Ron 07-01-2020

Deskundig advies en een hele goede service bij het aanschaffen van onze vaatwasser.

Ruud 07-01-2020

Gewoon een geweldige shop, goede en vriendelijke bediening die je echt helpen met je probleem en goede antwoorden en oplossingen hebben voor je vragen, webshop is goed duidelijk,

Dus eigenlijk is het een top winkel

Jef 07-01-2020

Snel geleverd aardige bezorgers!

Super klantenservice snelle reacties op vragen ben zeer tevreden

Ytzen Kuipers 07-01-2020

De bestelling van een HP monitor en levering ging sneller dan ik dacht.Vandaag besteld en de volgende dag al in huis. Super.Ik ben in ieder geval een tevreden klant van BCC.

Leo van den Berg 07-01-2020

Heb vandaag 7-01-2020 voor een flink bedrag aan Beeld en geluid en Huishoudartikelen besteed. Ben zeer goed door het personeel op de Oude Haagweg in Den Haag geïnformeerd en geholpen. De mannen gaven goede adviezen betreft functies en de benodigdheden en er werd ook goed gekeken dat er geen onnodige investeringen gedaan werden. Ik ben echt een tevreden klant .

Piet 07-01-2020

Verkoper deed werkelijk waar alles goed. Welkom - vraag welk product - opzoeken wat het beste bij mijn wensen pastte - prijsvergelijk. Perfect geholpen.!! Een vette 10.

ron mirer 07-01-2020

Alleen maar lof over deze onderneming ,goed en vakkundig personeel .
bij een volgende aankoop .....BCC.

Walbeek 07-01-2020

We werden netjes geholpen, goede uitleg. Wat wij vroegen en niet direct voorhanden was, werd opgezocht in de computer en aan ons doorgegeven. Dus er werd voldoende tijd besteed om ons wat van advies te dienen. Dit is al enige tijd geleden, dat wij als klant het gevoel dat wij geholpen diende te worden. Nogmaals bedankt.

Rob 07-01-2020

Ik heb 2 iPads gekocht en ben vanaf bezoek BCC winkel in Lelystad, zeer goed en vriendelijk geholpen. Ik ben zeer tevreden.

C.Mommaas 07-01-2020

Wij gaan altijd naar de BCC in Hengelo als we een aankoop willen doen. We zijn er altijd vriendelijk en terzake kundig geholpen. De mensen denken met je mee en geven goede voorlichting. Het product wordt keurig op tijd bezorgd en geplaatst. Ook dit personeel was vriendelijk.

plip 07-01-2020

Goed geholpen, niet al te veel keuze in de lage prijscategorie, vind ik prettig, niet al te opdringerig.

Ruard 07-01-2020

We wilden een goedkope laptop die het goed doet. We vonden het bij bij BCC. Omdat de reviews van BCC goed was kochten we de latop hier. Het kwam optijd, was goed en nog bovendien goedkoop. Goede winkel dus!

anne 07-01-2020

Zeer snel bezorgd, goede informatie. De website is uitermate overzichtelijk en informatief qua beoordelingen.

Yvonne 07-01-2020

Product was duidelijk omschreven, vandaag besteld morgen in huis. Prima geregeld. Goed op de hoogte gehouden over de bezorgtijden, en netjes en op tijd geleverd.

Jaatje73 07-01-2020

Fijne droger met plenty mogelijkheden. Via de winkel besteld en snel geleverd. Top bezorgers. Alles netjes geregeld.

Monique van den Berg 07-01-2020

Precies op tijd geleverd. Goed op de hoogte gehouden over de levering via mail en sms. Keurig personeel

MichielE 07-01-2020

Ik ben erg kritisch op de winkels waar ik koop maar hier ben ik tot op heden alleen maar verrast, het bestel proces liep soepel, daarna op zondag bleek het besteld apparaat ergens anders goedkoper te zijn. Dat is via de chat en in de winkel in Den Bosch zonder discussie en door super vriendelijke mensen opgelost.
De levering en communicatie erover zijn ook perfect gegaan. Netjes binnen de gestelde tijd. Geinstalleerd en alles werkt. Tot op heden vooral positief over BCC

Jolanda 07-01-2020

Iedere keer dat wij iets nodig hebben worden we altijd gelokt door de Mediamarkt. Steevast gaan we gelijk door naar BCC en vinden daar altijd waar we naar op zoek zijn. Leermomentje voor ons zelf, volgende keer direct naar BCC.

Angela 07-01-2020

Hallo.
Prima service.
Goed geholpen in winkel.
Snelle service met bezorgen.
Top

Danny 07-01-2020

Vlotte bediening, werd snel geholpen en kreeg duidelijk advies over mijn product, klantvriendelijk, mooie winkel en goed bereikbaar, genoeg parkeerplaatsen in de omgeving.

Martin en jose 07-01-2020

Wij hebben voor BCC gekozen omdat je daar erg goed en vriendelijk word geholpen goede uitleg over bv tv welke beter zou zijn voor ons in huis . De levering is perfect !!Ja echt een winkel waar je op je gemak kunt kiezen samen met de medewerker. Wij raden dus echt de BCC winkel aan in Den -Bosch top.

yvonne 07-01-2020

fijne winkel goed gelegen in winkelgebied, ruim assortiment, prettige bediening

K. Horsten 07-01-2020

BCC heeft ons goed geadviseerd bij onze aankopen onlangs. Zeer tevreden. Klantvriendelijkheid staat voorop en ze namen de tijd. Een verademing. Ook is de bezorging goed gecommuniceerd via mail en telefoon.

B 07-01-2020

Snel de hardeschijf gevonden die ik zocht. Snelle levering (volgende dag) en eenvoudig kunnen afrekenen met VVV bonnen. Dat gaat niet bij webshops als Bol.com of Coolblue.

wim 07-01-2020

Duidelijke website , mooie prijs voor de Epson xp-4105 printer en snel geleverd .
Defecte printer gratis meegenomen voor recycling.
Mooi gebaar.

Elizabeth Cedee 07-01-2020

Vertrouwde zaak waar wij al jaren gebruik van maken. Onze ouders als voorbeeld maar dan in Haarlem.
Goede service, vriendelijk personeel etc.
BCC doet de naam nog steeds eer aan. Succes verder en tot de volgende keer.

Nel bakker 07-01-2020

Wij zijn erg blij met onze nieuwe ijkast maar ook de benadering van BCC en de afhandeling ervan toppy hoor

Jim 07-01-2020

Deskundig vriendelijk personeel met gedegen kennis van het asortiment. Soms even wachten tot de juiste verkoper beschikbaar is maar dit betaalt zich al snel terug.
Ook bij reclamaties in het verleden een correcte prettige afhandeling ervaren.

Vera Graat 07-01-2020

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Denken met je mee en bieden goede service.

Robin 07-01-2020

Na eerst te hebben gekeken bij de vestiging op de oude Haagweg in Den Haag zijn wij uiteindelijk geslaagd bij de vestiging megastore in Den Haag.

Hier werden wij heel goed en netjes geholpen. De verkoper wist ons goed de verschillen tussen enkele machines te vertellen.

Bij aflevering verliep het ook allemaal netjes en op tijd. Wij werden 10minuten van te voren gebeld en alles werd netjes aangesloten en de oude werd weer meegenomen.

Wij zijn een tevreden klant

anne 07-01-2020

Snel en adequaat en vriendelijk geholpen.
behulpzame medewerker.. duidelijke uitleg

Ine 07-01-2020

Perfecte , vriendelijke ontvangst. Goed geholpen. Ze namen alle tijd voor je gaven goed advies en zullen zeker terugkomen

Jan 07-01-2020

Ruim aanbod, vriendelijke verkopers, goede adviezen, ze namen alle tijd voor ons.

Annemarie 07-01-2020

Aardige, nette en snelle bezorgers. Helemaal binnen de aangegeven tijd en binnen een mum van tijd was alles geïnstalleerd. Mogelijk vanwege feestdagen dat de bezorging wat langer duurde.

ingrid buis 07-01-2020

de winkel is prima in orde en overzichtelijk en de levering was snel en keurig .
goede service.

Rob 07-01-2020

Na eerdere goede ervaringen, mn de service en behulpzaamheid van de verkopers na gebreken bij een eerdere aankoop met het filiaal aan de Oude Haagweg te Den Haag vanmiddag weer een aankoop gedaan nadat eerder mijn Dyson stofzuiger het na 12 jaar had begeven. De keuze op een nieuwer model hoeft na zoveel jaren trouwe dienst niet te worden toegelicht lijkt mij.

Bijkomend voordeel is dat de prijzen die gehanteerd worden identiek zijn aan de laagste aan te tonen prijs via andere leveranciers en worden dan ook zonder probleem direct aangepast. Dus een eerlijke en goede prijs.

Het kopen en ophalen direct bij een filiaal, welke ook nog om de hoek is van waar wij wonen geeft toch een prettig en zorgt ook voor het bestaansrecht van een BCC filiaal. Kan dan ook met recht een ieder dit aanbevelen.

Ank 07-01-2020

Keurige op tijd netjes een belletje super snel en erg vriendelijk mooi schoon werk

Mohamed 07-01-2020

Uitstekend geholpen door (). Meedenken en voorzien van de juiste advies om de beste keuze te maken.

Yvonne Geers 07-01-2020

eerst rustig in de winkel alles kunnen bekijken en toen wij onze keus hebben gemaakt zijn wij
vriendelijk geholpen door () (televisieaankoop).

Jeroen 07-01-2020

Ik was op zoek naar een Netgear Orbi set, deze was in Amstelveen beschikbaar. Scheelt weer een pakketbezorging door hem zelf even op te halen. Gratis parkeren kan nog in A’veen. Verkoper was behulpzaam en ging gelijk even de prijzen bij de concurrenten na omdat ik dacht dat ie ergens anders goedkoper was.
Factuur via mail, prima! Netgear Orbi is perfect, zo geïnstalleerd en overal wifi.

corine den boer 06-01-2020

Ik ben zeer tevreden over BCC. Heb op vrijdag rond 23.00 uur een Apple Watch 4 besteld voor een hele mooie prijs, en de volgende dag had ik hem al binnen. Alles met zorg verpakt en inclusief alle papieren. Topservice !

Kees Plooij 06-01-2020

Door de goede uitleg en de vriendelijke bediening, zonder aan te dringen om de artikelen die ik wou kopen ben ik op een nette manier toch overgegaan om 4 artikelen aan te schaffen.

Jan uit Tilburg 06-01-2020

Wij gingen naar BCC vanwege eerdere goede ervaringen. Eigenlijk wisten we al wat we wilden kopen (Bissel vloerreiniger), maar we vroegen de verkoopster toch om ons een en ander uit te leggen. Zij was pas kort in dienst en had van dit product weinig kennis. Dat liet ze ons direct weten. De ervaren verkoper van deze afdeling was echter vrij. Heel vriendelijk en met veel enthousiasme informeerde de verkoopster ons zo uitgebreid mogelijk met behulp van de computer. Geen vraag was haar teveel. Haar uitgebreide informatie bevestigde ons i n onze keuze. Wij gingen dan ook naar buiten met de vloerreiniger.

Freddy van Puymbrouck 06-01-2020

Zeer duidelijke webshop en zeer snelle levering.In mijn woonplaats Hulst is er ook een winkel van BCC waar je met een probleem altijd terecht kan.Zeer vriendelijke verkopers die je heel goed helpen.BCC is gewoon top voor mij

André 06-01-2020

wij gaan al jaren met plezier naar BCC Osdorp. Geen opdringerige verkopers en een prettige winkel inrichting. Vakkundige verkopers die weten wat de klant wil. Alleen informatie? Is prima. Alleen kijken ook goed. Wij zijn weer geslaagd voor een tv.

A.w.papavoine 06-01-2020

Super BCC was er zaterdag 4 januari voor een telefoon die was er helaas niet maar met de vriendelijke dame alles geregeld en maandag 6 januari in huis echt top en super geregeld.zeker een aanrader voor mijn vrienden.top en bedankt tot de volgende keer

Joost 06-01-2020

Overdag besteld de volgende dag meteen kosteloos afhaalbaar bij een afhaalpunt bij mij in de buurt. Voorderest voldoet het product aan de gegeven omschrijving en was het een probleemloos proces!

Dennis 06-01-2020

Wij hebben vandaag een abonnement met telefoon afgesloten voor onze dochter en we zijn perfect behandeld met goede uitleg en tips en als onze abonnementen af zijn gaan wij ook zeker hier naartoe voor abonnementen af te sluiten

Wout 06-01-2020

Een duidelijke webshop,waar je precies kan aangeven waar je naar opzoek bent.
Hele snelle levering,toppie.

Pejoli 06-01-2020

BCC heeft een breed en groot assortiment. Doorgaans kiezen wij daarom al jaren voor BCC Leiderdorp. De medewerkers denken met je mee. Dit keer was ik verrast door de rust, de vriendelijkheid en de deskundigheid.