Henk Veenendaal 01-01-2020

De levering was strikt op tijd en dat in de drukste periode van het jaar! Bravo !!! Dit is waar BCC voor staat ; correct, snel en uitstekende producten

Raymond de Rooij 01-01-2020

Van tevoren goed via internet georiënteerd en zij hadden wat ik zocht voor een goede prijs. Niet opdringerig, uiteraard werden wel een verzekering en accessoires aangeboden, maar bij geen interesse niet aangedrongen. Gewoon keurig geholpen.

Rian Brands 01-01-2020

Ik ben super goed geholpen bij bcc in oss. Op het moment dat ik mijn 400 oliebollen voor het goede doel wilde bakken bleek mijn feietpan kapot te zijn. Ik haasste me naar bcc in oss en legde mijn probleem voor. De medewerker snapte me helemaal en omdat er geen dubbele frietpannen op voorraad waren kreeg ik de dubbele frietpan van fritel mee . Ook kreeg ik nog eens 10 euro korting omdat het een showmodel betrof. Ik ben er erg blij mee en kon meteen beginnen met bakken. Om 17.30 waren er 400 oliebollen gebakken en geleverd. Ik heb een mooie cent opgehaald voor het goede doel; Stichting Helpende Handen Oss. Bcc, bedankt!

Sybren 01-01-2020

De buurt BCC: vriendelijke voorlichting zonder opdringerigheid en toen het op kopen aankwam ook nog een meer dan vriendelijke korting. Vervolgens werd de waar snel en zonder extra kosten thuisgeleverd en geinstalleerd door opnieuw vriendelijke en sterke bezorgers. Een rimpelloze ervaring!

D.W. 01-01-2020

Ruime keuze, goede prijzen en het bezorgen werkt echt perfect, je wordt continu op de hoogte gehouden over wanneer en hoe laat de bezorging plaats gaat vinden.

Richard 01-01-2020

Goed en eerlijk geholpen in de winkel.
Verkoper liet ons eerst even rustig zelf kijken en kwam toen vragen of hij iets kon betekenen. Vragen werden beantwoord of uitgezocht.
Toen bleek dat apparaat bij concurrent goedkoper was, werd de prijs direct aangepast.
Bezorging ook keurig! Een mailtje, een sms-je en later een telefoontje dat ze er aan kwamen.
Om de koelkast achterom te brengen, was geen probleem.
Al met al (wederom) een positieve ervaring met BCC (Almere).

Hans 01-01-2020

Monitor gekocht, prima advies gehad.
Bij het afrekenen aan de kassa kreeg ik nog een presentje in de vorm van special scherm reiniger

onbekend 01-01-2020

De medewerkers hebben goede kennis van de apparaten en kunnen dit duidelijk overbrengen. De service is goed en komen hun afspraken na (eventuele gratis bezorging + aansluiten).

Willaert 01-01-2020

Altijd correcte behandeling
Goede producten
Als iets niet goed werkt is dat geen enkel probleem en het wordt opgelost

fam. Berkhout 01-01-2020

Prima winkel, sinds het overnemen van Micro hebben wij alles wat we op hun gebied nodig hebben bij BCC gekocht. Gratis parkeerruimte, altijd plek voor de deur. Vriendelijk en kundig personeel, nu ook weer op oudejaarsdag binnen 10 minuten geholpen door verkoper met kundig advies. We gaan nergens anders heen als we iets nodig hebben.

Greetje_Amsterdam 01-01-2020

Hier word ik altijd heel vriendelijk en met humor geholpen. Geven vaak extra tips over de producten. Producten ook altijd netjes bezorgd bij mij op 3h.

Fred G 01-01-2020

Prima site, duidelijk snel doorheen te komen.
En heerlijk om bij zo'n aankoop je freebees te mogen gebruiken.

André 31-12-2019

We kwamen voor een kleine televisie en werden Informeel en deskundig geïnformeerd. de aankoop hebben we even uitgesteld om te bezien of we misschien toch een grotere en drie maal zo dure televisie kiezen. Ook nog even een strijkijzer aangeschaft, evens prettig geholpen. Prima zaak!

Sophia 31-12-2019

Duidelijke web site en snelle levering. Gratis levering naar de DHL ophaal punt in de buurt zelfs voor de artikelen onder de 20 euro.

Boudewijn 31-12-2019

Werd geholpen door een medewerker vond het een super goede service en een perfecte uitleg die hij gaf over de door mij aangeschafte producten die hij op een niet opdringende manier en door zijn enthousiasme en goede uitleg heeft verkocht.

YK 31-12-2019

Echt een top service!! Ik ben super goed geholpen bij de Bcc in Deventer door een hele aardige jonge dame. Erg blij met mijn aankoop. Door deze jongedame wist ik direct welke wasmachine bij mij paste. Nogmaals top service en een dikke duim voor deze medewerkster.

Groetjes YK

Kees 31-12-2019

Prima prijs/kwaliteitsverhouding! Na bestelling via mal keurig op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Correcte begeleiding en ook zeer correct afgeleverd door 2 medewerkers.

M van den oord 31-12-2019

Je kunt snel vinden wat je zoekt met de zoekfunctie en filterfunctie.
Het bestelproces verloopt ook gemakkelijk.

mgster 31-12-2019

In stenen winkel HIlversum geweest Heel goed, geduldig en prettig geholpen. De aankoop werd zelfs naar de auto in (naastgelegen) parkeergarage gebracht. Super

J. Vermeulen 31-12-2019

Goed en deskundig geholpen bij het uitzoeken van een telefoon, daar ik door de bomen het telefoonbos niet meer zag.

Koper koffiezetapparaat 31-12-2019

Fantastisch geholpen door een medewerkster. Snelle afhandeling. Goede uitleg en dag later via de site mijn koffiezetapparaat ontvangen. Heel blij met deze snelle en prettige koop.

Harold 31-12-2019

BCC bood de meest gunstige prijs voor Nelitra Barista T welke ik zondagavond 29-12 bestelde, en werd kosteloos door dhl op maandagavond in supernette staat op adres geleverd. Supersnel dus!

Renate Kribbe 31-12-2019

Zeer tevreden, product was niet in de winkel , door de medewerker 2dagen later thuisbezorgd . Met de laagste prijs... want ook dat werd geregeld. Top

Marijke Droog 31-12-2019

We werden deskundig en vriendelijk geholpen en onze hond werd bij het afrekenen verwend door een aardige receptioniste met een hondenkoekje. Kortom een samengaan van deskundigheid , vriendelijkheid en snelheid . Ook werden we verwezen naar een internetsite voor een product dat niet in het BCC assortiment aanwezig was! Bravo!

Ruud 31-12-2019

24 dec. tablet besteld. De mensen van BCC hebben zich vandaag inalle bochten gewrongen om ervoor te zorgen dat ik mijn tablet toch nog in 2019 geleverd kreeg. Chapeau BCC Nijmegen-Zwanenveld

Marco 31-12-2019

Wij kopen onze apparatuur altijd bij BCC, omdat we er perfecte service en advies krijgen.

oost 31-12-2019

ik ben goed geholpen het pakket was eerst spoorloos ben ik naar de winkel terug gegaan alles uitgelegd ben ik uitstekend geholpen en paar dagen later kon ik mijn pakket ophalen

Shala 31-12-2019

Ze zijn altijd heeeeeeel behulpzaam.

Ik persoonlijk ben altijd tevreden de winkel uitgekomen.
Ik heb aleen maar een abonnement angesloten waarvan je zou verwachten dat ze jou op een mobiel winkel je meer zoude helpen. Dus NIET!
Bij BCC abonnement angesloten super hulpzaam

Sonja Schoemaker 31-12-2019

Zeer scherpe prijzen, vakkundig en vriendelijk personeel, overzichtelijke winkel en website en duidelijke afspraken bij thuisbezorgen via mail en sms, wij zijn zeer tevreden over al onze aankopen

Leo Janssen 31-12-2019

De shop is een mooi verleng stuk om de winkel te bezoeken. Wij zijn bij BCC geweest op de Heerlenstraat in Arnhem.
Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen.
Zelfs de koffie stond klaar , helemaal TOP.
Hier voel je je echt nog klant.

Ook de bezorgers waren geweldig, en dit zelfs op zondag.

Personeel om trots op te zijn.

Dit verdiend een bloemetje💐👍

Norman 31-12-2019

Zoals altijd weer netjes geholpen op de Oude Haagweg in Den Haag en dankzij de laagste prijs garantie toch weer € 40.00 korting gehad 😁

Jan Kronenberg 31-12-2019

Ruim assortiment. Prettige sfeer in winkel. Goede voorlichting. Vriendelijke en niet opdringerige verkoper. Snelle bezorging (binnen 24 uur). Ruime parkeergelegenheid.

Jorita 31-12-2019

Ik ga graag naar BCC, altijd klantvriendelijk, zoeken met jou altijd totdat je vindt wat je nodig hebt. Garanties ook altijd o.k. andere winkels vaak alleen bezig met hun eigen belangen.

Han v Beek 31-12-2019

Super service. Net TV omgeruild voor een hele andere omdat de eerste aankoop niet beviel. 30dagen omruilgarantie zonder enige kosten.
Super!!

Anke Kuin 31-12-2019

Altijd vriendelijk en keurig geholpen binnen de prijs die we afspreken. Levering is ook binnen het gestelde termijn.

Lennert Eleveld 31-12-2019

Ik vind de mensen in de winkel aardig, ze hebben mij goed geholpen. De afdelingen in de winkel zijn goed verdeeld, ik wist gelijk waar ik naartoe moest.

Toon uit Son 31-12-2019

We hebben de winkel gekozen vanwege de goede persoonlijke adviezen. Een ander belangrijke reden om voor BCC te kiezen is de concurrerende prijs in combinatie met een eigen installatieservice (voor de gekochte vaatwasser).
De bezorging en installatie was correct. Een minpuntje vond ik het tijdstip van bezorgen en installatie werd doorgegeven. Dat gebeurt in de nacht voorafgaande aan de dag van bezorging. De bezorging kan vanaf 8:00 uur plaatsvinden. Dat betekent dat je voor 8 uur 'smorgens het bezorgingstijdstip moet checken, hetgeen voor gepensioneerden zoals wij aan de vroege kant is.

Jan 31-12-2019

De verkoper in Zaandam is een geweldige vent. Heeft ons uitgebreid voorgelicht en had de tijd voor ons ondanks dat het wel druk was bij hem op de afdeling.
Zijn advies hebben wij opgevolgd en de bewuste stofzuiger gekocht. Zou worden bezorgd(gratis) door DHL. Dit enkele dagen later. Geen probleem voor ons. Goed afgehandeld dus.
DHL zou ik echter NIET adviseren als bezorgdienst. (buitenlandse) chauffeur weigerde om de zware doos boven te brengen. Wij wonen in een drive-in woning en de ingang met bel is op de 1e verdieping en niet beneden waar hij alléén maar 1 keer heeft aangeklopt. Dit was ook aangegeven bij BCC. Ik heb boven staan roepen dat de chauffeur naar boven kon komen maar hij weigerde dit pertinent en zou zo e.e.a. mee terug genomen hebben als ik niet naar beneden was gegaan(70 + dus). Ook heeft hij een handtekening gezet voor ontvangst. Niet de mijne dus. Noem ik vervalsing. De chauffeur begreep er niets van.
Al met al ; PERFECTIE BIJ BCC TEN TOP, MAAR ZEER SLECHTE SERVICE VAN DHL.
Misschien leert DHL hier iets van.
Groet
Jan.

heinz prevoo 31-12-2019

prachtige nieuwe winkel in de makado beek.door oudere werknemer goed geholpen.

Rico 31-12-2019

Leuke winkel met een hele goede service en vriendelijke medewerkers die weten waar ze over praten zo horen elektronicazaken nog te zijn

Leo v Berkom 31-12-2019

Hele fijne winkel met dezelfde fijne mensen !!
Je word zeer goed geholpen ook toen we terug gingen voor de cashback korting waar we zelf niet uitkwamen

Gerrie Bekkers 31-12-2019

we hebben deze shop gekozen omdat deze in de buurt is je wordt er altijd netjes te woord gestaan geven goede adviezen waarom je het ene beter kunt kopen als het ander

Marian 31-12-2019

De levering was snel, ondanks de feestdagen. De communicatie vooraf en op de dag zelf was prettig. Vroeg in de ochtend een e-mail over de bezorgtijden en 20 minuten voor het afleveren werd ik gebeld dat de (vriendelijke) bezorgers er bijna waren.

Joop 31-12-2019

Zeer vakkundig geholpen in de winkel. Levering en installatie binnen een week. Monteurs hebben nieuwe inductiekookplaat geïnstalleerd en ook de bestaande oven opnieuw aangesloten terwijl dit niet bij de werkzaamheden hoorde. Hier ook geen extra kosten voor in rekening gebracht. Wat een service!

van kouwen Cornelis Bernardus. 31-12-2019

wij zijn bij binnenkomst gelijk opgevangen door een medewerker. wij hadden interesse in een tv aanbieding.hij ging toen een specialist van deze afdeling halen. de afhandeling had toen gezien de omstandigheden snel plaats. het was een showroommodel,dus een orginele doos werd gehaald en de tv werd afgestofd.op een serv plus polis bereikten wij ook een accoord.

HH 31-12-2019

Plus:
* Winkel is netjes
* voldoende keus
* scherpe prijzen
* goede beschrijvingen in winkel en op website
* Verkoper was bekend met product en garantievoorwaarden
Min:
* Verkoper was nog al (te?) enthousiast: een poging iets te verkopen wat we niet direct nodig hadden (Friteusereiniger)

Bij verdere aankopen bij BCC ook altijd goed geholpen geweest. Ook een keer een service dingetje gehad, en ook dat was prima afgehandeld.

B. de Geus 31-12-2019

Vertegenwoordiger was af en toe een beetje van streek haalde soms verschillende bedragen en kortingen door elkaar. op het eind is alles goedgekomen.

Anna 31-12-2019

Wij hebben gekeken voor BCC omdat hier mensen werken, welke verstand hebben van de producten die ze verkopen.

Ik raad iedereen aan om naar BCC te gaan, echt een top winkel, met personeel wat de tijd voor je neemt en erg vriendelijk is.

H.G. Strörmann 31-12-2019

Op een zondagmiddag naar BCC Zoeterwoude Rijndijk gegaan voor een nieuw toetsenbord. Bij de entree welkom geheten met de vraag of ik voor iets speciaals kwam of gewoon om rond te kijken. Natuurlijk aangegeven dat ik voor een toetsenbord kwam en iemand liep met mij mee naar de betreffende stelling. Daar aangekomen korte uitleg van welke toetsenborden ik waar kon vinden en besloten met de vraag of er speciale eisen zijn voor het toetsenbord.

In principe was dat niet zo, maar mijn antwoord dat ik een VVV-bon van € 50 had leidde naar de toetsenborden die binnen die prijs vielen. Ook was er de vraag of het toetstenbord backlight moest hebben. Bij een wat donkere werkomgeving zou dat handig zijn. Uiteindelijk ook daar voor gekozen; met een kleine bijbetaling van € 8 was de koop snel en goed. Er g tevreden met de afhandeling en ook de mededeling dat als de aankoop niet zou bevallen, die mag worden geretourneerd binnen 14 dagen. Prima service!

Arnold 31-12-2019

Bcc Sliedrecht duidelijke uitleg, snelle levering gewoon top, ruim aanbod voor vergelijk van verschillende tv