Deze score is berekend op basis van 14881 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marry & Aart Vermeij 31-12-2019

Wij hebben een Samsung een GALAXY A50 BLACK een Apple MW742NF/A en nog 5 andere artikelen gekocht bij BCC Sliedrecht. We zijn daar uitstekend en tot grote tevredenheid geholpen door (). Hij heeft ons geweldig geholpen bij het overzetten van de gegevens van de oude naar de nieuwe telefoon.

Bert 31-12-2019

Winkel Bastiaanplein Delft er word zo maar zonder te overleggen installatie kosten gerekend terwijl ik dat zelf wil doen ..een koel kast op zijn plek zetten en de stekker er in dat kan ik zelf wel het zelfde geld voor de vaat wasser. ik ben terug gegaan naar de winkel en daar werd mij verteld dat als ik geen installatie wil hebben dat dan bij de af levering de apparaten voor de deur werden gezet en dan moest ik zelf maar zien hou ik dat naar binnen kreeg..schandalig gewoon
Verder werd het wel geregeld dat de installatie kosten er af gingen. Verder was er afgesproken dat BCC op 2 jan 2020 zou komen leveren. Maar tot mijn verbazing stond BCC in eens op 31 Dec voor de deur met de apparaten.

Beste Bert,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Bert 31-12-2019

Beste BCC
Ordernummer is 201912-000884222
Mvg Bert Droog

André 31-12-2019

Super goede service en zeer vriendelijk personeel ook de informatie eerlijk en goed uitgelegd. Advies ook aangenomen van de medewerker en absoluut geen spijt beide machines werken naar wat recensies die ik eerder al bekeken had, werden geschreven. PS ook even een geweldig bedankje voor de vriendelijke bezorgers die alles naar wens hadden neergezet en ook nog eens op oudejaarsdag toppers bedankt

Jeroen 31-12-2019

in de winkel voorzien van meer dan genoeg info waardoor we makkelijker onze keuze konden maken en op de afgesproken dag nog voor de door hun geplande aflevertijds blok stond ie daar te glimmen en dat op oudejaarsdag

Ben Boers 31-12-2019

Mijn home cinema set had het begeven en er moest iets nieuws komen. Hiervoor ben ik bij verschillende winkels geweest en heb ook internet geraadpleegd. Zo ook bij BCC enkele keren langs geweest en elke keer met vragen over wat en hoe. Is een nieuwe homecinemaset de oplossing, Ga ik voor losse elementen wordt het een soundbar
Dus verschillende keren geweest zonder te kopen maar steeds goed te woord gestaan,
Gisteren dan toch gekocht waarbij we weer netjes geholpen zijn.
Ervaring in het verleden is dat je na de aankoop nog steeds met hulp terecht kan bij BCC.
Prima winkel dus

Aankoop Woox schakelaar 31-12-2019

Eerst online bestelling gedaan en ook gekregen, wilde zelfde artikel nogmaals online bestellen, maar was niet mogelijk,, dus even naar de winkel gereden.

Bianca 31-12-2019

In de winkel zijn wij heel goed geadviseerd en geholpen waardoor hier nu een koelkast staat die helemaal naar onze zin is. Tijdens transport heeft de achterkant een beschadiging opgelopen maar dat is prima en snel opgelost.
De bezorging verliep voorspoedig. Ik werd netjes op de hoogte gehouden over de levertijd en kort voor levering ook nog gebeld.
De bezorger was ook heel vriendelijk.
Ik vind het wel jammer dat je voor een installatie 19.95 moet betalen. Het is bij een koelkast niet meer als het uitpakken en op zijn plaats zetten. Daar ga ik geen geld voor betalen. Maar anders had ik de beschadiging gelijk gezien.
Ik vind eigenlijk dat zo'n installatie bij elk kostbaar apparaat gewoon service zou moeten zijn net zoals dat vroeger overal was. Dan heb je pas echt die HIGH SERVICE.
Daarmee zouden jullie je kunnen onderscheiden Maar dat is denk ik helaas niet meer van deze tijd. Verder ben ik zoals altijd weer helemaal tevreden over BCC Oss.

Stefan Frissen 31-12-2019

Vriendelijk personeel goede service een aanrader voor ieder die er iets zou willen kopen wij doen al vaker zeker of kopen er spullen

I. van Lieshout 31-12-2019

De site vind ik duidelijk en overzichtelijk.
Zoals op de site beschreven kreeg ik een mailtje en een telefoontje over de bezorg tijd
De wasmachine werd snel geleverd.
De wasmachine werd door de twee bezorgers van BCC helemaal gebruiksklaar gemaakt en aangesloten op de trekschakelaar.
De bezorgers waren vriendelijk en stelden zich netjes voor

Frank B 30-12-2019

Je wordt hier altijd normaal en persoonlijk behandeld, ze nemen echt de tijd voor je, en proberen je niet alleen maar het duurste aan te smeren.

T.v.d.M. 30-12-2019

Makkelijk te bestellen via een duidelijke site. Klantenservice goed te bereiken al is de wachttijd soms iets langer. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en prima geholpen.

Theo Binkhorst 30-12-2019

BCC Beverwijk heeft een mooie, uitgebreide winkel op een goed bereikbare plaats. BCC maakt verder gebruik van een goed toegankelijke website. Het productassortiment van de winkel is uitnodigend en de medewerkers helpen je vriendelijk en adequaat een keuze uit het totale assortiment. Hierbij tonen ze hun vakkennis, gepaard aan een vriendelijke klantaanpak. Afrekenen gaat eenvoudig en zo mogelijk via de servicedienst die het product komt brengen. Door hun administratie is BCC in staat met een eenmalige inbreng de link tussen de klant en zijn gegevens te leggen. Geen overbodige opgaaf van gegevens derhalve. Bestellen gaat eenvoudig en wij hebben het de medewerker waarmee we spraken gegund om de 'order te schrijven'. Veel uitleg eb voorlichting gekregen over de diverse mogelijkheden en voorwaarden die er aan producten zijn verbonden. Bijvoorbeeld de verlengde garantie-verzekeringsmogelijkheden. Kortom een winkel waar wij graag naar toe gaan om ons deskundige te laten ondersteunen.

Kevin 30-12-2019

Snelle en goede service , niet opdringerige verkoper , gaf goede informatie

Danielle 30-12-2019

Erg goede service en zelfs na later op de avond een bestelling te hebben geplaatst de volgende al in huis. Keurig een factuur nagestuurd gekregen. Pakketje ook netjes verpakt

Sylvia 30-12-2019

Mooie representatieve winkel, die rust uitstraalt. De verkoop ging supersnel omdat we deskundig geadviseerd zijn, zonder onnodig te pushen.
Verkoper is oprecht en leeft zich in de klant in!
Goede service, vriendelijk geholpen en de koffie smaakt goed.
Chapeau voor BCC Amersfoort!

Geert van der Velden 30-12-2019

Wederom bij BCC een aankoop gedaan in de winkel in Breda
Zoals ik gewend ben heb ik deskundig en onafhankelijk advies gekregen.
Rustige en vriendelijke verkopers.
Ik koop al jaren alleen bij BCC mijn apparatuur; service is perfect!

Jochem 30-12-2019

Weer duidelijk geholpen door deskundige medewerker. Product dat werd aangeraden en ik heb gekocht was duidelijk goedkoper dan ik eerst in gedachte had.

Harry Eijkemans 30-12-2019

Even supersnel de Sony dvd speler gevonden bij BCC uiteraard weer de goedkoopste, volgende dag bij afhaalpunt opgehaald en thuis direct aangesloten, zeer eenvoudig en speelt direct.
Voordeel van de bestelling vond ik dat ik niet door registratie heen hoefde maar de bestelling vrijwel in 2 minuten al geplaatst en afgerekend had.
Bevestiging meteen in de email inbox en een bericht met trace code ! Uitstekend verpakt.
Zondermeer grote klasse BCC daar ga ik mee !

Krieg 30-12-2019

Heb goede ervaring met BCC, heb hier eerder al een tv gekocht. Ben toen uitstekend geholpen. Nu wij weer een tv nodig hadden, kwamen we uiteraard weer bij BCC uit. Via webshop gekocht, volgende dag keurig op tijd geleverd. Prima toestel met een goede prijs. Ben erg tevreden.

van kessel 30-12-2019

deze winkel hebben we een keer bezocht en we doen niet anders meer.
vriendelijk personeel
en goede service

Erik K. 30-12-2019

Bij aankoop van mijn laptop ben ik goed geholpen en heeft de winkel medewerker mij ook geattendeerd op de aanbiedingen die er momenteel waren bij aankoop van de laptop. Bij de vraag die ik had over Office 365 wees ze mijn ook op het feit dat er verschil was tussen een Cloud pakket en als de software op de laptop kwam te staan. Prima advies gekregen en prima geholpen.

Anton 30-12-2019

Woon in de Betuwe maar ga vaak naar BCC in Beneden-Leeuwen. Waarom dan zo ver rijden? Nu om het volgende: hier voel je nog de gemoedelijkheid de behulpzaamheid en de bereidheid om je te helpen en om een oplossing te zoeken als je iets niet weet of vragen heb over een product. Ook een duidelijke uitleg bij het product en wat wel en niet kan of wat de mogelijkheden zijn van je aanstaande koop. Waar vindt je dit nog tegenwoordig? Juist bij BCC in Beneden-Leeuwen.Ik herken dit omdat ik in deze omgeving ben geboren. Durf te stellen wil je iets kopen en wil je dit ervaren ga dan vooral naar deze shop en deze mensen en geniet net als ik.

yvonne 30-12-2019

Ik ben prima geholpen. Goede uitleg over de verschillen van de apparaten. Goede aflevering. Vriendelijk, geduldig personeel.

Vlinder 30-12-2019

Super service, tv werkte niet maar ze hebben het keurig opgelost , genoeg uitleg en vriendelijk.

John 30-12-2019

Kundig en vriendelijk personeel. Ze geven duidelijke uitleg en zoeken alles na.

Jan 30-12-2019

Omdat ik al eerder een koelkast en vaatwasser bij bcc heerlen had gehaald ben ik daar gaan kijken voor in-ear oordopjes. De filiaal manager hielp mij met mijn keuze op een vriendelijke manier en zocht ook of er in de buurt een goedkopere prijs bij de concurrenten was zodat hij korting kon geven. De prijs was al de laagste bij bcc maar hij heeft me toch nog een "vaste klant" korting gegeven.
En hij hielp me met installeren en gaf me alle tijd om de set uit te testen.
Mij houden ze als vaste klant want deze service heb ik in andere winkels gemist.

Mar 30-12-2019

Omdat ergens anders het artikel goedkoper was is de prijs door de medewerker meteen aangepast.
Verder heeft hij de bon meteen gemaakt.
Naar de kassa gegaan, Mijn naam genoemd en de bon was al klaar me rt de juiste naam en prijs.

ellis 30-12-2019

Je wordt zeer vriendelijk geholpen en het personeel is behulpzaam. Ik ben een oudere zoals dat heet en niet alle nieuwe mogelIjkheden zijn me bekend.

Ruben P 30-12-2019

Ik ben zeer content over de service van BCC. We hebben een soundbar gekocht. De verpakking was open waar we keurig op werden geattendeerd. Ook al leek het verder in orde, het werd ook nog op de bon vermeld dus mocht er alsnog wat mis mee zijn dan kunnen we zo weer terug. BCC heeft mijn voorkeur ten opzichte van de andere aanbieders. Het is allemaal net wat persoonlijker.

Henk Hoekman 30-12-2019

We kregen geen uitleg over de werking van de wasmachine. De machine werd op het katoen programma gezet en deze moest eerst draaien voordat er was in kon, ze gingen weg en de eerste storing openbaarde zich. De wasmachine kraan was niet open gezet.
De aflever service kan verbeterd worden.

Beste Henk,

Wat vervelend om te horen dat de bezorgers niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Frans vA 30-12-2019

Voor een nieuw electr(on)isch apparaat kijk ik meestal even bij KiesKeurig en maak dan een lijstje kandidaten. Vaak ga ik dan bij BCC (meestal bij de goedkoopste) in de winkel kijken hoe eea. eruit ziet en kies en koop het daar. Deskundig personeel en ruime keus. Geen gedoe met wachten op een busje of vragen bij de buren of ze iets hebben aangepakt en ook niet naar de grote stad voor de hele grote winkels. En uitstekende service. Deze keer was ik er om te horen dat mijn camera binnen de uitgebreide garantietermijn niet gerepareerd kon worden en dat ik een nieuwe kon meenemen. Probleemloos geregeld!

Trudi Nobel 30-12-2019

Ik ben erg positief over de BCC in Oosterhout . We zijn een regelmatige klant en ze kennen ons ondertussen . In de zo er van 2018 zijn we vanuit Amerika naar Oosterhout verhuisd. Hier hebben we 220 , maar in Amerika is het 110, dus we moesten allerlei electrische apparatuur opnieuw aanschaffen . Via familie en vrienden hoorden we over BCC en zij hebben ons prima geholpen en dozen dat nog steeds . Ze zijn klantvriendelijk en ter zake kundig . Ook de leveringen verliepen goed. Ze houden je goed op de hoogte van de procedure. Om die redenen gaan wil steeds weer naar BCC terug .

Monique 30-12-2019

De Vestiging van BCC in Venray is Top! Een héle fijne winkel met veel producten voor een hele goede prijs! Ook de medewerkers zijn erg vriendelijk en geduldig & deskundig personeel! Bij xxx heb ik onlangs in een korte tijd 3 mooie producten gekocht, waar ik zéér tevreden mee ben! Ook de service en vakkundigheid van de medewerkers is om aan te bevelen!
Bedankt & tot de volgende keer!

Kitty 30-12-2019

Goede kwaliteit en levering, jammer dat het wel wat dagen duurde voordat hij echt geleverd kon worden. Andere winkels zijn sneller.

H. 30-12-2019

Er werd goed meegedacht , oplossingsgericht! Er wordt zelfs gebeld na levering om te horen of alles naar tevredenheid is bezorgd en aangesloten!

Marita 30-12-2019

Verkopen is een ding,maar de after sales zijn waardeloos!
Dag voor de kerst een. Nieuwe vaatwasser geleverd,niet goed aangesloten en moest het de Kerst zonder doen!
Konden niet eerder dan vrijdag een monteur sturen om opnieuw aan te sluiten.
Werd van het kastje naar de muur gestuurd met keuken die blank stond door fout van jullie.

Beste Marita,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er niet concreet is gehandeld. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Marita 08-01-2020

Jullie serviceman aankoop is niet erg klantvriendelijk.
Het ging om ordernummer3022680.
De fout is door jullie monteurs bij aansluiting gemaakt.
M.Schulte-Pernet

BvG 30-12-2019

Een erg duidelijke website en snelle levering. De productomschrijving was volledig en het product voldeed hoer volledig aan.

Koelman 30-12-2019

Personeel is niet opdringerig. Snelle, vriendelijke hulp nadat ik deze gevraagd had. Goed advies.

Mark 30-12-2019

Een nieuwe vaatwasser gekocht, netjes op tijd gebracht. Maar bij het verwijderen van de oude machine is er behoorlijk gelekt op mijn houten vloer. expert erbij. schade is 2171- euro. en nu er betaalt moet worden geeft BCC niet thuis. vloer gesloopt en nu geen geld. eindeloos in de wacht, chat werkt niet, via Facebook reageert niemand. Ik begrijp wel dat ik nooit iets over BCC hoor, niet te vergelijken met de service van de concurrent!!
Niemand neemt je serieus als je een klacht hebt, niet teruggebeld. Ze schakelen THOMA is voor de schade maar die doen uiteindelijk ook niet. Ik zit met de gebakken peren!! BCC nooit meer.

Beste Mark,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en dat er schade is ontstaan door de levering. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Jeroen Woertman 30-12-2019

Ik had mijn bestelling telefonisch doorgegeven. Bij het melden bij de kassa, lag het voor me klaar. Medewerker vroeg of ik nog iets bijbehorends nodig was, en heeft me perfect geadviseerd.

Els 30-12-2019

We hebben iets in de winkel gekocht, niet op de site.
De service was keurig, netjes te woord gestaan, vriendelijk personeel!

Tom Arts 30-12-2019

een tien is op zijn plaats de levering zoals afgesproken van begin tot het afleveren van de goederen.... door Uw bezorgers... alles onder controle wat betreft de tijden...plus ook voor Uw vriendelijke medewerkers ... Respect

sjoerd de vries 30-12-2019

Prima winkel met een groot aanbod en deskundige mensen om te helpen. Concurerende prijzen. En voor mij: vlak om de hoek!

Shirley 30-12-2019

De webshop wijst voor zich, alles is makkelijk te vinden. In de winkels zal ik niet snel meer komen. Het personeel dat daar werkt doet geen moeite voor zijn (mogelijke) klanten. 1 maar, via de webshop op 24 december, besteld, product zou op 27 december geleverd worden. Op 27 december smsje ontvangen dat product 28 december geleverd wordt. Track en trace laat op 29 december weten dat het product op 30 december geleverd wordt met onbekend tijdstip. Uiteindelijk wel bezorgd op 30 december.

ca 30-12-2019

Ik heb vaker bij BCC gekocht.Wordt altijd keurig bezorgd....Alleen als je op afroep koopt kun je beter bij de winkel betalen....Dan loopt de afstemming met betrekking tot de bezorging beter.

Dalhuisen 30-12-2019

Prima shop. Doen wat ze zeggen. Levering volgens afspraak en je wordt goed op de hoogte gehouden. Wel een groot tijdvak wanneer ze kunnen komen om het pakketje af te leveren.

Diana 30-12-2019

Goede prijs kwaliteitsverhouding.
Goede service.
Wordt goed en vakkundig geholpen

Peter Kerkhof 30-12-2019

Het was niet de bedoeling om hier een wasmachine te kopen, maar we werden vlot geholpen en de prijs viel mee.
De aflevering is snel en correct verlopen.
We zijn tevreden.

Kees 30-12-2019

Onze nieuwe vaatwasser werd perfect ingebouwd door de zeer vriendelijke monteurs van BCC. Zelfs de kastdeurtjes naast de vaatwasser werden nog opnieuw afgesteld.

els 30-12-2019

Ik kom voor alles wat elektrisch is al jaren bij bcc in Den Helder en voor mij geen betere. Heel klantvriendelijk en veel kennis in huis.