Deze score is berekend op basis van 14883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 22-12-2019

Grote sortering, deskundig advies, vriendelijk personeel en ook nog dezelfde lage prijs als elders

JL 22-12-2019

Het is gewoon een lekker simpel en overzichtelijke plek om te shoppen, met soms geweldige aanbiedingen die je gewoon niet kunt laten liggen.

Alex Hollestelle 22-12-2019

Goede informatie over het product, snelle levering en altijd bereid om te helpen met vragen of problemen

Dominique Parijs 22-12-2019

Producten zijn overzichtelijk opgesteld. Aangename sfeer in winkel. Verkopers makkelijk herkenbaar. Je kan in alle rust rondkijken en snel een verkoper aanspreken voor extra info. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kassamedewerkers super klantvriendelijk.

diek&ria 22-12-2019

.... te Alkmaar, is een erg klantgerichte helpster. Wij waren in dubio over een airfryer en zij heeft ons door het assortiment geholpen. Er viel nog veel aan ons uit te leggen. Geduldig en betrokken deed zij dat. Ik had overigens al eerder een fijn ervaring toen onze stofzuiger vervangen moest. Bij buurman (een deur eerder, dus eerste stop) bleek wat op internet voor 199 werd aangeboden in de winkel 224 te kosten... Daar was ik beduusd van. Stom dat ik niet aan BCC had gedacht!

Hans 22-12-2019

Open communicatie. klantvriendelijk, kennis van producten die ik er meerdere keren heb gekocht.
Soms ook advies over een alternatief product.

Piet Wilbrink 22-12-2019

Deskundig snel en duidelijk beleerd over de werking van het door mij aangeschafte en gewenste Philips scheerapparaat.Top

Tobias Uilenbroek 22-12-2019

Super vriendelijke verkoper met goed voorlichting en advies
De bezorgen en het plaatsen van de afwasmachine was perfect
Weet ook zeker dat wij weer naar BCC komen
We hebben in de toekomst nog meer gaan kopen...koelkast enz.
Vriendelijke groet ........

Settle 22-12-2019

Steeds opnieuw valt me op hoe weinig servicegericht medewerkers je te woord staan (als ze je überhaupt te woord staan). Daarnaast weinig expertise dan wel de bereidheid die te delen.

Helaas is er weinig alternatief op kortere afstand.

Ik zie steeds minder de toegevoegde waarde van deze winkel ten opzichte van online ergens anders - en vaker goedkoper - bestellen.
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Settle,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en er geen bereidheid getoond is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Alphons ek 22-12-2019

Goede en vriendelijke verkoper.... heeft ons goed geïnformeerd qua verschillen tussen de smart watches. We hebben uiteindelijk een fitbit 2 gekocht voor een mooie prijs.

Eijkies 22-12-2019

We gingen alleen even kijken om te orienteren maar werden door de verkoper zo goed geholpen, goede uitleg en product kennis en zeer vriendelijk.
Voor onze volgende aankoop (bonenkoffie apparaat) gaan wij zeker terug naar deze winkel.

mike53 22-12-2019

Was op zoek naar een zwart/wit laser printer, maar ben de deur uitgegaan met een Epson Ecotank ET-2726 inktjet printer. Prima voorgelicht, met kennis van zaken en goed onderbouwde argumenten. Ik kom altijd graag bij BCC Deventer, als alternatief van die "andere" elektronicazaak, in Deventer. Bedankt, zeer teveden

Frans Ockers 22-12-2019

Wij zijn prima geholpen in de winkel met het maken van een keuze voor een koelkast en de bezorging is prima geregeld

Marcel 22-12-2019

Had in eerste instantie een bose 500 met sub. aangeschaft.
In de winkel klinkt het super goed maar eenmaal thuis matig geluid.
Besproken met medewerker en gaf aan dat bose demo versie afspeelde.
Overgestapt naar bose 700 soundbar en wat een verschil.
Deze deed naar mijn verwachtingen.
Goed geholpen alleen jammer dat deze paar honderd duurder was

Jan 22-12-2019

Prettige winkel met deskundig en vriendelijk personeel. Wij worden er altijd prima geholpen.

Paul 22-12-2019

Bij BCC Helmond krijg je altijd goed advies en een persoonlijke benadering. En ze verkopen goede spullen tegen een goede prijs.

Theo 22-12-2019

De Philips Senseo HD6564/60 was alweer de goedkoopste bij BCC. Wij twijfelden tussen 2 modellen, de verkoper heeft ons prima geholpen de juiste keus te maken.

Albert 22-12-2019

De BCC is in Lelystad nog de enige winkel voor mij waar ik het te kopen product nog in levende lijve kan zien en voelen. De verkoper heeft de voor- en nadelen op zijn gemak kunnen inbrengen.
Jammer dat hij mij ook nog aan een andere energieleverancier probeerde te koppelen.

ehovld 22-12-2019

Voor mijn recreatiewoning heb ik ter vervanging van de defecte vaatwasmachine een nieuwe Proline vaatwasser aangeschaft. Hulp bij het maken van een keuze werd door de verkoopmedewerker zakenkundig gegeven. Ook de levering op het adres van de recreatiewoning werd op het afgesproken tijdstip stipt gebracht.

Bastiaan Klein 22-12-2019

Vriendelijk personeel, snelle service, uitgebreid aandacht ondanks zaterdagse december drukte.

hendrik 22-12-2019

zeer vriendelijk behandeld en zeer goed advies vriendelijke ontvangen en personeel

Harrie 22-12-2019

Zeer nette en correcte bediening met medewerkers die verstand van zaken hebben en alle tijd voor je nemen om het product wat bij je past te mogen leveren.

yvonne. overweg 22-12-2019

De verkoper nam echt de tijd. In had pc een veel te grote magnetron besteld.
Hij hielp met me de keuze voor een andere en deed heel veel moeite.

Anne kuijp 22-12-2019

Product moest besteld worden was heel snel binnen op de vestiging. Heel fijn echter bij afrekenen ging het helaas iets minder vlot.

Lag ook gedeeltelijk aan mij dus hier valt nog wel verbetering in aan te brengen.
Personeel was zeer aardig dus dat voelde goed

Ewin 22-12-2019

Dit is voor de winkel in Den Haag (Oude Haagweg).
Bij binnenkomst een vriendelijk ontvangst is altijd een goed begin. Eerst wat rustig rond kunnen kijken en bij vragen goed en kundig geholpen. Iets demonstreren is geen probleem. En bij de gekochte producten nog installatie tips gekregen en meegedacht over mogelijke uitdagingen. Al met al een positieve ervaring en een van de redenen dat je naar een echte winkel gaat.

Bert B 22-12-2019

Klantvriendelijk zeer goed service en professioneel personeel ook zeer goed.kwaliteit en prijsverhouding zeer goed

Piet Sondervan 22-12-2019

Deskundig advies, personeel weet waar over zij informatie verschaffen en komen met mogelijke adviezen. Niet opdringerig maar ter zake kundig.

Arno 22-12-2019

Ik kom altijd graag bij BCC bergen op zoom, vriendelijk personeel, overtuigende kennis van hetgeen zij verkopen. Bij verkopen die wat langer duren is er altijd tijd voor een bakkie. Hebben ze het niet op voorraad, dan regelen ze in de winkel al dat het product asap thuis bezorgd wordt. Topwinkel!

Rob Schild 22-12-2019

Zeer vriendelijk en gemotiveerd personeel. Ik kom al vele jaren als vaste klant bij BCC en heb er altijd een goed gevoel bij en wat belangrijk is een goed product met een goede prijs!

Lars 22-12-2019

Doordat Richie mij goed te woord heeft gestaan en mij uitstekend heeft geholpen sta ik nu niet met lege handen tijdens de kerst. Ook Felicia heeft goed geholpen met inpakken.

Ronald 22-12-2019

BBC is een prettige winkel. Nooit problemen.
Online harde schijf besteld s'avonds rond 22:00h. De volgende dag keurig op tijd en netjes verpakt afgeleverd.
Een tweede pluspunt is het feit dat BCC nog steeds VVV cadeaubonnen aanneemt.

Paula 22-12-2019

Het product was snel te vinden via de zoekfunctie op de website. Vergelijken met soortgelijke producten is ook handig, alhoewel er soms wat informatie ontbreekt. Het bestellen en de levering liep heel vlot. ‘s Avonds besteld, de volgende dag (zaterdag) al ‘s ochtends in huis. Ook de mogelijkheid om een bestelling al na een uur af te halen in de winkel hebben we al eerder gebruikt en bevalt ons zeer goed.

Fam. van Tuil 22-12-2019

In onze zoektocht naar een vervangende koffiemachine zijn we geweldig geholpen en geadviseerd door een uiterst vriendelijke en behulpzame verkoopmedewerker. Na wat koffie proeverij uit de verschillende machines met op de achtergrond de heerlijke muzikale klanken van Jeff Healey uit het Sonos systeem op ons gemak de keuze voor de Nespresso De'longhi gemaakt. TOP!

Hans van Kaathoven 22-12-2019

Goede, vlotte vriedelijke en keurige afwerking van mijn aankoop. Heb al mijn grote aankopen bij BCC gedaan vanwege o.a. het feit dat Mediamarkt niet kan tippen aan het deskundige advies wat ik ALTIJD bij BCC (eventueel ongevraagd) krijg. Over vriendelijkheid en betrokkenheid bij Mediamarkt zéker maar te zwijgen. BCC scoort hierin voor mij een dikke 9. Keep up the good work!!
Vriendelijke groet; Hans v Kaathoven/ Anja de Laat.

Y. S. 22-12-2019

Bestelling geplaatst net voor middernacht, en de volgende dag kon ik mijn bestelling al ophalen bij het ophaalpunt. Tot zover ben ik erg tevreden.

R.Begnor 22-12-2019

De medewerkers waren heel klantvriendelijk en we zijn goed geholpen met ons defecte televisie

Agnes 21-12-2019

Duidelijke, uitnodigende webshop.
Mijn product was makkelijk vindbaar. In mijn geval ook de goedkoopste.

Bas 21-12-2019

Ik wist al vrij snel wat mijn keuze voor een tv zou zijn. Maar alsnog ben ik uitstekend geholpen en ook hebben ze nog even aangekaart dat er vrijblijvend gekeken kon worden naar mijn energie van mijn huis. Deze kon goedkoper waardoor ik ook nog eens extra korting op mijn aankopen kreeg.
Al met al goed geholpen en de zaak was ook netjes van binnen geen chaos zoals bij sommige andere grote winkel ketens zonder namen te noemen die grote rode die altijd schreeuwen op tv...
Ja erg tevreden. Bedankt

Wil 21-12-2019

We zijn zo super geholpen . Heel gezellige winkel leuk praatje gemaakt. Verkoper top. Wij kopen voortaan bij BCC beneden leeuwen.

Marco 21-12-2019

Netje vriendelijk snel. Goede service. Ga zelf proberen met installeren,,,maar is afgesproken dat als niet lukt,,,kan ik contact opnemen en krijg ik hulp

Roel 21-12-2019

De vriendelijkheid en kundigheid van BCC is voor mij een stimulans om iedere keer weer daar mijn aankopen te doen op het gebied van alles wat ze in het assortiment hebben. Dit in tegenstelling bij conculega`s van BCC waar ik een enkele keer kom maar dan toch weer mijn neus stoot. Geen enkele BCC tot nu toe minder geholpen. ( BCC Zaandam, Amsterdam Noord, Alkmaar )

K.H 21-12-2019

In het filiaal van BCC in Zoeterwoude werden we op zich goed geholpen, al duurde het even voordat we werden benaderd. Te snel een verkoper is niet fijn, maar te lang wachten ook niet echt.
Het scheelde dat we al wat voorwerk hadden gedaan, want we werden niet automatisch rondgeleid langs alle merken wasmachines. Uiteindelijk wel goed geslaagd.
Over de aflevering hebben we wel wat puntjes. Die werd gedaan door twee jonge jongens. Eén van twee erg aardig en netjes, de ander wilde er het liefst zo snel mogelijk weer vandoor. Hierdoor voelde ik geen ruimte om nog even wat te vragen. Een kleine demonstratie/uitleg bijv. zou wel fijn zijn geweest. Ze lieten ons achter met een leeg draaiende wasmachine op 90 graden. Helemaal prima, maar in de handleiding stonden net iets andere instructies. Ook troffen we na 1,5 uur een wasmachine waar het water nog in stond. Deze hebben we zelf maar af laten pompen. Of dit nou de bedoeling was?? We zullen het nooit weten. Haastige spoed is zelden goed.... erg klantvriendelijk vond ik het niet. Ik zag pas na afloop waar ik eigenlijk mijn handtekening onder had gezet. Ik werd er niet op gewezen om het apparaat even te controleren op beschuldigingen o.i.d.
Het is dat ik mijn VVV bonnen bij BCC kon besteden, anders waren we waarschijnlijk voor Coolblue gegaan. Hadden we ook geen week op de levering hoeven wachten, omdat dit alleen overdag kan bij BCC. Al met al dus een ietwat magere 7 voor BCC. Had andere verwachtingen.

Harrie 21-12-2019

Een dab+ wekkerradio gekocht of eigenlijk mijn Freebees punten ingewisseld. Prima gegaan via de bcc webwinkel en zonder enige moeite kunnen inwisselen. Levering de volgende dag via DHL. Ook in de drukke Kerst periode zonder haperingen met een goede track & trace.

P. Monteny 21-12-2019

Vandaag hebben we heel goed advies gekregen bij de aankoop van een tablet, waardoor we de juiste keuze hebben kunnen maken.

J.M. Bloks 21-12-2019

na dat wij verschillende winkels waren geweest kwamen we toch weer bij bcc terecht het advies en de vriendelijke verkoper gaf voor ons de doorslag om weer bij hen te kopen deze meneer begreep gelijk waar we naar op zoek waren

linda Van stiphout 21-12-2019

Aandacht en service van de medewerkers zijn heel goed . Prijs is netjes en uitleg over het product ook heel goed

linda Van stiphout 21-12-2019

Annemarie 21-12-2019

Normaal komen we in Beverwijk en nu bij toeval in Alkmaar. Beide winkels heel prettig. Goed en kundig personeel. Kunnen veel over de producten vertellen.

A. Blokker 21-12-2019

De verkoper neemt alle tijd om het product dat je wilt kopen uit te leggen. Dat vind ik een groot pluspunt. Er wordt niet aangedrongen om iets te kopen, maar rustig uitgelegd wat de verschillen zijn tussen beide producten wanneer je geen keus kunt maken.

Ronald 21-12-2019

Ze hebben een goede prijs, en eigenlijk nooit echt problemen gehad in het verleden met een service verhaal oid.

Nu via de webshop een Marshall koptelefoon gekocht, in de avond besteld en volgende dag zoals afspraak keurig via dhl geleverd.

Alles ging goed, dus een 10 verdiend!