor ons geschikt zou zijn. Maar in de winkel blijkt de aanvullende informatie cruciaalomdat we het apparaat in de garage zetten..Snel en vakkundig advies, kopje koffie en tevreden naar huis. Snel geleverd en alles ok. Net op tijd voor de feestdagen

Familie de Groot 20-12-2019

Afgelope dinsdag heb ik mijn nieuwe tv gekocht bij BCC.
Na even rustig rond gekeken te hebben werd ik benaderd door een vriendelijke medewerker. Na wat vragen over de tv bleek het een goede keuze. Snelle afhandeling, vriendelijk personeel.
Dikke prima.

Tineke 20-12-2019

Winkel overzichtelijk en ruim. Personeel correct, vriendelijk en heeft verstand van zaken. Neemt alle tijd om uitleg over de producten te geven en om vragen te beantwoorden, zonder tot verkoop te dwingen. Gratis parkeren.