C 04-01-2020

Voor het bestellen op datum geef ik jullie een nul omdat er niets van jullie kant iets hoor zaterdag is geen maandag plaatsen zonder iets te laten weten vandaag plaatsen al een maand in besteling

Beste C,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Vera 04-01-2020

We hebben nogal wat apparatuur moeten vervangen en zijn bij BCC Heerlen steeds goed begeleid bij onze aankopen. Vriendelijk, nemen de tijd, goed advies en echt doorvragen op waar je het apparaat voor gebruikt. Geven tips waar je wat aan hebt. We komen hier steeds weer terug vanwege de goede en persoonlijke begeleiding bij je aankoop. Doen wat ze zeggen. Fijne winkel!

Fam Buitenhuis 04-01-2020

Een prettige koop-ervaring gehad bij BCC Hoogeveen. Bij de koop van onze nieuwe vaatwasser kregen wij eerst een aantal vragen en daarop aansluitend een passend advies. Zo hebben wij een goede keuze kunnen maken in de koop. Ook de levering ging prima, tijden waren smorgens mooi op tijd bekend, ideaal! En de jongens vriendelijk en behulpzaam.

MvS 04-01-2020

Wasmachine is correct geleverd in het vooraf aangegeven tijdblok. Je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van de levering d. m. v mail en sms. De oude wasmachine wordt retour genomen, en de nieuwe aankoop aangesloten. Bij verwijderen van de verpakking werd schade geconstateerd en dit werd gelijk opgelost op een passende manier.
Dit was onze eerste levering door BCC maar zeker tevreden. En voor herhaling vatbaar.

Toon 04-01-2020

Prima, goed op de hoogte gehouden l, belofte waargemaskt t.a.v. de levering. Ook nadat de levering heeft plaatsgevonden. Dikke pluim voor BCC.

Bianca 04-01-2020

Uit de outlet een mooie Whirlpool vriezer met 6 laden gekocht. Exact de afmeting wat ik zocht en alleen de verpakking ontbrak, stond in de tekst. De bezorgers lieten van tevoren weten dat ze deze op een vroeger tijdstip konden gaan afleveren. Kwam goed uit.
De vriezer was in bubbelplastic ingepakt.
De bezorgers hebben hem in de keuken neergezet en eentje vroeg of de stelschroef nog naar beneden gedraaid moest worden, omdat ie wiebelig stond, maar ik zei nog niet zeker te weten of hij daar bleef staan en ik dat zelf wel zou doen.
Er zitten wat lichte oneffenheden op, wat in feite ook niet beschreven stond, maar ik vind het niet erg hinderlijk.
Achteraf bleek dat er een stuk plastic aan de onderkant van de bodem weg was en de schroef zat helemaal scheef, dus dan kun je er niets mee.
Contact opgenomen met BCC en het euvel verteld. Zij hadden dit ook niet geweten en ze wilden wel een nieuwe stelschroef bestellen, maar daar hadden we niks aan.
We moesten toch dan echt wat zelf verzinnen voor dat gat bij de stelschroef. Wel zonde en op een nare plek.
Er werd een schadebedragje voorgesteld en aangezien de vriezer verder goed is, hebben we deze gewoon gehouden. Het is verder een hele praktische vriezer en inclusief de vergoeding ook voor een fijne prijs, ook al wás deze al een stuk goedkoper doordat het outlet was.
De service, vriendelijkheid en afhandeling vind ik écht super, alsmede het gemak van het contact opnemen met BCC. In mijn geval de whatsapp.
We hopen nog lang plezier te hebben van ons outlet-vriezertje. Hij is nu geringd om zijn ene pootje en heeft een kleine verhoging, kijken hoe dat gaat.
En wat lichte krasjes en ondiepe deuken...
Ze zeggen toch altijd:"Het gaat om het innerlijk, niet om het uiterlijk 😄!''
Straks gaat ie eindelijk aan, hoera!

Janneke 04-01-2020

BCC had de beste aanbieding voor de wasmachine die ik online had besteld, met ook nog eens cashback.
Ik was vergeten om aan te geven dat ze mijn oude wasmachine moesten ophalen, maar dit was bij aankomst geen probleem.
Ze hebben de nieuwe wasmachine uitstekend geïnstalleerd. Kortom, erg tevreden met de service!

Bertje Vis 04-01-2020

Vriendelijke mensen met veel kennis die de tijd voor je nemen. Het artikel was niet op voorraad, maar zonder extra kosten had ik het de volgende dag al..

Janna 04-01-2020

Wij kozen niet voor de shop maar voor de winkel in Leeuwarden dat shopt toch het beste. En je wordt heel goed geholpen met het personeel. Daarbij is het ook prettig te weten dat de concurrent niet altijd de goedkoopste is. In ons geval was dat BCC.

Marijn 04-01-2020

Zoekfucktie op de website werkt totaal niet.

Prijzen zijn veel hoger dan op andere webshops.

Beste Marijn,

Wat vervelend om te horen dat de website niet werkte. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Anika 03-01-2020

PS4 spel online gekocht. Binnen 24-u in huis. Korte en duidelijke mails over de voortgang vd bestelling cq levering. Goed beschermd verpakt. En zoonlief is helemaal in zijn nopjes; ‘vetcool dat ik het spel al zo snel heb en spelen kan!’ Zeer tevreden dus.

v Kooten 03-01-2020

het is een hele prettige winkel om te winkelen hele aardige verkopers neemt alle tijd ,goede uitleg ja heel prettig !!!

Marion 03-01-2020

Een zeer vriendelijke behulpzame man van bcc wat mij rustig uitleg gaf en er de tijd voor nam mij het koffie apparaat zo goed mogelijk uit te leggen en te laten zien hoe het apparaat werkt.. Ook bij mijn vragen over dit product een goed advies gekregen. Service en behulpzaamheid zijn prettig. Ik beveel bcc dus aan.

Tine Hoitsma 03-01-2020

Ik ben heel prettig en accuraat geholpen door een jonge man die op al mijn vragen een antwoord wist.
Ik ging blij naar huis met mijn nieuwe aankoop.

Patrick van Gestel 03-01-2020

Ik ben erg tevreden over BCC. Goede verhouding prijs/kwaliteit van de producten. Ook zijn de medewerkers in de winkel erg vriendelijk en deskundig. Er wordt ook met je meegedacht, wat erg fijn is in situaties waarin je nog niet helemaal precies weet wat je eigenlijk wilt.

Linda Mulder 03-01-2020

Ben zeer goed en vakkundig geholpen door de desbetreffende dame! Moest ivm een scheiding veel nieuwe spullen aanschaffen! Hierbij werd ik goed bijgestaan!

Brettschneider 03-01-2020

Werkt eenvoudig en we halen alles op in de lokale winkel dus geen pakketjes.

John verriet 03-01-2020

Geweldig geholpen ,goede uitleg over aanschaf van een fitbit ze namen er de tijd voor TOP! Hierdoor geslaagd bij bcc.

Johan Arnts 03-01-2020

Duidelijke info en afspraken worden gerealiseerd. Ik ben tevreden met mijn aankoop

Cor 03-01-2020

Gewapend met een cadeaubon van €15,00 van een grote winkelketen met ”markt” in de naam en een VVV-bon van €50,00 had ik de zinnen gezet op een Oral b duo tandenborstel van €79,00. Helaas was deze uitverkocht dus besloot ik een duoset te nemen die wat goedkoper was, in de aanbieding maar ruimschoots op voorraad. Op naar de kassa met de nieuwe aanschaf maar helaas betalen met een VVV bon gaat niet bij deze winkelketen. Op naar BCC , een metertje of 100 verderop en daar alsnog de beoogde duoset gekocht voor de zelfde prijs en zeer prettig geholpen bovendien.

Floor 03-01-2020

Ik heb bij BCC een Acer laptop gekocht. Helaas was de laptop bij alle filialen uitverkocht (ik wilde hem zo snel mogelijk hebben, omdat mijn oude het had begeven). Ik heb de laptop online besteld, deze werd woensdag bezorgd (maandag besteld). Dit was de meest snelle optie. Als ik de laptop alsnog in de winkel wilde halen, zou dat volgens mij 5 werkdagen duren.
Ondanks dat ik de laptop minder snel had, dan ik graag had gewild, ben ik erg tevreden over de service van de BCC. Aan de telefoon hebben ze in eerste instantie nog meegekeken of er in een ander filiaal in de buurt geen laptop meer op voorraad was. Toen dat niet zo bleek te zijn, wilden ze de laptop online voor me bestellen. Dit was voor mijn niet nodig, maar wel een goede service!

Logistiek4C 03-01-2020

Goede en snelle levering deze week, ondanks de vrije dagen rondom oud en nieuw.

Wander Rotensen 03-01-2020

Ik ben goed geholpen al mijn vragen zijn beantwoord en heb daar een keuze uit kunnen maken
Dus ja kan wel zeggen dat ik goed ben geholpen
En als ik wat koop dan kom ik wel vaak bij bbc ik slaag daar vaak door het advies

Astrid 03-01-2020

Prima en eerlijk advies gekregen. Rustig alles uitgelegd. Je hebt de 10 zeker verdiend! Ik hoop dat je nu aan de wall off fame komt te hangen 🥳

Paula 03-01-2020

Wij kopen eigenlijk alles bij BCC zowel electronics als witgoed. Altijd prettig geholpen en de winkel is heel goed bereikbaar.

a. hoeven 03-01-2020

vriendelijke verkoopster en prima uitleg ook de korting van essent was een cadeautje waar ik niet op gerekend had ben al jaren klant bij essent en wist niet dat via bcc er korting op zou zitten

Dulfree 03-01-2020

Heb gekozen voor BCC vanwege het feit dat wij in voorgaande bezoeken uiterst correct en aardig zijn geholpen door medewerkers met kennis van zaken. Zo ook deze keer.
Ik vind (wij vinden) BCC een aanrader voor een ieder die op zoek is naar duurzame producten.

Westerbeek 03-01-2020

Bij aankoop van toonder voor printer ben ik super goed geholpen echt top zo ook goed en kundig personeel

Bas 03-01-2020

Netjes en snel geleverd en met Applepay geen gedoe met formulieren invullen. Aanklikken en klaar. Vriendelijke bezorgers. De warmtepompdroger stond zo boven op zijn plek.

John Hollmann 03-01-2020

vriendelijke ontvangst en prima service en goed meedenkend door medewerkster xxx

Patrick P. 03-01-2020

Scherpe prijs (iPad 2018 model 32gb), een van de oudere modellen. BCC was de goedkoopste. Net na 00:00 uur besteld, binnen 2 werkdagen in huis. Keurig!

HENK 03-01-2020

Bloeddrukmeter bij bcc gekocht komt niet overeen met de website beschrijving.
Ook vorig n koen en AFHANDELINGEN VAN KLACHTEN GEWOON SLECHT.

Beste Henk,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en het artikel niet overeen komt met de beschrijving. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Henk 13-01-2020

bestelling
Ordernummer: 004564880

1 Beurer bloeddrukmeter BM57
Nu met AS80 activitytracker t.w.v. 59,99 cadeau!
Deze actie is geldig tot en met 31 januari 2020 Niet aangetroffen!

Niet compatibel met iPhone ! dit is niet vermeld.!

Henk 14-01-2020

Ik heb de bestelling
Ordernummer: 004564880 terug gestuurd en deze schijnt zoek geraakt te zijn!

popko 03-01-2020

goede ervaringen en prettig personeel zeer kundig en veel expertise, vriendelijk geholpen vandaag, een aanrader

Bas 03-01-2020

Printer gekocht via de website van BCC. Het was fijn dat ik hem thuis in de avond kon laten bezorgen. Dit kost wel een paar euro maar dan weet je zeker dat je hem zelf in ontvangst kan nemen. Ik zag dat ik mijn oude printer mee terug kon geven. Wel jammer dat de bezorger hier alleen niets van wist en hem dus niet mee wilde nemen. Dit was wel de reden dat ik bij BCC bestelde!

Printer is verder prima, plug-and-play!

Beste Bas,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en DHL het oude apparaat niet mee heeft genomen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

R. Prins 03-01-2020

Fijne winkel. Zo bijzonder aardig geholpen zonder druk, goede bruikbare adviezen.
Heel heel fijn. dank

Hans 03-01-2020

Fijne verkoper en een mooie prijs voor onze soundbar...ik raad BCC Nijmegen aan.

pb0aob 03-01-2020

goed kennis van zaken en keuzehulp. snelle levering ook als het niet op voorraad in de winkel is. gewoon goed!

Yvonne Heffels 03-01-2020

Deskundig geholpen. Goed advies gekregen en meegedacht in oplossingen. Ik kocht namelijk een nieuwe vriezer maar kon niet gelijk de oude mee terug geven omdat er nog artikelen in zaten. Hebben ze gratis op een ander moment de oude vriezer opgehaald. Dat noem ik service.

Kees 03-01-2020

Ik bestelde een Lifx lamp op de webshop. 's Middags besteld en prompt de volgende dag al afgeleverd.
En - hoewel het aankoopbedrag niet al te hoog was - geen verzendkosten.

Anita 03-01-2020

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik graag een tablet wilde kopen en hier mijn vvv bonnen kwijt kon.
gisterenavond besteld, vervolgens heb ik vandaag mijn product al binnen ...super blij mee !

Franka 03-01-2020

Ben op een fijne vakkundige manier geholpen, ik was daar alleen om even te kijken maar werd goed te woord gestaan door de verkoper, en besloot om de wasmachine maar meteen te kopen . Dit omdat de verkoper goede uitleg gaf en dat vond ik heel fijn

Inge 03-01-2020

Gisteren geweest , even snel veel geld uitgegeven. Kwamen eigenlijk alleen informatie inwinnen, maar de verkoper was erg behulpzaam en het was eigenlijk al tegen sluitingstijd. Hij nam alle tijd om het rustig uit te leggen en we kregen daardoor gelijk zin eraan te beginnen en hebben de Situation one duo gelijk meegenomen. Zijn uitleg was zo goed dat we hem nu al gebruiken. We zijn dus erg tevreden met dit filiaal!

Rene Engelhart 03-01-2020

Overzichtelijke website, ruime keus betalingsmogeljjkhesen en een snelle foutloze bezorging met voortgangs e-mails mbt de levering.

Miranda 03-01-2020

Deskundig en vriendelijk personeel. Laagste prijs garantie, dus geen je hoeft niet bang te zijn te veel te betalen (al heb ik wel wat extra over voor deskundig advies/service).

A.J.Kamphorst 03-01-2020

Bij online aankoop van een nieuwe wasautomaat, zijn wij omdat er wat online problemen hadden, door de verkoper van BCC Arnhem correct verder geholpen.
De nieuwe wasautomaat werd keurig tussen de afgesproken tijd bezorgd en aangesloten, en werkend afgeleverd.
De oude machine werd mee retour genomen.
De medewerker was bijzonder beleefd,en heeft de nodige instructies gegeven.
Wij kunnen BCC iedereen aan bevelen.

J.v.E. 03-01-2020

Gezellige winkel ,en de koffie is gratis,meeste personeel is vriendelijk en bekwaam

Gabriele Hamm Adler 03-01-2020

Het shop is goed bereikbaar. Het koops was goed, de medewerker hat goed kennis van de Produkte.

Nel 03-01-2020

Stond om 9.30 uur in de winkel en werd direct vriendelijk en goed geholpen. Prima geregeld . ene dag wasmachine gekocht en volgende dag al geleverd en aangesloten. Top!

Els 03-01-2020

Ondanks de kerstdrukte kreeg ik een goed en uitgebreid advies over de
Styltang die ik wilde kopen. Ik wist niet wat voor merk ik wilde. Alle voors en tegens werden me duidelijk verteld.

Edith 03-01-2020

Duidelijke website, goede prijs-kwaliteit, helder wanneer je bestelling bezorgd wordt, aardige en professionele installateurs. Helemaal tevreden!