john 24-12-2019

We werden bij BCC uiterst vriendelijk geholpen bij een reparatie verzoek met daarnaast bij de nieuwe aankoop van een stofzuiger,

c.bilsen 24-12-2019

EERST de aankoop in de winkel waarbij vragen , maar meer nog duidelijke antwoorden werden gegeven. prima personeel. Product was niet in voorraad, dus bestelprocdure wordt opgestart. keurig op de hoogte gehouden van het proces. Levering conform afspraak, keurig op tijd met ook hier weer kundig personeel voor installatie. Wederom zeer tevreden

kees en ida 24-12-2019

vanaf het moment in de winkel de informatie /uitleg tot koop en het thuis boven installeren en het oude weer mee nemen in een woord geweldig niks op aan te merken ga zo door

G.A.deJong-Eerland 24-12-2019

Ik werd snel geholpen en de verkoper heeft heel goed meegedacht en advies gegeven.

Janssen 24-12-2019

Heel attente uitleg en goede service. Ze nemen uitgebreid de tijd. Deze winkel geeft meerwaarde tov internet. Met scherpe prijzen.

Erna van Gent 24-12-2019

Vriendelijk en zeer deskundig geholpen ..kreeg veel ruimte om te beslissen ..goede adviezen

Ruud 24-12-2019

We hadden al gekozen welke TV we wilden hebben en er is niet gedramd om iets anders te kiezen maar onze keuze werd gerespecteerd. Wel werd nog gewezen op betere HDMI kabels en de mogelijkheid om een Ziggo abonnement of andere energieleverancier te kiezen om zo korting te krijgen.

Bram 24-12-2019

Ondanks dat ik me technisch uitgebreid liet voorlichten was er nog één vraag, hoe verwerken jullie garantie. Dat bleek vanuit de winkel prima in orde wat bij een eerdere winkel uit eigen ervaring ontbrak, die mij bij een garantie probleem niet wilde bemiddelen. Voortaan zal ik in elke winkel vragen hoe zei met garantie problemen omgaan.

Jolanda Schutrups 24-12-2019

Duidelijk, snel en vriendelijk.
Keurig een kwartier voor bezorging een belletje.

Hamid 24-12-2019

In BCC Amsterdam-Noord gisteren gesproken met () over steelstofzuigers, zeer vriendelijke man en nam de tijd om alles goed uit te leggen en te testen. We konden helaas niet veel testen gezien de winkel al helemaal schoon was (vloer) dankzij (). Toch waren we overtuigd en na wat research heb ik vandaag de Bosch unlimited serie 8 gekocht bij ()! Bedankt!

Ronald 24-12-2019

Zeer snelle levering. Zelfs in weekend worden de bestellingen verwerkt en zeer snel geleverd. Levering via DHL hetgeen ook een pluspunt is. Kortom: TOP!

D. Kolk 24-12-2019

Prima winkel, gratis parkeren en dat nog wel in Den Haag. Geholpen door klantvriendelijke medewerker die echt aandacht aan je schenkt.

Sabina 24-12-2019

De mensen waren heel erg lief tegen in ons en tegen mijn moeder en dochter mijn moeder is pools en een van die mannen kon beetje pools praten dat was grappig.en ze waren heel snel met het inrichten

Vennema 24-12-2019

Producten zijn overal wel verkrijgbaar maar de service en klantvriendelijkheid niet .........

S.N. Oudejans 24-12-2019

De verkoopster had verstand van zaken! Dat is wel handig in het woud van velen stofzuigers.
Met haar tot de juiste keuze gekomen.

Maaike 24-12-2019

We komen daar met regelmaat, als we wat nodig hebben. Vandaag 21 december weer geweest en super geholpen. Kan een heel verhaal schrijven, maar gewoon super personeel, super winkel...

Willy 24-12-2019

De winkel vind ik leuk. Maar de winkel zelf is niet zo belangrijk als het Personeel. En het personeel is echt super! Al een tijdje problemen met mijn tv. Die is 3 weken weg geweest voor service. Eigenlijk veel te lang zonder leen-tv, maar ik heb het overleefd. Bij het afleveren van de tv hebben de bezorgers niets gezegd over het probleem. Ik dacht dat het gemaakt was. Ik bleef problemen houden. Nadat de tv weer helemaal niks deed ben ik naar de BCC winkel gegaan. (..) heeft mij geholpen en hij kwam tot de ontdekking dat er een nieuwe tv kabel in moest. Tv kabel gekocht en (..) heeft zelf de nieuwe kabel aangesloten en daarna gecontroleerd of alles deed. En hij doet het weer! Super blij met (..)

Emma Moerman 24-12-2019

Bekend adres, goede service, goede parkeergelegenheid. We kopen al jaren bij BCC

Frank vd ven 24-12-2019

Keurig geholpen. Na controle op kieskeurig kreeg ik korting wegens laagste prijs garantie.

Anne 24-12-2019

Zeer goede service, winkelpersoneel heel vriendelijk en levering op tijd en accuraat. Zeer tevreden

Henriëtte 24-12-2019

Ik ben enorm tevreden over BCC filiaal Veghel! We zijn daar inmiddels al jaren vaste klant. Ongeacht wat de aankoop ook is: we krijgen telkens goede informatie en deskundige uitleg over het product. De laagste prijsgarantie geeft ook een goed gevoel. Je moet wel ooit geduld hebben in de winkel omdat de medewerkers hun handen vol hebben aan de vele klanten. Maar dat is niet erg. Kortom wij bevelen deze winkel van harte aan!

Emilie 24-12-2019

Altijd vriendelijk en vakkundig geholpen bij BCC Den Haag op de Oude Haagweg..

Jan Krah 24-12-2019

BCC geeft zeer goede en duidelijke service, en wat ook belangrijk is, goederen worden door eigen mensen thuis bezorgd, keurige nette en beleefde bezorgers, dus geen externe bezorgers. Bellen naar klantenservice is ook zeer klantvriendelijk, wordt netjes en vakkundig geholpen. En de prijs is hetzelfde als bij anderen, dan ga je toch naar BCC!

BCC Bilderdijkstraat 24-12-2019

Het is de winkel in mijn buurt die een uitgebreide keus h heeft van de artikelen die ik op een bepaald moment nodig heb.Ik wordt er altijd , of ik iets koop of niet zeer vriendelijk en behulpzaam ontvangen door het personeel. deze keer dat ik op zoek was naar en magnetron. Kreeg zeer goede voorlichting over wat mijn wensen waren. . Zonder opdringerigheid. En... bij BCC ervaar ik altijd dat je terug kan komen als er toch iets is met het ( gebruik) van het apparaat . . en dat je dan heel goed wordt geholpen. Als een buurtwinkel... van vroeger op het dorp. En dat allemaal voor een heel goede prijs.

B. 24-12-2019

Het personeel is altijd behulpzaam en vriendelijk en heeft verstand van zaken. Service zonder poespas of gedoe.

Honing 24-12-2019

Voldoende aanbod in de winkel om een goede keuze te maken,bijzonder vriendelijke en bovenal deskundige medewerkers die je echt helpen bij je keuze. Topservice,snelle levering, geen bezorgkosten. Kortom. Wij zijn zeer tevreden.

Peter 24-12-2019

De webshop van BCC is duidelijk en overzichtelijk. Te bestellen items zijn gemakkelijk te vinden en te bestellen. Betalen gaat gemakkelijk en simpel. Vanaf de bestelling wordt je prima op de hoogte gehouden van de voortgang tot aan de levering thuis. Op deze manier is het prima winkelen vanuit huis.

Teun van de Polder 24-12-2019

Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ruim voldoende personeel. Hoewel het redelijk druk was, werd ik snel geholpen en mijn vragen goed beantwoord.

Boogaard 24-12-2019

werd snel en goed geholpen. eerst bij concurrent maar daar te druk en geen aandacht.
er zou nog wel wat meer aan de aankleding/ signing van de winkel gedaan kunnen worden.
wat meer beleving.

Diny 24-12-2019

Als je niets over de verschillende soorten elektrische tandenborstels weet, is het super fijn als een verkoper je hier het een en ander over vertelt. We hebben hierdoor een keuze gemaakt die bij ons past.
We werden vlot en vriendelijk geholpen.
Een uitstekende ervaring!

Hans Reijngoud 24-12-2019

Als je weet wat wil hebben wordt er niet te veel geprobeerd je te beïnvloeden.

Menno 24-12-2019

Omdat ik op zoek was naar een soundbar ben ik naar de BCC in Breda gegaan. Ondanks de enorme drukte op de zondag voor kerst, nam de verkoper alle tijd voor me. Na mijn keuze gemaakt te hebben werd mijn aanwinst uit het magazijn gehaald en voor mij de kassa neergezet.

Thuis aangekomen en helemaal blij mijn soundbar te hebben aangesloten, bleek er een fout gemaakt te zijn. De soundbar was niet zwart maar grijs. De doos stond al buiten in de regen en het zag er niet uit, een grijze soundbar onder een zwarte TV. Maandag direct in de telefoon geklommen met het centrale nummer en daar het advies gekregen om direct het filiaal te mailen. Binnen 2 uur had ik al antwoord: kom maar langs, dan lossen we het op.

Na mijn werk langsgegaan in de winkel met de verkeerde kleur werd de soundbar netjes omgeruild en kreeg ik 3 jaar extra garantie als tegemoetkoming.

Voor mij was dit een uitstekend voorbeeld hoe je met je klanten omgaat en mijn volgende aankoop zal ook weer bij BCC zijn.

margot 24-12-2019

Overzichtelijke website en een hele goede prijs/kwaliteit verhouding met een snelle service

Alfons 24-12-2019

Heel goed geholpen! Goede uitleg over het aankoopproduct en snel aan de beurt.

Desiree 24-12-2019

Duidelijke en overzichtelijke site.
Personeel in de winkel is vriendelijk en behulpzaam

Kelvin Kos 24-12-2019

Ik ben heel tevreden met de klantenservice, ik had zelf een aantal dagen geleden een xbox one besteld waar ik direct spijt van kreeg, omdat ik het geld toch wat harder kon gebruiken en het daardoor zonde vondt.
Ik zag in de mail dat ik een What’s App bericht kon sturen en daar mijn vragen kon stellen.
Ik stuurde een What’s App bericht naar BCC met de vraag of ik mijn pakket kon annuleren helaas ging dat niet meer omdat ik mijn pakket al geleverd was aan DHL, maar ik kreeg per direct een antwoord met wat ik hier aan zou kunnen doen, ik had mijn pakket aan de deur kunnen weigeren zodat het pakketje terug gestuurd zou worden en het geld terug over gemaakt zou worden.
De volgende dag heeft mijn tante deze pakket toch aangenomen en ben ik zelf naar een BCC winkel toe gereden om mijn pakket terug te brengen de mensen die mij hebben geholpen waren erg vriendelijk en hebben mijn pakket (met factuur) direct terug genomen, ook kreeg ik de keuze om mijn geld via de bank of contant terug te krijgen.
Uiteindelijk koos ik ervoor om mijn geld contant terug te krijgen en werdt ik direct uitbetaald bij klanten desk !
Hartelijk dank dat jullie naar mijn vragen hebben geluisterd en mij hier ook gelijk bij hebben geholpen!
Ik zou deze winkel zeker aanraden qua prijs maar ook qua klantvriendelijkheid!

Ton 24-12-2019

De levering was in orde. De verkoper bij wie ik mijn bestelling ophaalde, was uiterst vriendelijk. Hij gaf mij een goed advies over het product dat ik heb gekocht.

Marek 24-12-2019

Vriendelijk personeel, goede prijzen, hoef niet wachten op verkoper, net als bij concurrent.

M. Jansen 23-12-2019

Vriendelijk personeel aan de kassa.
In de winkel werden we alleen naar het juiste product begeleid, verder werd er niets op door gevraagd.
Verder goed product, goede prijs. Fijn dat je freebees kan inleveren bij de BCC.

Collin 23-12-2019

Goed en eerlijk advies gehad van de verkoper voor zowel mijn laptop als bluetooth oortjes voor zakelijk gebruik.
Garantie ook snel geregeld en nooit problemen mee gehad.
Stuk beter als de mediamarkt die ernaast zit.

Vincent 23-12-2019

Super netjes geholpen in de winkel, duidelijk en niet opdringerig. Zelfs nog een mooie aanbieding ontvangen qua prijs.
Een minpuntje is dat ik, zonder dat het genoemd is, een niet-Nederlands model mee gekregen heb. Dit is in het hele gesprek niet genoemd en stond ook nergens vermeld in de winkel en ook niet op de website of de bon, hierdoor toch een beetje een vervelende bijsmaak. Dit had ik niet verwacht bij een officiële dealer als BCC.

Paul van der Meer 23-12-2019

Zeer goed en deskundig advies gekregen. Twijfelde welke soundbar aan mijn eisen zou voldoen dus meerdere keren langs geweest bij meerdere verkopers. Iedere keer namen ze de tijd om mij zo goed als mogelijk antwoord op mijn vragen te geven. Zeer tevreden en kom zeker voor een volgende aankoop terug.

Vossebeld 23-12-2019

Vandaag een soundbar gekocht van Bose super goede uitleg van iemand met verstand van zaken. Prettige uitleg over het verschil van verschillende merken. Voor verdere uitbreiding gaan we zeker weer naar de BCC in Hengelo.

Jan 23-12-2019

Eerst krijg je rustig de tijd om rond te kijken en dan wordt er alle tijd genomen om je te adviseren

Boetzkes 23-12-2019

Wat een super personeel
Leggen alles goed uit en nemen de tijd voor je
Prijs kwaliteit is goed en je kan ook nog handelen als de prijs ergens anders gunstig is

Deniz 23-12-2019

Product was niet op voorraad. Direct aangeboden om gratis te laten bezorgen. Bezorging was op tijd, DHL servicepunt was lekker dichtbij en handig als je op je werk bent.

Jb 23-12-2019

Goede service en veel baat gehad met de verlengde garantie. Snelle levering en netjes geplaats

Jan Hol 23-12-2019

Ze nemen alle tijd voor je , en goed en deskundig advies. De verkoper sloot alle apparatuur voor ons aan , om de geluids apparatuur te laten horen.

R Lotgerink 23-12-2019

Gewoon een goede winkel met een goede service!

Alleen oude apparaat retour ging niet goed
Denk, mis comunnicatie tussen BCC en DHL of onkunde van DHL..?

Paul Ritzen 23-12-2019

Zeer deskundig en professioneel geholpen, door zeer vriendelijk personeel.
Ik koop vaker bij BCC en ben nog steeds tevreden.