Jolanda 10-01-2020

Bestellen ging simpel via de webshop en levering snel. Bezorging op tijd en van te voren gebeld dat ze er aan kwamen

daan 10-01-2020

keurig winkel vriendelijke personeel en ook zeer vak bekwaam prijs verhouding is ook goed

Maurice Smeets 10-01-2020

Mooie overzichtelijke winkel. Snel en zeer deskundig geholpen.
Goed advies over het product, in dit geval een laptop
Vooraf een keuze gemaakt maar in de winkel verwezen naar een beter product met een gunstigere prijs. De medewerker heeft laten zien hoe het product werkt. Het gekochte product samen uitgepakt en bekeken in de winkel.
Vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel.
Zeer tevreden.

Jenny 10-01-2020

zeer vriendelijk personeel en deskundig advies fijne winkel om aankoop te doen

Jesse 10-01-2020

Goeie webshop alleen jammer dat ze het niet in de winkel op voorraad was terwijl het wel op de website stond. Voor de rest goed product!

Sharona 10-01-2020

Makkelijk & overzichtelijk. Werd op de 3e verdieping afgeleverd. Top service.

Neil Theissen 10-01-2020

Na eerst info in de winkel te hebben gekregen thuis op het gemakje de inductieplaat on-line besteld. Beste prijs en razendsnelle levering. De service en snelheid die we van BCC gewend zijn!!

Henk 10-01-2020

Prettig geholpen, goede service. Verkoper kon goede, relevante informatie geven.

Irene 10-01-2020

De site is erg overzichtelijk
De dag na de bestelling , werd het al bezorgd.
De bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam

Mj 09-01-2020

Fijne winkel,super geholpen door een vriendelijke medewerker. Hij nam alle tijd voor ons.

Eve 09-01-2020

Helemaal tevreden met de site de snelheid van antwoord en veel eerder dan gepland af kunnen halen in de winkel. Ook daar weer goed en snel geholpen. Helemaal blij dus

J.R.Pietersma 09-01-2020

BCC is een mooie ruime en overzichtelijke winkel. Wij zijn zeer goed geholpen door een uiterst geduldige verkoper. De verkoper wist op al onze vragen een helder en goed antwoord te geven.

Kaspar 09-01-2020

Precies de computer die ik wilde stond in de showroom. Goed advies gekregen, gelijk besteld. Volgende ochtend kreeg ik hem al binnen!

Tanja 09-01-2020

E-reader gekocht bij BCC.
Veel leesplezier van, totdat de ereader niet meer uit slaapstand ging.
Even terug naar de winkel en ik kreeg een nieuwe!
Was helaas niet op voorraad maar werd de eerstvolgende mogelijkheid bezorgd!
Hartstikke blij mee natuurlijk!

Agaath van de Wiel 09-01-2020

Prima voorlichting en hulp bij het maken van een keuze voor tablet en laptop.

Wim Matthijssen 09-01-2020

In de winkel in Roosendaal fantastisch geholpen. Kwam met een defecte Philips FSM1616 vloerstoomreiniger binnen en ging weer met een werkende naar buiten. Deze reiniger had ik een half jaar geleden gekocht en de defecte onderdelen werden direct spontaan vervangen. Chapeau, klantgericht en zeer service gericht.

Tanja vL 09-01-2020

fijn dat we de wasmachines op de website met elkaar konden vergelijken. Bcc bleek de goedkoopste te zijn!
Keurige levering, waarbij rekening gehouden werd met de gewenste bezorgdag

Cindy Marx 09-01-2020

Ik koop al jaren bij Bcc omdat de service super is.Ik had in november een koffiemachine gekocht waar een knopje van misten dat zou besteld worden maar ik mocht mijn machine omruilen omdat dat te lang duurde.Ik mocht een heel ander nieuw model uitzoeken en kreeg nog geld terug ook omdat deze goekoper was terwijl ik de andere machine al 1 1/2 maand gebruikt had.Dat noem ik super service.Ze nemen de tijd voor je en zijn heel eerlijk met het af of aanbeveling van producten.

Dagbeleving LevensKracht 09-01-2020

De prijs kwaliteit is top, ook erg klantvriendelijk personeel heeft aandacht voor de klant. Mijn ervaring met garantie is ook top geregeld, nog nooit problemen gehad.

Jacques Habraken 09-01-2020

Al meerdere malen hebben wij een aankoop gedaan bij BCC... iedere keer weer hebben wij vol respect ervaren dat we op n erg prettige, vrijblijvende manier zijn geadviseerd en geholpen
Echt TOP..!!!
Onze welgemeende complimenten voor BCC Helmond.... 👍👍

Bossie 09-01-2020

Fijne webwinkel met goeie prijzen en goede service. Bij bezorging vele opties; altijd een die passend is voor het moment. Soms is thuis makkelijker andere keren is ophalen bij een dhl servicepunt, of gewoon bij je eigen BCC filiaal.

Henri Crijns 09-01-2020

Winkel mooi en overzichtelijk ingericht, personeel vriendelijk en behulpzaam goede uitleg van het product wat ik kocht Een Sony Blu-ray speler

Ron D 09-01-2020

Overzichtelijk webshop, snel eenvoudig te bestellen.
Snelle levering, binneneen dag.

Harry 09-01-2020

BCC geeft adequate service, heel vriendelijke medewerker. Duidelijke uitleg over garantie nav niet te repareren stofzuiger.

Corrie 09-01-2020

Ik ga altijd naar BCC op de Sebastiaan plein in delft vriendelijke mensen een goede sevice
Verkoper Kevin

NB 09-01-2020

Tevreden klant omdat het allemaal voorspoedig liep, goed geholpen via chat van de site. Kreeg daar van een medewerken advies en al me vragen werden goed beantwoord . Top service en levering + plaatsen liep ook allemaal voorspoedig en heel goed . Echt een aanrader voor goed advies en kwaliteit!!!

Wolbrink 09-01-2020

fijne winkel. Met vriendelijke medewerkers die weten waar ze over praten.
Goed en eerlijk advies. Nemen de tijd voor je.
Kortom ik zou het iedereen aanbevelen.

Tijmen 09-01-2020

Na een slechte ervaring bij een concurrent, nu gelukkig ervaren dat vriendelijkheid en behulpzaamheid toch mogelijk is. TOP !

Margot 09-01-2020

Keurig op tijd En ze hebben een was-droog combinatie prima geï nstalleerd. Hebben oude machine meegenomen.

Theo en Ineke 09-01-2020

Wij hebben al onze producten bij Bcc aangekocht en zijn zeer tevreden over de uitleg en service die tijdens en na de levering word gegeven. Wij zullen Bcc bij iedereen aanraden. Bedankt en ons zie jullie spoedig terug om de volgende aankoop te doen..

Grajanne Smits 09-01-2020

Alles perfect verlopen. Van aankoop tot het bezorgen en aansluiten ook. Vriendelijke bezorgers. En bediening van het apparaat top. Ben er erg happy mee. Erg happy zelfs.

Scorpio51 09-01-2020

BCC heeft een heel uitgebreid assortiment, maar het grootste plus vind ik de klantvriendelijkheid en service van het personeel

Miriam B 09-01-2020

Ik kom al vele jaren bij BCC en ik ben zeer tevreden over het personeel en de prijzen.
Vandaag ging ik kijken voor een koptelefoon en ik had er een op het oog, maar die was me eigenlijk wat duur. Bleek dat die net €20 goedkoper was geworden! Top! dus ik heb er weer een item bij waar ik hopelijk jaren plezier van zal hebben.

Peter 09-01-2020

Was niet van plan om een nieuwe wasmachine aan te schaffen maar oriënteerde me omdat er een lager defect was en ik een nieuwe nodig ging hebben. Ik heb toch een machine aangeschaft omdat ik vakkundig geholpen werd en er een machine stond voor een goede prijs. Ik ben toch tot aankoop over gegaan.

Eef 09-01-2020

Fijn redelijk groot filiaal met vriendelijk en deskundig personeel, ruim aanbod en vriendelijke prijzen. Gratis parkeren voor de deur.

Oleh 09-01-2020

Snel en efficient!Grote selectie van goederen!Service op hoog niveau!De beste winkel,ik zal een vaste klant zijn.

Annelies Brunott 09-01-2020

Super goed geholpen en geadviseerd en vriendelijk personeel. We hebben maar kort hoeven wachten voordat we geholpen werden, de verkoper was bezig maar vroeg gelijk om een collega.

Jos 09-01-2020

Het artikel heb ik niet gekocht via de website, maar in de winkel. Prima geholpen. Deskundig een eerlijk toekomstgericht advies gekregen.

wijdenes 09-01-2020

alles klopt ga zo door, met voorlichting en ontvangst, en service en klant vriendelijkheid

Dirk 09-01-2020

Op zoek n een snoerloze stofzuiger uiterst bekwaam/vakkundig en vriendelijk geholpen bij BCC Veenendaal. Complimenten

Louise 09-01-2020

Wat een waardeloze winkel. Verkopen producten als nieuw maar als je thuis de doos open maakt is het een beschadigd en gebruikt product en missen er zelfs onderdelen. Oplichting om een gebruikt, kapot artikel te verkopen als nieuw. Als je in de winkel met de manager in gesprek gaat kan hij alleen gratis verzending voor een nieuwe aanbieden (wat je eigenlijk altijd hebt). Verspilde tijd en een nare ervaring. Nooit meer BCC voor ons!
Officiële reactie van BCC 13-01-2020

Beste Louise,

Wat vervelend om te horen dat de medewerkers in het filiaal niet de service hebben kunnen verlenen voor het gewenste resultaat. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, sorry!

Wij willen dit bespreekbaar maken en zien je reactie graag tegemoet.

Esther Kruiper 09-01-2020

Het is een super fijne shop en snelle levering. De elektrische deken die we hebben besteld is heerlijk

Ferry 09-01-2020

Wij werden snel en vakkundig geholpen in de winkel.
De bezorging was volgens afspraak
De bezorgers werkte snel en efficiënt en bovenal zeer vriendelijk.
Dus is BCC heel erg aan te bevelen.

Etienne 09-01-2020

Overzichtelijke winkel, deskundig personeel, ruim gratis parkeerterrein voor de deur

Loes81 09-01-2020

Zaterdag in de winkel gekocht, bestelling even in de wacht gezet omdat niet alles op voorraad was! Super. gaat dinsdag de wasmachine thuis eerder dan geplant kapot.
Bcc maakt er geen probleem van om gelijk te komen leveren, zelf het product wat niet op voorraad was! Geweldige service nette mannen die kwamen leveren keurig aangesloten.

Geert Van Osch 09-01-2020

Vriendelijk geholpen en koel/vries combinatie uit winkelvoorraad de dag erna om 7.00u geleverd door de eigenaar van de BCC in Venray er was een kleine beschadiging aan de buitenkant van de deur en ik kreeg nog €50 retour ivm deze kleine beschadiging ik had een 5 jarige servicecontract afgesloten voor €58 waardoor ik deze verzekering nu bijna helemaal gratis heb gekregen

Sjaak 09-01-2020

Een foutje op de site, maar via de chat uitstekend geholpen en naar volle tevredenheid opgelost. Een paar dagen na bestelling mailtje ontvangen dat bcc monteurs de inbouwkoelkast kwamen plaatsen. Keurig op de afgesproken tijd is de koelkast kundig en snel ingebouwd. De oude meegenomen. Zowel over de monteurs als over de ‘chatmedewerker’ zijn wij meer dan tevreden.

Remon Staal 09-01-2020

Zeer klantvriendelijke service, de verkoper toont daadwerkelijke interesse in de klant en raadt daarna ook op de klant gerichte artikelen aan.

Zou deze winkel zeker aanraden.

Met e r 09-01-2020

Verschrikkelijk goede service en uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Hele fijne winkel en goed berijkbaar. En gratis parkeren.

Henk Janson 09-01-2020

Overzichtelijke indeling. Voldoende personeel aanwezig maar zeker niet opdringerig. Ieder heeft zijn of haar specifieke kennis over bepaalde productgroepen.