Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pierre van Strien 28-12-2019

In het filiaal in Oosterhout werden we vlot geholpen, deskundig en vrijblijvend geïnformeerd bij de aanschaf van onze Samsung QR80 tv. De TV werd de volgende werkdag op het afgesproken tijdstip aan huis geleverd. BCC prima gedaan.

Jongen 28-12-2019

Alles prima geregeld en goede service .prijs en kwaliteit heel goed.
Mooie winkel( bcc in het loon in heerlen.)

Ramonp1962 28-12-2019

Op zoek naar een afzuigkap kwamen we bij BCC terecht want media markt had ze niet meer op voorraad en best weinig keus.
Henk van BCC heeft ons goed en snel kunnen helpen aan een mooie afzuigkap met wasbare metalen filters.

Vandaag gratis bezorgd en we hebben hem zonder moeite in gebruik genomen.

Kim 28-12-2019

Ben zeer klantvriendelijk ontvangen en te woord gestaan! Een top winkel en personeel

Tuinman 28-12-2019

Fijne webwinkel met een flink assortiment. Als een van de weinige webwinkels accepteert BCC ook VVV bonnen en is je verzending vanaf €20,- al gratis.

Gisteren besteld, vandaag geleverd met DHL die je goed op de hoogte houdt van de verzendstatus van je pakket.

Niets op aan te merken!

Peter Paro 28-12-2019

had probleem met kapotte tv die verzekerd was. Wilde direct een nieuwe kopen en niet wachten op de procedure. Dit voorgelegd aan medewerker en caissière van BCC en hebben mij uitstekend geholpen zodat ik binnen 3 dagen een nieuwe tv in huis heb

Carla Bongers 28-12-2019

Fijne winkel, je voelt je meteen welkom en je krijgt zeer deskundig advies. De bezorgers waren deskundig en uiterst beleefd. Ik vond het jammer dat ik geen contant geld in huis had anders hadden ze zeker fooi gekregen

Maria 28-12-2019

Ook nu weer Geweldig goed geholpen . Uitstekende service bij aflevering en plaatsing van de vaatwasser . Heel tevreden klant.

Nicolai 28-12-2019

Voor electronica ga ik al jaren alleen nog maar naar BCC. Niet dat ik niet verder kijk, maar ik kom toch iedere keer weer bij BCC uit als ik ga vergelijken. Daarnaast vindt ik het personeel in de winkel heel prettig: behulpzaam maar niet opdringerig.

Roy Z 28-12-2019

Prima service en uitstekend geholpen. Keuze assortiment voldoende en vriendelijk personeel.

Mark 28-12-2019

Ik heb 7 maanden geleden een wasmachine gekocht via de webshop. Levering verliep goed, maar op het moment dat ik een storing meldde kreeg ik te horen.dat ik bijna 4 weken moet wachten op een monteur, terwijl ik de wasmachine pas een half jaar geleden heb gekocht en dus nog garantie op het apparaat heb. De helpdeskmedewerkster scheepte mij af met een telefoonnummer en een melding bij de fabrikant en een afspraak over bijna 4 weken. Ik moest daar maar proberen om er spoed achter te zetten. BCC kon niks voor mij betekenen. Slechte service op het moment dat er klachten zijn.
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Mark,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat je lang moet wachten op een monteur. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Marion 28-12-2019

Goede en net personeel..
Snelle levering van mijn wasmachiene..zondag fekocht in de winkel en dinsdag morgen geleverd.
Netjes binnen de 2uurt wat ze aan geven

M 28-12-2019

Ik word eigenlijk altijd goed geholpen en van informatie voorzien bij de BCC in Hoorn. BCC werkt met een prijsgarantie. Ik heb met mijn laatste aankoop ervaren dat de prijs ook echt aangepast wordt als het product elders goedkoper is. En dat scheelde voor mij best wel!
Ik vind de service ook erg fijn. Een eerder gekocht product was stuk. Ik vertelde het aan de medewerker omdat ik me afvroeg of het een bekend probleem was. De medewerker vertelde mij dat ik er mee terug mocht komen in ik een nieuwe kreeg. Zo gezegd, zo gedaan. En dan zonder opsturen en afwachten wat de fabrikant ervan vond, gewoon omgeruild. Dat vind ik fijne service en daarom koop ik bij de BCC.

Fem 28-12-2019

Ik kon hier betalen met mijn vvv kaart, dat is de reden waarom ik naar binnen liep. Normaal ga ik naar de Mediamarkt voor dit soort dingen. Maar eigenlijk is bcc een veel fijnere winkel. Gemoedelijker en oogt vriendelijker.
Je wordt ook snel geholpen omdat het er rustiger is dan de Mediamarkt.
De verkoper was ook erg behulpzaam! Ik heb een activitytracker gekocht.

Cor 28-12-2019

ik heb een goede uitleg gekregen over meerdere vergelijkbare producten waardoor ik een goede keuze kon maken. dD aflevering zoals afgesproken.

Ben Bon 28-12-2019

Een leuke winkel met goed geïnformeerd personeel, en goede prijzen.
We komen er graag.

dekker 28-12-2019

snel geholpen , ondanks dat het gevraagde er niet was werd het de volgende kosteloos geleverd.

Loek Swinkels 28-12-2019

Welkome ontvangst. Vragen en daarna nog verduidelijkingsvragen stellen om je beter van dienst te zijn. Goede en deskundige uitleg. De tijd nemen.

Jerney Dorenbos 28-12-2019

In de winkel zijn we heel vriendelijk geholpen, maar we zijn eigenlijk ook niet anders gewend van BCC. We hebben onze wasmachine besteld op donderdag en op zaterdag is hij geleverd. Tussen de feestdagen door is dit gewoon snel. Hij is netjes naar zolder gebracht en aangesloten. Ze hebben de oude gratis mee terug genomen en hebben ook zonder probleem de oude droger meegenomen. Hele fijne ervaring met deze mensen.

Koen 28-12-2019

Het bestelproces ging vlekkeloos, alsmede de selectie van afleverdatum. Een tijdvak wordt een dag van te voren aangegeven en 10 minuten voor de daadwerkelijke bezorging wordt je nog gebeld.

Je bent het hele proces ontzorgd en dat is een enorme plus voor BCC. Top!

Jan Lammers 28-12-2019

We zijn zeer tevreden over de vlotte afhandeling van onze bestelling. We werden keurig op de hoogte gehouden hoe laat ze zouden komen om de door ons bestelde wasmachine af te leveren. Al met al echt super!

Yolande 28-12-2019

Fijne laptop, handig in formaat. prettig om niet zo'n zware laptop op schoot te hebben.
ideaal voor thuis gebruik.

Anita Hendriks 28-12-2019

Goede service. Behulpzaam personeel en je krijgt een goed advies. Er wordt altijd gekeken naar jou wensen en beste mogelijkheden.

MrMarkieMark 28-12-2019

Outlet Tv gekocht via de BCC website. Na plaatsen waren er 2 dingen niet in orde, hiervoor contact opgenomen met de klantenservice. Klantenservice pakte mijn klacht goed op en was vriendelijk en duidelijk in communicatie. Uiteindelijk onder coulance is de tv nagekeken door 2 monteurs bij mij thuis.
Al met al een erg prettige ervaring met BCC,

Tamara 28-12-2019

I could find online what I am looking for but I wanted to see it in store before purchasing. In store there was only one product left with damaged packaging. Therefore, I was offered that they order it at my address for me. Very helpful staff and fast delivery.

Christa 28-12-2019

Onze aangekochte droger was binnen 6 maanden kapot. Ik heb 3 x een reparateur over de vloer gehad. Niet echt boven water gekregen wat er was. Uiteindelijk is er iets vervangen waardoor het probleem tijdelijk opgelost was. Nu 3 maanden later , weer hetzelfde probleem.
Blijkbaar is dit gewoon een pech product, kan gebeuren , het is tenslotte maar een apparaat.
BCC gaat niet over tot vervanging omdat ze 3 x een reparatie laten uitvoeren volgens procedure. Dat is dus niet 3 maal maar 3 X een aanmelding waarbij et dus veel vaker gerepareerd kan worden ..
Nu sturen ze dus weer een monteur, ik ben hier niet blij mee.
Weer vrij nemen etc etc. En wie betaald dat?
Om vervolgens weer over een aantal maanden met een kapot apparaat te zitten.
Zeer teleurstellende service in dit geval dus
Officiële reactie van BCC 30-12-2019

Beste Christa,

Wat vervelend om te horen dat het apparaat problemen geeft. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

christa543 30-12-2019

Goedemiddag,
het ordernummer is 201903-007013189.
Ik heb al het eea aan contact gehad met de klantenservice. Helaas is dat niet naar tevredenheid. Zij blijven volhouden dat er 3 x een reparatie gedaan moet worden. 3 x een reparatieafspraak is niet voldoende zeggen ze.
Ik baal enorm van deze gang van zaken, we hebben al 3x vrij genomen voor die monteurs en ik vind het echt niet kunnen dat het apparaat zo snel voor de 2e keer problemen heeft. Maar goed, dat was al duidelijk in mijn review ;-)
Alvast dank voor de moeite!
Vriendelijke groet, Christa

Els 28-12-2019

Goede uitleg over producten, helpen hiermee een goede keuze te maken. Zijn de prijzen elders hoger dan wordt deze aangepast. Prima service!

Gerrit T 28-12-2019

Als dank voor mijn vrijwilligerswerk krijg ik jaarlijks tegen de kerst wat VVV geschenkbonnen, en BCC accepteert deze. Ga daar mee door, BCC! Daardoor heb ik inmiddels een AOC monitor, een Philips TV, een Sony ghettoblaster, een Harman Kardon video homeset en een Bose boombox aan kunnen schaffen. Allemaal prima, en waar nodig vlot bezorgd.

MacMart 28-12-2019

Prima aanbieding voor de Philips Sonicare Diamond tandenborstel en super snel geleverd.

john willems 28-12-2019

de uitleg was zeer duidelijk en ook de levering super snel en correct,bedankt bcc voor deze super service

Will van den Heuvel 28-12-2019

Het beoogde koffiezetapparaat was op 27 dec. even niet in de winkel in Veghel. Met vriendelijke bediening en DHL ontvingen wij het thuis op 28 dec. Via track&trace goede info. Uitstekend geregeld!!!

Frans 28-12-2019

We zijn zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Tamara dacht goed mee. Voor ons was snelle levering en plaatsing wel erg belangrijk. Toen dat in eerste instantie niet goed leek te gaan, was zij erg creatief in het vinden van een goede oplossing. Ook prima service bij plaatsing.

peter Bos 28-12-2019

Heel goed geholpen en direct prijs aangepast toen ik kenbaar maakte dat het ergens anders goedkoper was.

E kkirkels 28-12-2019

Ik verwijs met plezier deze winkel aan heel vriendelijk en behulpzaam personeel je krijgt zelfs de rekening nog eens per mail van mij een dikke tien

H. van Beek 28-12-2019

Wij komen al jaren bij BCC omdat je er eerlijk en vriendelijk wordt geholpen. Daarnaast is de winkel goed bereikbaar en ruim voldoende gratis parkeergelegenheid.
Ik heb er een wasmachine en TV gekocht. Na 4 dagen besloten terug te gaan met de TV omdat deze niet aan de verwachtingen voldeed. Er werd niet moeilijk gedaan. We konden de TV omruilen voor een ander exemplaar van hetzelfde type of een geheel andere TV want bij BCC geldt 30 dagen bedenktijd en dit alles kosteloos gebracht en omgewisseld. Super service.
Wij zijn al jaren trouwe klant bij de vestiging van BCC in Bergen op Zoom.

Jason (Amsterdam) 28-12-2019

Ik koos voor BCC met het idee dat als er iets is je nog naar de winkel (in de buurt) kunt gaan. Dat was niet nodig want het product was gewoon in orde. Als webwinkel is het ook een prima winkel, keuze snel gemaakt. Bezorging ging ook goed, gelijk de volgende dag. Ik had daar nog mijn twijfels over want de bezorging gaat via DHL en dat gaan bij mij juist meestal niet goed, maar dit keer wel dus.

Trees Castermans 28-12-2019

Ondanks het feit dat het filiaal in Beek midden in de verhuizing zat ben ik prima geholpen. Ook gemaakte afspraken zijn nagekomen. Vandaag gaskookplaat en afzuigkap geplaatst door 2 supervriendelijke en deskundige medewerkers. Kortom: zeer tevreden

Lizette Oprins 28-12-2019

Artikel was niet meer in de winkel.
Ze hebben hët uit het magazijn besteld en thuis laten brengen de andere dag al.

Mathilda 28-12-2019

Vriendelijk en kundig advies.
Het product was niet voorradig en werd snel en efficient besteld.

Krullekop 28-12-2019

‘s avonds besteld en volgende dag om 12 uur stond DHL op de stoep met het bestelde. 👏. Goed ingepakt. Op de site was alles makkelijk te vinden.

Carla van leerdam 28-12-2019

Keurig behandeld goede voorlichting ben zeer tevreden e-mail voor levering keurig op tijd 2 hele fijne bezorgers die 5 minuten van te voren belde dat ze er bijna waren echt super geregeld

Danielle 28-12-2019

Online een wasmachine besteld,duidelijk foto's op de site,alhoewel het inzoomen mosschien nog wat beter zou kunnen. Apparaat voldeed aan de verwachting,erg vriendelijke bezorgers ,die vakkundig en snel en netjes werkten. Zeer blij mee.

Anja 28-12-2019

Het uitgebreide assortiment en de vriendelijkheid maakten dat we deze aankoop hebben gedaan.

H,Rolleman 28-12-2019

Alle artikelen ruim en overzichtelijk opgesteld. Je kan rustig te tijd nemen om rond te kijken .
Geen druk van verkopers en indien nodig staan ze je vriendelijk te woord en geven deskundig advies. Fijn om te winkelen.

Robert van Klaveren 28-12-2019

Ik ervaar de BCC winkel altijd weer als een heel plezierige zaak met veel verschillende producten en vooral de klantvriendelijke begeleiding en advisering vind ik zeer plezierig.

Remmelzwaal 28-12-2019

Kort voor Kerst, 23 december 's avonds: monitor stuk. Wat nu? Nieuwe monitor bestellen en hopen dat ie de volgende dag binnenkomt... Maar welke bezorgservice krijgt dit nog voor elkaar, met al die kerstaankoopdrukte? BCC lukt het. Ze beloven niet alleen de volgende dag te bezorgen, maar regelen het dan ook echt!
Het zoeken van een nieuwe monitor is ook nog eens erg gemakkelijk: door gebruik te maken van filters en de reviews van andere kopers te lezen kun je een goede keuze maken.

Gerard Diks 28-12-2019

De winkel is overzichtelijk, de keuze is reuze en het advies van de verkoper was klantgericht en (klant)vriendelijk. Goed geholpen van advies tot levering.

Linketim 28-12-2019

De winkel is zeer overzichtelijk en je word goed voorgelicht en geholpen.
De verkoop medewerkers zijn erg vriendelijk en geven een goed advies.

wim lanser 28-12-2019

je word er goed geholpen en ze nemen de tijd voor je ongeacht hoe druk het is en de uitleg is heel goed wij werden geholpen door x

G. van Duurling 28-12-2019

De reden dat ik bij deze BCC in de Makado Beek koop is dat het een mooie overzichtelijke winkel is en ik altijd bij dezelfde verkoopster X mijn aankopen kan doen en altijd vriendelijk en deskundig met goede tips behandelt word