sjoerd de vries 30-12-2019

Prima winkel met een groot aanbod en deskundige mensen om te helpen. Concurerende prijzen. En voor mij: vlak om de hoek!

Shirley 30-12-2019

De webshop wijst voor zich, alles is makkelijk te vinden. In de winkels zal ik niet snel meer komen. Het personeel dat daar werkt doet geen moeite voor zijn (mogelijke) klanten. 1 maar, via de webshop op 24 december, besteld, product zou op 27 december geleverd worden. Op 27 december smsje ontvangen dat product 28 december geleverd wordt. Track en trace laat op 29 december weten dat het product op 30 december geleverd wordt met onbekend tijdstip. Uiteindelijk wel bezorgd op 30 december.

ca 30-12-2019

Ik heb vaker bij BCC gekocht.Wordt altijd keurig bezorgd....Alleen als je op afroep koopt kun je beter bij de winkel betalen....Dan loopt de afstemming met betrekking tot de bezorging beter.

Dalhuisen 30-12-2019

Prima shop. Doen wat ze zeggen. Levering volgens afspraak en je wordt goed op de hoogte gehouden. Wel een groot tijdvak wanneer ze kunnen komen om het pakketje af te leveren.

Diana 30-12-2019

Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Goede service.
Wordt goed en vakkundig geholpen

Peter Kerkhof 30-12-2019

Het was niet de bedoeling om hier een wasmachine te kopen, maar we werden vlot geholpen en de prijs viel mee.
De aflevering is snel en correct verlopen.
We zijn tevreden.

Kees 30-12-2019

Onze nieuwe vaatwasser werd perfect ingebouwd door de zeer vriendelijke monteurs van BCC. Zelfs de kastdeurtjes naast de vaatwasser werden nog opnieuw afgesteld.

els 30-12-2019

Ik kom voor alles wat elektrisch is al jaren bij bcc in Den Helder en voor mij geen betere. Heel klantvriendelijk en veel kennis in huis.

Fam Verstappen 30-12-2019

Goede middag ; Nadat onze bestelling door drukte ( Kersttijd en Feestdagen ) 2x niet geleverd werd vlgs afspraak , heeft BCC met ons contact opgeneomen en gevraagd voor begrip !!!
De afspraak vandaag 30-12-2019 werd correct aangehouden , er werd zelfs vroeger geleverd .
Ook de deskundigheid en handelswijze van de bezorgers was zeer vriendelijk en correct .

Jeff 30-12-2019

Heel goed geholpen geworden.
De dag erna het aangekochte product geruild en dat was geen probleem.
Ook prijsverschil werd meteen geregeld.
En op mijn volgende aankoop kreeg ik nog extra korting.

Romy 30-12-2019

Duidelijke webshop. Heb een fitbit versa 2 besteld komt optijd aan.zoals de website vermeld. Goed verpakt. Leuke spullen. Zeker een aanrader.

Frans Pieters 30-12-2019

BCC What else!!!!!!!!!!!!
Gewoon de beste winkel van Nederland. Service staat daar hoog in het vaandel.
Kom al heeeeel veel jaren bij BCC Osdorp, ongeveer 24 jaar😉.

Groetjes

fam H. 30-12-2019

goede voorlichting en snelle levering. Bezorging met aansluiting en uitleg zeer vriendelijk.

Christ-Jan van den Broek 30-12-2019

Goede winkel en klantgericht.De verkopers hebben verstand van zaken.Zodat je goed en snel je keuzes kunt maken.

Marsman 30-12-2019

Snel gevonden, makkelijk besteld, en op tijd bezorgd zonder dat je de gehele dag thuis moest zijn.

Van de kuijt 30-12-2019

Zeer prettig geholpen zonder dat er werd gepusht. Goede adviescentrum mbt randapparatuur gehad, weten waarover ze praten. Goede service en goede kennis van zaken, kom zeker weer terug voor de volgende aankoop

Elly 30-12-2019

Duidelijke webshop met heel veel gebruikersgemak. Ze komen hun afspraken na en geven duidelijke uitleg bij het plaatsen hoe iets werkt.

Nanneke 30-12-2019

Het ging vlot van moment van bestellen tot aan bezorging. Netjes overal over geïnformeerd en voor de bezorging gebeld dat ze er binnen een uurtje zouden zijn. Ideaal, dan kan je nog bezorg instructies geven indien nodig. Vriendelijke bezorgers en goede uitleg tijdens de bezorging. Niets te klagen :)

Cindy 30-12-2019

Makkelijke website, goed bereikbaar, goede belservice, goede aflever service. Dus helemaal top👍

Henk de Folter 30-12-2019

Ik wil het iedereen aanbevelen om voor grotere apparaten naar BCC te gaan voor een deskundig advies. Zeker bij inbouw keukenapparatuur om geen risico te lopen bij inbouw.

Geart 30-12-2019

Fijne en overzichtelijke winkel (Leeuwarden). Niet zo'n gekkenhuis als elders. Voldoende keus. Deskundig en vriendelijk personeel. Én concurrerende prijzen.

WL 30-12-2019

Snel gehoplen, prima en objectief advies ten aanzien van aankoop IPad. Vriendelijke verkoper. Dank BCC!

Rob 30-12-2019

Prima service, Altijd een fijne winkel prima service en je kan online alvast kijken en zo naar de winkel rennen om het op te halen.

C.J.Koridon 30-12-2019

Webshop is goed overzichtelijk, en veel keus mogelijkheid. Bestelling ging makkelijk en snel. Ook levering. Die kwam de dag er na, precies wat er ook belooft was. Ik ben dik tevreden over bcc.

Joanna 30-12-2019

Zeer klantvriendelijk geholpen! De verkoper stond ons vakkundig en behulpzaam te woord. De volgende dag was de tv. €50 goedkoper en het bedrag werd vlot aan ons geretourneerd. Dit verdient een pluim!

Noes87 30-12-2019

Ruime aanbod met scherpe prijzen/aanbiedingen. De kwaliteit en de service zijn ook de pluspunten. Snelle levering.

Paauwe 30-12-2019

Voor de tweede keer voortreffelijk geholpen , wasdroger staat op zijn plaats , kan hem gelijk gebruiken oude droger meegenomen , hartelijk dank

Cars 30-12-2019

BCC Oosterhout, voldoende en vriendelijke medewerkers, snel geholpen en voorzien van deskundig en eerlijk advies bij aanschaf van een chromebook. Ga zo door!

Moon 30-12-2019

Wij hebben in de winkel een heel goed advies gekregen , goed uitgelegd nemen de tijd voor je. Mooie winkel, overzichtelijk met aardige verkopers. Wij kopen voortaan alle elektronica daar bijna in Roosendaal.. gr. Moon

Leeuwet 30-12-2019

Prima service, snelle levering. Fijne medewerkers die mij goed geholpen hebben.

JP 30-12-2019

BCC Sliedrecht, je wordt er perfect ontvangen, verkoper is vriendelijk en heeft fantastische kennis van de producten.

N 30-12-2019

Ik heb vlak voor de kerstdagen een smartTV en PlayStation 4 besteld via BBC. Ik vond het spannend en hoopte de producten nog voor de kerst te ontvangen. Dat bleek geen probleem de volgende dag kon ik ze ophalen....kids enorm blij met hun kerstkado.
BCC heeft mij totaal niet teleurgesteld, de prijzen waren ook goed.
Ik ben tevreden.

Chris 29-12-2019

Leuk geholpen en goed advies gekregen bij de aanschaf van de externe harde schijf.

Leendert 29-12-2019

Toen ik naar de BCC ging om een Sonos box te kopen, werd ik door een vriendelijke medewerker geholpen. Hij vertelde mij dat ik beter geen Sonos maar Harman Kardon speakers kon kopen. Ik vroeg hem of deze speakers dezelfde functionaliteiten en gebruiksvriendelijkheid hadden als de Sonos speaker. Hij vertelde mij dat Sonos inmiddels achterhaald is en dat ik zeker voor de geluidskwaliteit en gebruiksvriendelijkheid van de Harman Kardon moest gaan. Ik heb zijn advies ter harte genomen en ben met de Harman Kardons naar huis gegaan. Eenmaal daar bleken de functies die ik juist wilde op deze speakers niet zo goed te werken als dat ik bij vrienden op de Sonos had gezien. De boxen wilden niet synchroniseren en de Harman Kardon app werkte niet in combinatie met de zojuist aangeschafte speakers. Het verkregen advies was naar mijn mening dus niet goed. Na twee dagen strijd met de speakers heb ik ervoor gekozen ze toch om te ruilen voor Sonos. Dit was precies waar ik naar op zoek was. Het was erg fijn dat ik zonder enige vorm van discussie mijn producten kon ruilen. Nu ben ik erg tevreden met mijn aankoop.

Yvonne luyt klein 29-12-2019

Fijne winkel nemen de tijd voor je.
Geen vraag is te gek.
Genoeg werknemers
Ik raad iedereen bcc aan

Dènis 29-12-2019

Goede prijs kwaliteits verhouding , goede bezorging met vriendelijke werknemers.

Dhr. Broekhoven 29-12-2019

We zaten opeens zonder koffiezetapparaat. De medewerker in deze winkel heeft ons alle voor- en nadelen van de koffiemachines uitgelegd: wanneer is een machine rendabel, welke materialen kunnen niet beschadigd worden door harde koffiebonen, welke vermalers moet je toch wekelijks handmatig reinigen, de prijs die je betaalt voor 'uitstraling' etc. Daarna heeft hij ons eerlijk geadviseerd om thuis alle aspecten te overwegen. Zo gedaan. Een dag later hebben we in dezelfde winkel het apparaat aangeschaft dat het beste bij onze koffiewensen aansluit. We zijn zeer tevreden over de prestaties van dit apparaat.

Peter 29-12-2019

Keurig te woord gestaan en geholpen. Omdat ik het product elders goedkoper had gevonden werd dit gewoon gecorrigeerd en ik kon Ook nog met freebees betalen.

Bonny 29-12-2019

We gaan vaker naar de BCC vandaag echt heel goed geholpen. Goede uitleg en advies

Albert 29-12-2019

Tijdens mijn bezoek aan de website van BCC werd ik welkom geheten bij de chat van BCC door Erwin van BCC. Ik had een aantal vragen over de bezorging en levering van een nieuwe was droogcombinatie. Deze werden door Erwin duidelijk en adequaat beantwoord. Toen ik aangaf, dat ik een online aankoop wilde doen stelde hij mij voor dit via de chat te doen. Dit ging prima met dank aan Erwin. Mede door hem kregen we daags daarna onze aankoop al thuis afgeleverd door vriendelijke bezorgers die snel en vakkundig werkten, maar ook de tijd namen om ons van advies te dienen. Kortom, heel tevreden over de verkoop en aflevering door BCC!

Jose 29-12-2019

Klantvriendelijk. Personeel is behulpzaam, vriendelijk en geeft goede uitleg. Tegen geringe betaling wordt Office op je laptop geïnstalleerd.

Nathalie 29-12-2019

Goede service, vriendelijke mensen. Onze stofzuiger was niet in de winkel en zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas ging er iets fout bij Dhl. We werden hierover goed geïnformeerd en we kregen excuses in de winkel, wat niet echt nodig was, want het kwam door drukte bij Dhl, maar erg vriendelijk.

Nitesh 29-12-2019

Een fijne en goede webshop/winkel. Snel en correct geholpen, producten zijn scherp geprijsd en snel thuis bezorgd.

Ik zou deze winkel/webshop zeker aanbevelen!

H. Theunissen 29-12-2019

Wij zijn zeer tevreden over BCC, we zijn wederom heel vriendelijk en snel en goed geholpen.
wij kopen al onze elektronica bij BCC.
ook als we met vragen komen over onze aankoop en hulp nodig hebben worden we uiterst vriendelijk geholpen.
ga zo door BCC, wij zijn zeer tevreden over jullie. Fam. Theunissen

Simone & Louis 29-12-2019

Super winkel, je word direct geholpen en ze zijn niet opdringerig een goed advies. Andere verkopers herkennen je nog terug en begroeten vriendelijke. Een nette prijs.

Jan Polder 29-12-2019

Wij hadden advies nodig om een beter geluid uit onze platte televisie te krijgen, daar wij allebij 6o+ zijn hebben we duidelijke aanwijzingen en advies nodig, dit hebben we in de winkel uitgebreid gehad er werd echt alle tijd voor genomen.
Uiteindelijk hebben we een geschikte soundbar gekocht en zijn er (nu hij bij ons is aangesloten) dik tevreden over.
M.v.g.: Jan en Mieneke.

G. Hendriks 29-12-2019

Keurig en correct geholpen met een keuze maken in Bluetooth draadloze oordopjes. Duidelijk werden de verschillen uitgelegd met de daarbij behorende prijsverschillen, we werden zeer vriendelijk geholpen, mede daardoor echt tot een goede keuze kunnen komen.
Ik raad deze winkel zeer zeker aan.

I. 29-12-2019

Wasdroger gekocht. Goed advies gekregen. Bezorging ging vlot.
Helaas mooi verkoop praatje van Essent. Als je overstapt krijg je een kadobon te besteden in de winkel van BCC. Thuis nagerekend en kom je toch duurder uit.
Jammer dat BCC zich hiermee “inlaat”.
Binnen 14 dan kun je het gelukkig annuleren. Dus mensen... reken het na!!

Gerard 29-12-2019

Top geholpen weer in Zaandam.
Al wist ik al precies wat wilde.
Het was fijn prettig, met verdere afwikkeling en hulp bij aankoop.
En zo lekker de kopie van nota direct ook in de e-mail.

D. P. 29-12-2019

In Leidschendam uitstekend geholpen door service-gerichte medewerkers. Ze denken mee, geven opties voor de aankoop, wanneer zij de koptelefoon niet in hun filiaal hebben, verzorgen de communicatie met andere vestigingen en komen hun afspraken na. Dit heb ik al een paar keer ervaren en dat is de reden dat ik graag naar deze fysieke winkel terugkeer.