M van der meulen 26-12-2019

Fijne winkel,vriendelijk personeel,goede informatie over producten! Gewoon een topwinkel!

frankpr 26-12-2019

Vandaag nog even langs geweest dit keer vanwege prijs afspraak artikel wer binnen 2 weken elders goedkoper aangeboden. (Dit geld alleen voor winkels waar BCC de prijzen van vergelijkt dus geen webwinkel) en zonder probleem verschil terug gekregen.
Naruurlijk wel gelijk daar weer uitgegeven aan een netgear giga switch.
En natuurlijk weer heel goed geholpen.
Fijne winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Teus 26-12-2019

We zijn heel goed geholpen door verkoper heeft ons goed voor gelicht en van een kundig advies gegeven

Bert 26-12-2019

Vriendelijk en vlot geholpen. Bij de aanschaf van het koffiepad apparaat een gratis fles ontkalker gekregen. 👍

Frank 26-12-2019

Prima geholpen in barendrecht. De verkoper luistert naar de wensen zonder aannamens te doen. Prettig.

Goldi 26-12-2019

Fijn geholpen. Helaas hadden ze dit keer niet het gewenste product in de winkel. Werd direct aangeboden om dit te regelen en product snel te bestellen.

Ron L 26-12-2019

We werden netjes geholpen bij BCC in Leidschenhage met de aankoop van een iPad, verkoper nam de tijd voor ons met product info en hij vertelde ook netjes dat de prijs op de website 10,- goedkoper was en dat we het dus ook voor die prijs kregen, heel eerlijk dus. Bij afrekenen aan de kassa, pakte de vriendelijke dame het netjes voor ons in omdat het een kado was. Prima dus...!

Jeroen 26-12-2019

Goede bediening met een duidelijk advies over de keuze voor een bluetooth streamer

Mattin 26-12-2019

Een mooie winkel met ruim assortiment, prima service en vriendelijk personeel. In mijn geval was een product niet op voorraad, deze werd besteld en vervolgens kreeg ik keurig een mail toen deze binnen was.

Willem Kiers 26-12-2019

We hadden een Miele droger besteld en werd door de fabrikant op 13 dec 19 geleverd bij BCC en is op 23 dec bij ons afgeleverd werd een 1 uur na de blok tijd ivm pech met de auto.

Ronald 26-12-2019

Duidelijke site. Goede productomschrijving. Snelle afhandeling en verzending.

C. Faasse. 26-12-2019

Goed en vakkundig geholpen, alle producten waren niet aanwezig in de winkel maar de volgende morgen netjes bij mij thuis afgeleverd TOP

Jo Voncken 26-12-2019

Bij BCC ben ik top geholpen en het nieuwe filiaal in Beek is gewoon geweldig TOP

Brian 26-12-2019

BCC heeft een duidelijke webshop, strak en overzichtelijk. De winkel is ook prima, personeel neemt de tijd voor je en geeft duidelijke uitleg en is vriendelijk.

Nancy 25-12-2019

hele goeie service..
goed advies
vriendelijke mensen
geen verkoop praatjes
eerlijk en oprecht
denken mee aan je portomonee.

tv gekocht waar we veel plezier van ervaren

Mieke 25-12-2019

Ik vindt bcc klant vriendelijk en ze leggen alles goed uit over het product wat je koopt .en als ergens anders goedkoper is krijg je het bij bcc ook .ik heb er alles gekocht het is mijn favoriete winkel als er iets is lossen het goed op .

Marloes Laan 25-12-2019

Beste BCC, dit was de 2e keer dat wij via de web site bij jullie iets hebben gekocht inclusief bezorging.
Omdat het de 1e keer uitstekend ging hebben we het een 2e keer ook laten bezorgen
Ook deze keer ging prima, TOP.
Ga zo door.
Groetjes, Marloes Laan

Ron M. 25-12-2019

Kom al jaren bij de BCC, vakkundig en vriendelijk personeel, goede service, geven goede info/advies over de producten. Bij BCC Beverwijk is ook goede parkeer gelegenheid.

Bert 25-12-2019

Zoals altijd , prettig te woord gestaan met goed advies! Goede service voor een degelijke prijs.

wifi x 25-12-2019

goed advies gekregen , vriendelijk geholpen omtrent wifi ontvangst in het hele huis.

Jacco 25-12-2019

Mooie overzichtelijke shop waar je rustig doorheen kan lopen, om producten te bekijken.
Geholpen door vriendelijke medewerker die goede uitleg gaf over het product.

Helmi 25-12-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen. De belofte 'altijd de laagste prijs garantie' wordt nagekomen.

Naomie Wilnis 25-12-2019

Prima shop om te winkelen. Altijd duidelijk wat het product is en snelle en gratis levering! Kwaliteit van de producten is goed. Ik ben zeer tevreden over BCC. Ik zou het anderen zeker aanraden.

Hans 25-12-2019

Ruim assortiment , goede bereikbaarheid en dito parkeer gelegenheid. Bij mij recente aankoop ben ik uiers correct en deskundig geholpen. Kortom een aanrader.

J. Verhoeven 25-12-2019

Goedkoopste winkel waar het product te verkrijgen was. Op beloofde moment afgeleverd. Perfect.

Wil de Jong 25-12-2019

Bij BCC winkel Breda heel erg goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe TV in combinatie met een soundbar systeem. Veel uitleg gekregen en medewerkers namen uitgebreid de tijd om ons voor te lichten. Verschillende TV modellen werden getoond met de voor- en nadelen van de verschillende opties. Ook Soundbar systemin werden uitgebreid uitgelegd. De uitleg was professioneel en er werden verschillende prijsopties getoond met de mogelijke kortingen. Zelden zo goed en uitgebreid geholpen.

Marcel 25-12-2019

Op de website staat van alles wat ik wil en waarvoor ik dus niet naar de winkel hoef. Het leveren, ophangen en installeren is allemaal netjes verlopen.

Jan Cox 25-12-2019

BCC doet wat ze beloven ,alles wordt op tijd geleverd de kwaliteit en prijs zijn prima

Abdel Bouma 25-12-2019

Goede service op de vestiging BCC Amsterdam Buitenveldert. Ik was langs gegaan voor een HP 27 inch all in one goed advies gekregen van Dion waardoor ik volgende dag terug kwam en gelijk een MacBook Pro 2019 met wat extra’s voor een scherpe prijs. Indien er vragen zijn zoeken ze het tot in de bodem uit! Dank.

Dennis D 25-12-2019

Super winkel, ben voor een monitor gaan kijken eerst online alle grote en online winkels vergelijken en daarna toch even naar de twee grote zaken op Ekkersreijt Eindhoven.
Eerst maar de ander gegaan (rode winkel) waar het aanbod vergeleken met online bedroevend was (leken vooral veel oude modellen en ook de prijzen waren hoger als online leek het). Voor ong 150-250 euro krijg je een oude en totaal gedateerd model met slechte specs. Alle modellen welke ze online aanbieden waren online uitverkocht en in geen winkel te vinden, zo kan ik ook een iphone 11 voor 100 euro aanbieden als ze overal uitverkocht zijn!!

Toen naar de BCC gegaan wat een relatief kleinere zaak is maar het aanbod was minstens net zo groot en het relevante aanbod vele malen groter. Geen schermen met standaarden uit de jaren 90 voor 100-150 euro maar gewoon modern uitziende monitoren met goede specs voor 100-220 euro. Uiteindelijk toch de duurdere versie met 4K gekozen (deze had ik online bij een grote web retailer gezien al en was meteen verkocht aan het design) wat me op viel is dat hij in de winkel 10 euro goedkoper was als de blauwe concurrent online (niet verwacht aangezien ik de laatste tijd bijna alles online koop met de verwachting de beste prijs te krijgen).
De medewerker was verder behulpzaam en gaf nog wat tips dus al met al een geslaagde ervaring (dit is ook waarom ik meestal toch nog even naar de BCC ga voor ik een aankoop doe).

Piet 25-12-2019

Personeel was zeer behulpzaam en geduldig. Kreeg zelfs nog korting omdat product beschadigd was

Zbel50 25-12-2019

Zeer betrouwbaar en helder aankoopproces. Aanrader!
BCC heeft een mooie overzichtelijke website. Via deze website heb je gauw gevonden wat je zoekt. Het product wordt omschreven en er staan grote duidelijke foto's.
Het koop en leverproces is ook zeer eenvoudig. Geen gedoe waar je geen zin in hebt. Tijdens de aankoop wordt je aangegeven via welke koerier geleverd wordt en je wordt gevraagd wanneer je je aankoop zou willen ontvangen. Na aankoop krijg je ook een duidelijke mail met wat je gekocht hebt en een track en trace link. In mijn geval ging het via DHL. Omdat het om een cadeau ging, wilde ik het product niet thuis afgeleverd krijgen. Via DHL heb ik zelf een servicepunt in de buurt gekozen. Bij aflevering heb ik gelijk een mail ontvangen met tijdstip en locatie waar deze geleverd is en wat de openingstijden zijn.
Direct nadat ik het product opgehaald had, kreeg ik een mail met daarin de factuur in pdf. Deze kan ik dan weer in mijn administratie opnemen.
Ben je niet tevreden met je product, dan kun je deze terugsturen of terugbrengen. Het volledige aankoopbedrag wordt een aantal dagen later teruggestort op je rekening.
Dus zeer helder aankoopproces dat je ook makkelijk kan volgen!

Rene 25-12-2019

Enorm goed en vooral vakkundig geholpen met mijn aankoop van een navigatiesysteem bij BCC Veghel. Had vooraf wel op internet gekeken naar de verschillen tussen de verschillende types maar de vakkennis van de uiterst vriendelijke verkoper heeft me toch doen besluiten om een andere uitvoering te kiezen. Een juiste beslissing want nu ik met het apparaat aan het werken ben zie ik ook het voordeel bij het gekochte type.

R-Haarmans 25-12-2019

De klantvriendelijkheid, duidelijk ,snelle levering. Goed product afgeleverd.

Ingrid 25-12-2019

Duidelijke site, snelle levering, doen waarvoor je betaalt. Zeer aardige en nette jongemannen die het kwam leveren en aansluiten.

Anoniem 25-12-2019

Ondanks dat de drukte meeviel moest ik zelf een tijdje op zoek naar een verkoper. Eenmaal gevonden werd ik op zich redelijk geholpen. Wel jammer dat de verkoper zijn eigen mening teveel benadrukte en niet echt objectief advies gaf. Bij het afsluiten van de verkoop werd behoorlijk gepusht om verlengde garantie te verkopen.

Jennifer 25-12-2019

Ik ben snel, deskundig en vriendelijk geholpen bij het maken van mijn keus zonder dat mij dingen werden opgedrongen.

sugarbear23 25-12-2019

I have till Dec31 to have all information to Samsung re my cash back ...Now I hear that all needs to be digital over the computer including photos of serial nr. inside of the door of the machine and sales invoice. I have no clue how to do this. I emailed the BCC store an got no reply and Samsung couldn't or wouldn't help me with this problem either.... I was promised Dec.23 that they would look for a solution and call me back Dec.24...they never did. I also asked the salesman if the mnuals had an English section and he said yes.,,,the manuals are were in French, Spanish, Italian and Dutch...no one at Samsung can get English manuals and bcc said I needed to contact samsung for these......so far this has been one huge problem after the last one and so on and on and on. I got a 25euro voucher for all these problems......I find this awful customer service. I was also hung up on when I called Dec.23 at least 6x before someone actually stayed on the line and I got all the same answers as before. Now its xmas and new year so I can't even send these machines back for a refund which I would love to do...I am so upset with this treatment I have received that I will never order from them again....I was a loyal customer for years and spent alot of money in this store....but not anymore.....
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Sugarbear23,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

sugarbear23 25-12-2019

I was promised both my articles on Nov 30 2019...
The washer came but each time I called about the dryer, I was told a date and on that date nothing was told and nothing came....
Finally Dec 20 I called and it was delivered the next day.....the men turned the machine on to see if it worked but no further information was given.
The men from the washer took the time to tell me about the programs etc.....I have purchased much from BCC in the past but this last order has put a big black X on BCC for my next purchases....

Pma 24-12-2019

Zeer goed geholpen met duidelijke uitleg over producten en specifieke onderlinge verschillen van de producten

DVW 24-12-2019

Goed geholpen bij de keuze voor een tablet. Vriendelijk personeel, namen de tijd en hadden goed advies.

Elvira Barentsen 24-12-2019

Geweldige service. Gisteravond besteld en vanmorgen al geleverd. Oude apparaat werd gelijk mee terug genomen. Geen verzendkosten hoeven te betalen. En 50 euro goedkoper dan andere winkels met het zelfde product. Top Firma.

Hans 24-12-2019

BCC Barendrecht is bij ons bekend en vertrouwd, door de jaren heen al meerdere goederen afgenomen en tot op heden nog steeds meer dan tevreden. Of het nu om uitleg, de tijd nemen voor de klant, thuisbezorgen en instaleren gaat, het is allemaal naar tevredenheid.

Petra 24-12-2019

Frituurpan van Tefall die ik op internet had gezien stond niet meer in de winkel. Verkoper heeft hem toch gevonden in magazijn en helemaal uitgepakt om goed te laten zien. En weer keurig ingepakt.

Erik 24-12-2019

Laptop gekocht helemaal gebruiksklaar gemaakt door de verkoper scheelt mij weer een hoop werk thuis prima service

Wim 24-12-2019

Super geholpen door verkoper xxxx bij BCC zoeterwoude,heeft vele filialen af moeten bellen om aan mijn wensen te kunnen voldoen omdat het product in eigen filiaal niet meer voorradig was.
Als kers op de taart zou het product pas na de feestdagen afgehaald kunnen worden,maar ik kreeg de dag voor kerst het verlossende belletje dat het product er was.Hulde voor verkoper xxxx!!!

MG 24-12-2019

De webshop van BCC is overzichtelijk, heeft uitgebreide zoekfuncties en bij de te selecteren producten staan uitgebreide specificaties. Je weet wat je koopt en dat is een must voor een webshop. Daarnaast is BCC scherp geprijsd. Gewoon top.

donil 24-12-2019

Prima winkel zowel fysiek als internetwinkel. Veel spullen al gekocht, netjes en correct verstuurd.

Ine 24-12-2019

Ik wilde perse een Ipadcover serie 6, en daarvoor betalen met een VVVcard. Dit kan elders niet. Goede service dat BCC dat wel doet!
Bezorging verliep prima.

Marcel 24-12-2019

Geen service ontvangen na mijn niet afgeleverde bestelling. Het begrip 'de klant is koning' is ver te zoeken. Antwoord op een ingediende klacht hierover laat nog steeds op zich wachten.
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Marcel,

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.