John 27-12-2019

Kruimeldief gekocht. Al na een week ging de aan/uit schakelaar stuk. Terug naar de winkel en ik kreeg direct een nieuwe mee. Helemaal top opgelost. Al eerder zeer goede ervaringen gehad met BCC Amersfoort

John W 27-12-2019

Super winkel. Goede uitleg product. Hebben me zelfs geholpen met een probleem met een tv terwijl ik deze niet bij hun gekocht had.
Bezorgdienst is ook super, hebben een grote diepvriezer een gedraaide naar boven gekregen. (Wel met veel moeite)

Marjolein van der Linden 27-12-2019

Via BCC een wasmachine besteld. Het verliep helemaal naar wens. Twee aardige mannen hebben de wasmachine naar zolder gebracht. Aangesloten, uitleg gegeven en twee programma’s gedraaid.

Connie 27-12-2019

BCC Veghel, aankoop van Bose audiosysteem met drie speakers! Goede uitleg van het systeem, vergelijking met andere merken met goede voors en tegens van de aankoop met elkaar vergeleken met de verkoper. Kopje koffie erbij .... XXX hielp ons met het kiezen van een vor ons passend systeem. We hebben onszelf, door hem, een mooi kerstcadeau kunnen geven. Dank

Bert 27-12-2019

Na een verkeerde spel te hebben gekocht voor onze kleinkinderen, was de BCC niet meer bereid om deze retour te nemen omdat deze 3 dagen over de retour termijn was. Belachelijke service. Wij zien toekomstige aankopen van de BCC af.

Beste Bert,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Bert 04-01-2020

Beste anoniem,
Het gaat om ordernummer 201911-004583650st.

Roland 27-12-2019

Het bestellen ging makkelijk via BCC.nl. De monteurs kwamen binnen afgesproken tijdsblok en belden netjes 15 minuten vooraf. De mannen wisten duidelijk wat te doen en werkten netjes en communiceerden duidelijk.

Oud vrouwtje 27-12-2019

Nadat het wasmachine van mijn moeder (87) kapot was gegaan, hadden we gelijk BCC in gedachten omdat we er vaker zijn geweest, en al goede ervaringen met deze firma hadden. Nu werden we weer niet teleurgesteld... Nadat we onze wensen kenbaar maakten, waaraan het machine moest voldoen, kregen we goede en ruime uitleg over diverse modellen, waardoor het voor mijn moeder alleen maar gemakkelijker werd om te kiezen.
De verkoopmedewerker was rustig, geduldig en netjes, en wist / weet waarover hij praat

Patrick 27-12-2019

Vriendelijk personeel, altijd behulpzaam. Goede kennis over hun producten!!

Maril 27-12-2019

BCC is voor ons de Beste, altijd Vriendelijke medewerkers, die kennis hebben van de produkten. Verder alles op voorraad in huis, en zoniet dan de dag erna geleverd!! Voor ons DE nummer1. Bedankt BCC voor de goeie service in 2019, hopelijk ook in 2020! Maar daar gaan we vanuit toch? MVG Maril

Huig Barnhoorn 27-12-2019

Goede service en bereid om te helpen.
Er was genoeg personeel aanwezig en alles wordt goed uitgelegd.

van der Hout 27-12-2019

Slechte ervaring met BCC online, wasdroger online gekocht en betaald. 2,5 maand later maar zelf geannuleerd want geen berichtgeving/levering en verkeerde informatie van de status gegeven door medewerkers. Jammer want wel een kans gegeven. Wel vervelend dat op de site voorraad staat terwijl het niet zo is.

Beste van der Hout,

Wat vervelend om te horen dat je niets hebt vernomen over de levering van het artikel. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Carlo 27-12-2019

Ik heb voor BCC grkoz3n omdat ze nu goede Samsung tv aanbiedingen hebben.
Dus was zo weer buiten met mn nwe tv.

G. (Gouda) 27-12-2019

Verzorgde, 'rustige' en overzichtelijke winkel.
Ondanks drukke dag voor kerst was er ruim voldoende personeel aanwezig.
In verband met twijfel over afmeting, op advies tv mee naar huis om 'uit te proberen'
Zonder problemen omgeruild en resterende bedrag contant terug.
Doet wat beloofd!

Maret 27-12-2019

Op website makkelijk , zonder problemen besteld . Volgende dag , zoals belooft geleverd

Ingrid M 27-12-2019

BCC is een bedrijf waar de medewerkers zeker mee proberen te denken met de klanten, en dat waardeer ik.
Tot nu toe heb ik nog niet het gevoel gekregen dat er mij iets opgedrongen wordt, want ik krijg rustig de tijd om rond te kijken.

SCL 26-12-2019

Fijne shop om zaken mee te doen. Bij een vorige bestelling was er iets misgegaan in het bestelproces, waardoor ik heel lang op mijn bestelling moest wachten. Hiervoor kreeg ik een tegoedbon. Deze heb ik nu besteed en inderdaad was de levering nu al binnen 1 dag en dat op de dag voor Kerst. De negatieve ervaring van toen is ruimschoots goed gemaakt en zelfs omgeslagen in een positieve ervaring.

Jef 26-12-2019

Goed geholpen door de medewerker
Had verstand van zaken
Het was een cadeau voor mijn vrouw en ze attendeerde erop dat de e-mail waar de factuur op stond van mijn vrouw was. Deze hebben ze voor me aangepast zodat dit nog even geheim bleef.

Roy 26-12-2019

Ik heb via de app contact gehad met een medewerker van bcc. Over een bose basspeaker Die heeft mij totaal verkeerd voor gelicht alleen om mij een duurder apparaat aan te smeren.
Is zeker geen aanrader

Beste Roy,

Wat vervelend om te horen dat de informatie niet goed verstrekt is. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Helene 26-12-2019

Ik ben erg eerlijk en vriendelijk geholpen. Ik heb duidelijk antwoord gekregen op al mijn vragen en heb ook een gezellig gesprek kunnen voeren met de persoon die mij aan het helpen was. Top kwaliteit!

M van der meulen 26-12-2019

Fijne winkel,vriendelijk personeel,goede informatie over producten! Gewoon een topwinkel!

frankpr 26-12-2019

Vandaag nog even langs geweest dit keer vanwege prijs afspraak artikel wer binnen 2 weken elders goedkoper aangeboden. (Dit geld alleen voor winkels waar BCC de prijzen van vergelijkt dus geen webwinkel) en zonder probleem verschil terug gekregen.
Naruurlijk wel gelijk daar weer uitgegeven aan een netgear giga switch.
En natuurlijk weer heel goed geholpen.
Fijne winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Teus 26-12-2019

We zijn heel goed geholpen door verkoper heeft ons goed voor gelicht en van een kundig advies gegeven

Bert 26-12-2019

Vriendelijk en vlot geholpen. Bij de aanschaf van het koffiepad apparaat een gratis fles ontkalker gekregen. 👍

Frank 26-12-2019

Prima geholpen in barendrecht. De verkoper luistert naar de wensen zonder aannamens te doen. Prettig.

Goldi 26-12-2019

Fijn geholpen. Helaas hadden ze dit keer niet het gewenste product in de winkel. Werd direct aangeboden om dit te regelen en product snel te bestellen.

Ron L 26-12-2019

We werden netjes geholpen bij BCC in Leidschenhage met de aankoop van een iPad, verkoper nam de tijd voor ons met product info en hij vertelde ook netjes dat de prijs op de website 10,- goedkoper was en dat we het dus ook voor die prijs kregen, heel eerlijk dus. Bij afrekenen aan de kassa, pakte de vriendelijke dame het netjes voor ons in omdat het een kado was. Prima dus...!

Jeroen 26-12-2019

Goede bediening met een duidelijk advies over de keuze voor een bluetooth streamer

Mattin 26-12-2019

Een mooie winkel met ruim assortiment, prima service en vriendelijk personeel. In mijn geval was een product niet op voorraad, deze werd besteld en vervolgens kreeg ik keurig een mail toen deze binnen was.

Willem Kiers 26-12-2019

We hadden een Miele droger besteld en werd door de fabrikant op 13 dec 19 geleverd bij BCC en is op 23 dec bij ons afgeleverd werd een 1 uur na de blok tijd ivm pech met de auto.

Ronald 26-12-2019

Duidelijke site. Goede productomschrijving. Snelle afhandeling en verzending.

C. Faasse. 26-12-2019

Goed en vakkundig geholpen, alle producten waren niet aanwezig in de winkel maar de volgende morgen netjes bij mij thuis afgeleverd TOP

Jo Voncken 26-12-2019

Bij BCC ben ik top geholpen en het nieuwe filiaal in Beek is gewoon geweldig TOP

Brian 26-12-2019

BCC heeft een duidelijke webshop, strak en overzichtelijk. De winkel is ook prima, personeel neemt de tijd voor je en geeft duidelijke uitleg en is vriendelijk.

Nancy 25-12-2019

hele goeie service..
goed advies
vriendelijke mensen
geen verkoop praatjes
eerlijk en oprecht
denken mee aan je portomonee.

tv gekocht waar we veel plezier van ervaren

Mieke 25-12-2019

Ik vindt bcc klant vriendelijk en ze leggen alles goed uit over het product wat je koopt .en als ergens anders goedkoper is krijg je het bij bcc ook .ik heb er alles gekocht het is mijn favoriete winkel als er iets is lossen het goed op .

Marloes Laan 25-12-2019

Beste BCC, dit was de 2e keer dat wij via de web site bij jullie iets hebben gekocht inclusief bezorging.
Omdat het de 1e keer uitstekend ging hebben we het een 2e keer ook laten bezorgen
Ook deze keer ging prima, TOP.
Ga zo door.
Groetjes, Marloes Laan

Ron M. 25-12-2019

Kom al jaren bij de BCC, vakkundig en vriendelijk personeel, goede service, geven goede info/advies over de producten. Bij BCC Beverwijk is ook goede parkeer gelegenheid.

Bert 25-12-2019

Zoals altijd , prettig te woord gestaan met goed advies! Goede service voor een degelijke prijs.

wifi x 25-12-2019

goed advies gekregen , vriendelijk geholpen omtrent wifi ontvangst in het hele huis.

Jacco 25-12-2019

Mooie overzichtelijke shop waar je rustig doorheen kan lopen, om producten te bekijken.
Geholpen door vriendelijke medewerker die goede uitleg gaf over het product.

Helmi 25-12-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen. De belofte 'altijd de laagste prijs garantie' wordt nagekomen.

Naomie Wilnis 25-12-2019

Prima shop om te winkelen. Altijd duidelijk wat het product is en snelle en gratis levering! Kwaliteit van de producten is goed. Ik ben zeer tevreden over BCC. Ik zou het anderen zeker aanraden.

Hans 25-12-2019

Ruim assortiment , goede bereikbaarheid en dito parkeer gelegenheid. Bij mij recente aankoop ben ik uiers correct en deskundig geholpen. Kortom een aanrader.

J. Verhoeven 25-12-2019

Goedkoopste winkel waar het product te verkrijgen was. Op beloofde moment afgeleverd. Perfect.

Wil de Jong 25-12-2019

Bij BCC winkel Breda heel erg goed geholpen bij de aankoop van een nieuwe TV in combinatie met een soundbar systeem. Veel uitleg gekregen en medewerkers namen uitgebreid de tijd om ons voor te lichten. Verschillende TV modellen werden getoond met de voor- en nadelen van de verschillende opties. Ook Soundbar systemin werden uitgebreid uitgelegd. De uitleg was professioneel en er werden verschillende prijsopties getoond met de mogelijke kortingen. Zelden zo goed en uitgebreid geholpen.

Marcel 25-12-2019

Op de website staat van alles wat ik wil en waarvoor ik dus niet naar de winkel hoef. Het leveren, ophangen en installeren is allemaal netjes verlopen.

Jan Cox 25-12-2019

BCC doet wat ze beloven ,alles wordt op tijd geleverd de kwaliteit en prijs zijn prima

Abdel Bouma 25-12-2019

Goede service op de vestiging BCC Amsterdam Buitenveldert. Ik was langs gegaan voor een HP 27 inch all in one goed advies gekregen van Dion waardoor ik volgende dag terug kwam en gelijk een MacBook Pro 2019 met wat extra’s voor een scherpe prijs. Indien er vragen zijn zoeken ze het tot in de bodem uit! Dank.

Dennis D 25-12-2019

Super winkel, ben voor een monitor gaan kijken eerst online alle grote en online winkels vergelijken en daarna toch even naar de twee grote zaken op Ekkersreijt Eindhoven.
Eerst maar de ander gegaan (rode winkel) waar het aanbod vergeleken met online bedroevend was (leken vooral veel oude modellen en ook de prijzen waren hoger als online leek het). Voor ong 150-250 euro krijg je een oude en totaal gedateerd model met slechte specs. Alle modellen welke ze online aanbieden waren online uitverkocht en in geen winkel te vinden, zo kan ik ook een iphone 11 voor 100 euro aanbieden als ze overal uitverkocht zijn!!

Toen naar de BCC gegaan wat een relatief kleinere zaak is maar het aanbod was minstens net zo groot en het relevante aanbod vele malen groter. Geen schermen met standaarden uit de jaren 90 voor 100-150 euro maar gewoon modern uitziende monitoren met goede specs voor 100-220 euro. Uiteindelijk toch de duurdere versie met 4K gekozen (deze had ik online bij een grote web retailer gezien al en was meteen verkocht aan het design) wat me op viel is dat hij in de winkel 10 euro goedkoper was als de blauwe concurrent online (niet verwacht aangezien ik de laatste tijd bijna alles online koop met de verwachting de beste prijs te krijgen).
De medewerker was verder behulpzaam en gaf nog wat tips dus al met al een geslaagde ervaring (dit is ook waarom ik meestal toch nog even naar de BCC ga voor ik een aankoop doe).

Piet 25-12-2019

Personeel was zeer behulpzaam en geduldig. Kreeg zelfs nog korting omdat product beschadigd was