Maja wernaart 05-01-2020

Overzichtelijke indeling, zeer behulpzaam en goed advis, fijn nog zo een winkel in de stad te hebben

E. Swart 05-01-2020

BCC Alkmaar: vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben mijn Fitbit charge 3 vervangen (scherm kreeg strepen). En voor mijn dochter hebben ze de prijs van haar horloge aangepast naar goedkoopste op internet. Laagste prijsgarantie, zoals ze beloven!

Tobias de Bont 04-01-2020

BCC Barendrecht is nog eens een goede electronica zaak: niet alleen met de tijd mee gegaan (alles via internet te regelen) maar ook nog eens ouderwetse service in de winkel met goed advies en hulp met inladen. Gratis parkeren voor de deur. Echt een aanrader!

Ramon 04-01-2020

Wederom een snelle levering en dat tijdens de feestdagen voor de voordeligste prijs op het internet.

hella 04-01-2020

zeer vriendelijk geïnteresseerd personeel, dat precies de grens tussen bemoeienis en service handhaaft; ben er afgelopen tijd vaker geweest en deze ervaring was constant.

DC 04-01-2020

Erg goede service, kundig, vriendelijk en gezellig. Met reizen was ik mijn oplaadkabel voor mjn Garmin smarthorloge vergeten. Ik werd hier geholpen met een half uurtje leen van een kabel om aldaar te laden, toppers! Ik heb ondertussen vele goede adviezen gekregen voor mijn nieuwe keuken.

C.C. van Eijsden 04-01-2020

Het bestellen was makkelijk, ook vond ik het fijn dat er een ruime keuze was in de bezorgtijden. Aangeven dat er een apparaat mee retour moest, was ook mogelijk.
Alles werd per mail bevestigd. Enige nadeel dat je pas ‘s nachts om drie uur het tijdsblok van de levering doorkrijgt. Bezorging uitstekend. Vriendelijk, behulpzaam en beleefd. Apparaat op zijn plaats gezet en oude mee retour genomen. Zeer tevreden.

Johnny 04-01-2020

Bij de BCC kopen voelt vertrouwd goede service en altijd tijd voor de klant als je info wil hebben over het te kopen artikel. Meestal alles op voorraad in de winkel aanwezig.

Arthur Droog 04-01-2020

Duidelijke uitleg van het product. Levertijd zonder vertraging. Kortom voor mij prima
Arthur Droog

R Bosma 04-01-2020

Wij zijn heel goed geholpen een half uur voor sluitingstijd.en van de Samsung tv zijn wij heel tevreden

Tineke 04-01-2020

wat een verademing om in de winkel te lopen,netjes , je kan ver kijken en toch veel keus in prijs en kwaliteit, ook geweldig de service die jullie leveren, ga zo door
tip, hoop dat jullie weer snel in zoetermeer te zien, in een groot pand

Max 04-01-2020

Vlotte levering. Gebruikt DHL. Hier heb je de mogelijkheid om op het laatste moment nog een ander afleveradres (of ophaalpunten) aan te geven.
Levering is volgens opgave de volgende werkdag, hoewel ik erg laat op de voorgaande dag had besteld.

Levering zonder bijkomende kosten (dus niet dat probleem dat je pas op het moment dat je moet betalen er achter komt dat er nog iets bijkomt voor verzenden)

Wel jammer dat er voor een horlogebandje een complete doos met lucht bestuurd moet worden. Dit moet toch nog wat slimmer kunnen.

Natascha 04-01-2020

Vriendelijke medewerker bij bcc Roosendaal. Het duurde wel even voor we iemand aan konden spreken voor info over verschillende televisies, omdat er meerdere klanten rondliepen op die afdeling.
Maar hij nam wel alle tijd voor ons daarna.
Duidelijke uitleg, ook over een eventuele extra garantie, zonder daarin aan te dringen.
En het kopje koffie was ook heerlijk ;-)

Corrie van Vliet 04-01-2020

Ik vind BCC een fantastische winkel. Geweldig personeel altijd prima en vriendelijk geholpen. Daar kan geen webwinkel tegenop. Blijft mijn winkel al vrij veel gekocht afgelopen jaar. Top.

C. 04-01-2020

Ik had een game gekocht via de webshop. Dag later al in huis en ik werd via mail regelmatig op de hoogte gehouden van de bezorging. Heel netjes allemaal.

A. Geerts 04-01-2020

Na een telefoontje naar de klantenservice doorverwezen naar de fysieke winkel en daar super goed geholpen (= niet goed werkend product afgegeven en meteen een nieuw exemplaar mee terug gekregen)

Rogerio 04-01-2020

Goede prijs/kwaliteit verhouding en prima levering. Werd goed op de hoogte gehouden.

EllyW 04-01-2020

BCC Zeist is een winkel waar ik graag kom. Ik wordt er altijd keurig geholpen met adviezen waar ik ook echt iets aan heb. Het personeel heeft verstand van zaken en is vriendelijk, al was de laatste keer de medewerker die mij hielp bijzonder chagrijnig en ongeïnteresseerd. Erg jammer, maar ik wist waar ik voor kwam dus heb ik het product gewoon gekocht natuurlijk.

Steven 04-01-2020

Goed en professioneel geholpen door verkoper Sander bij BCC Leeuwarden centrale. Die nam de tijd voor ons en demonstreerde diverse soundbars. Was eerlijk en gaf geen push om de duurste te nemen. Echt top.

J.Bogaard 04-01-2020

Ik vind van deze shop BCC Amsterdam Noord.vriendelijk, deskundig, geeft goede service.
De side is is goed en duidelijk weergegeven.
Uitstekend en goed.

Aad 04-01-2020

Overzichtelijke zaak. Wijvkeamen voor een foodprocessor. Redelijk wat keus daarin. Prettig geholpen.

M. Fessler 04-01-2020

Hele vriendelijke en behulpzame mensen. Voordat ik naar BCC Roosendaal ging was ik eerst bij de Media Markt waar niemand mij heeft geholpen erger nog ik had het gevoel dat ik stoorde toen ik iets vroeg. Dan naar BCC gegaan en deze jongens hebben echt moeite gedaan en alle vragen beantwoord. Als ik weer iets nodig heb zien deze mensen mij zeker terug. Blijf zo doorgaan!!!

R.sijmonsma 04-01-2020

Kwamen in de winkel en werden door personeelslid herkend en bij naam aangesproken

Joop, Breda 04-01-2020

What You see is what You get. Goede uitleg, personeel maakt tijd voor je. Dit in een rustige winkel zonder discolawaai. Als er iets niet goed is wordt een prima oplossing geboden.

Hennie Stam 04-01-2020

BCC Spijkenisse is een prima zaak. Wij zijn er al jaren vaste klant. Je wordt er vriendelijk geholpen. Je krijgt er deskundig advies ongeacht het product dat je wilt aanschaffen .

Muhammad Alo 04-01-2020

Het was prachtig ingepakt en snel bezorgd, bovendien was de prijs heel goed alsof je korting hebt!! Natuurlijk is de kwaliteit origineel 👌

Dirk Buis IJmuiden 04-01-2020

Had een probleem met een printer, binnen één uur was hij weer als nieuw zonder dat hij opgestuurd hoefde te worden,heel goed dat jullie mensen ook nog technisch zijn,bedankt BCC ga zo door van mij mag het zo blijven
Met vr gr
D.Buis

Carine 04-01-2020

Geweldige service en ontzettend snelle levering. Echt een aanrader. s'Avonds rond 21.00 uur besteld en de volgende dag om 11 uur in huis

Rusbach 04-01-2020

Overzichtelijke winkel vriendelijk personeel ,wat je wilde weten werd je goed uitgelegd .

Joop 04-01-2020

Personeel heeft alle tijd voor je en geeft echt goed advies, ook als je niet voor het duurste artikel wil gaan

Famcoomans 04-01-2020

Wij zijn super geholpen door BCC leidschenhage. Hebben online contact had over de prijs na een hele slechte ervaring bij media markt. BCC wil je dolgraag als klant en hun service is super. Gaan zeker vaker onze spullen hier halen

Maarten 04-01-2020

Duidelijke webshop. Bestellen is gemakkelijk. Betaling gaat vlekkeloos via iDeal. Je wordt goed op de hoogte gehouden van veranderingen van de status. Bezorging binnen 24 uur door DHL.

Michèle 04-01-2020

Ik heb in deze winkel een externe harde schijf gekocht. Er werd meer dan voldoende uitleg gegeven omtrent dit artikel. Ook nog info gevraagd over tablets en daarover ben ik goed voorgelicht.

Dick de vries 04-01-2020

Gewoon een erg fijne winkel.
Prettig en deskundig personeel, die hun best doen om je van alle informatie te voorzien.

Marco 04-01-2020

Prima geholpen,ons product was niet op voorraad maar er werd keurig een passende oplossing voor ons aangeboden waar wij natuurlijk accoord mee gingen,en een hele mooie zaak,top en bedankt .

familie Milde 04-01-2020

altijd vriendelijk personeel en goed advies, aantrekkelijke prijzen en natuurlijk de altijd goede service

Jeroen 04-01-2020

Ik ging naar de winkel van BCC om de TV te bekijken.De TV was er alleen niet in de kleur die we wilden hebben(WIT) De verkoper heeft toen ons goed geholpen en de TV via internet besteld en deze de volgende dag laten bezorgen,de TV voldoet aan onze wensen.
De service is top.

Ariënne 04-01-2020

Super vriendelijk geholpen door iemand met verstand van zaken. Ik wist zelf niet waar te beginnen met de aankoop van een draadloze koptelefoon. Geen enkele druk om aan te kopen ervaren. Toen ik het product wat ik gekocht had ergens anders goedkoper vond heb ik zonder probleem het verschil terug gestort gekregen. Het was alleen even wachten op een beschikbare medewerker, maar dat was het wel waard.

Elly 04-01-2020

Er kwam al gelijk een verkoper naar me toe of hij kon helpen of niet. Kreeg duidelijke uitleg, de prijs verschilde met wat ik op internet had gevonden en met (we dachten dezelfde) die in de winkel stond. Jij zei direkt dat dan de internet prijs die €50. lager was dan werd aangehouden. Ik kreeg alle nodige(!) informatie. Duidelijker had ik het niet kunnen hopen.

Ilse 04-01-2020

Een heel fijne winkel, met leuke medewerkers en prima service. Ze denken met je mee en geven gedegen advies. Zeker een aanrader!

John Beenen 04-01-2020

Buitengewoon vriendelijk en behulpzaam geholpen door winkelassistente. Apparaat goed te installeren door eenvoudige gebruiksaanwijzing

E 04-01-2020

Magnetron besteld via bol.com deze komt van de bcc, na een week nog niks binnengekregen.
Bol.com gebeld maar die zeggen dat het probleem bij bcc ligt.
Dus bcc gebeld, nu blijkt het pakket zoek te zijn bij DHL. Dus een goed afschuif systeem binnen drie bedrijven. Bcc beloofd dat er een onderzoek word gestart en dat gaat 5 werkdagen duren.
Dit vind ik te lang dus wil ik mijn geld terug en dat gaat minstents 10 werkdagen duren. Er word dus niks voor de klant geregeld waardoor de klant eerder een magnetron krijgt. Ik bestel dus niks meer bij Bol.com of bcc en ik vermijd DHL zo veel mogelijk als ik kan. Daarom een dikke 1 voor alle drie.
Officiële reactie van BCC 13-01-2020

Beste E,

Wat vervelend om te horen dat we niet het gewenste artikel konden leveren. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Wilma 04-01-2020

Een duidelijke uitleg gekregen over de aankoop van de soundbar 700 en subwoofer.
Het installeren: werd rustig de tijd voor genomen.

Jacobs 04-01-2020

Goede service, product niet voorradig maar de volgende dag is het thuis bezorgd.
Moest wel zelf vragen om de beste prijs garantie. Maar heb wel de korting gekregen.

Jose 04-01-2020

Goede bereikbaarheid van winkel. Overzichtelijk assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Snelle bezorging en afgeleverd geheel volgens afspraak.

Sigrid 04-01-2020

Ik heb een tablet en een smartphone gekocht bij BCC Den Bosch. Hier kreeg ik erg goed advies. Ook over de hoes voor de tablet die BCC zelf niet in het assortiment heeft (voor kinderen).
Het personeel is ook allemaal erg behulpzaam. Terwijl ik stond te wachten op een medewerker hebben 2 andere medewerkers gevraagd of ze mij misschien konden helpen.

Marc 04-01-2020

Goed produkt. Goede bediening (naam kwijt, uit Twente). Niet te moeilijk doen

Familie vd pol 04-01-2020

Heb een inbouw ijskast en een mooie magnetron. Aan geschaft via internet.
Mij laten voor lichten in de winkel in Arnhem. Zeer netjes geholpen en goede tips gehad .
Vanmorgen is alles afgeleverd .
Zeer netjes personeel .alle oude apatuur netjes retour genomen .
Blijk mijn lampje niet te werken in de ijskast .
Kan gebeuren .even contact gehad .
Kom volgende week netjes monteur langs om het te maken
Dus zoals we altijd gewend zijn BCC .
Perfecte service.
Dus echt een aanrader deze winkel of hun website.
Mvg familie vd pol Renkum.

Lien 04-01-2020

Gisteravond tussen elf en twaalf 's avonds besteld, vandaag begin van de middag bezorgd. Prima website en tevreden met het product, dit samen maakt bestellen bij bcc tot een prettige ervaring.

M. 04-01-2020

makkelijke bestelling, snelle levering, goede prijs. ik zou weer bij BCC bestellen.