Loes81 09-01-2020

Zaterdag in de winkel gekocht, bestelling even in de wacht gezet omdat niet alles op voorraad was! Super. gaat dinsdag de wasmachine thuis eerder dan geplant kapot.
Bcc maakt er geen probleem van om gelijk te komen leveren, zelf het product wat niet op voorraad was! Geweldige service nette mannen die kwamen leveren keurig aangesloten.

Geert Van Osch 09-01-2020

Vriendelijk geholpen en koel/vries combinatie uit winkelvoorraad de dag erna om 7.00u geleverd door de eigenaar van de BCC in Venray er was een kleine beschadiging aan de buitenkant van de deur en ik kreeg nog €50 retour ivm deze kleine beschadiging ik had een 5 jarige servicecontract afgesloten voor €58 waardoor ik deze verzekering nu bijna helemaal gratis heb gekregen

Sjaak 09-01-2020

Een foutje op de site, maar via de chat uitstekend geholpen en naar volle tevredenheid opgelost. Een paar dagen na bestelling mailtje ontvangen dat bcc monteurs de inbouwkoelkast kwamen plaatsen. Keurig op de afgesproken tijd is de koelkast kundig en snel ingebouwd. De oude meegenomen. Zowel over de monteurs als over de ‘chatmedewerker’ zijn wij meer dan tevreden.

Remon Staal 09-01-2020

Zeer klantvriendelijke service, de verkoper toont daadwerkelijke interesse in de klant en raadt daarna ook op de klant gerichte artikelen aan.

Zou deze winkel zeker aanraden.

Met e r 09-01-2020

Verschrikkelijk goede service en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele fijne winkel en goed berijkbaar. En gratis parkeren.

Henk Janson 09-01-2020

Overzichtelijke indeling. Voldoende personeel aanwezig maar zeker niet opdringerig. Ieder heeft zijn of haar specifieke kennis over bepaalde productgroepen.

PW 09-01-2020

Deze BCC is in de buurt en je kunt daar allerlei artikelen bekijken en uitproberen. Personeel is niet opdringerig, maar helpt desgewenst en geeft nuttig advies. Daarbij maken ze hun belofte van laagste prijsgarantie ook waar.
Zowel bestelling als levering, binnen de aangegeven termijn (gewenste artikel was niet direct leverbaar), vlot en naar wens. Bedankt!

Fredrik 09-01-2020

Snelle bezorging en concurrerende prijs. Als koper word je goed op de hoogte gehouden van het verzending van het pakket.

Kasem Al Jaawni 09-01-2020

Alles eerlijk verteld en bezorgd precies op de afgesproken tijd. Heel aardige en behulpzame bezorgers en klantenservice medewerkers

ravesteyn 09-01-2020

Ik heb in de vestiging in Helmond bij Dennis een nieuwe TV en Bose sound systeem gekocht. Ik ben bijzonder prettig en professioneel geholpen en geadviseerd. Ben ook zeer tevreden met de spullen. Dank hiervoor

Stan & Chantale 09-01-2020

Reden om naar bcc den helder te gaan was wegens eerdere positieve ervaringen bij het aankopen van apparatuur.

De verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam bij het zoeken naar de apparatuur die paste bij onze wensen. Hij heeft op duidelijke wijze de verschillen tussen de afzonderlijke modellen en types uit weten te leggen en stelde daarbij verdiepende vragen om zijn advies te verbeteren.

Na de keuze zijn alle aankopen nog een keer doorgenomen, is een mooie pakket prijs overeengekomen en zijn de afspraken gemaakt voor de levering.

De levering was op de aangegeven tijd en door de zeer vrolijke bezorgers netjes geïnstalleerd.

Alles overziend wederom een reden om bij bcc te shoppen.

Lenie vrijhoeven 09-01-2020

Vriendelijk, tevreden. Lekker dicht bij,Koop de laatste tijd altijd bij Bcc..

Sonja 09-01-2020

Heel tevreden met betrekking tot de oven die we hebben gekocht. Snelle levering, goed geinformeerd en een super fijne en snelle installatie. Geen minpunten.

Ingrid 09-01-2020

Wij waren op zoek naar een nieuwe TV voor mijn moeder op leeftijd. Bij andere winkels staan vaak snelle verkopers die nog jong zijn en niet begrijpen dat dingen voor ouderen lastig te begrijpen zijn. Daarom naar BCC want daar staan meer ervaren verkopers

An Jansen 09-01-2020

Ik kocht een product in de outlet. Bij ontvangst was de piepschuim verpakking gebroken, de TV zat niet in een beschermhoes, het snoer was opgedraaid, een boekje had een koffievlek en de andere waren 4 bladzijdes uitgescheurd. 2 meldingen gedaan. Er werd er kortaf gereageerd. Mijn mening is dat als je iets aflevert, je in ieder geval als BCC even kijkt of alles netjes en compleet is. Geen BCC meer.
Officiële reactie van BCC 13-01-2020

Beste An Jansen,

Wat vervelend om te horen dat de service niet naar wens is geweest en het artikel niet goed verpakt was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Dekker 09-01-2020

Gekocht ivm een nieuwjaarsborrel, moet bekennen dat het geluid beter was dan verwacht, het gaat best hard en best zuiver en was te horen boven 45 man .

Ralf 09-01-2020

betrouwbaar en goede prijs En snelle levering!! Duidelijke website en werkende zoekfunctie.

Laura 09-01-2020

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en snelle verzending. De bezorgers waren erg vriendelijk en kundig. Ik zal hier zeker nog eens bestellen.

Leo 08-01-2020

BCC heeft een overzichtelijke website met goede productbeschrijvingen en hanteert prima prijzen. Verder een zeer snelle levering en je wordt goed en snel geïnformeerd per mail.
Het door mijn gekochte product had als extra een gratis product van de fabrikant. BCC was de enige webwinkel die zeer duidelijk beschreef hoe je dit gratis product kunt verkrijgen (bij de fabrikant).

Johan 08-01-2020

Vandaag een printer gekocht bij BCC.
Heel goed en duidelijk advies en hulp bij de installatie van de printer. Echt perfect. Deze service is voor mij de reden om in een winkel te kopen en niet online.

A.V lam 08-01-2020

De winkel is in orde,alleen de vloerbedekking is wel aan vernieuwing toe,vooral bij binnenkomst.

K.M. Stomphorst 08-01-2020

Ik heb al eerder spullen gekocht bij BCC in Deventer en ik word altijd goed geholpen, ook nu weer. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop en met de service van BCC en beveel BCC ook altijd aan.

Bert 08-01-2020

Zocht een nieuwe epson printer en werd uitstekend en vriendelijk geholpen in deze BCC winkel in Veenendaal

Ton 08-01-2020

Prima service in de winkel en installatie-service van onze vaatwasser die niet zo eenvoudig te plaatsen was. Klasse!

cor 08-01-2020

zeer goede uitleg van product en bij een ander duurder dan kreeg ik bij ophalen ook nog eens korting dat is wel mooi.

Anthony 08-01-2020

Keurig en vakkundig geholpen door X van het filiaal the Wall, Utrecht, er werd de tijd genomen en alle vragen werden, voor mij goed uitgelegd.

Ik beveel BCC aan, bij vrienden en familie.

Super bedankt ben blij met mijn Grill ;-)

Anneke Kamps 08-01-2020

Heel klantvriendelijk en behulpzaam personeel . Nemen alle tijd om vragen te beantwoorden en bij een enkele keer dat iets niet bevalt wordt het zonder probleem weer teruggenomen.

A.Bosman 08-01-2020

We hebben een duidelijke uitleg gekregen over het apparaat wat we gekocht hebben.

A Kuijper 08-01-2020

Ik vind BCC een hele prettige en rustige winkel.
Met zeer deskundig personeel.
Alleen jammer dat BCC weg is uit Ede
Vandaag ben ik wederom uitstekend geholpen door X met mijn aankoop van een RUSSELL HOBBS 24031-56COLOURSPLUS koffiezetapparaat.

Jeurissen 08-01-2020

Vriendelijk personeel.
Hielp ons met de tv naar de auto te brengen.
Wordt vaak geklaagd over deze winkel maar wij zijn er nu een paar keer geweest en altijd vriendelijk geholpen.
Enigste minpuntje vind ik dat als het wat drukker is er te weinig personeel is.

Ed 08-01-2020

In de winkel in Veghel geeft men goed advies en heeft men behulpzaam personeel.

Maurits Sikking 08-01-2020

Zeer goede klantenservice en bezorgservice. Heel vriendelijke mensen. Eerlijke prijzen.
Wij gaan zeker opnieuw met BCC bestellen.

Arnoud Nieuwlaat 08-01-2020

Wij hadden waarschijnlijk een fabrieksfout aan onze nieuwe TV, BCC heeft deze ingenomen en zonder aarzelen een nieuwe bezorgd.

Mufid 08-01-2020

In eerst instantie heb ik bcc gekozen omdat bij me in de buurt is. De medewerkers waren prima de product ook. Volgende aankoop ga ik zonder twijfel terug.

balkema 08-01-2020

heel goed geholpen en uitgelegd, mevrouw is 2 uur bezig geweest om alles uit te leggen en ook om op te zoeken

Bob K 08-01-2020

Duidelijke site met goede service en fijne leveringsvoorwaarden.
Goed op de hoogte gehouden van mn aankoop en levering

elsje 08-01-2020

Gisterenavond rond 21.00 uur besteld en vandaag al bij mij thuis bezorgd, zonder extra kosten, dat is echt super service!

Jorg 08-01-2020

Altijd zeer tevreden over de hulp, het eerlijke advies en de zeer vriendelijke medewerkers!

Frankk 08-01-2020

Wasmachine op internet in de webshop in de aanbieding gevonden. Bij bestellen was er geen optie om aan te geven dat het om ophalen en wegbrengen op de 2e verdieping ging. Dus naar de winkel gegaan, uitgelegd, en prima geregeld! Voor hetzelfde gels als in de webshop!

anoniem 08-01-2020

Ik ben super enthousiast over de wijze waarop wij geholpen zijn vandaag bij het kopen van een Samsung tablet. Aangezien mijn dochter en ik er weinig verstand van hebben, heeft de verkoper alle tijd genomen om ons wegwijs te maken en te helpen om de tablet te installeren.
Echt geweldige service!!!

S. Sip 08-01-2020

Ik bevel jullie zeker aan... Ben vooral zeer tevreden over de levering. Hele vriendelijke jongens, zeer professioneel bezorgd
Van mij krijgen jullie een 10

Marc Kleefstra 08-01-2020

Bij BCC binnen gelopen om ons te kunnen oriënteren op de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. De voorlichting en de aangeboden service waren van dien aard dat wij gelijk tot aanschaf hebben besloten. Plaatsing heeft inmiddels plaatsgevonden. Alles tiptop in orde.

De ontvangst in de winkel was prima in orde. De voorlichting over het product en de onderlinge verschillen en mogelijkheden was prima in orde.

Eta Rodenburg 08-01-2020

De verkopers nemen alle tijd voor je en geven een goed advies. En voelen ons daar erg op ons gemak.
Een grote winkel met heel veel keus.

Dirk 08-01-2020

L.S.

Goeie service rondom levering! Wasmachine werd netjes op zijn plek gezet en aangesloten.
Enige was dat ik pas om 7.00 uur 's ochtends wist hoe laat ze zouden komen; het was fijn geweest als dat eerder kon.

Jos 08-01-2020

Aankoop Beurer BC 30 bloeddrukmeter 07072020 in filiaal Winkelcentrum Woensel Eindhoven.
Geholpen door Elle. Thuisgekomen kreeg ik de meter niet ingesteld. Terug naar de winkel waar Ellen mij direct uit de brand hielp door alle instellingen in no time te installeren. Ik heb haar een "Engel "genoemd zo blij was ik. BCC al jaren onze winkel goede en vriendelijke medewerkers en prima service.

A.Heemskerk 08-01-2020

Zeer snelle levering. Heel netjes doorgegeven wanneer ze aan de deur komen en de jongens die het gebracht hebben, petje af.

Ger 08-01-2020

Perfect geholpen en altijd goede adviezen. Personeel is zeer meedenkend en oplossingen gericht.

gimass 08-01-2020

Heldere site; prima service met het aankondigen van tijdslots voor aflevering van een wasmachine. Aflevering ook prima op tijd. Aansluiting van de wasmachine goed en snel. Fijn dat een van de betaalmogelijkheden is dat je bij aflevering kunt pinnen. Heel gebruikersvriendelijk allemaal

Marietta Nap 08-01-2020

Ondanks dat het bijna sluitingstijd was nam de verkoper ruim de tijd om ons het een en ander uit te leggen en op te zoeken over de AEG droger die we wilde. Toen de keuze gemaakt was werden we ook erg vriendelijk bij de kassa te geholpen. Fijne winkel en ruime keuze! Ook de levering was keurig! Netjes aangesloten aan de afvoer en de droger is op zn plek gezet in de kast! Vriendelijke bezorgers! Wij zijn erg tevreden met de BCC, we weten dat onze aankopen altijd goed zijn en de service perfect!

Brinky 08-01-2020

Handige ligging in het winkelcentrum, (ver)lichte winkel die uitnodigd om binnen te komen.
Vriendelijk personeel en er werd meegedacht en uitgezocht wat handig voor mij was, prijs/kwaliteits verhouding werd bekeken, kortom een aanrader !