Deze score is berekend op basis van 14826 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeroen 23-12-2019

Producten op voorraad, vriendelijk personeel en kennis van zaken. Zeker an te raden.

mgeva 23-12-2019

I made a purchase at bcc.nl for a dryer. The webshop is very user friendly and made it very easy to find exactly what I was looking for by filtering on the required functions and the price. The price was also the cheapest I could find for that specific product.
The only issue I had was regarding delivery- the product arrived 6 hours after the scheduled time. I also didn't receive any email saying the delivery will be delayed...

Merel 23-12-2019

Prima geholpen door erg vriendelijke mevrouw die goed meedacht.
Bezorging geregeld, die waren keurig op tijd volgens schema wat we ontvangen hadden via mail en sms. Niks op aan te merken eigenlijk.

Marjan 23-12-2019

Helemaal prima geregeld, keurige afhandeling in de winkel. 1 klein minpuntje, het zou handig zijn als er een bordje in de winkel hangt dat je de bestelling bij de kassa moet halen.

peter 23-12-2019

Het personeel is vriendelijk en kundig. Ik kon de TV thuis niet aan de gang krijgen, maar na een bezoek aan de zaak werd er meteen een afspraak gepland en de volgende werkdag stond het installatie team aan de deur en de TV werkte in no time.

Chris 23-12-2019

Geweldige service! Artikel was niet meer voorradig in de winkel maar werd de volgende dag al thuis bezorgd! Goede uitleg en vriendelijk personeel

Kelly 23-12-2019

Winkel van BCC West is in de binnenstad maar toch groot genoeg om goed te kunnen kijken en beoordelen om een een goede geïnformeerde keuze te kunnen maken. De mensen zijn heel vriendelijk en ze geven alle mogelijke informatie om een goede aankoop te kunnen doen. We kochten de droger zaterdag en de maandag daarop werd al bezorgd. Super snel en professioneel, op de plek goed gebracht en aangesloten. We gaan zeker langs dezelfde winkel als we weer iets nodig hebben. Zeer tevreden.

Christa Switzar 23-12-2019

Je wordt fijn geholpen bij bcc en de service is geweldig met vriendelijk en behulpzaam personeel die alle vragen die je heb beantwoorden en de tijd voor je nemen👍🤗

anwie 23-12-2019

Fijne winkel, weer goed geholpen en eerlijk advies wat betreft ons doel. Wordt keurig en op tijd afgeleverd.

Joppe 23-12-2019

Wat heb ik weer een prachtige BCC-ervaring erbij. De heer Alex heeft mij uitstekend opweg geholpen door mij te adviseren met een sublieme draadloze hoofdtelefoon. Ik ben hier erg blij mee en misschien wel lichtelijk geëmotioneerd door. Bedankt hiervoor Alex, je bent een topper.

Ilze 23-12-2019

zaterdagochtend 21-12-2019 wasmachine kapot, zaterdagmiddag 21-12-2019 een nieuwe gekocht in de winkel in Hellevoetsluis en maandagochtend 23-12-2019 om 10.30 uur staat de nieuwe machine keurig weer op zijn plek! TOP!

SpeedyGonzalis 23-12-2019

Ik heb al vele apparaten gekocht bij BCC maar nu voor het eerst laten bezorgen en installeren.
We hebben een vaatwasser gekocht met de optie hem te laten bezorgen en installeren, echter is er één klein min puntje, je krijgt’s nachts een mail met de het exacte tijdsblok en ‘s morgens om 7 uur een sms, ik heb vakantie dus dat was niet zo handig.
Maar dat is volgens mij wel het enige, de bezorgers waren super vriendelijk, de installatie was zo gedaan en er is totaal geen rommel achter gebleven, oude apparaat hebben ze meegenomen net als al het verpakkingsmateriaal.
Ik kreeg keurig een telefoontje net voor dat ze aankwamen zodat ik er voor kon zorgen dat ze netjes hun werk konden doen.

Al met al super gedaan BCC! Wij zijn dik tevreden!

E.M Wisman 23-12-2019

Goed geholpen . Apparaat dat wij wilde was niet op voorraad maar kregen zonder problemen showmodel mee.

Rik 23-12-2019

Fijn personeel, behulpzaam en sociaal. Nadat ik bij de mediamarkt was geweest voor een Magimix Nespresso apparaat, en die niet hadden kreeg ik zelfs nog korting op het apparaat.

In het kort, geweldig geholpen en geweldige winkel

M.H. 23-12-2019

Voldoende personeel waardoor ik direct geholpen werd.
Duidelijke uitleg en goed advies over het product.

Helma Stitzinger 23-12-2019

Snel en vriendelijk geholpen. Goede uitleg gekregen over de printer. Zelfs tips gekregen over het vullen.

robbert-jan 23-12-2019

Zoals altijd is het personeel van BCC zeer vriendelijk en behulpzaam. mede de reden waardoor we vaker kopen bij BCC!
daarnaast meestal ook een scherpe prijs.

Maurits van Belzen 23-12-2019

Ik ben prima geholpen in de BBC winkel in Zierikzee. Ruimt assortiment. Aardig en deskundig personeel. Goed bereikbaar met de auto of fiets.

Lenny 23-12-2019

Ik wordt in de winkel altijd super geholpen
Antwoord op mijn vragen
Snelle hulp als t maar ff kan
Want t is altijd druk
Door de goede service in de winkel in Bergen op Zoom
Aan de woonboulevard
Echt vriendelijke mensen om je te helpen

Zefanja Theijken 23-12-2019

Uitstekende service, en voldoende aanbod in Emmen. Ben hiernaartoe gegaan omdat er in Groningen simpelweg geen BCC zit.

Anneke 22-12-2019

Snelle levering. Netjes verzonden.
Makkelijk dat er een filiaal in de buurt zit. Daar kan je altijd terecht als er wat met het product is. Dat hebben we een keer ervaren. Je wordt dan goed geholpen. Betrouwbare winkel, vandaar dat we er vaker bestellen ondanks de soms iets hogere prijs dan anderen.

Jacqueline 22-12-2019

Bcc Dukenburg nijmegen is een overzichtelijk ingerichte winkel. Met voldoende goed personeel. Dat mee zoekt naar oplossingen

Marja Ghisu-Hoogendoorn 22-12-2019

Ik kan niet anders zeggen,dat we goed geholpen zijn,en dat we door die goede hulp met een tv de deur uit gingen.

Jacqueline 22-12-2019

Gisteren een koffiemachine gekocht van het merk krups. We zijn heel goed geholpen door Frenk. Hij wist heel veel over diverse koffie apparaten en heeft ons zo geholpen om een goede keuze te maken welk apparaat voor ons het beste geschikt is.

David 22-12-2019

Zelfs vlak voor sluitingstijd uitgebreid en vriendelijk geholpen. Zondags, na vijfen, werd toch een doos ingepakt en met een lach geholpen. Net t verschil tussen conculegas en internet en deze winkel. Ik kom er wel terug voor meer

Bert 22-12-2019

Wij kwamen bij BCC in Hilversum op 21 December 2019 om een draadloze hoofdtelefoon te kopen nadat we wat rond hadden gekeken kwam er een verkoper aan en vroeg of we al wat hadden gezien ik wees hem het artikel aan nou het was zo geregeld Morton deed het goed in onze ogen we waren geslaagd

Tjokmal 22-12-2019

Nadat we eigenlijk al wisten wat wij precies wilde,bleek dat de verkoper uitstekend wist wat we wilden.alle vragen beantwoorde hij zeer relaxed totaal geen haast en niks was te gek!wilde graag weten of bv de soundbar tussen mijn tv paste nou meneer koppelde hem af en legde hem bij de tv die wij wilde! Ook wilde we graag de soundbar horen maar natuurlijk hop koppelde hij hem aan en legde uit ,hij staat nu als het goed is op u telefoon speelt u maar muziek...met humor etc kwamen we tot perfecte koop! Maar dat hadden we ook met onze vorige tv !daarom kiezen wij voor dit soort aankopen voor BCC omdat personeel relaxed is en weet waar ze het over hebben plus de zekerheid als er wat mis is BCC voor je klaar staat ( hadden we met vorige tv) deze werd zonder dat wij het vroegen direct ingeruild top!

Arthur Cichonski 22-12-2019

Extra personeel bijgesprongen terwijl de beste man niet een kassa-dienst draaide, daarnaast was hij heel enthousiast en super vriendelijk!!

Y.Muyrers 22-12-2019

De medewerkster die ons hielp was heel goed op de hoogte en kon onze vragen heel duidelijk beantwoorden en alles goed uitleggen.
Zodoende hebben wij snel besloten om bij u te kopen omdat bij andere zaken best teleurstellend was.

roelie 22-12-2019

goed geadviseerd en vriendelijk geholpen en gezellige winkel en keuze genoeg

Jan 22-12-2019

Prima geholpen
Goede informatie gekregen
Tevreden over het aangekochte produkt.

Yvonne Hes 22-12-2019

Ik ben prima geholpen, goed advies gekregen en ik ben heel blij met mijn aankoop.
Ik ben een trouwe klant van BCC en doe hier al mijn aankopen. Ik vind het prettig dat ik altijd een lage prijsgarantie heb. Ik heb hier al een keer gebruik van gemaakt en het prijsverschil terug gekregen.

Philemon 22-12-2019

Tijdens een zoektocht voor een urgente aankoop van een diepvrieskast kwamen we uiteindelijk uit bij BCC Breda. We werden heel vriendelijk en servicegericht geholpen. Ondertussen dat de voorraad werd gecheckt kregen we een kop koffie. Helemaal happy zijn we met diepvries richting huis gegaan (de verkoper hielp zelfs met inladen). We hadden daar gelijk naar toe moeten gaan, de service van BCC gaat heel ver. Dit is de 2e x dat ik zeg: BCC saved my day!

Dorien 22-12-2019

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Ik kocht een tablet voor mijn zoontje die erbij was. Ik vroeg de verkoper of hij de tablet gelijk in mijn boodschappentas wilde doen zodat mijn zoon hem niet zag. Hij zei het ook netjes tegen zijn collega achter de kassa.

Miranda 22-12-2019

We hadden al wat voor onderzoek gedaan, voordat we een Philips Airfryer gingen kopen. We hadden nog een paar kleine vraagjes en die werden naar tevredenheid netjes beantwoord in de winkel. Dank jullie wel!

Nancy 22-12-2019

Vriendelijk personeel, goed geholpen bij het maken van de keuze, goede parkeergelegenheid, snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding.

John 22-12-2019

Grote sortering, deskundig advies, vriendelijk personeel en ook nog dezelfde lage prijs als elders

JL 22-12-2019

Het is gewoon een lekker simpel en overzichtelijke plek om te shoppen, met soms geweldige aanbiedingen die je gewoon niet kunt laten liggen.

Alex Hollestelle 22-12-2019

Goede informatie over het product, snelle levering en altijd bereid om te helpen met vragen of problemen

Dominique Parijs 22-12-2019

Producten zijn overzichtelijk opgesteld. Aangename sfeer in winkel. Verkopers makkelijk herkenbaar. Je kan in alle rust rondkijken en snel een verkoper aanspreken voor extra info. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kassamedewerkers super klantvriendelijk.

diek&ria 22-12-2019

.... te Alkmaar, is een erg klantgerichte helpster. Wij waren in dubio over een airfryer en zij heeft ons door het assortiment geholpen. Er viel nog veel aan ons uit te leggen. Geduldig en betrokken deed zij dat. Ik had overigens al eerder een fijn ervaring toen onze stofzuiger vervangen moest. Bij buurman (een deur eerder, dus eerste stop) bleek wat op internet voor 199 werd aangeboden in de winkel 224 te kosten... Daar was ik beduusd van. Stom dat ik niet aan BCC had gedacht!

Hans 22-12-2019

Open communicatie. klantvriendelijk, kennis van producten die ik er meerdere keren heb gekocht.
Soms ook advies over een alternatief product.

Piet Wilbrink 22-12-2019

Deskundig snel en duidelijk beleerd over de werking van het door mij aangeschafte en gewenste Philips scheerapparaat.Top

Tobias Uilenbroek 22-12-2019

Super vriendelijke verkoper met goed voorlichting en advies
De bezorgen en het plaatsen van de afwasmachine was perfect
Weet ook zeker dat wij weer naar BCC komen
We hebben in de toekomst nog meer gaan kopen...koelkast enz.
Vriendelijke groet ........

Settle 22-12-2019

Steeds opnieuw valt me op hoe weinig servicegericht medewerkers je te woord staan (als ze je überhaupt te woord staan). Daarnaast weinig expertise dan wel de bereidheid die te delen.

Helaas is er weinig alternatief op kortere afstand.

Ik zie steeds minder de toegevoegde waarde van deze winkel ten opzichte van online ergens anders - en vaker goedkoper - bestellen.
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Settle,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er geen bereidheid getoond is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Alphons ek 22-12-2019

Goede en vriendelijke verkoper.... heeft ons goed geïnformeerd qua verschillen tussen de smart watches. We hebben uiteindelijk een fitbit 2 gekocht voor een mooie prijs.

Eijkies 22-12-2019

We gingen alleen even kijken om te orienteren maar werden door de verkoper zo goed geholpen, goede uitleg en product kennis en zeer vriendelijk.
Voor onze volgende aankoop (bonenkoffie apparaat) gaan wij zeker terug naar deze winkel.

mike53 22-12-2019

Was op zoek naar een zwart/wit laser printer, maar ben de deur uitgegaan met een Epson Ecotank ET-2726 inktjet printer. Prima voorgelicht, met kennis van zaken en goed onderbouwde argumenten. Ik kom altijd graag bij BCC Deventer, als alternatief van die "andere" elektronicazaak, in Deventer. Bedankt, zeer teveden

Frans Ockers 22-12-2019

Wij zijn prima geholpen in de winkel met het maken van een keuze voor een koelkast en de bezorging is prima geregeld

Marcel 22-12-2019

Had in eerste instantie een bose 500 met sub. aangeschaft.
In de winkel klinkt het super goed maar eenmaal thuis matig geluid.
Besproken met medewerker en gaf aan dat bose demo versie afspeelde.
Overgestapt naar bose 700 soundbar en wat een verschil.
Deze deed naar mijn verwachtingen.
Goed geholpen alleen jammer dat deze paar honderd duurder was